Şimdi Ara

Digiturk Modül (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.143
Cevap
45
Favori
152.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt
    modül hocam. müşteri hizmetleri gelip değiştirmemiz gerekebilir dedi ama modülü vermeden bu işi halletmek istiyorum açıkcası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Drfatihozbay D kullanıcısına yanıt
    Valla hocam ben modül için 1 haftadır teknik servisi çok sıkıştırıyorum ancak yeni uydu gönderildi, kanallar kapanacak, modüllü üyelikler kutuya döndürülecek falan dediler. MH ile görüştüm onlar da aynını dedi. Doğru olabilir diye düşünmeye başladım artık. Modül kullanıp da sorun yaşayan başka arkadaşlar var mı acaba?
  • ydn06 kullanıcısına yanıt
    Palavra. Ben modül kullanıyorum. Eutelsat üzerinden tüm kanalları seyrediyorum. Ayrıca bir kaç ay önce Türksat üzerinden yine modül ile tüm yayınlar açıyordu. Siz bakmayın servise. Modül kullanıldığında onlara iş çıkmıyor.



    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ydn06 kullanıcısına yanıt
    Hocam bugünden itibaren sorun yaşıyorum. kanallar HD oldu. benim beinsport2 ve 3. kanal ayrıca belgesel kanalları gitti. cıkmıyor. türksattan bu arada. acaba tarama yaparken yanlış mı giriyorum bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • universteli U kullanıcısına yanıt
    Hocam daha düne kadar bende tüm kanalları izliyordum ama bugun sorun oldu, HD kanal muhabbetinden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben seyrediyorum, sıkıntısız.Digiturk aptal değilse kendi ayağına sıkmaz.


    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gün itibarıyla modüllü üyeliğe geçtim. Kesinlikle böyle bir rahatlık yok. Gözümün önünde ne kutu var ne de kumanda. Görüntü kalitesinin de bariz şekilde arttığını söyleyebilirim. Tabi bunda televizyonun teknik özellikleri de etken(Samsung NU8000). Orta segment bir TV kullanıyor olmama rağmen görüntü kalitesi oldukça tatmin edici oldu.

    Şimdilik birkaç sıkıntı var.

    1.si; bilhassa şifreli kanalların 1,5-2 saniye gibi bir sürede açılması(Örnek beIN SPORTS). Bunun da nedeni sanırım modülün şifre çözme süresi. Ancak bu süre kutuda belki bir saniye kadar daha uzundu. Bu çok da ciddi bir sorun değil.

    2. sıkıntı; modül üzerinden beIN CONNECT’e girilemiyor. Haliyle portaldaki filmlere falan da erişilemiyor. Ayrıca kutulu üyeliklerde hangi kanaldaysanız(ben kutu kullanırken beIN SPORTS’ta denk gelmiştim) ekranın sağ alt tarafında interaktif menü bildirimi beliriyordu. OK tuşuna basıldığı zaman ekranın solunda açılan sayfada anlık puan durumu, maçın gollerini falan izleyebiliyorduk. Modülde sanırım öyle bir şey yok. Ya da bana denk gelmedi henüz.

    Yukarıda bahsettiğim sıkıntılarla ilgili fikri olan ya da tarafımı aydınlatmak isteyen varsa memnuniyetle dinlemek isterim.

    Şimdilik ilk izlenimlerim bundan ibaret. Umarım sorunsuzca izleyebiliriz.

    Sevgiler,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ydn06 -- 14 Şubat 2020; 13:20:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ydn06 kullanıcısına yanıt
    2 tane modüllü üyelik ile kanallarda sıkıntı yaşıyorum. Tvlerde kolay kurulumlar çalışmıyor nedense.. Yeninuyduya geçiş ile başladı sorunlar.. Var mı benim gibi başka sorun yaşayan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ydn06

    Gün itibarıyla modüllü üyeliğe geçtim. Kesinlikle böyle bir rahatlık yok. Gözümün önünde ne kutu var ne de kumanda. Görüntü kalitesinin de bariz şekilde arttığını söyleyebilirim. Tabi bunda televizyonun teknik özellikleri de etken(Samsung NU8000). Orta segment bir TV kullanıyor olmama rağmen görüntü kalitesi oldukça tatmin edici oldu.

    Şimdilik birkaç sıkıntı var.

    1.si; bilhassa şifreli kanalların 1,5-2 saniye gibi bir sürede açılması(Örnek beIN SPORTS). Bunun da nedeni sanırım modülün şifre çözme süresi. Ancak bu süre kutuda belki bir saniye kadar daha uzundu. Bu çok da ciddi bir sorun değil.

    2. sıkıntı; modül üzerinden beIN CONNECT’e girilemiyor. Haliyle portaldaki filmlere falan da erişilemiyor. Ayrıca kutulu üyeliklerde hangi kanaldaysanız(ben kutu kullanırken beIN SPORTS’ta denk gelmiştim) ekranın sağ alt tarafında interaktif menü bildirimi beliriyordu. OK tuşuna basıldığı zaman ekranın solunda açılan sayfada anlık puan durumu, maçın gollerini falan izleyebiliyorduk. Modülde sanırım öyle bir şey yok. Ya da bana denk gelmedi henüz.

    Yukarıda bahsettiğim sıkıntılarla ilgili fikri olan ya da tarafımı aydınlatmak isteyen varsa memnuniyetle dinlemek isterim.

    Şimdilik ilk izlenimlerim bundan ibaret. Umarım sorunsuzca izleyebiliriz.

    Sevgiler,
    Modüllü üyeliğe nasıl geçiş yaptınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba. digitürk modül üyeliğim var. Yakın zamanda üyeliğim bitiyor. uzatmak istiyorum ama mh yapmıyor, yapabilen oldu mu acaba. yapmama nedeni nedir... İnceledim biraz Yapanlar ve yapamayanlar olmuş, bu iş şansa göre mi. adamına göre mi. anlamadım bundan birşey.
  • MikaHakkinen kullanıcısına yanıt
    Bugün sabah yine tarattım hiçbir sıkıntı yok hocam. Bütün kanallar aktif. Eutelsat kullanıyorum
  • Graciar34 G kullanıcısına yanıt
    Arçelik kampanyasından modüllü paket edinmiştim. Ancak serviste modül yokmuş, yerine kutu taktılar. Ben de BTK üzerinden modül istediğime dair şikayet kaydı oluşturup bekledim, birkaç gün sonra dönüş oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemgun

    Merhaba. digitürk modül üyeliğim var. Yakın zamanda üyeliğim bitiyor. uzatmak istiyorum ama mh yapmıyor, yapabilen oldu mu acaba. yapmama nedeni nedir... İnceledim biraz Yapanlar ve yapamayanlar olmuş, bu iş şansa göre mi. adamına göre mi. anlamadım bundan birşey.
    Üyeliğinizi uzatmak istediğinizde neden modüllü olarak uzatmıyorlarmış, sormadınız mı hocam? İlla kutu mu vermek istiyorlar, sebebi nedir? Ben modüllü üyeliklerin uzatılmasında sorun çıkarmıyorlar diye biliyorum.
  • ydn06 kullanıcısına yanıt
    kendi cihazlarından almak zorundaymışım...
  • ydn06 kullanıcısına yanıt
    Bende sorun devam ediyor. Hem Samsung hem de Vestel tvde. İşin garibi, önceden 4k kanalı bulurdu, şimdi onu da bulmuyor manuel aradığımda dahi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MikaHakkinen kullanıcısına yanıt
    bende ilk sorun yaşamıştım, ama sürekli her gün kanal tarama yaptım sonunda düzeldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Drfatihozbay D kullanıcısına yanıt
    4k'yı buldu mu peki hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MikaHakkinen kullanıcısına yanıt
    Bende buldu hocam. Eutelsat kullanıyorum.



    Bu arada TV’nin kanal sıralamasını Eutelsat’a alıştığım için ona göre ayarladım. Misal 4K kanalını 400 olarak belirledim. Diğer türlü karışık geliyor. Modülü Samsung’da kullanan Eutelsatçılara hazırladığım listeyi atabilirim. Tabi Samsung'un her modeline uyumlu olmuyor fakat denemek isterseniz link:https://dosya.co/j7nxnhp3txf4/Channel_list_T-KTM2DEUC-1290.4.zip.html
    (Mevcut listenizin yedeğini alıp öyle denemenizde fayda var)

    Misal;






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ydn06 -- 16 Şubat 2020; 13:39:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ydn06 kullanıcısına yanıt
    55HU8200 var bende hocam. Sana zahmet bi atabilir misin listeyi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MikaHakkinen kullanıcısına yanıt
    Buyurun hocam:https://dosya.co/j7nxnhp3txf4/Channel_list_T-KTM2DEUC-1290.4.zip.html

    Fakat yükleme yapmadan önce TV'nizin mevcut kanal sıralamasını USB yardımıyla yedeklemenizi tavsiye ederim. Böylece herhangi bir sorunda eski listeye dönebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.