Şimdi Ara

DİGİTURK HUMAX 9506 (Genel Konu) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
385
Cevap
5
Favori
53.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu kutunun sıfırı takıldı. Ben evde yoktum eşim vardı. Servis kutuyu takmış gitmiş. Sıkıntı yok ama wifi aparatını takmamış. Ona ayrı ücret mi isteniyor. Bilgisi olan açıklarsa sevinirim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • maxplanck M kullanıcısına yanıt
    Yanında getiriyorlar ve ücretsiz takıyorlar. Müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Müşteri hizmetlerini aradım spor ya da sinema paketi olması gerektiğini söyledi bu aparat için. Beylikdüzünde ikamet ediyorum. Saçmalık. İptal ettireyim bari

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • maxplanck M kullanıcısına yanıt
    Gerçekten kullanacaksanız alabilirsiniz. Film kiralayıp izlemek istiyorum gibisinden bir şey söyleyebilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugun gelip 9506 bagladilar. Vu zero 4k uudusundan sonra bildigin goruntu çamur gibi geldi. Yazik bu kadar para veriyosunuz adam gibi bir hizmet yok. Normal kanal d show hd kanallar bile vuro zero ya gore camur kalir. Adam gibi modullu bir uyelik yapmiyorlar paranla rezil oluyosun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kizilok K kullanıcısına yanıt
    Görüntü berbat evet katılıyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • byJuck kullanıcısına yanıt

    Bein connect uyeliginden farki yok goruntude. Bos yere uydu uyesi olduk


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar ben de birşey sormak istiyorum. Herkes yazmış şu cihaz geldi kuruluma yok şunu istedim servis getirdi kurdu falan diye.. arkadaşlar bende dt 9103 modeli var. Yaklaşık 2.5 yıldır kullanıyoruz. Fakat bugün sürekli siyah ekran çıkmaya başladı ve ekranda gri çizgiler gözüküyor. Bazen tamamen gidiyor yayın ve bu sanırım sinyal veya kablo ile alakalı değil. Kutu bozuldu büyük ihtimalle diye düşünüyorum. Ben 2003 den beri üyeyim digiturk’e. Şimdi daha yeni bir cihaz istesem ücretli mi olacak veya siz bu cihazları alırken ücret ödediniz mi? Biz şu anki kutuyu alırken bizden 70 küsur TL almışlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • junana kullanıcısına yanıt

    Servis ücreti alıyorlar.

  • Bilgi olsun diye yazıyorum. Cihaz ile gelen hdmi kablosunu ben ps4 ile kullanıyordum. Kabloları değiştirdiğimde sorunun çözüldüğünü gördüm. Yani cihazda sorun yokmuş. Demek ki her hdmi kablosu cihaza uyumlu olmayabiliyor. Öğrenmiş olduk.

  • junana kullanıcısına yanıt

    Benim cihazımda cızırdama sorunu nedeniyle servis çağırdım. Yanlarında tesadüfen 9506 getirmişlerdi. Elimizdeki son kutuydu bu dediler. Ücretsiz değiştirip gittiler.

  • Valla ben 2002 den beri üyeyim digiturke fakat ücretsiz bir cihaz veya servis hizmeti almadık şu ana kadar. Hadi servis neyse ona bişey diyemeyiz ama cihaz değişimi bence ücretsiz olmalı. Yani böyle ücretsiz cihaz alanlara imreniyorum. Biz hep para verdik. Yani bunun bir standardı yok demek ki. Çok saçma.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Önceden üyeliğim modül üzerindendi, gigablue cihaz üzerinden full paket izliyordum. Şimdi kutu dayattılar, 9103 hd vermişlerdi. Görüntü olarak tatmin ediciydi fakat çok afedersiniz leş bir cihazdı. Şikayet kısmına hm 9506 hd cihaz istiyorum aksi taktirde üyeliğimi sonlandıracağımı yazdım, çözüm merkezinden aradılar, problem nedir ne değildir diye, verdikleri cihazın tüm problemlerini tek tek anlattım ve istediğim cihazı söyledim, ücretsiz cihaz değişimi olmadığı taktirde de üyeliği iptal edeceğimi tekrar tekrar söyledim, servis sağ olsun hm 9506 hd cihazı buldu getirdi(normalde hm 9505 ellerinde vardı, bize gelen servis başka bir arkadaşından kapalı kutu hm 9506 alıp geliyor) ve ücretsiz bir şekilde değişim sağlandı. Cihaz kanal geçişlerinde ve beinconnecte girişlerde oldukça seri.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jenas -- 20 Ekim 2021; 8:54:9 >
  • Kurulum > yeni yazılım arama gerçekten arıyor mu yoksa koftiden mi? Baya bekletiyor...

    Yazılımım böyle:
    Firmware 1.00.20
    Yükleyici 5.1.3

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Humax 9505 cihaz kullanıyorum. HDMİ çözünürlük Ayarı 1080i ve görüntü kalitesinden memnun değilim. 1080p çözünürlük veren kutu var mı? Humax 9506 veya diğer 4K kutular arasında ? Önerilerinizi bekliyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu kutu için yayın sinyalini daha iyi algıladığı ve görüntü kalitesinin çok daha iyi olduğu söyleniyordu. Sinyal açısından sıkıntımız yoktu zaten ama bu kutudan daha iyi HD yayın sunan receiver olmadığını düşünüyorum, eskiden ekranda ceket ve saçlarda titreme olurdu bu sorun giderildiği gibi renk doygunluğu ve hareket keskinliği olarak muazzam ilerlemeler var, bayinizde varsa kesinlikle arzu edin...

    Bugün Teknofix'ten arandım ama maalesef çağrıyı cevaplayamadım, sonra teknik servis kayıt link'i gönderildi. Böyle bir talebim yoktu, bir yanlışlık oldu galiba. 1 ay önce yeni kutumuzu taktırmıştık acaba onunla mı ilgiliydi? Hiç böyle bir şeyi tecrübe ettiniz mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar bu kutu kanal değişimlerinde titriyor kutu değismi oldu yinede titriyor neden kimse.hicbir sey dememis

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tubytube kullanıcısına yanıt
    Teknofix'in niçin beni aradığını TurkeyForum'dan öğrendim. beIN yazılanlara göre kimi siyasi şer odaklarının baskısıyla gönülsüz de olsa ekonominin iyice kötüleştirilmesinin de itici gücüyle Turksat'a taşınma kararı almış. Bireysel abonelerden başlamışlar, hatta Eutelsat kurulumu için kayıt bile açılamıyormuş, bu ne acele heyecan diye sorasım var Diğer mecralarda açık açık beIN'deki "Digi-turk-"lerin dayatmasıyla oluyor bu geçiş deniliyor...

    Euutelsat'ta son güne kadar kalırız, umarım uydusuz bir şekilde kutuyla internet üzerinden canlı yayın alma opsiyonumuz da olur. İyi ki 9506'ya geçip Wi - Fi adaptör arzulamışım

    Nasıl bir hırs hınç varsa inşallah Tivibu, D - Smart satın alır beIN platformunu diyorlar, ne ara bu kafa yapısına eriştiniz ne içtiniz anlamak güç, eski kibirli Digiturk zamanlarında dahi bu kadar asaletsiz yazılar yoktu, Allah insanı siyasi arzulara malzeme etmesin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eutelsattan turksata geçişim yapıldı bir kaç sorunum var birincisi sinyal bilgilerinde fta limit acik 60 gün yazıyor bu ne demek bir sorun teşkil eder mi kafamda bu sorun var ikincisi ne yaptiysa 83. Kanal epgsini geri getiremedin..son olarak fabrika ayarlarina dondurup gelismis kurulumdan diaeqc ayari yaptiktan turksat kurulumu yaptilar.. eutelsatta direk fabrika ayarlarina dondursem eutelsat kolay kurulum yapiyordum.. gizli menuden de ayar yaptilar bu kadar ugrasmaya ne gerek vardi turksata gectikten sonra neden direkt kolay kurulumla bulunmuyor mu illla lnb diseqc mi yapmak lazım..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Metin Bilgin kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam bana 9505i degistirip 9506 taktilar ama 9505 adaptoruni degistirmediler 9505 ve 9506 adaptoru aynı mıdır acaba bir de acilis ekranini hic gecemiyorum yazilim araniyor diyor hep kumanda kirmizi tuş ile geçiyorum o ekranı uzun suruyor hep..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.