Şimdi Ara

DİGİTÜRK BAŞVURUM VE BAYİLİK REZALETLERİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar


    size digitürk ile yaşadığım ve hala devam eden problemlerimi anlatmak istedim.belki buradan bir digitürk yetkilisi görür de artık yardımcı olmaya karar verirler bana.


    08.08.2022 tarihinde maçları izlemek için digitürk almaya karar verdim.almışken en iyisi olsun dedik yıldız dolu paketinde karar kıldık.müşteri hizmetlerinden başvurumuzu yaptık.ertesi gün mesaj geldi.on gün sonraya 18.08.2022'ye randevum verilmişti.aradım aciliyet belirtsek daha yakın bir tarihe alabilir miyiz dedim.oluşturalım ama yoğunluk var denildi.


    neyse zaman geçti randevu gününden bir gün önceye 17.08.2022 tarihine geldik.ben garanti olsun diye aradım.yarın gelecekti ekip arkadaşlar 9 ile 13 arası olarak gözüküyor herhangi bir problem yok değil mi dedim.çağrı merkezindeki arkadaş kontrol ettim şu an talebiniz ayın 16'sında iptal edilmiş dedi.benim öyle bir talebim olmadı dediğimde yeniden oluşturalım talep dendi ve ilk randevu tarihine 18.08.2022'ye yeniden randevu oluşturalım dedi.tamamdır dedim.ilk rezaletimizi böyle yaşamış olduk.


    ertesi günü 18.08.2022'de işte olduğum için ev sakinlerini evde kalmaları için tembihledim.ondan sonra teknoflix incirli digitürk bayisinden bir hanım aradı.ilk başta açamadım.ondan sonra yaklaşık 5-6 aramamı meşgule atıp smslerime cevap vermedikten sonra,telefonumu açmaya karar verdi ve şu an yoğunuz biz pazar günü 21.08.2022'de size ekip yollasam olur mu dedi.ben de kendisine hanımefendi yoğunsunuz da bu nasıl işbilmezlik zaten 10 gün sonraya randevu verdiniz,üstüne randevu günü arayıp randevu tarihini değiştiriyorsunuz dedim.kendisi kusura bakmayın falan dedi.ben kendisine cumartesi gününe ayarlayıp ayarlayamacaklarını sordum uygundur denildi.20.08.2022 tarihine randevu oluşturdu saat 9:30 için.


    20.08.2022 tarihinde bu arkadaşlar gelip kurulum yapacak diye cumartesi günümüzü evde geçirmeye karar verdik.şaşırmayacaksınız ki herhangi bir ekip gelmedi.bekledim bekledim.öğlen vakti artık çağrı merkezini aramaya karar verdim.size anlattığım problemleri çağrı merkezine ilettim.çok üzgün olduklarını kayıt açtıklarını acil ilgilendiklerini söylediler.klasik çağrı merkezi.daha sonra bayinin numarasını bana verdiler ulaşabilmem için.fakat aradığım bayi,ilk başta konuştuğum bayi değil bağcılar'daki özgür iletişim digitürk bayisi idi.oradaki arkadaşla konuştuk ekipler çıktı abi bugün gelirler dedi.ben de tamam dedim.aradan yine zaman geçti kimse gelmedi.ben yine özgür iletişim'i aradım dedim bana gelen giden yok.abi sizin normalde incirli teknofix bayiymiş bize aktarmışlar bizde de yoğunluk var biz senin randevuyu 21.08.2022 tarihine aldık.dedim benden habersiz nasıl aldınız benden habersiz benim bayim niye değişmiş.ben dedim bütün gündür evdeyim ekibe ulaşın bana bugün uğrasınlar.tamam abi ben ulaşayım en kötü yarın kesin gelmiş olurlar dedi.neyse dedim sonuçta bu bayiye sonradan bilgi gittiyse yoğun olabilirler.bu bayilik bir şey yok onlar da mağdur sayılır.


    bunun üstüne ilk başta konuştuğum ve benden habersiz randevumu iptal eden daha sonra özür dileyip randevumu başka bir güne alıp o gün ekip göndermeyen ve beni başka bir bayiye aktaran hanımefendiyi birden çok kez aradım ve tabi ki her arayışımı meşgule attı.daha sonra neyse yarın ola hayrola dedim yarını bekledim.


    geldik bugüne 21.08.2022 saat 14:32 ben pazar günümü de bu arakdaşlar yüzünden evde geçiriyorum ve ekip hala gelmedi.bayiyi telefon ile arıyorum kimseye ulaşamıyorum.yeniden müşteri hizmetlerini aradım ve artık sinirli bir şekilde problemimi belirttim.müşteri olmak istediğimi,2 haftadır müşteri olamadığımı artık sorunun çözülmesini istediğimi söyledim.çağrı merkezindeki arkadaş en üst yetkiliye ilettiğini söyledi.bakalım süreç nasıl devam edecek ve digitürk müşterisi olabilecek miyim?


    digitürk'ün bu vurdumduymaz tavrı hem kendisine finansal zarar olarak yazıyor.çünkü başvurumu iptal edecek durumdayım şu an.hem de insanları kaçak maç izlemeye teşvik ediyor.kaçak yayının bu kadar geniş alana sahip olduğu bu ülkede kendileri legal olarak izlemek isteyen adamın peşine düşeceğine 2 haftadır müşteri olmak isteyen adam onların peşinden koşuyor.1-2 gün içinde hallolmazsa işlemlerim başvurumu iptal edeceğim.sonrasında artık nerden izleriz maçları bilemiyorum.








  • Hocam özgür iletişime gel tüm herşey haaırsa ordan cihazı teslim al git istersen ben öyle yaptım yada ggelmeden ara siz kutuyu hazırlayın ben gekip alayıp deyin hallederler
  • Yalvar yakar çağrı merkezine bugün getirp taktırdık şükür.Halloldu problem
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.