Şimdi Ara

~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
410
Cevap
12
Favori
55.192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Kyosho son kasa C Klasse üretmedi bildiğim kadarıyla.Autoart'ın var;onun da öyle bir özelliği yok.


    Pardon Aa olacaktı. Bazı modellerinde vardı sanırım.
  • Hayır C-Klasse'ın Elegance modelinde sunroof ve Avantgarde modelinde cam tavan var.Ama açılmıyor.
  • quote:

    Orijinalden al�nt�: bucakli


    quote:

    Orijinalden al�nt�: full_speed_89

    Bu oyuncaklarda hangi marka daha kaliteli? bende almay� d���n�yorum bika� tane ama hangi firman�nkileri tercih etmeliyim?

    Bu OYUNCAKLARDA CMC,BBR,Autoart,Kyosho,Minichamps,Schuco,baz� modellere g�re Revell,Norev gibi firmalar kaliteli.Fiyatlar� ise modelin nadirli�ine g�re paha da bi�ilmeyebilir o ayr�.
    CMC'ler 500-600 TL civar�,BBR'ler 500-600 TL civar�,Autoart,Kyosho,Minichamps gibi markalar 180-250 TL aras�,Di�er markalar da buna yak�n.Tabi dedi�im fiyatlar 1:18 �l�ekler i�in ge�erli.




    Teşükkür ederim.




  • Evet bahsettiğim A serisi bugün geldi, yeğenimden rica ettim hazır dışarı çıkmışken getirdi. Kurbanımın resmini ve kıyamadığım siyahın resmini aşağıya koyuyorum.

     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık

     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık

     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık


    Şimdi sıra arabayı söküp boyamaya geldi. Bu konuda bilgi için diecasttr'yi okudum ancak bir üyelik almak daha iyi olacak sanırım. Bu da benzetmek istediğim arabanın fotoğrafları, sahibinden.com'dan alıntıdır. Dışı Mercedes tarafından "Atol Mavi" adı verilen renge boyanacak içi ise siyah olacak. Bir de taban halı kaplandı mı tamamdır.

     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık

     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık




  • Kyosho 1:18 ler pahalanmış sanırım. Gg'deki ilanların hepsinde 199 Tl yazıyor.
  • Yeni 1:18 Grande Puntom

     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık




  • Geçen hafta bahsettiğim;almış olduğum diğer Mercedes'im de bu.
    Öncelikle şaşırabilirsiniz;zira bu araçla ilgili epey negatif yorumda bulunmuştum.Ancak geçen hafta C'yi aldığımda bu araç ta dikkatimi çekti ve CYG'de de bunun muhabbeti yapıldı.Yaşça benden büyük bu işe gönül vermiş abilerim de bu aracı hazır bulmuşken hem de Dealer olarak bulmuşken kaçırmamı;modelin hiç te kötü olmadığını belirttiler.Epey de konuştuk araç hakkında.Ben yok AA'ların yanında şöyle durmaz,Norev işte bu falan filan derken,nihayet bir şekilde aklım çelindi..:)Ve bu güzelliği aldım.Araçla ilgili de bilgi vereceğim;modelle ilgili de..Ancak şunu söyleyebilirim;Norev kendisinden hiç beklemediğim bir işçilik çıkarmış ve deyim yerindeyse tüm fikirlerimi alt üst etti!

    quote:

    -Mercedes-Benz S-Klasse W126:

    Mercedes Benz W126, Alman Mercedes Benz tarafından imal edilen amiral gemisi vasıtalarının bir dizisiydi.

    1979 Eylül'de W116 çizgisine halef olarak göstermekle, W126 S-klas veya "Özel sınıf"a başvuruyor olan S-sınıf ismine resmen dönmesi için Mercedes Benz amiral gemisinin ikinci üretimiydi. W126 önce, düz 6, V8'le sunuldu (Ayrıca turbo dizel sedanı). 1981 Eylül'de, W126'in 2-kapı uyarlaması dünyayla tanıştırıldı. Selefine kıyasla W126, daha aerodinamikti, verimli, geniş, ve kuvvetli motorlu idi. W126 S-sınıf, şirketin sırasında diğer vasıtalarda kullanılan yeni bir Mercedes Benz tasarım tarzı ile sahneye çıktı. W126 çizgisi dikkate değer şekilde Mercedes Benz’de emniyet yeniliğini insanlarla tanıştırdı, tamamlayıcı sınırlama sistemlerinin, özel tasarım emniyet kemeri ve ilk airbag dahil.

    W126 on iki yıl üretimini, 1979 ve 1991'in arasında gerçekleştirmişti, W126 S-sınıfın farklı şase ve kaporta tarzları, (818,063 sedan ve 74,060 coupe) 892,123 ad. ile satış toplamını başardı. (Amiral gemisi Mercedes Benz 450SEL 6.9'u kapsadı) 1970 üretimi w116’nın sahneye ilk çıkışından sonra Mercedes Benz planlara başladı, sonraki-üretim S-sınıf modeli olduğu için "W126'yı tasarladı", projenin özel amaçları olduğundan geliştirilen bir emniyetli sürüş, daha iyi tutunma, ve yakıt verimliliğini geliştirdi. Bu geliştirmeler, dünyanın en iyi satan prestij lüks sedanı olarak S-sınıfını pazar liderliğine oturtmak için hedeflendi. 1970ler'den sonra petrol krizi Mercedes Benz’i, ("Enerji programı" olarak adlandırdı) yakıt verimliliğini arttırmaya yönelik çalışmalara itti. (S-sınıfın büyük V8 motorlu uyarlamalarında da uyguladı).

    Kasa tasarımı bakımından, W126 tasarım takımının yıldızıydı, amaç önceki modelden daha parlak ve daha aerodinamik olan bir arabayı üretmekti. Hava tüneliyle yapılan testler birleştirilen daha hafif malzemeler ve alaşımların uygulaması, (10%) selefinden daha az yakıtı tükettiğini gösterdi, hem de hızını arttırdı (En güçlü modelde 250 km h).

    Gelişmenin altı yılından sonra, W126, (Uluslararası otomotiv Fuarında - IAA) 1979 Eylül'de Frankfurt'ta Enternasyonal Automobil Ausstellung'da resmen tanıtıldı. İlk sıra, (SE, SD) standartta yedi modele yer verdi ve uzun (SEL, SDL) dingil açıklığı sedan kasa olanlarıda tanıttı. 280 SE SEL, 380 SE SEL, 500 SE SEL ve 300 SD. Teknik olarak, (SEL) uzun dingil açıklığı, V126 idi ama bu genelde bilinmiş değildi. 1981'de, W126 S-sınıftan coupe uyarlamasını 500 se modeliyle IAA'de gösterdi. 1981'de otomotiv magazini, onu yılın arabası olarak (W126 modelinin 380 SE) seçti

    Yakıt-verimliliğinin tanıştırılmasından dört yıl sonra ("Enerji programı"), tamamen tekrar çalışılmıştı. 1985 Eylül'de, yeniden Frankfurt'ta IAA'de, tekrar çalışılan örnek tekrar tanıştırıldı. Dolu konsollar, yan marşpiyeller ve alaşımlarında görsel değişikliklerin dışında, motor değişkenlerinin müsait olduğu kadar yapılan değişiklikler en görünürdü. Yeni inşa edilen 6 silindir motorunun ve yeni bir 4.2L V8'in, eklendiği motorlar, daha fazla ilgi çekmeye yetti.

    Görünüşü, o zamanda Mercedes filosunun kalanından ayrıldı, bazı insanlar onun sahneye ilk çıkışında tasarımını takdir etmedi, onu selefine kıyasladı, W116 nazaran, yeni modelin bir ön marşpiyeli vardı (Rüzgarlık), artı daha aşağı profil bakışı (Aerodinamik kalitelerle sedanlar için Cd-0.36'ın sürtünme katsayısı, coupeler için 0.34). Kapılarda plise yapılan deriye yer verdi, maun kaplama, merkez konsolunda ve simetrik olarak yerleştirilen düğmelerle basitleştirilen bir düzenleme vardı.

    W126 S-sınıf, takip eden yıllarda genel boyutlarını korudu: (Sedan)'da uzunluk 208.1, 199.2 içeride (Coupe); (Sedan) genişlik 71.7, 72 içeride (Coupe); (Sedan)'da yükseklik 56.3, (Coupe)'de 55, (Sedan)'da dingil açıklığı 121.1, 112.2 içeride (Coupe). (Ölçüler inç’tir.)

    Yeni lüks seçenekleri, emniyet, ferahlık, ve teknolojik özellikleri kapsar. Neredeyse bu özelliklerin hepsi, bugün modern lüks arabalarda müsait olurken, Şoför mahallinin sağında bulunan kişi, 1980’lerde çok önemli düşünüldü.

    Airbag'in olduğu emniyet, korumasının ekstra bir ölçüsü olarak w126’yı efsane yaptı. Sürücü yan airbagi, 1981 modelde kendini gösterdi, seçmeli bir ekstra olarak (500 SEL ve 500 SE’de 1985'ten itibaren standart) ve yolcu tarafı airbagi 1986'da sundu. (Seçmeli bir ekstra olarak; Masrafı yüzünden, ilk üretilenlerde W126 arabası airbagi sürücü kısmında vardı). Yolcu tarafı airbagi, modelin final yılı esnasında 1991'de standart oldu.

    Çekiş kontrolü, patinajı (ASR) engellemek için hızlandırılan kontrolü ilk olarak bir Mercedes kullandı. Emniyet kemerinde getirdiği yenilik kaza veya ani frenleme sırasında kemerin bloke duruma geçmesiydi.

    Anti-kilit frenleme sistem ABS frenleri (Onun selefi tarafından tanıştırdı, W116), 500SEL ve 500 SE modeli hariç 1986'a kadar seçmeliydi).

    Özel tasarımlı kasa ve şase yapısı darbe enerjilerini absorbe ederek içine çeken bölgeleri buruşturur, yolcu yarasını azaltırdı.

    Kapıların alt tarafındaki ışık aydınlatma tertibatı vardı, karanlıkta vasıtadan çıkarken yeri görmek için. Ve sedan modellerinde, kabin okuma lambaları ve arka koltuklardakilerin sürücüyü rahatsız etmemeleri için ön koltuk arkalarına koruma koydu. V-8 güç sağladı, çift ekzantirik mili koydu, ön koltukları ısıttı, ön koltukları hafızalı yaptı. Koltuk ısıtıcıları, 560 SEL'de standarttı, ve diğer modellerde de bir seçenek.

    500 SEL'in ve 560 SEL modelinin olduğu amiral gemisinde standart olan arka cam rezistansını bulundurdu.

    500 SEL ve 560 SEL'de bir seçenek olarak, ayarlanabilir arka koltukları 2 kişilik tasarladı ve aradaki boşluğa maun kaplamalı kumanda konsolu koydu.

    Klimaya otomatik iklim kontrol sistemi ilave etti.. Açılır tavan aerodinamiği sensörleri etkilemiyordu. Dış sıcaklık algılayıcısınıda, hız kadranının aşağısında ana alet konsoluna sürücüsünü bilgilendirmek için koydu.

    Bir meyilde kayma veya gerileme olup olmadığı, vasıtanın konumunu izleyen topografik bir algılayıcıyla dört-vitesli otomatik şanzuman taşıyorlardı.

    Güncel örnek S-Klas, özellikle değiştirilen W126 S-sınıf modellerini, özel ulaşım ve dünya liderleri için üretti. Değişikliklerin arasında, dingil açıklığı esnemesi ve kurşun geçirmez cam yaptı ve zırhlı kasayı panellere ayırdı.

    1985 Eylül'de, yeni inşa edilen 6 silindir motorunu, M103 (Yeni orta sınıfa ait W124 dizisinde kullandı), 2.8 litre DOHC M110 motorunu değiştirdiği çift karbüratör uyarlamasını, 2.6 litre enjektörlü motor tarafından değiştirildi, 3.0 litre uyarlaması değiştirirken M110'u enjektörlü imal etti. SL-sınıf. 5 litre motoru, Bosch KE jettronic sisteminin formunda elektronik tutuşturma ve elektronik-mekanik enjektör için değiştirildi. Performans, 245 hp’e artırıldı.

    En olağanüstü yeni motor, 5.6 litreydi, 5 litre uyarlamasından daha fazla bir gelişme olan V8'di. Artırılan devir, 272 beygire ulaştırdı. Daha yüksek bir devir uyarlaması daha vardı, bazılarını 300 hp üretti. Bu uyarlama, sadece katalitik dönüştürücü olmadan müsaitti. Ama katalitik dönüştürücü olmadan bu ECE uyarlaması bilindiği gibi, Avrupalı toplumun alma isteklerini karşılayacaktı.

    3.0 litre İnline-5 silindir turbo dizeli, Kuzey Amerika'da 1981-1985'te sunuldu. 1986'da 300SD, 300SDL'le değiştirildi. Basitçe 300SD'in yenilenen bir uyarlamasıydı, ama 5 silindir motoru, gücü geliştiren ve önceki dizelin miskinliğini kaldırmak için inline-6 silindiriyle değiştirildi.

    Tarihte en başarılı üretim S-sınıfı olan W126 S-sınıf, hatırlanan lüks vasıtalarının biri olarak yerini emniyete aldı. Bazıları tarafından bir "Klasik" olarak tanımlandı. Onun on iki yıl süren üretim koşusu, daha önce veya o zamandan beri hala geçilemedi. Eğer W126’nın uygun şekilde üretimi sürseydi, hala bugün uygulanabilir bir sunumu olabilirdi.


    Model "Dealer Edition" olduğundan kutusu orijinal Mercedes-Benz logolu ve hologramlı.Ayrıca aracı çok güzel bir şekilde monte etmişler kutuya.O kadar ki sökebilmek için rahat 6-7 dk uğraştım.
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık

    Modelimiz:
    W116'dan itibaren,W126,W124 ve W201'in bakışları bir Kedi gibi gelmekte bana ve bu yüzden bu tasarımlar benim bilhassa hoşuma gidiyor.Nitekim W126'da da o bakışları buluyorum.

    Aracın ön ve arkasında bulunan APP karakterli eski tip alman plaka çok hoşuma gitti doğrusu.Fakat aynı şeyi panjurun üzerindeki "yıldız" için söyleyemeyeceğim.Zira modelin rengi,duruşu vs. tam bir zariflik edasında;yıldız ise oyuncak havasına bulaştırıyor..Ancak buna da şükür.Ön far sileceklerini ise ilk gördüğümde beğenmemiştim ancak canlı canlı görünce hoşuma gitti.

     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık

    Arka bagaj kaputunda yer alan yıldız ve model dekali ise AA'dan iyi yapılmış.Zira elimde AA 280SE'de var,onun da bagaj kapağındaki bu yıldız ve yazı dekal olarak işlenmiş ama bu daha kaliteli duruyor.Göze daha hoş geliyor.Ek olarak yine plaka hafif meğilli duruyor;bilmem fark ettiniz mi fotoda o duruşu da güzel yapmışlar.Ayrıca plakadaki mühürler vs. çok orijinal duruyor.Lâkin arka stoplardaki siyah noktacıklar da olmasaymış demiyor değilim..
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık

    Yine tampondaki nikelaj şerit ve bagaj kapağının ucunda yer alan krom parçayı gerçekten güzel yapmışlar.Işıkta filan parlayınca gözüne hoş geliyor insanın.
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
    Aynı nikelaj parçalar aracın yan profilinde ve ön kısımda da bolca mevcut ve göz banyosu yaptırıyor deyim yerindeyse.Ancak ilk konuda bahsettiğim gibi hâlen aracın jant-lastik yanak kombinasyonuna alışamadım;garip durduğu gerçek ve jantlardaki bijon yatakları ve bijonları da gelgeçir yapmışlar.Açıkçası gözüme batan en önemli kusur bu oldu modelde.Siz de fark edeceksiniz zaten.
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
    Yine farlardaki noktacıklar..Olmasaydı..:)
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık

    Hoşuma giden küçük bir detay daha var.O da bagaj kaputunun altında yer alan "Üçgen Reflektör".Güzel bir düşünce olmuş.Zira nasılsa bagaj altı deyip yapmayabilirlerdi de..
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
    Açılacak gibi duran fakat açılmayan sunroof..:)
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık

    Renk daha iyi belli olsun diye flaş kullandım.Ve sonuç daha iyi oldu.Renk o kadar güzel bir renk ki..
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık

    İç mekanda sıra.Yine önyargılarımı yıkan bir çalışma ile karşılaştım iç mekanda da..Bilhassa 4 kapı o kadar güzel açılıp kapanıyor ki..Sanki arkalarında yay varmış da salıverdiğinde aniden kapanıveriyor;ittirmeden,bastırmadan..
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
    Motor kaputunun altına da uğraşmışlar doğrusu.Baktığınız zaman yeterli geliyor.Keza radyatör-fan bölgesi hoşuma gitti.
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık

    Gelelim beni en çok etkileyen özelliğine.Aracı aynı 1:1 gibi süspansiyon sistemi varmış gibi yapmışlar.Yani elimi bastırdığım an aracın hafif çökmesiyle ufak bir şok geçirdim diyebilirim ve 5-6 kez bu işlemi tekrarladım.Çok beğendim doğrusu.2 fotoya dikkatli bakın;fark edeceksiniz..:)
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık

    Son olarak aracın taban fotoları..
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık

    Artılar:
    -Kaliteli atılmış metalik boya
    -Bagajdaki üçgen reflektör detayı
    -Bagaj kaputunda yer alan yıldız ve yazı dekalleri
    -APP tip plakalar ve konumlandırılışı
    -Ön far silecekleri
    -İç mekanın hakikaten kaliteli olması ve zengin detaylar
    -Tüm kapıların be motor-bagaj kaputunun kolay açılması ve "şak" diye kapanması
    -Güzel modellenen sunroof(açılıyor hissi veriyor:)

    Eksiler:
    -Panjurdaki yıldızın iyi modellenememesi
    -Lastik yanak ve jant kombinasyonun orantısız oluşu ve bijon yatakları ile bijonların iyi yapılmaması
    -Ön far ve arka stoplardaki siyah noktacıklar..

    Umarım faydalı bir inceleme olmuştur.Alacak olan arkadaşlara kesinlikle ama kesinlikle tavsiye ediyorum modeli.Autoart'ların yanında da kötü filan durmuyor;aksine boyası filan daha güzel diğer modellerimden.Belki de Dealer Edition olduğu içindir ama netteki göründüğü gibi de değil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 9 Nisan 2010; 22:32:41 >




  • Sabah bi arkım mail atmış model arabalar indirime girmiş die, bazı kyosholar 145 tl, autoartlar 115 tl gibi fiyatlar var link aşağıda

    http://www.kertenpelex.com/model-model-arabalar/indirimli-model-arabalar.html
  • herkese selamlar. corsa fanatiği bir adam olarak 2001-2006 diecast corsa arıyorum. tercihen kırmızı ama renk fark etmez. p.rushla hallederim rengi nasolsa. nasıl ve nereden tedarik edebilirim? bana pm.de atabilir bilen arkadaşlar. saygılar sunarım.
  • Minichamps 1:43 olarak üretmiş olabilir.Netten bir bakın e-ticaret sitelerine filan.Minichamps Corsa yazın çıkarsa çıkar zaten.
  • Audi a3 sportback aldım. Yarın geliyor. 1:18 Kyosho. Renk gri. Dealer edition.
  • Bu Dealer Edition olan modellerde plaka dışında ne gibi farklılıklar var ?
  • Hiç bir fark yok. Mesela modelin güzel renklerini dealer diğerlerini normal üretiyor.Dealer Editionlar dükkanlarda bulunmuyor genelde.Ya da çok nadir geliyor.Bunları Bmw butiklerinde ve showromlarda satıyorlar.

    Alıntı.
  • Bmw butikleri derken showroomları mı kast ediyorsun ?
  • Bayilerde olabilir;belli başlı model satıcıları da.Keza şu aralar sahibinden'de bol Dealer Edition E92-93 M3 filan görüyorum ben.Bir bak eğer Dealer Bmw arıyorsan.
  •  ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık

    Telefon ile çekildiğinden görüntü biraz kötü.

    Yeni aldım kyosho M3. 145 Tl




  • Hayırlı olsun.Şu sıralar fiyatlar düşmüşken benim de aklımda bu model.
  • Sağol. Şimdi bunları koymak için vitrin lazım. Sıra onda.
  • Minichamps 1:43 Opel Rekord 1900 Coupé(Saphirblau) - 1 of 2.544 pcs.
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Minichamps 1:43 Opel Rekord 1900 Coupé(Saphirblau) - 1 of 2.544 pcs.
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık
     ~ DieCast Kulübü ~ ( Model Arabalar ) - Genel Başlık


    Güzel gözüküyor ama favorilerim 1:18 ler :)




  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.