Şimdi Ara

DIABLO III [ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
514
Cevap
5
Favori
19.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1234...12...26
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  DIABLO III [ANA KONU]


    Tür: Role-Playing

    Yapımcı: Blizzard Entertainment

    Platform: Xbox 360, PS3

    Çıkış Tarihi: 3 Eylül 2013

    #Gameplay#


    #Görüntüler#
     DIABLO III [ANA KONU]

     DIABLO III [ANA KONU]

     DIABLO III [ANA KONU]

     DIABLO III [ANA KONU]

     DIABLO III [ANA KONU]

     DIABLO III [ANA KONU]



    _____________________________




  • Diablo 2 hastası olaraktan 3ü 360da büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum azda kaldı:)
    _____________________________
  • Eylulde sabahlara kadar diablo beyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    DH FORUM 2008 Üyesi - Blood of Dawnwalker - Phantom Blade Zero - Re Veronica - Witcher 4 - Lords of the Fallen II - Onimusha: Way of the Sword
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jedi_masterr

    Eylulde sabahlara kadar diablo beyler
    İşim olmaz malum Eylül de GTA V çıkıyor.
    _____________________________

    Feel True Power

    The most powerful console ever!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Project Scorpio

    İşim olmaz malum Eylül de GTA V çıkıyor.

    Alıntıları Göster
    İyi ki bilgisayarda oynamamışım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Machiavelli.

    İyi ki bilgisayarda oynamamışım.

    Alıntıları Göster
    Benim de işim olmaz şahsen, konsollara gelmesi güzel tabi.
    _____________________________
    LG OLED55C24LA || XBOX SERIES X GAMERTAG: lll K A K A lll || PLAYSTATION 5 PRO PSN: BURAK__PS
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KAKÁ

    Benim de işim olmaz şahsen, konsollara gelmesi güzel tabi.

    Alıntıları Göster
    Almayın, aldırtmayın... Sonradan pişman olursunuz. Uzun yıllardır bir Diablo oyuncusu olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki Diablo 3 oyun tarihindeki bir oyun firmasının oyunculara attığı en büyük kazıktır.
    _____________________________
    Gamertag: CHARLOTTETR1
    PSN: Benjo-Franklin
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yakuza 6 - Ana Konu
    10 yıl önce açıldı
    Dark Souls III (2016) [ANA KONU]
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_

    Almayın, aldırtmayın... Sonradan pişman olursunuz. Uzun yıllardır bir Diablo oyuncusu olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki Diablo 3 oyun tarihindeki bir oyun firmasının oyunculara attığı en büyük kazıktır.

    Pcde oynamadım zevk almam kasar makineyi diye. Konsola gelmesine çok sevindim. Yalnız pcde oynayan arkadaşlarımın hepsi aynısını diyo nedendir anlamadım. Eski havasımı yok diyecem videolara bakıyorum(tam bakmıyorum ama spoiler yemeyeyim diye) güzele benziyor. Kazık neredeki?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ir0n MaideN


    quote:

    Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_

    Almayın, aldırtmayın... Sonradan pişman olursunuz. Uzun yıllardır bir Diablo oyuncusu olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki Diablo 3 oyun tarihindeki bir oyun firmasının oyunculara attığı en büyük kazıktır.

    Pcde oynamadım zevk almam kasar makineyi diye. Konsola gelmesine çok sevindim. Yalnız pcde oynayan arkadaşlarımın hepsi aynısını diyo nedendir anlamadım. Eski havasımı yok diyecem videolara bakıyorum(tam bakmıyorum ama spoiler yemeyeyim diye) güzele benziyor. Kazık neredeki?

    AH diye bir bela var hocam. Auction House tam adı. Burada oyuncular düşürdüğü item-ları satıp altın sahibi oluyorlar. Bir de Real Money Auction House var ve Paypal üzerinden gerçek para ödeyerek satın alıyorsun oyuncuların düşürdüğü item-ları yada kendi düşürdüklerini gerçek para ile satıyorsun. Buradaki kazık şurada ki senin kazandığın paranın %15'i Blizzard'a gidiyor. E ne var bunda dersen eğer, oyun içinde düşen item kalitesi berbat. Zorunlu olarak AH veya RMAH'i kullanmak zorunda bırakıyorlar seni ki %15 kar ceplerine girsin.
    Diablo 2'de istediğim item'ı düşürmen taş çatlasa 2-3 gün sürüyordu, bu oyunda ben 1,5 senedir adam gibi bir şey düşüremedim öyle söyleyeyim. Düşürenler de çok nadir var yada hayatları Diablo 3 olmuş 2000 saat üzerinde oyunu oynamış adamlar.
    Ayrıca oyun PVP ile çıkacak dendi ancak hala daha PVP yok oyunda. E item de düşmüyor... Yani yapacak hiç bir şey kalmadı. LEgendary item düşürüyorsun ama über çöp item çıkıyor. Monster Power Level 7'de Inferno zorluk derecesinde oynuyorsun ama lvl 58 çöp item-lar düşüyor.
    Kısaca şöyle söyleyim, Taş çatlasa 60 saat oynarsın ondan sonra bırakırsın oyunu, yapacak hiç bir şey yok. Blizzard para için sadık oyuncularını satmış vaziyette.

    60 saat için '' e ne var bunda biz 15 saatlik oyunlar için bir dolu para ödüyoruz zaten '' diyenler çıkacaktır ancak Diablo, Elder Scrolls gibi oyunlarda 60 saatin hiç bir şey olmadığını oynayanlar bilir. Kısacası almamanızı tavsiye ederim. Pişman olursunuz.
    _____________________________
    Gamertag: CHARLOTTETR1
    PSN: Benjo-Franklin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ir0n MaideN


    quote:

    Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_

    Almayın, aldırtmayın... Sonradan pişman olursunuz. Uzun yıllardır bir Diablo oyuncusu olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki Diablo 3 oyun tarihindeki bir oyun firmasının oyunculara attığı en büyük kazıktır.

    Pcde oynamadım zevk almam kasar makineyi diye. Konsola gelmesine çok sevindim. Yalnız pcde oynayan arkadaşlarımın hepsi aynısını diyo nedendir anlamadım. Eski havasımı yok diyecem videolara bakıyorum(tam bakmıyorum ama spoiler yemeyeyim diye) güzele benziyor. Kazık neredeki?

    AH diye bir bela var hocam. Auction House tam adı. Burada oyuncular düşürdüğü item-ları satıp altın sahibi oluyorlar. Bir de Real Money Auction House var ve Paypal üzerinden gerçek para ödeyerek satın alıyorsun oyuncuların düşürdüğü item-ları yada kendi düşürdüklerini gerçek para ile satıyorsun. Buradaki kazık şurada ki senin kazandığın paranın %15'i Blizzard'a gidiyor. E ne var bunda dersen eğer, oyun içinde düşen item kalitesi berbat. Zorunlu olarak AH veya RMAH'i kullanmak zorunda bırakıyorlar seni ki %15 kar ceplerine girsin.
    Diablo 2'de istediğim item'ı düşürmen taş çatlasa 2-3 gün sürüyordu, bu oyunda ben 1,5 senedir adam gibi bir şey düşüremedim öyle söyleyeyim. Düşürenler de çok nadir var yada hayatları Diablo 3 olmuş 2000 saat üzerinde oyunu oynamış adamlar.
    Ayrıca oyun PVP ile çıkacak dendi ancak hala daha PVP yok oyunda. E item de düşmüyor... Yani yapacak hiç bir şey kalmadı. LEgendary item düşürüyorsun ama über çöp item çıkıyor. Monster Power Level 7'de Inferno zorluk derecesinde oynuyorsun ama lvl 58 çöp item-lar düşüyor.
    Kısaca şöyle söyleyim, Taş çatlasa 60 saat oynarsın ondan sonra bırakırsın oyunu, yapacak hiç bir şey yok. Blizzard para için sadık oyuncularını satmış vaziyette.

    60 saat için '' e ne var bunda biz 15 saatlik oyunlar için bir dolu para ödüyoruz zaten '' diyenler çıkacaktır ancak Diablo, Elder Scrolls gibi oyunlarda 60 saatin hiç bir şey olmadığını oynayanlar bilir. Kısacası almamanızı tavsiye ederim. Pişman olursunuz.

    Alıntıları Göster
    saçma gelecek belki ama bu oyundaki bahseilen item saçmalığının , konsollara çıktıktan sonra yapımcılar tarafından değiştirilme ihtimali var mı? yani yapımcılar , pcde para gelmeyeceğini varsayarak konsollarada çıksın sonra item olayını ayarlarız,,, mantığıyla bilerek hareket etmiş olamazlarmı?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-0FFAC63F0

    saçma gelecek belki ama bu oyundaki bahseilen item saçmalığının , konsollara çıktıktan sonra yapımcılar tarafından değiştirilme ihtimali var mı? yani yapımcılar , pcde para gelmeyeceğini varsayarak konsollarada çıksın sonra item olayını ayarlarız,,, mantığıyla bilerek hareket etmiş olamazlarmı?

    Alıntıları Göster
    Cok guzel haber , bende PC de oynamamistim . Merakla bekliyorum.
    _____________________________

    Motocross İs My Life

    Yamaha Yzf R-1 2009
    Akrapovic Exaust System
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ir0n MaideN


    quote:

    Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_

    Almayın, aldırtmayın... Sonradan pişman olursunuz. Uzun yıllardır bir Diablo oyuncusu olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki Diablo 3 oyun tarihindeki bir oyun firmasının oyunculara attığı en büyük kazıktır.

    Pcde oynamadım zevk almam kasar makineyi diye. Konsola gelmesine çok sevindim. Yalnız pcde oynayan arkadaşlarımın hepsi aynısını diyo nedendir anlamadım. Eski havasımı yok diyecem videolara bakıyorum(tam bakmıyorum ama spoiler yemeyeyim diye) güzele benziyor. Kazık neredeki?

    AH diye bir bela var hocam. Auction House tam adı. Burada oyuncular düşürdüğü item-ları satıp altın sahibi oluyorlar. Bir de Real Money Auction House var ve Paypal üzerinden gerçek para ödeyerek satın alıyorsun oyuncuların düşürdüğü item-ları yada kendi düşürdüklerini gerçek para ile satıyorsun. Buradaki kazık şurada ki senin kazandığın paranın %15'i Blizzard'a gidiyor. E ne var bunda dersen eğer, oyun içinde düşen item kalitesi berbat. Zorunlu olarak AH veya RMAH'i kullanmak zorunda bırakıyorlar seni ki %15 kar ceplerine girsin.
    Diablo 2'de istediğim item'ı düşürmen taş çatlasa 2-3 gün sürüyordu, bu oyunda ben 1,5 senedir adam gibi bir şey düşüremedim öyle söyleyeyim. Düşürenler de çok nadir var yada hayatları Diablo 3 olmuş 2000 saat üzerinde oyunu oynamış adamlar.
    Ayrıca oyun PVP ile çıkacak dendi ancak hala daha PVP yok oyunda. E item de düşmüyor... Yani yapacak hiç bir şey kalmadı. LEgendary item düşürüyorsun ama über çöp item çıkıyor. Monster Power Level 7'de Inferno zorluk derecesinde oynuyorsun ama lvl 58 çöp item-lar düşüyor.
    Kısaca şöyle söyleyim, Taş çatlasa 60 saat oynarsın ondan sonra bırakırsın oyunu, yapacak hiç bir şey yok. Blizzard para için sadık oyuncularını satmış vaziyette.

    60 saat için '' e ne var bunda biz 15 saatlik oyunlar için bir dolu para ödüyoruz zaten '' diyenler çıkacaktır ancak Diablo, Elder Scrolls gibi oyunlarda 60 saatin hiç bir şey olmadığını oynayanlar bilir. Kısacası almamanızı tavsiye ederim. Pişman olursunuz.

    bu dediğin olay konsol versiyonlarından çıkarıldı
    _____________________________
    Gerçeği bulacaksınız ve gerçek sizi özgür kılacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Opricnik

    quote:

    Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ir0n MaideN


    quote:

    Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_

    Almayın, aldırtmayın... Sonradan pişman olursunuz. Uzun yıllardır bir Diablo oyuncusu olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki Diablo 3 oyun tarihindeki bir oyun firmasının oyunculara attığı en büyük kazıktır.

    Pcde oynamadım zevk almam kasar makineyi diye. Konsola gelmesine çok sevindim. Yalnız pcde oynayan arkadaşlarımın hepsi aynısını diyo nedendir anlamadım. Eski havasımı yok diyecem videolara bakıyorum(tam bakmıyorum ama spoiler yemeyeyim diye) güzele benziyor. Kazık neredeki?

    AH diye bir bela var hocam. Auction House tam adı. Burada oyuncular düşürdüğü item-ları satıp altın sahibi oluyorlar. Bir de Real Money Auction House var ve Paypal üzerinden gerçek para ödeyerek satın alıyorsun oyuncuların düşürdüğü item-ları yada kendi düşürdüklerini gerçek para ile satıyorsun. Buradaki kazık şurada ki senin kazandığın paranın %15'i Blizzard'a gidiyor. E ne var bunda dersen eğer, oyun içinde düşen item kalitesi berbat. Zorunlu olarak AH veya RMAH'i kullanmak zorunda bırakıyorlar seni ki %15 kar ceplerine girsin.
    Diablo 2'de istediğim item'ı düşürmen taş çatlasa 2-3 gün sürüyordu, bu oyunda ben 1,5 senedir adam gibi bir şey düşüremedim öyle söyleyeyim. Düşürenler de çok nadir var yada hayatları Diablo 3 olmuş 2000 saat üzerinde oyunu oynamış adamlar.
    Ayrıca oyun PVP ile çıkacak dendi ancak hala daha PVP yok oyunda. E item de düşmüyor... Yani yapacak hiç bir şey kalmadı. LEgendary item düşürüyorsun ama über çöp item çıkıyor. Monster Power Level 7'de Inferno zorluk derecesinde oynuyorsun ama lvl 58 çöp item-lar düşüyor.
    Kısaca şöyle söyleyim, Taş çatlasa 60 saat oynarsın ondan sonra bırakırsın oyunu, yapacak hiç bir şey yok. Blizzard para için sadık oyuncularını satmış vaziyette.

    60 saat için '' e ne var bunda biz 15 saatlik oyunlar için bir dolu para ödüyoruz zaten '' diyenler çıkacaktır ancak Diablo, Elder Scrolls gibi oyunlarda 60 saatin hiç bir şey olmadığını oynayanlar bilir. Kısacası almamanızı tavsiye ederim. Pişman olursunuz.

    bu dediğin olay konsol versiyonlarından çıkarıldı

    Alıntıları Göster
    diablo pcde online olmak zorunda idi bunda da aynı saçmalık varmı acaba gold üyeliği olmayan oynayamayacakmı acaba
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guguk

    diablo pcde online olmak zorunda idi bunda da aynı saçmalık varmı acaba gold üyeliği olmayan oynayamayacakmı acaba

    Alıntıları Göster
    Pc için ön sipariş vermiştim o kadar bekledim forumlarda vakit geçirdim vs ama sonuç can sıkıntısından öteye geçemedi!

    Sürekli aynı yerlerde dolaş birşeyler kes item düşsünde üstümü tamamlayayım diye vakit geçir dur oyun benim için bunları ifade ediyor bir tek.

    Tabi hayranları var hiç bıkmadan saatlerce oynayanı var onlara da saygı duyarım tamamen zevk meselesi.

    Konsola çıkacak olması sevenleri adına sevindirici.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tidus

    Pc için ön sipariş vermiştim o kadar bekledim forumlarda vakit geçirdim vs ama sonuç can sıkıntısından öteye geçemedi!

    Sürekli aynı yerlerde dolaş birşeyler kes item düşsünde üstümü tamamlayayım diye vakit geçir dur oyun benim için bunları ifade ediyor bir tek.

    Tabi hayranları var hiç bıkmadan saatlerce oynayanı var onlara da saygı duyarım tamamen zevk meselesi.

    Konsola çıkacak olması sevenleri adına sevindirici.

    borderlansta böyle
    _____________________________
    Gerçeği bulacaksınız ve gerçek sizi özgür kılacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Opricnik

    quote:

    Orijinalden alıntı: tidus

    Pc için ön sipariş vermiştim o kadar bekledim forumlarda vakit geçirdim vs ama sonuç can sıkıntısından öteye geçemedi!

    Sürekli aynı yerlerde dolaş birşeyler kes item düşsünde üstümü tamamlayayım diye vakit geçir dur oyun benim için bunları ifade ediyor bir tek.

    Tabi hayranları var hiç bıkmadan saatlerce oynayanı var onlara da saygı duyarım tamamen zevk meselesi.

    Konsola çıkacak olması sevenleri adına sevindirici.

    borderlansta böyle

    Alıntıları Göster
    şimdi bu oyun benim gibi hiç MMO oynamamış ya da yeni MMO oynayanlar için objektif olursak ne ifade edebilir ?? ??
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: birmezun

    şimdi bu oyun benim gibi hiç MMO oynamamış ya da yeni MMO oynayanlar için objektif olursak ne ifade edebilir ?? ??


    Diablo mmo defgil hocam.liveden torchlight; yunu dene demo begenisn al diabli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gerçeği bulacaksınız ve gerçek sizi özgür kılacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Opricnik

    quote:

    Orijinalden alıntı: birmezun

    şimdi bu oyun benim gibi hiç MMO oynamamış ya da yeni MMO oynayanlar için objektif olursak ne ifade edebilir ?? ??


    Diablo mmo defgil hocam.liveden torchlight; yunu dene demo begenisn al diabli

    Alıntıları Göster
    Konsol sürümünde AH olmayacak, sürekli internet bağlantısı gerektirmeyecek. Büyük ihtimal bu oyun çıktığı gibi de Türkiye'ye gelmeyecek. Bir ay kaldı oyunun çıkmasına kimsenin de umrunda değil, daha fazla bilgi için blizzard formlarını takip ediyorum ben de
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nlp

    Konsol sürümünde AH olmayacak, sürekli internet bağlantısı gerektirmeyecek. Büyük ihtimal bu oyun çıktığı gibi de Türkiye'ye gelmeyecek. Bir ay kaldı oyunun çıkmasına kimsenin de umrunda değil, daha fazla bilgi için blizzard formlarını takip ediyorum ben de

    Resmi dağıtımcı ARAL oyun konsola çıktığı gibi TR de satışa sunulacak.
    _____________________________

    Feel True Power

    The most powerful console ever!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Project Scorpio

    quote:

    Orijinalden alıntı: nlp

    Konsol sürümünde AH olmayacak, sürekli internet bağlantısı gerektirmeyecek. Büyük ihtimal bu oyun çıktığı gibi de Türkiye'ye gelmeyecek. Bir ay kaldı oyunun çıkmasına kimsenin de umrunda değil, daha fazla bilgi için blizzard formlarını takip ediyorum ben de

    Resmi dağıtımcı ARAL oyun konsola çıktığı gibi TR de satışa sunulacak.

    Alıntıları Göster
    Oyun hayranlarını çok büyük hayal kırıklığına uğrattı tabi, ben de dahilim buna ama yine de 200 saat oynamışım. Bu devirde hangi oyun 200 saat oynanıyor?
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1234...12...26
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.