Bildirim
DIABLO III [ANA KONU]
Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Diablo 2 hastası olaraktan 3ü 360da büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum azda kaldı:) _____________________________ -
Eylulde sabahlara kadar diablo beyler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ DH FORUM 2008 Üyesi - Blood of Dawnwalker - Phantom Blade Zero - Re Veronica - Witcher 4 - Lords of the Fallen II - Onimusha: Way of the Sword -
İşim olmaz malum Eylül de GTA V çıkıyor.quote:
Orijinalden alıntı: Jedi_masterr
Eylulde sabahlara kadar diablo beyler
_____________________________ 
Feel True Power
The most powerful console ever! -
İyi ki bilgisayarda oynamamışım.quote:
Orijinalden alıntı: Project Scorpio
İşim olmaz malum Eylül de GTA V çıkıyor.
Alıntıları Göster
_____________________________ 
-
-
Almayın, aldırtmayın... Sonradan pişman olursunuz. Uzun yıllardır bir Diablo oyuncusu olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki Diablo 3 oyun tarihindeki bir oyun firmasının oyunculara attığı en büyük kazıktır.quote:
Orijinalden alıntı: KAKÁ
Benim de işim olmaz şahsen, konsollara gelmesi güzel tabi.
Alıntıları Göster_____________________________ Gamertag: CHARLOTTETR1
PSN: Benjo-Franklin -
quote:
Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_
Almayın, aldırtmayın... Sonradan pişman olursunuz. Uzun yıllardır bir Diablo oyuncusu olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki Diablo 3 oyun tarihindeki bir oyun firmasının oyunculara attığı en büyük kazıktır.
Pcde oynamadım zevk almam kasar makineyi diye. Konsola gelmesine çok sevindim. Yalnız pcde oynayan arkadaşlarımın hepsi aynısını diyo nedendir anlamadım. Eski havasımı yok diyecem videolara bakıyorum(tam bakmıyorum ama spoiler yemeyeyim diye) güzele benziyor. Kazık neredeki?
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
quote:
Orijinalden alıntı: Ir0n MaideN
quote:
Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_
Almayın, aldırtmayın... Sonradan pişman olursunuz. Uzun yıllardır bir Diablo oyuncusu olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki Diablo 3 oyun tarihindeki bir oyun firmasının oyunculara attığı en büyük kazıktır.
Pcde oynamadım zevk almam kasar makineyi diye. Konsola gelmesine çok sevindim. Yalnız pcde oynayan arkadaşlarımın hepsi aynısını diyo nedendir anlamadım. Eski havasımı yok diyecem videolara bakıyorum(tam bakmıyorum ama spoiler yemeyeyim diye) güzele benziyor. Kazık neredeki?
AH diye bir bela var hocam. Auction House tam adı. Burada oyuncular düşürdüğü item-ları satıp altın sahibi oluyorlar. Bir de Real Money Auction House var ve Paypal üzerinden gerçek para ödeyerek satın alıyorsun oyuncuların düşürdüğü item-ları yada kendi düşürdüklerini gerçek para ile satıyorsun. Buradaki kazık şurada ki senin kazandığın paranın %15'i Blizzard'a gidiyor. E ne var bunda dersen eğer, oyun içinde düşen item kalitesi berbat. Zorunlu olarak AH veya RMAH'i kullanmak zorunda bırakıyorlar seni ki %15 kar ceplerine girsin.
Diablo 2'de istediğim item'ı düşürmen taş çatlasa 2-3 gün sürüyordu, bu oyunda ben 1,5 senedir adam gibi bir şey düşüremedim öyle söyleyeyim. Düşürenler de çok nadir var yada hayatları Diablo 3 olmuş 2000 saat üzerinde oyunu oynamış adamlar.
Ayrıca oyun PVP ile çıkacak dendi ancak hala daha PVP yok oyunda. E item de düşmüyor... Yani yapacak hiç bir şey kalmadı. LEgendary item düşürüyorsun ama über çöp item çıkıyor. Monster Power Level 7'de Inferno zorluk derecesinde oynuyorsun ama lvl 58 çöp item-lar düşüyor.
Kısaca şöyle söyleyim, Taş çatlasa 60 saat oynarsın ondan sonra bırakırsın oyunu, yapacak hiç bir şey yok. Blizzard para için sadık oyuncularını satmış vaziyette.
60 saat için '' e ne var bunda biz 15 saatlik oyunlar için bir dolu para ödüyoruz zaten '' diyenler çıkacaktır ancak Diablo, Elder Scrolls gibi oyunlarda 60 saatin hiç bir şey olmadığını oynayanlar bilir. Kısacası almamanızı tavsiye ederim. Pişman olursunuz._____________________________ Gamertag: CHARLOTTETR1
PSN: Benjo-Franklin
-
saçma gelecek belki ama bu oyundaki bahseilen item saçmalığının , konsollara çıktıktan sonra yapımcılar tarafından değiştirilme ihtimali var mı? yani yapımcılar , pcde para gelmeyeceğini varsayarak konsollarada çıksın sonra item olayını ayarlarız,,, mantığıyla bilerek hareket etmiş olamazlarmı?quote:
Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_quote:
Orijinalden alıntı: Ir0n MaideN
quote:
Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_
Almayın, aldırtmayın... Sonradan pişman olursunuz. Uzun yıllardır bir Diablo oyuncusu olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki Diablo 3 oyun tarihindeki bir oyun firmasının oyunculara attığı en büyük kazıktır.
Pcde oynamadım zevk almam kasar makineyi diye. Konsola gelmesine çok sevindim. Yalnız pcde oynayan arkadaşlarımın hepsi aynısını diyo nedendir anlamadım. Eski havasımı yok diyecem videolara bakıyorum(tam bakmıyorum ama spoiler yemeyeyim diye) güzele benziyor. Kazık neredeki?
AH diye bir bela var hocam. Auction House tam adı. Burada oyuncular düşürdüğü item-ları satıp altın sahibi oluyorlar. Bir de Real Money Auction House var ve Paypal üzerinden gerçek para ödeyerek satın alıyorsun oyuncuların düşürdüğü item-ları yada kendi düşürdüklerini gerçek para ile satıyorsun. Buradaki kazık şurada ki senin kazandığın paranın %15'i Blizzard'a gidiyor. E ne var bunda dersen eğer, oyun içinde düşen item kalitesi berbat. Zorunlu olarak AH veya RMAH'i kullanmak zorunda bırakıyorlar seni ki %15 kar ceplerine girsin.
Diablo 2'de istediğim item'ı düşürmen taş çatlasa 2-3 gün sürüyordu, bu oyunda ben 1,5 senedir adam gibi bir şey düşüremedim öyle söyleyeyim. Düşürenler de çok nadir var yada hayatları Diablo 3 olmuş 2000 saat üzerinde oyunu oynamış adamlar.
Ayrıca oyun PVP ile çıkacak dendi ancak hala daha PVP yok oyunda. E item de düşmüyor... Yani yapacak hiç bir şey kalmadı. LEgendary item düşürüyorsun ama über çöp item çıkıyor. Monster Power Level 7'de Inferno zorluk derecesinde oynuyorsun ama lvl 58 çöp item-lar düşüyor.
Kısaca şöyle söyleyim, Taş çatlasa 60 saat oynarsın ondan sonra bırakırsın oyunu, yapacak hiç bir şey yok. Blizzard para için sadık oyuncularını satmış vaziyette.
60 saat için '' e ne var bunda biz 15 saatlik oyunlar için bir dolu para ödüyoruz zaten '' diyenler çıkacaktır ancak Diablo, Elder Scrolls gibi oyunlarda 60 saatin hiç bir şey olmadığını oynayanlar bilir. Kısacası almamanızı tavsiye ederim. Pişman olursunuz.
Alıntıları Göster_____________________________
-
Cok guzel haber , bende PC de oynamamistim . Merakla bekliyorum.quote:
Orijinalden alıntı: Guest-0FFAC63F0
saçma gelecek belki ama bu oyundaki bahseilen item saçmalığının , konsollara çıktıktan sonra yapımcılar tarafından değiştirilme ihtimali var mı? yani yapımcılar , pcde para gelmeyeceğini varsayarak konsollarada çıksın sonra item olayını ayarlarız,,, mantığıyla bilerek hareket etmiş olamazlarmı?
Alıntıları Göster_____________________________
Motocross İs My Life
Yamaha Yzf R-1 2009
Akrapovic Exaust System -
quote:
Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_
quote:
Orijinalden alıntı: Ir0n MaideN
quote:
Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_
Almayın, aldırtmayın... Sonradan pişman olursunuz. Uzun yıllardır bir Diablo oyuncusu olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki Diablo 3 oyun tarihindeki bir oyun firmasının oyunculara attığı en büyük kazıktır.
Pcde oynamadım zevk almam kasar makineyi diye. Konsola gelmesine çok sevindim. Yalnız pcde oynayan arkadaşlarımın hepsi aynısını diyo nedendir anlamadım. Eski havasımı yok diyecem videolara bakıyorum(tam bakmıyorum ama spoiler yemeyeyim diye) güzele benziyor. Kazık neredeki?
AH diye bir bela var hocam. Auction House tam adı. Burada oyuncular düşürdüğü item-ları satıp altın sahibi oluyorlar. Bir de Real Money Auction House var ve Paypal üzerinden gerçek para ödeyerek satın alıyorsun oyuncuların düşürdüğü item-ları yada kendi düşürdüklerini gerçek para ile satıyorsun. Buradaki kazık şurada ki senin kazandığın paranın %15'i Blizzard'a gidiyor. E ne var bunda dersen eğer, oyun içinde düşen item kalitesi berbat. Zorunlu olarak AH veya RMAH'i kullanmak zorunda bırakıyorlar seni ki %15 kar ceplerine girsin.
Diablo 2'de istediğim item'ı düşürmen taş çatlasa 2-3 gün sürüyordu, bu oyunda ben 1,5 senedir adam gibi bir şey düşüremedim öyle söyleyeyim. Düşürenler de çok nadir var yada hayatları Diablo 3 olmuş 2000 saat üzerinde oyunu oynamış adamlar.
Ayrıca oyun PVP ile çıkacak dendi ancak hala daha PVP yok oyunda. E item de düşmüyor... Yani yapacak hiç bir şey kalmadı. LEgendary item düşürüyorsun ama über çöp item çıkıyor. Monster Power Level 7'de Inferno zorluk derecesinde oynuyorsun ama lvl 58 çöp item-lar düşüyor.
Kısaca şöyle söyleyim, Taş çatlasa 60 saat oynarsın ondan sonra bırakırsın oyunu, yapacak hiç bir şey yok. Blizzard para için sadık oyuncularını satmış vaziyette.
60 saat için '' e ne var bunda biz 15 saatlik oyunlar için bir dolu para ödüyoruz zaten '' diyenler çıkacaktır ancak Diablo, Elder Scrolls gibi oyunlarda 60 saatin hiç bir şey olmadığını oynayanlar bilir. Kısacası almamanızı tavsiye ederim. Pişman olursunuz.
bu dediğin olay konsol versiyonlarından çıkarıldı_____________________________ Gerçeği bulacaksınız ve gerçek sizi özgür kılacak.
-
diablo pcde online olmak zorunda idi bunda da aynı saçmalık varmı acaba gold üyeliği olmayan oynayamayacakmı acabaquote:
Orijinalden alıntı: Opricnikquote:
Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_
quote:
Orijinalden alıntı: Ir0n MaideN
quote:
Orijinalden alıntı: _CHARLOTTE_
Almayın, aldırtmayın... Sonradan pişman olursunuz. Uzun yıllardır bir Diablo oyuncusu olarak rahatlıkla söyleyebilirim ki Diablo 3 oyun tarihindeki bir oyun firmasının oyunculara attığı en büyük kazıktır.
Pcde oynamadım zevk almam kasar makineyi diye. Konsola gelmesine çok sevindim. Yalnız pcde oynayan arkadaşlarımın hepsi aynısını diyo nedendir anlamadım. Eski havasımı yok diyecem videolara bakıyorum(tam bakmıyorum ama spoiler yemeyeyim diye) güzele benziyor. Kazık neredeki?
AH diye bir bela var hocam. Auction House tam adı. Burada oyuncular düşürdüğü item-ları satıp altın sahibi oluyorlar. Bir de Real Money Auction House var ve Paypal üzerinden gerçek para ödeyerek satın alıyorsun oyuncuların düşürdüğü item-ları yada kendi düşürdüklerini gerçek para ile satıyorsun. Buradaki kazık şurada ki senin kazandığın paranın %15'i Blizzard'a gidiyor. E ne var bunda dersen eğer, oyun içinde düşen item kalitesi berbat. Zorunlu olarak AH veya RMAH'i kullanmak zorunda bırakıyorlar seni ki %15 kar ceplerine girsin.
Diablo 2'de istediğim item'ı düşürmen taş çatlasa 2-3 gün sürüyordu, bu oyunda ben 1,5 senedir adam gibi bir şey düşüremedim öyle söyleyeyim. Düşürenler de çok nadir var yada hayatları Diablo 3 olmuş 2000 saat üzerinde oyunu oynamış adamlar.
Ayrıca oyun PVP ile çıkacak dendi ancak hala daha PVP yok oyunda. E item de düşmüyor... Yani yapacak hiç bir şey kalmadı. LEgendary item düşürüyorsun ama über çöp item çıkıyor. Monster Power Level 7'de Inferno zorluk derecesinde oynuyorsun ama lvl 58 çöp item-lar düşüyor.
Kısaca şöyle söyleyim, Taş çatlasa 60 saat oynarsın ondan sonra bırakırsın oyunu, yapacak hiç bir şey yok. Blizzard para için sadık oyuncularını satmış vaziyette.
60 saat için '' e ne var bunda biz 15 saatlik oyunlar için bir dolu para ödüyoruz zaten '' diyenler çıkacaktır ancak Diablo, Elder Scrolls gibi oyunlarda 60 saatin hiç bir şey olmadığını oynayanlar bilir. Kısacası almamanızı tavsiye ederim. Pişman olursunuz.
bu dediğin olay konsol versiyonlarından çıkarıldı
Alıntıları Göster_____________________________
-
Pc için ön sipariş vermiştim o kadar bekledim forumlarda vakit geçirdim vs ama sonuç can sıkıntısından öteye geçemedi!quote:
Orijinalden alıntı: guguk
diablo pcde online olmak zorunda idi bunda da aynı saçmalık varmı acaba gold üyeliği olmayan oynayamayacakmı acaba
Alıntıları Göster
Sürekli aynı yerlerde dolaş birşeyler kes item düşsünde üstümü tamamlayayım diye vakit geçir dur oyun benim için bunları ifade ediyor bir tek.
Tabi hayranları var hiç bıkmadan saatlerce oynayanı var onlara da saygı duyarım tamamen zevk meselesi.
Konsola çıkacak olması sevenleri adına sevindirici._____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: tidus
Pc için ön sipariş vermiştim o kadar bekledim forumlarda vakit geçirdim vs ama sonuç can sıkıntısından öteye geçemedi!
Sürekli aynı yerlerde dolaş birşeyler kes item düşsünde üstümü tamamlayayım diye vakit geçir dur oyun benim için bunları ifade ediyor bir tek.
Tabi hayranları var hiç bıkmadan saatlerce oynayanı var onlara da saygı duyarım tamamen zevk meselesi.
Konsola çıkacak olması sevenleri adına sevindirici.
borderlansta böyle_____________________________ Gerçeği bulacaksınız ve gerçek sizi özgür kılacak. -
şimdi bu oyun benim gibi hiç MMO oynamamış ya da yeni MMO oynayanlar için objektif olursak ne ifade edebilir ?? ??quote:
Orijinalden alıntı: Opricnikquote:
Orijinalden alıntı: tidus
Pc için ön sipariş vermiştim o kadar bekledim forumlarda vakit geçirdim vs ama sonuç can sıkıntısından öteye geçemedi!
Sürekli aynı yerlerde dolaş birşeyler kes item düşsünde üstümü tamamlayayım diye vakit geçir dur oyun benim için bunları ifade ediyor bir tek.
Tabi hayranları var hiç bıkmadan saatlerce oynayanı var onlara da saygı duyarım tamamen zevk meselesi.
Konsola çıkacak olması sevenleri adına sevindirici.
borderlansta böyle
Alıntıları Göster

_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: birmezun
şimdi bu oyun benim gibi hiç MMO oynamamış ya da yeni MMO oynayanlar için objektif olursak ne ifade edebilir ?? ??

Diablo mmo defgil hocam.liveden torchlight; yunu dene demo begenisn al diabli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ Gerçeği bulacaksınız ve gerçek sizi özgür kılacak. -
Konsol sürümünde AH olmayacak, sürekli internet bağlantısı gerektirmeyecek. Büyük ihtimal bu oyun çıktığı gibi de Türkiye'ye gelmeyecek. Bir ay kaldı oyunun çıkmasına kimsenin de umrunda değil, daha fazla bilgi için blizzard formlarını takip ediyorum ben dequote:
Orijinalden alıntı: Opricnikquote:
Orijinalden alıntı: birmezun
şimdi bu oyun benim gibi hiç MMO oynamamış ya da yeni MMO oynayanlar için objektif olursak ne ifade edebilir ?? ??

Diablo mmo defgil hocam.liveden torchlight; yunu dene demo begenisn al diabli
Alıntıları Göster_____________________________
-
quote:
Orijinalden alıntı: nlp
Konsol sürümünde AH olmayacak, sürekli internet bağlantısı gerektirmeyecek. Büyük ihtimal bu oyun çıktığı gibi de Türkiye'ye gelmeyecek. Bir ay kaldı oyunun çıkmasına kimsenin de umrunda değil, daha fazla bilgi için blizzard formlarını takip ediyorum ben de
Resmi dağıtımcı ARAL oyun konsola çıktığı gibi TR de satışa sunulacak._____________________________ 
Feel True Power
The most powerful console ever! -
Oyun hayranlarını çok büyük hayal kırıklığına uğrattı tabi, ben de dahilim buna ama yine de 200 saat oynamışım. Bu devirde hangi oyun 200 saat oynanıyor?quote:
Orijinalden alıntı: Project Scorpioquote:
Orijinalden alıntı: nlp
Konsol sürümünde AH olmayacak, sürekli internet bağlantısı gerektirmeyecek. Büyük ihtimal bu oyun çıktığı gibi de Türkiye'ye gelmeyecek. Bir ay kaldı oyunun çıkmasına kimsenin de umrunda değil, daha fazla bilgi için blizzard formlarını takip ediyorum ben de
Resmi dağıtımcı ARAL oyun konsola çıktığı gibi TR de satışa sunulacak.
Alıntıları Göster_____________________________
Benzer içerikler
- iki kişilik araba oyunları
- xbox türkçe oyunlar
- hitman absolution türkçe yama
- xbox series x
- kahraman konsol
- battlefield 6 sistem gereksinimleri
- hikayeli oyunlar
- forza horizon 6 kaç gb
- call of duty modern warfare 2 kaç gb
- en çok satan oyunlar
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


![DIABLO III [ANA KONU]](https://store.donanimhaber.com/fd/ea/94/fdea9423c09feb8db4775917ac77ea11.jpg)
![DIABLO III [ANA KONU]](https://store.donanimhaber.com/fa/fa/68/fafa68b7c46ea4779d727f7e181b8b8f.jpg)
![DIABLO III [ANA KONU]](https://store.donanimhaber.com/11/89/05/1189059831deac3371e3fb1c3a3fd23c.jpg)
![DIABLO III [ANA KONU]](https://store.donanimhaber.com/7c/36/c4/7c36c496b800f8d8c409ff1d61bc6587.jpg)
![DIABLO III [ANA KONU]](https://store.donanimhaber.com/f8/68/02/f868026f414e9e097596d32365dea989.jpg)
![DIABLO III [ANA KONU]](https://store.donanimhaber.com/28/62/56/2862560ffb8e23b4c807aed9e212354e.jpg)
![DIABLO III [ANA KONU]](https://store.donanimhaber.com/1b/3e/80/1b3e80168163a90d11773ebcdbb9ae6c.jpg)







