Şimdi Ara

Di€s'de bi Takas Yaptım Anlayanlar Bakabilirmi..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
277
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 15 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 11
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 7
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • OrQuN (7 mesaj) Antor (2 mesaj) low (2 mesaj) harDeath (2 mesaj) Bugraloji (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> Knight Online >> KO Genel >> Di€s'de bi Takas Yaptım Anlayanlar Bakabilirmi..
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Slm arkadaşlar dün akşam adamın teki +8 elixir satılır diye bağırıyordu pm attım ne istiyorsun dedim ne var dedi bendede ss +0 ve 19 gb para vardı dedim ss i +3 e basıym bide para verıym dedım Olur dedi +8 elixir a +3 ss + 17 gb para verdim kardamıym zarardamıym Bide reel para ile satılırsa kaç Ytl eder?? Yardımlarınız için şimdiden tşkler.. Server Dies..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OrQuN -- 24 Şubat 2007; 1:04:17 >



    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Ben dies ın fıyatlarını tam olarak bılmıorum ama kardasındır heralde.
    |
    |
  • Yarbay
    2292 Mesaj
    diezi bilmem ama patos olsaydı kârdasın..ama işine ne yarıyorsa onu yapıcaksın kardeşim bu kadar basit..mesela roguesin diye full warrior itemleriyle durmak salaklıktır bence..Bide rogueler artislik olarak ss alıyorlar ya uyuz oluyorum..Bende almıştım bi b.ka yaradığı yok sadece artislik..
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    walla iyi gibi geldi ama
    |
    |
  • Yarbay
    5519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Evet arkadaşlar başka yorum yokmu kazık yedim gibi geldide az ??
    |
    |
  • Yarbay
    5519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Hadi Şu kardeşinize bi yardım lütfen uyudunzmu yaaa
    |
    |
  • Yarbay
    5995 Mesaj
    Keşke riske girmeseydin ya,kara girsende fazla bişey değildir.
    |
    |
  • Yarbay
    4279 Mesaj
    Aldığın item işine yarıyorsa pet mageysen sorun yok bence oyunda coins olarak verdiğin parayı hiç sayma çünkü coins artık sadece rpr ve pot almakda işe yarıyor malesef ss ile elixir+8 takası olarak düşünürsek kardasın high class+8 basılmış zor bir item diğeride bossdan düşürmesi zor item. Finansal olarak ne kardesin ne zararda ama işine yarayan bir takas yaptıysan ne mutlu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antor -- 24 Şubat 2007; 1:52:48 >
    |
    |
  • Yarbay
    5519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: Antor

    Aldığın item işine yarıyorsa pet mageysen sorun yok bence oyunda coins olarak verdiğin parayı hiç sayma çünkü coins artık sadece rpr ve pot almakda işe yarıyor malesef ss ile elixir+8 takası olarak düşünürsek kardasın high class+8 basılmış zor bir item diğeride bossdan düşürmesi zor item. Finansal olarak ne kardesin ne zararda ama işine yarayan bir takas yaptıysan ne mutlu.


    Yorum İçin Saol paper ve pet kıyafetler var elımde +8 paper set +9 wood // +7 complete set +8 elixir pet im ŞU anda sırf elixir İçin döndüm Kullanıyorum Reel para ile satsak kac ytl ve oyunda satsak kac gb eder acaba ??
    |
    |
  • Teğmen
    188 Mesaj
    Walla kazık yememişin bence diesded oynuorum 2 tarafta eşit gibi bence yani ne yedin ne attin hesabi
    |
    |
  • Yarbay
    5519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orjinalden alıntı: ReDDeViLMaCrY

    Walla kazık yememişin bence diesded oynuorum 2 tarafta eşit gibi bence yani ne yedin ne attin hesabi

    Yorum için tşk ederim Sen asasin din dilmi bi kaç kez aynı party e düşmüştük ReDDeViLMaCrY
    |
    |
  • Binbaşı
    1124 Mesaj
    Ben Diezdeğim dostum..
    +0 ss ve 17gb para verdiysen +8 elixir'e çok iyi fiyatdan almışsın..
    ben Lycaon +5,Complate +7 set,E.p,Salamender rebit. +6 verdim bundan 1,5 hafta önce adam +8 elixir'i vermedi sen hesab et artık..
    Ayrıca +0 ss'e şuan en iyi verdikleri teklif.. +7 rogue shell 2 parça artı +7 shard
    Bence çok iyi fiyata almışsın derim
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: low

    Ben Diezdeğim dostum..
    +0 ss ve 17gb para verdiysen +8 elixir'e çok iyi fiyatdan almışsın..
    ben Lycaon +5,Complate +7 set,E.p,Salamender rebit. +6 verdim bundan 1,5 hafta önce adam +8 elixir'i vermedi sen hesab et artık..
    Ayrıca +0 ss'e şuan en iyi verdikleri teklif.. +7 rogue shell 2 parça artı +7 shard
    Bence çok iyi fiyata almışsın derim

    atiyorsun gibime geliyor..+5 lycaon staffa a +8 elixir vermeyen adamin,ustune de o kadar item vermi$sin yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harDeath -- 24 Şubat 2007; 2:47:39 >
    |
    |
  • Yarbay
    2605 Mesaj
    Bu takas yaptıgın adam cidden oyunu bilmiormus.. +0 SS +3 +6 SS lerden daha pahalıdır 2. si 17 GB para super bi takas denilebilir
    |
    |
  • Binbaşı
    1124 Mesaj
    Cinkopat var diezde mage onunla konuştum inanmazsan adama sor
    deki böle bir teklif geldimi diye..ayrıca lycaon +5 yaramaz yarasa neden +8 elixir aliyim

    lycaon en az +6 olması lazım mageden anlamadığın belli
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: low

    Cinkopat var diezde mage onunla konuştum inanmazsan adama sor
    deki böle bir teklif geldimi diye..ayrıca lycaon +5 yaramaz yarasa neden +8 elixir aliyim

    lycaon en az +6 olması lazım mageden anlamadığın belli

    yaramasa bile para eder asil sana
    |
    |
  • Yarbay
    5519 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Herkese cvp lar iÇin tşk ederim Serverlara reset atıldı girmıyor ztn saatde geç Oldu yatma zamanı İİ geceler

    Saygılar OrQuN
    |
    |
  • Yarbay
    4279 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: OrQuN
    Yorum İçin Saol paper ve pet kıyafetler var elımde +8 paper set +9 wood // +7 complete set +8 elixir pet im ŞU anda sırf elixir İçin döndüm Kullanıyorum Reel para ile satsak kac ytl ve oyunda satsak kac gb eder acaba ??


    +8 Chitinler 50 ytl, +8 shardlar 200 ytl ye gidiyor elixirde gitsin gitsin 100ytl den gitsin bilemedim 75
    |
    |
  • Yüzbaşı
    430 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Antor


    quote:

    Orjinalden alıntı: OrQuN
    Yorum İçin Saol paper ve pet kıyafetler var elımde +8 paper set +9 wood // +7 complete set +8 elixir pet im ŞU anda sırf elixir İçin döndüm Kullanıyorum Reel para ile satsak kac ytl ve oyunda satsak kac gb eder acaba ??


    +8 Chitinler 50 ytl, +8 shardlar 200 ytl ye gidiyor elixirde gitsin gitsin 100ytl den gitsin bilemedim 75


    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.