Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (26. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.308
Cevap
40
Favori
903.625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu konuyu daha önce sana sormuştum ve aydınlatıcı bilgi vermiştin.
    ama adam bu arabayı 28 bin ytl ye vermiyor,zar zor 29 bin ytl ye veriyor.
    birazda bu fiyat yüzünden canım sıkıldı aslına bakarsan. senin aldığın fiyattan 3 bin ytl fazla veriyorum,üstelik sanada çok vermişsin diyenler olmuş sen de arabanın km.si ve orjinalliğinden dolayı vermiştin o parayı.

    bende extralarından bahsetmiştim,28 binin normal olduğuna karar vermiştik ama şimdi 29 oldu,alım satım ıvır zıvır 30 bin ytl.


    quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    Yakıt masrafı sorun değilse tabii ki Volvo. Bırakın 0 km Toyotayı, iki yaşında bir Volvo burada ismini yazmak istemediğim birçok markadan çok daha sağlam, kaliteli, konforlu ve güvenlidir

    quote:

    Orjinalden alıntı: osmanpasa77
    evet arkadaşlar tam bu noktada dondum kaldım,en geç pazartesi günü ya corolla sedan dizeli 33.900 e park sensörü hediyeli yada
    volvo 2004 model s40 classic 1.6 32.000 km de full+full(xenon-deri+ısıtmalı koltuk-sunroof)benzinli temiz ve bakımlı bir aracı tanıdıktan 29.000 ytl ye alıcam.
    siz olsanız ne tavsiye edersiniz.
    gerçi volvo forumunda bunu sormak hata ama,toyota forumunada yazdım aynı soruyu.
    birinde 19.000 ytl 2. el kredisi ve 750 ytl alım satım
    corolloda 23.900 ytl 0 km banka kredisi ve alım satım ödemiyeceğim.
    volvo s40 da zaten kasa 2005 te değişti,
    corollada 2007 de değişecek.
    volvo 9 litre benzin
    corolla 5.7 litre mazot harcıyor.
    volvo kasko tutarı: 1.381 ytl
    corolla kasko tutarı: 1.438 ytl
    volvo siyah renkte harbi karizma duruyo ve temiz.mercedes konforunda
    corolla zaten sıfır,karizma tartışmaya açık.(ticari taksilerde bile çok fazla görmeye başladım.)
    Gerçi Almanyada birçok taksi mercedes şimdi karizması bozuluyo diye düşünenler olur ama...neyse
    bu fuara özel diye yapılan %10 indirim,fuardan sonra veya aralık ayında ne olur fikri olan varmı.?
    2 yıl sonra corollayı 25-27 bin ytlye
    2 yıl sonra volvoyu 23-25 bin ytlye ancak satarım herhalde.
    corollada 7-8 bin ytl zarar
    volvoda 4-5 bin ytl zarar



    ...........
    Forumdaki Volvo kullanıcıları:
    colega............ : 2006, S40 1.6D, titanyum gri, Eskişehir
    montsegur...... : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İzmir
    giriş?.............. : 2006, S40 1.6, metalik gümüş,
    ertert............. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, Ankara
    sahin_k12345. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İstanbul
    VolvoS40........ : 2006, S40 1.6D, metalik kül gri, Denizli
    venividivici..... : 2005, S60 2.4D, siyah, Würzburg
    hesheit........... : 2004, S40 Classic 1.6, siyah, İstanbul
    evinc19.......... : 2002, V40, 1.6, gri, Bursa
    Wartox........... : 2001, T4, 2.0, gri, Ankara
    poyrasimu...... : 2001, S40, 2.0, metalik gri, İstanbul
    RealShark....... : 2000, S40, 2.0T, Bordo, İzmir-Ankara
    decsan........... : 2000, S40, 1.8, metalik gri, Ankara
    volvo850GLT... : 1996, 850GLT 2.0, Bordo, İstanbul

  • 29000 ytl bence de pahalı. Buna hiç itirazım yok. Araç eder ama piyasasının üzerinde bir rakam bu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX

    Beyler bu sorum acil lütfen bir bilen özellikle YİĞİTVOLVO bi el atıverin!!
    Bizim S40 ların kumanda olmadan yani kumandayla açılmadan maximum 3 kere çalıştırılabildiğini duymuştum.. Yani kumanda olmadan 3 kere kapıyı anahtarla açabiliriz diye biliyorum bunun doğruluk payı nedir? Birde anahtar konusunda sorum olacaktı.. Bizim anahtarları herhangi bir çilingir kopyalayabilir mi? Kopyalarsa bir problem olur mu aracın beynini kitler v.b. bir durum? Birde maliyeti ne civarda olur.. Şimdiden teşekkürler..


    kumanda yardımı olmadan üç kere değilde belli bir zaman sonra sadece kapıların tümünü açamazsın sadece şoför tarafını açabilirsin. çalışması ile alakalı olan bişey yok. nedeni ise kapıların içinde bulunan kilitleri iten baloncukların havalarının bitmesinden dolayı. Baloncukların havalarının bitmesi de kapıların manuel olarak açılması yani anahtar yardımı ile. baloncuklarda bulunan ateşleme sistemi kumanda ile temas içindedir. kumanda ile açıldığı zaman ateşleme yardımı ile havaları tamamlar. bu işlem anahtar ile olmaz.

    Anahtarı herhangi bir çilingirci kopyalayamaz. Ama sadece bu işi yapan çilingirciler var onlar yapabilirler. Maliyeti konusunda net bişey diyemiyorum. Fakat geçenlerde benzer bir olayla karşılaştık. Yedek anahtarı olmayan bi müşterimiz, park anahtarının içine çip yerleştirerek yedek bir anahtar yaptırdı. 30-40 ytl arasında bir maliyeti çıktı.

    Kopyalama olayını senin için sorarım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hesheit

    Unuturmuyum dostum Bu ara, aracını satıyordun, ne oldu vaz mı geçtin, yoksa satılık mı hala?

    quote:

    Orjinalden alıntı: decsan
    hesheit bizi unutma
    2000 s40 1.8 otomatik metalik gri Ankara


    ...........
    Forumdaki Volvo kullanıcıları:
    colega............ : 2006, S40 1.6D, titanyum gri, Eskişehir
    montsegur...... : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İzmir
    giriş?.............. : 2006, S40 1.6, metalik gümüş,
    ertert............. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, Ankara
    sahin_k12345. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İstanbul
    VolvoS40........ : 2006, S40 1.6D, metalik kül gri, Denizli
    venividivici..... : 2005, S60 2.4D, siyah, Würzburg
    hesheit........... : 2004, S40 Classic 1.6, siyah, İstanbul
    evinc19.......... : 2002, V40, 1.6, gri, Bursa
    Wartox........... : 2001, T4 2.0, gri, Ankara
    decsan........... : 2000, S40, 1.8, metalik gri, Ankara
    volvo850GLT... : 1996, 850GLT 2.0, Bordo, İstanbul



    @hesheit Teşekkür ederim.
    Hala satılık ciddi bir çabam yok sadece internette var ilan araba.com da. Nakit sıışıklığını hallettik, aslında çokta satmak istemiyorum ama iyi müşteri çıkarsa neden olmasın?
  • S80 T ,T5, T6 İLE İLGİLİ BENİM YORUMUM VE YORUMLARINIZA İHTİYACIM VAR!
    Selam VOLVO sever arkadaşlar,henüz bir volvo sahibi değilim ancak yakında neden olmasın.Yüksek beygir gücü ne karşılık kalitesi ve aynı geygir gücü sınıfındaki rakiplerine göre fiyat avantajı beni VOLVO ya çekiyor.Ben S80 T5 VE T6 ile ilgileniyorum.Gezdiğim tüm 2.el VOLVO araçlarda deri koltukların 100.000 km de bile oldukça yıpranmış olduklarını gördüm firma yumuşak deri kullanmış amerikanlar gibi ve bence bu durum VOLVO ya yakışmıyor aracın değerini 2.elde düşürüyor.Ayrıca cam açma butonlarına kadar tamamen el cilası olmuş yıpranmış kabinli araçlara da oldukça rastladım.Bu kadar beğendiğim VOLVO iç kabinlerinin bu derece yıpranmaları aracın iç donanım malzeme kalitesi açısından beni oldukça düşündürdü.Artık şöyle düşünüyorum alacağım 2.el VOLVO aracın koltuklarının deri döşemesini yeniletmek.Kullanıcıları varsa forumda ben S80 T,T5 VE T6 ile ilgili yorumlarınızı bekliyorum.S80T de nasıl bir sürüş performansı sunuyor merak ediyorum?
  • Poyrasimu ve ilgili herkes için İstanbul’daki Volvo özel servisleri hakkında bildiklerim:
    Aracımı aldığım Volvo bayiindeki kişi Maslak Sanayii’nde iki tane çalıştıkları özel Volvo servisi olduğunu söylemişti. İsimleri Erol 1 ve Erol 2. Erol 2’nin fiyatları daha uygun oluyormuş. Ancak ikisinin de iletişim bilgilerini internette bulamadım. Sanayiye gidecek vaktim de olmadı. Genel bakımda fiyatları yetkili servislere göre %30 ucuz olyormuş. Ama ancak bu kadar ucuz olabiliyormuş.
    Bir ara internette dolaşırken Volvo Fun Club Turkey’nin veb sayfasını buldum. Onların veb sayfasında yanlış hatırlamıyorsam adı Çağdaş Oto olan bir Volvo özel servisinin veb sayfasının linki ve iletişim adresleri vardı. Fakat şu an ne bu fan club’un sayfasını, ne de bu yetkili servisin sayfasını bulabiliyorum. Bu yetkili servis de Maslak Sanayii’nde idi.
    Geçenlerde aracımın camına özel bir servis broşürünü bırakmış. Broşürde mekanları fena durmuyor. Onlar da Maslak’ta. Volvo, Saab ve Opel marka araçlara bakıyorlar. Yakında 40 bin bakımına gideceğim için konuştum kendileriyle, aldığım fiyat, ve ondan da önemlisi takılacak malzemelerin markası, bana uygun gelmediği için oraya gitmeyeceğim galiba.
    Ben 40 bin bakımında değişmesini istediğim şeylerin listesini yaptım ve sonra da Bosch Türkiye’nin veb sayfasından bunların fiyatını çıkarttım. Yaklaşık 550 ytl tutuyordu. Niyetim malzemeleri piyasadan alıp tanıdık bir yerde taktırmaktı. Sonra bir kaç Bosch Car Service ile görüştüm. Birini gözüm tutmadı. Birini tuttu. Bu gözüme kestirdiğimin, ki o da Maslak Sanayii’nde, bana malzemeler + işçilik olarak önerdiği fiyat benim araştırmalarıma göre malzeme fiyatlarının da bir miktar altında. Onlar da, tek tek sordum, Bosch marka malzeme kullanıyorlar. Malzeme tutarı aynı olsa bile işçilik bedavaya gelmiş oluyor. Bu durumda sanırım gelecek ay oraya gideceğim. İzlenimlerimi yazarım.
    Sanırım en iyisi boş bir zamanda Volvo yapıyorum diyen servisleri gezip sohbet etmek ve en iyisini öğrenmek ve sorun çıktığında da oraya gitmek.
    Son not: Eğer Volvonuzu seviyorsanız muhtemelen değişmesi gereken parçaları kaliteli malzeme üreten markaların ürünleri ile değiştirmek isteyeceksinizdir. Kalite de para demek. Doğrusu hani Volvo yedek parçaları pahalıdır denir ya, benim Volvo’dan aldığım parça fiyatları ile Bosch’un Volvolar için ürettiği fiyatlar arasında pek bir fark yok. Aracın zaten çoğu parçası da Bosch. Bakım fiyatlarını kaliteden vazgeçmeden düşürmek zor. Hangi araçta aynı kalitede ürün kullanılsa hemen hemen aynı fiyatlarla karşılaşılır. Ancak işçilik ücretleri, servisten servise, tamirciden tamirciye değişiyor.
    ……….
    Venividivici,
    Aracına şu ana kadar yaptıkların bir yana, şu geri vitese bağlı arka kamera fikrin süper
  • Takmayı düşündüğümü söylediğim oto multimedia sistemlerin çoğu bu özelliği kamera opsiyonu almanız durumunda sağlıyor. Pioneer, Kenwood, Panasonic gibi bilinen markalarda ve adını hiç duymadığım pyle falan gibi çin malı cihazlarda mevcut. Sanırım bagaj kapağının delinmesi gerek? İşte size birkaç fotoğraf:

     [DH]   V O L V O    for   L I F E


     [DH]   V O L V O    for   L I F E
  • ben de anahtarcıların yalancısıyım ama evet söylediklerine göre 2000 dahil yapılıyormuş....büyük alış veriş merkezlerinin içindeki anahtarcılara bir sor onlarda bile o sistem var.... praktiker-carrefour vs gibi marketlerin kasa çıkışlarında anahtarcılar oluyor...bir sor derim...
  • Anahtar konusunda yardımcı olan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.. Özellikle yiğitvolvo açıklaman çok tatmin etti.. Sanırım 5-10 defadan sonra balonlardaki hava biter, ama anladığım kadarıyla herzaman sürücü kapısı açılabilir.. Birde şöyle bişi aklıma geldi? Acaba arabayı açtıktan sonra, kapıdaki kilitleme açma düğmesiyle açıp kapasak, bütün kapıların havası tekrar dolar ve anahtarlada bir süre tekrar normal açılır mı acaba?

    venidivici arkadaşım, açıklamaların için çok teşekkürler.. Sistem tahmin ettiğim gibi dokunmatik çalışıyor, en mantıklı ve en kullanışlısıda bu :) Arka kamerada gerçekten çok hoş ayrıntı olur.. Yeni Volvo S80 de sunulan özelliği S60ına taşımış olursun :) Valla araban 2. elde çok iyi para edicek sanırım, tamamıyla baştan yaratılmış gibi.. :) Birde radyo konusunda sanırım oralarda işçilik çok pahalı olduğu için belkide yaptırmadın veya orda yapanı bulman zor olmuş olabilir.. Fakat bence iyi bir elektrikçi bulsaydın hiç bi şekilde yapamasada radyonun içini açar doğrudan bağlayabilirdi ve bunun gibi hertürlü parçayı birbirine uydurabileceğini sanıyorum.. Çünkü yazılım v.b. bir problem yok ortada, sadece basit bir dönüştürme sistemi.. Bilirsin Türkiye'de bu tip ufak işlerde uzman ustalar olduğu için çok problem olmuyor, yeterki işinde uzman birini bulabilelim..

    osmanpasa77 arkadaşım; performansı problem etmediğini düşünüyorum.. Almayı düşündüğün 1.6Volvo'nun motorunun düşük olması dışında hiçbir eksisi yok bence.. Baktığın model gerçekten çok süper ve benimde denk düşerse T4ünü almak istediğim bir model.. Normalde 1.6 S40 larda adı bile geçmeyen deri koltuk, ısıtmalı koltuk, park sensörü, xenon far bakmış olduğun modelde var.. Toyotoda ısıtmalı koltuk v.b. lüksleri bulabileceğini sanmam.. Ayrıca VOLVO'yu sürmeden bence karar vermemelisin, gerçekten inanılmaz bir güven veriyor, kendinde hissedeceksin.. Ayrıca Volvo tam bir kış arabasıdır ve çokda sağlamdır, 2001 S40 ımı her kış uzun yolda dahil çıkardım, hızlıda sürdüm kısmen fakat kaza yapmadım allahaşükür, araba yere çok sağlam basıyor, sürüşü her koşulda zevkli ve dağa tepeyede tırmandım ( turistik olarak köy kasaba dolaşmayı severiz ailecek :)) hertürlü koşulda en iyi performansı verdi, yolda bırakmadı beni.. Volvo bir ayrıcalıktır, bence sürmeden kesinlikle karar vermemelisin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaRToX -- 13 Kasım 2006; 21:48:04 >
  • Tüm VOLVOcu dostlarımıza benden birkaç hediye :) Türkiye'yede gelmiş bulunan yeni S80 in en güzel fotolarından birkaçı...

    Karşınızda yeni S80, birazda tanıtıyım siz Volvo tutkunları için;

    Motor Seçenekleri: V5 2.5T (200 hp) - V6 3.2 (238 hp) - V8 4.4 (315 hp) - V5 2.5 D5 (185 hp)(Dizel)
    - Tüm modeller 6 viteslidir!

    YENİ TEKNOLOJİLER
    - Kaza önleme sistemi ve Çarpışma uyarısı (Anti Collision System)
    - Adaptif Hız sabitleyici sistemi ACC
    - Yeni Four-C şase
    - Hıza bağlı direksiyon
    - Kişisel Araç İlteişim Sistemi PCC (Çift yönlü veri iletişimi olan ilk kumanda sistemi)
    - Blis Kör Nokta Uyarı sistemi
    - Arka Park kamerası
    - Araçta dahili bluetooth sistemi
    - Dünyanın en gelişmiş müzik sistemi

    bunlar sadece yeni özellikler, bunun dışında diğer volvolarda bulunan tüm güvenlik ve konfor özellikleri mevcuttur yeni S80 de! Buyrun fotolarda aşağıda!



     [DH]   V O L V O    for   L I F E
     [DH]   V O L V O    for   L I F E

     [DH]   V O L V O    for   L I F E
  • Yeni S80'in Volvo'nun bugüne kadar ürettiği en şık araçlardan biri olduğunu düşünüyorum. Yakında bunun swsi/kombisi ve cros country'si de çıkacak. Ben şimdi bu teknoloji ve dizayn ile çıkacak yeni S60'ı bekliyorum.
  • Bunlar da yeni S80'in fiyatları:
    2400cc Dizel, 185 bg: 69200 Avro: 127000 ytl
    2500cc Turbo, 200bg: 67500 Avro: 124000 ytl
    4400 cc dört çeker V8, 315 bg: 98700 Avro: 181500 ytl (54000 Avrosu vergi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 13 Kasım 2006; 23:09:28 >
  • Bencede S60 ın biraz daha spor bir model olduğunu düşünürsek, S60 çok daha güzel olabilir tahminimce.. S60R da nasibini alır artık, hayallerimin arabası umarım dahada güzelleşir :)
  • Bu S60 gerçekten ilginç bir araç. Bana geliyor ki 10 yıl daha kasa değişmese yine de değerinden birşey kaybetmez. Volvo zaten teknolojik yenilikleri her yıl anında yansıtmış araca. S60R'de de yok yok hani. Neyse değişsin bakalım, şu yeni C70'deki konsolü koymasınlar da yenisine, başka ne yapsalar razıyım.
  • Merhaba tekrar, şu volvo sahipleri listesine beni de ekleyin. 2005 Volvo S40 1.6D Kinetic.

    Bugün öğlen frenlerin performansı bir kadına ve köpeğine çarpmaktan kurtardı beni.

    Hızım 70-80, yokuş yukarı parke taşlı iki tarafı ağaçlıklı genişçe bir yolda ilerliyorum.

    Sağ taraftan sağa sola bakmadan ve koşarak bir kadın yola çıktı. Elinde de küçük bir köpeğin tasması, köpek önde kadın arkada.

    Karşıdan gelen yoktu, yolu sola doğru çaprazlamasına kullanarak tehlike yaratmadan zor durdum. Kadınla aramızda 40 santimetre kalmıştı. Kimseye birşey olmaması sevindirici. Panik frende araba sağa sola çekmeden ve arnavut kaldırımı tabir ettiğimiz kaplama ile kış lastikleri tutunmayı azaltmasına rağmen iyi durdu.

    Bu kadar çok Volvo kullancısının bir arada olması güzel.

    Herkese kazasız belasız günler.
  • Yeniden hoşgeldiniz,
    Siz yokken biz çoğaldık
    Bugün yaşadıklarınız için geçmiş olsun. Almanya'da yaşadığınızı biliyorum, sakıncası yoksa kent ismi belirtirseniz listeye ekleyelim, bir de renk lütfen.

    quote:

    Orjinalden alıntı: topgear
    Merhaba tekrar, şu volvo sahipleri listesine beni de ekleyin. 2005 Volvo S40 1.6D Kinetic.
    Bugün öğlen frenlerin performansı bir kadına ve köpeğine çarpmaktan kurtardı beni.
    Hızım 70-80, yokuş yukarı parke taşlı iki tarafı ağaçlıklı genişçe bir yolda ilerliyorum.
    Sağ taraftan sağa sola bakmadan ve koşarak bir kadın yola çıktı. Elinde de küçük bir köpeğin tasması, köpek önde kadın arkada.
    Karşıdan gelen yoktu, yolu sola doğru çaprazlamasına kullanarak tehlike yaratmadan zor durdum. Kadınla aramızda 40 santimetre kalmıştı. Kimseye birşey olmaması sevindirici. Panik frende araba sağa sola çekmeden ve arnavut kaldırımı tabir ettiğimiz kaplama ile kış lastikleri tutunmayı azaltmasına rağmen iyi durdu.
    Bu kadar çok Volvo kullancısının bir arada olması güzel.
    Herkese kazasız belasız günler.


    ...........
    Forumdaki Volvo kullanıcıları:
    colega............ : 2006, S40 1.6D, titanyum gri, Eskişehir
    montsegur...... : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İzmir
    giriş?.............. : 2006, S40 1.6, metalik gümüş,
    ertert............. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, Ankara
    sahin_k12345. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İstanbul
    VolvoS40........ : 2006, S40 1.6D, metalik kül gri, Denizli
    venividivici..... : 2005, S60 2.4D, siyah, Würzburg
    topgear.......... : 2005, S40 1.6D, ....., .....
    hesheit........... : 2004, S40 Classic 1.6, siyah, İstanbul
    evinc19.......... : 2002, V40, 1.6, gri, Bursa
    Wartox........... : 2001, T4, 2.0, gri, Ankara
    poyrasimu...... : 2001, S40, 2.0T, metalik gri, İstanbul
    RealShark....... : 2000, S40, 2.0T, Bordo, İzmir-Ankara
    decsan........... : 2000, S40, 1.8, metalik gri, Ankara
    volvo850GLT... : 1996, 850GLT 2.0, Bordo, İstanbul


     [DH]   V O L V O    for   L I F E
  • Bulgaristan / Sofya'dayım.

    Aracın rengi gümüş gri.
  • Neden Almanya intibaı edinmişim anlamadım. Belki gelecek rotasyona artık

    quote:

    Orjinalden alıntı: topgear
    Bulgaristan / Sofya'dayım.
    Aracın rengi gümüş gri.


    ...........
    Forumdaki Volvo kullanıcıları:
    colega............ : 2006, S40 1.6D, titanyum gri, Eskişehir
    montsegur...... : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İzmir
    giriş?.............. : 2006, S40 1.6, metalik gümüş,
    ertert............. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, Ankara
    sahin_k12345. : 2006, S40 1.6D, metalik gümüş, İstanbul
    VolvoS40........ : 2006, S40 1.6D, metalik kül gri, Denizli
    venividivici..... : 2005, S60 2.4D, siyah, Würzburg
    topgear.......... : 2005, S40 1.6D, gümüş gri, Sofya
    hesheit........... : 2004, S40 Classic 1.6, siyah, İstanbul
    evinc19.......... : 2002, V40, 1.6, gri, Bursa
    Wartox........... : 2001, T4, 2.0, gri, Ankara
    poyrasimu...... : 2001, S40, 2.0T, metalik gri, İstanbul
    RealShark....... : 2000, S40, 2.0T, Bordo, İzmir-Ankara
    decsan........... : 2000, S40, 1.8, metalik gri, Ankara
    volvo850GLT... : 1996, 850GLT 2.0, Bordo, İstanbul
  • Bir konuda cevap yazarken "buradaki fiyatlar Almanya ile aynı" diye bir ifade kullanmıştım belki o aklınızda kalmıştır.

    Bu arada diğer arkadaşlar ne marka lastik kullanıyor bilmiyorum ama benim araçta Continental PremiumContact lastik var. Yol tutuşu çok iyi ve sessiz geldi bana. Tavsiye ederim.

    Kış lastiği Lassa Snoways2 almıştım. Yaz lastiklerine kıyasla yol tutuşta bir miktar fark var tabi, direksiyon bile hafifliyor. Ancak farklılık güvenliği tehlikeye düşürecek düzeyde değil, bugün başımdan geçenler bunu kanıtladı. Diğer taraftan bu lastik asıl kullanım alanı olan kış koşullarında ve özellikle karda son derece başarılı. Daha önceki arabamda kullandığım Fulda Rotego'lardan çok çok iyi. Karda tutunma, yokuş yukarı kalkış ve frenleme gayet başarılı.

    Auto Bild'in son kış lastiği testinde Continental birinci, Pirelli ikinci. Beni en çok Michelin'in sonuçları şaşırttı açıkçası, bir hayli gerilerde. Birdgestone Blizzak ortalarda.

    Bu lastik setlerini eskittiğimde imkan olursa yine Continental almayı düşünürüm.

    Diğer arkadaşların da Volvo ile lastik tecrübelerini öğrenmek isterim.
  • Öncelikle aramıza hoşgeldin Topgear :)

    AutoBild in testinde Pirelli nin ikinci olması ve Micheln in başarı gösterememsi beni şaşırttı.. Fakat bence bunun nedeni genellikle çoğu testlerde olduğu gibi fiyatları birbirine yakın modeller karşılaştırılmış olabilir.. Çünkü kendi lastikçimde dahil, tüm lastikçiler Micheln Alpine tavsiye ediyor.. Pirelli nin vakumlu modeli yok bildiğim kadarıyla, bu testte Micheln normal kar lastiği ve Pirelli normal kar lastiği karşılaştırılmıştır bence.. Vakumlu lastikle, standart kar lastiğinin yarışması bana pek mantıklı gelmiyor.. Benim tavsiyem Pirelli, Lassa gibi sert lastik kullanma, Micheln veya Goodyear volvoda iyi gidiyor.. Yumşak lastikler, hem sürüşü daha tatlı olur hemde iki markanında vakumlu modeli var.. Arabayı aldığım sene, yeni Micheln Alpinlerle Afyona gidiyordum, dağın üstünde önümdeki araba bir spin attı, eğer vakumlu lastikler olmasaydı arkasından bende kızaklar adama çarpardım diye tahmin ediyorum fakat yerin kaygan olmasına rağmen, hem fren yaptım hemde hafifçe sola çektirerek kaçmayı başardım ve araba ne savruldu nede kızakladı abs bile doğrudürüst devreye girmedi yani herhangi bir kayma durumu sözkonusu olmadı.. Bu nedenle deneyime dayanarak MİCHELN ALPİN tavsiye ediyorum!
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.