Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (18. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.308
Cevap
40
Favori
903.711
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Slm arkadaşlar,birkaç gün ilgilenemedim konulardan uzak kaldım.Marş Piyer taktıranlar var aramızda acaba bununla ilgili bilgisi olanlar war mı?.diğer sorum xenon far uygulaması,navigasyon gibi uygulamalar yapılabilirmi?Müzik sistemi her arabada opsiyonel olarak takılan pahalı bir muzik sistemi,bir Bose,Harman-kardon,B&O gibi eş kalitede sunuyor.zannedersem volvo s40(2006) da B&O kullanılıyor.Plazma tipi orta konsol B&O tasarımı olduğunu biliyorum,gün geçtikçe arabadan hergün daha çok keyf alıyorum tek kelimeyle mükemmel...arabayı yıkadıktan sonra özel oto koruyucu sonax şampuanlarla araba yeni gibi oluyor görenler tekrar dönüp arkasına bakıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss


    quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX


    quote:

    Orjinalden alıntı: VolvoS40
    Arkadaşlar sizlere bir test: trafiğe kapalı alanda
    yaptığımız bir test denemesi daha
    mondeo 2.0tdci 130hp 330nm (2006model)
    volvo s40 1.6d 110hp 245nm (2006model)

    sizce sonuç ne oldu ?
    birde 1. 2. 3. 4. viteslerde neler olduğunu tahmin etmeye çalışırmısınız

    tamam tamam sizleri daha fazla bekletmiyim ben açıklıyorum
    1.vites mondeo kafasını hafif öne atarak başladı
    2.vitese geçildiğinde ben ufaktan ufaktan yanaştım
    3.viteste yan yana gidiyorduk
    4.vitese atınca ( galiba azıcık erken attım ) mondeo yürümeye devam etti
    yavaş yavaş arka kapısını derken kelebek camını gördüm

    diğer s40 1.6 D kullanan arkadaşlar performanslarını yazmaları rica olunur


    Değerlerde bir terslik olduğunu düşünmüyorum.. Motor güçlerine göre karşılaştırılırsa mondeo nun daha büyük bir fark atması gerekirdi, fakat VOLVO motorlarının performansı diğerlerine göre daha iyi olduğu için az bir farkla geçebilmiş.. Sendeki araç 1600cc o 2000 ve ayrıca 20bg gibi birde beygir eksikliğin var.. Arkadaşda 2.0 VolvoS40 vardı, bir arkadaşdada Mercedes E200 (volvo 2001, merc.2000 di sanırım) İki araçda 2000 motor, 136 bg.. Ufak bir bahis çevirmiştik, herkesin Mercedes alır demesinin aksine Volvo aldı :) iki arçda otomatikti yani sürücü farkıda diyemeyiz ikiside kökledi volvo çok fark atamasada geçti :) Buda bence volvo motorlarının kalitesine örnek gösterilebilir.. (bu arada bu testi ankarada hipodromda yapmıştık)



    öncelikle abarttığın motoru ford peugeot ve citroen de kullanıyor...o mondeoyu kullanan arkadaşta bi sorun var bence ya da aracı otomatik...bunun haricinde eşek gibi ağır mercedesle volvoyu karşılaştırıyosun...mercedes zaten biraz ağır ve hantal arabadır...aynısını bmw ile denemenizi tavsiye ederim...ayrıca o mercedes eğer kompressor ve 2000 model ise 186 hp oluyo...


    Bizdeki mercedes kompresor değildi malesef kardeş :) Ayrıca haklı olabilirsin motor konusunda fakat, aracın hızına sadece motor gücü etki etmez, motor gücü yere aktarılana kadar iyi-kötü yönde değiştiren birçok faktör vardır.. turusan arkadaşımızın bahsettiği konulara dikkat etmelisin bence, ve bu değişkenler volvoda biraz daha performansa yönelik ayarlandığı için belki fark edebilir.. Aynı motoru kullanan diğer araçlarla, volvo arasındaki yakıt sarfiyat farkınında sebebi olarak bu değişkenler gösterilebilir.. Bmw konusunda haklı olabilirsin fakat bende Volvo S40T4 kullanıcısıyım ve bmw 330,540 modelleriyle ufakta olsa kapışma şansım oldu ve sanırım turboya bağlı olarak iki araçta geride kaldı fakat motor hacimlerinden ve beygir güçlerinden dolayı benden daha yüksek hızlara çıkabilecekleri ve uzun yolda geçebilecekleri konusunda şüphem yok.. Dediğim gibi ufak kapışmalardı, kısa mesafe kalkış yarışları gibi.. Senin kastettiğin bmw ler M serisi ise standart bir volvoyla kıyaslanamayacağı konusunda haklısın :)

    2.OLARAK


    quote:

    Orjinalden alıntı: korucu77

    MERHABA ARKADAŞLAR,
    BEN ARABA ALDIM. HEM DE VOLVO. İLK ARABAM :)
    2. EL ALMAYA YETTİ PARAM AMA 3 AYDIR KULLANIYORUM VE ÇOK MEMNUNUM.
    BU FORUMU YENİ BULDUM. GÜZEL BİR YER. TÜM MESAJLARI OKUDUM. ÇOK GÜZEL BİR FORUM.
    ARABANIN MODELİ;
    1998 MODEL S 40 2.0 TURBO
    OTOMATİK ŞANZUMAN
    BU MODELİN BÜTÜN ÖZELLİKLERİNİ BİLEN KİMSE VAR MI. BEN HEPSİNİ BİLMİYORUM. BİRAZ GÖZÜM KAPALI ALDIM YANİ. SERVİSE FALAN GÖTÜRDÜM, ARKADAŞ ANLIYORDU ARABADAN. ALDIK. HAYIRLISI OLSUN.
    ALDIKTAN SONRA DAHA DA SEVDİM ARABAYI.
    CEVAP YAZARSANIZ SEVİNİRİM.
    ŞİMDİLİK SELAMLAR.


     [DH]   V O L V O    for   L I F E



    Öncelikle hayırlı olsun :) Volvo ailesine katılman ve volvo ayrıcalığını yaşaman gerçekten güzel.. Model olarakta seçimin güzel olmuş.. S40 2.0 alsaydın belkide S40 2.0 Turbo'daki tadı alamayacaktın.. Performans arayan biriysen bundan emin ol, Turbo gerçekten inanılmaz farkettiriyor, sollamalarda, kalkışlarda ve ara hızlanmalarda turbo farkını fazlasıyla yaşayacaksın.. Donanım olarak sanırım kullanmakta olduğum T4 ile aynı.. Sayabileceğim birakaç güzel özellik;

    - Koltuk ısıtma
    - Yol bilgisayarı
    - DSA (opsiyonel miydi standart mı aldım unuttum işin doğrusu?)
    - CD çalarlı radyo
    - Otomatik klima
    - Hava kalite kontrol sistemi

    Aklıma gelenler bunlar şimdilik :) Saydıklarım arasında DSA gerçekten çok işine yarıyacak, dinamik stabilite kontrol sistemi.. Herkesin S40 lar hakkında yazdıklarını okumuşsundur ve sanırım yüksek yol tutuşu kabiliyetleri dikkatini çekmiş olmalı :) S40 ile otobanlardaki her viraji mübala etmiyorum 200km/h ile bile alabileceğinden emin ol.. Yanlız dikkat edersen otobanlardaki diyorum, çünkü otobanlarda belli bir viraj sınırı var ve eğimleri v.b. özellikleri yüksek hızlar için tasarlanmıştır.. Tabi o hızlarda viraj almak her otomobilin harcı değildir otoban virajı bile olsa.. Umarım azda olsa açıklayıcı olabilmişimdir, kullandıkça kendinde farkı hissedeceksin.. Kazasız, belasız yolculuklar dilerim!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaRToX -- 5 Ekim 2006; 14:11:29 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: turusan

    quote:

    Orjinalden alıntı: pegasuss


    quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX


    quote:

    Orjinalden alıntı: VolvoS40
    Arkadaşlar sizlere bir test: trafiğe kapalı alanda
    yaptığımız bir test denemesi daha
    mondeo 2.0tdci 130hp 330nm (2006model)
    volvo s40 1.6d 110hp 245nm (2006model)

    sizce sonuç ne oldu ?
    birde 1. 2. 3. 4. viteslerde neler olduğunu tahmin etmeye çalışırmısınız

    tamam tamam sizleri daha fazla bekletmiyim ben açıklıyorum
    1.vites mondeo kafasını hafif öne atarak başladı
    2.vitese geçildiğinde ben ufaktan ufaktan yanaştım
    3.viteste yan yana gidiyorduk
    4.vitese atınca ( galiba azıcık erken attım ) mondeo yürümeye devam etti
    yavaş yavaş arka kapısını derken kelebek camını gördüm

    diğer s40 1.6 D kullanan arkadaşlar performanslarını yazmaları rica olunur


    Değerlerde bir terslik olduğunu düşünmüyorum.. Motor güçlerine göre karşılaştırılırsa mondeo nun daha büyük bir fark atması gerekirdi, fakat VOLVO motorlarının performansı diğerlerine göre daha iyi olduğu için az bir farkla geçebilmiş.. Sendeki araç 1600cc o 2000 ve ayrıca 20bg gibi birde beygir eksikliğin var.. Arkadaşda 2.0 VolvoS40 vardı, bir arkadaşdada Mercedes E200 (volvo 2001, merc.2000 di sanırım) İki araçda 2000 motor, 136 bg.. Ufak bir bahis çevirmiştik, herkesin Mercedes alır demesinin aksine Volvo aldı :) iki arçda otomatikti yani sürücü farkıda diyemeyiz ikiside kökledi volvo çok fark atamasada geçti :) Buda bence volvo motorlarının kalitesine örnek gösterilebilir.. (bu arada bu testi ankarada hipodromda yapmıştık)



    öncelikle abarttığın motoru ford peugeot ve citroen de kullanıyor...o mondeoyu kullanan arkadaşta bi sorun var bence ya da aracı otomatik...bunun haricinde eşek gibi ağır mercedesle volvoyu karşılaştırıyosun...mercedes zaten biraz ağır ve hantal arabadır...aynısını bmw ile denemenizi tavsiye ederim...ayrıca o mercedes eğer kompressor ve 2000 model ise 186 hp oluyo...


    ARKADAŞLAR UNUTMAYALIMKİ ÖNEMLİ OLAN MOTOR GÜCÜ DEYİLL MOTORUN TORKU VE VİTES DİŞLİ ORANLARI VOLVO DAKİ VİTES SENİN FORD PEJO VE CİTROENDE YOKK BU YÜZDEN VOLVO BİRAZDAHA FAZLA YAKAR

    AMA BİR İNSAN MAGANDA DEYİLSE MERSEDES YERİNE VOLVO ALIR PARASININ YARISIDA CEBİNDE KALIR



    şimdi arkadaşım volvo benimde sevdiğim bi marka...hatta şu an kullandığım aracı almadan önce volvoya da baktım...ama boş bi araca 51000 ytl vermek içimden gelmedi ve bende c-max tdci ghia aldım...arkadaşımda volvo 1.6d s40 var çok da ilgilidir kendisi arabasıyla...füme renk siyah camlar xenon müzik tesisatı falan...ama kendisi ben bişey söylemeden c-maxin kendi aracına göre daha atak olduğunu söylüyo...ayrıca vites oranları fordun daima iyidir...bunun haricinde volvo ağır bi arabadır abartıldığı kadar atak olamaz...
    Ayrıca şu mercedes kullananlara maganda demeyi bırakalım artık volvo kullanan ford kullananda çok maganda var
    hepinize ii sürüşler...




  • Arkadaşım senin yukarıda bahsetmiş olduğun ford focus c-max trend modelini kullanma fırsatı buldum aynı motor gücüne sahip her ikiside fakat volvo bana göre daha atak geldi bunda en belirgin turbosuydu.ford focus c-max ta tam amlamıyla turbo gücünü volvo kadar atak bulamadım.Benim düşüncem şu yönde:ford c-max ghia full donanımlı araç kullanmaktansa volvo nun en düşük basic modelini kullanmayı tercih ederim,ayrıca volvonun donanımsız modelinde benim görmediğim ve hiç beklemediğim donanımlar bulunuyor bunların yanı sıra en önemlisi imaj farkı kalite farkı.tabi ki zevkler tartışılmaz ama volvonun mercedesten daha sağlam olduğunu biliyorum güvenlikte.volvo aslında ucuz bir araç değil fakat 1.600 cc motor hacmindeki araçlar özellikle türkiyede tuttu fiyat açısından.2.000 cc üstündeki araçların anahtar fiyat listesi mercedes audi bmw ye yakınlar.saab ve volvo bir tutkudur...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: VolvoS40

    Arkadaşım senin yukarıda bahsetmiş olduğun ford focus c-max trend modelini kullanma fırsatı buldum aynı motor gücüne sahip her ikiside fakat volvo bana göre daha atak geldi bunda en belirgin turbosuydu.ford focus c-max ta tam amlamıyla turbo gücünü volvo kadar atak bulamadım.Benim düşüncem şu yönde:ford c-max ghia full donanımlı araç kullanmaktansa volvo nun en düşük basic modelini kullanmayı tercih ederim,ayrıca volvonun donanımsız modelinde benim görmediğim ve hiç beklemediğim donanımlar bulunuyor bunların yanı sıra en önemlisi imaj farkı kalite farkı.tabi ki zevkler tartışılmaz ama volvonun mercedesten daha sağlam olduğunu biliyorum güvenlikte.volvo aslında ucuz bir araç değil fakat 1.600 cc motor hacmindeki araçlar özellikle türkiyede tuttu fiyat açısından.2.000 cc üstündeki araçların anahtar fiyat listesi mercedes audi bmw ye yakınlar.saab ve volvo bir tutkudur...


    bunu anlamak kişiden kişiye değişiyo valla ben denemedim açıkçası arkadaşımın volvosunu...sadece 2 sokak öteden döndüm hayırlı olsun için bi bakayım demiştim ondanda bişey anlayamdım dolayısıyla hee volvo kullanmayı tercih ederim demişsiniz...volvodaki opsiyonları görünce dudağım uçukladı 51000 ytl ye araba alıcam ve ona daha donanım koyacam o bana 60000 e falan geliodu...ben aracımı indirimle o sıralarda 42000 ytl ye aldım...tabiki prestij önemli ama volvo s40 a o parayı vermek içimi acıtırdı...aynısı audi a4 içinde geçerli...bunun prestiji sadece markasında donanıma o kadar opsiyon koyunca insanı soğutuyo...(en baz modeller için konuşuyorum)
    araba güzel ama diyeceğim bişey yok...




  • Hocam ben arabamı prestiji için almadım. Volvo severdim ama içine binip etrafıma bakana kadar bu kadar prestijli olduğunu bilmiyordum. Ancak orta sınıftaki markaların modelleri ile Volvo'nun en düşük modeli olan S40 ile arada ciddi bir kalite farkı var. Kalite tabii fiyat farkını da getiriyor. Buna verilecek örnek çok ama bir tanesini yazayım. Geçenlerde aracımı yıkama sonrası ben kurulamak zorunda kaldım. Bu araçtaki kadar güzel bir boyaya ilk defa o zaman dokundum, ki orta sınıf altında daha önce araç kullanmamıştım. Karşılaştırmamı Tofaş ile yapmıyorum. Dilerim ileriki dönemde aradaki fark içinizi cızlatmaz da siz de Volvo sahibi olursunuz.
  • Hesheit kardeşim aracını tanımakta biraz geç kalmış.insanlar sokakta görünce bakıp tekrar arkasına dönüp bakıyorlar şimdi az yukarıda arkadaş volvo yu ford'la kıyaşlamaya çalışmış.tabi ki motorları kıyaslayabilirsin donanımları kıyaslarsın ama markayı değil bu ford la eş değer marka değil.arasında tabi fark olması gerekiyor fiyat gamında gayet doğal.şimdi volvonun yedek parçasıyla fordun bir değil,bakımları aynı değil tabi bunun en büyük kanıtı aracın içine ilk oturuşta kalite kokuyor ve anahtarlı çipi yeri koyunca herşey biranda değişiyor farklı dünyada hissediyorsun sonrası kullandıkça daha çok zevk alıyorsunuz.ilk önce güvenlik bunu çelik kafes sağlıyor s40 ta sips:araç yandan darbe aldığında diğer taraftan genişliyor bu sayede sıkışma önleniyor,whips:arkadan alınan darbelerde boyun zedelenmesini önlüyor.çelik kafes ise takla atma durumunda tavan çömüyorbu sayede kapıları kaza sonrası eski hali gibi açıp kapatabilirsin.Airbagler ise srs değil IC adlandırılan dünyanın en iyi hava yastığı bu kaza esnasında dah uzun süreli şişirilmiş halde kalıyor diğer airbaglerden.Bunları ben volvoyu almadan önce bilmiyordum zaten bunu kapıları açıp baktığında görüyorsunuz kapıların kalınlığı diğer araçların 1.5 katı kalınlığında bunu resimde gösteriyorum.anlatmakla bitmez tabi..




  • Kapı kalınlığı

     [DH]   V O L V O    for   L I F E
  • İç görünüm sportif karaktere sahip koltuklar özel dalgıç kıyafetlerinden yapılan kumaş t-tec.Volvo ya teşekkürler

     [DH]   V O L V O    for   L I F E
  • aracın üstten bakışı design çizgileri üst düzeyde volvo nun ayrıcalıklı bir marka oluşu göründüğü gibi resimde çok doğal

     [DH]   V O L V O    for   L I F E
  • aracımı ziebartta özel boya koruma yaptırtmıştım.boya kalitesi de var göründüğü gibi boya yanıyor hesheit kardeşime tavsiyem fırça kesinlikle sürdürme üstünde ince kılcal çizikler oluşuyor buda rengini soldurur.Kesinlikle tek çare sünger

     [DH]   V O L V O    for   L I F E
  • Hiçbir aracıma fırça sürdürtmedim Volvo'ya sürdürtürmüyüm. Kendi süngerimi bagajda taşıyorum, adam elini fırçaya uzatmadan süngeri uzatıyorum, mırın kırın ediyor ama bahşişini hemen veriyorum, süngeri elimden kapıyor
  • yaw bu yeni s40 lar çok tatlı hatlara sahip..


    yolda gördügümde bana kendinden emin ,güçlü ve prestijli bir işadamını anımsatıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: VolvoS40

    Hesheit kardeşim aracını tanımakta biraz geç kalmış.insanlar sokakta görünce bakıp tekrar arkasına dönüp bakıyorlar şimdi az yukarıda arkadaş volvo yu ford'la kıyaşlamaya çalışmış.tabi ki motorları kıyaslayabilirsin donanımları kıyaslarsın ama markayı değil bu ford la eş değer marka değil.arasında tabi fark olması gerekiyor fiyat gamında gayet doğal.şimdi volvonun yedek parçasıyla fordun bir değil,bakımları aynı değil tabi bunun en büyük kanıtı aracın içine ilk oturuşta kalite kokuyor ve anahtarlı çipi yeri koyunca herşey biranda değişiyor farklı dünyada hissediyorsun sonrası kullandıkça daha çok zevk alıyorsunuz.ilk önce güvenlik bunu çelik kafes sağlıyor s40 ta sips:araç yandan darbe aldığında diğer taraftan genişliyor bu sayede sıkışma önleniyor,whips:arkadan alınan darbelerde boyun zedelenmesini önlüyor.çelik kafes ise takla atma durumunda tavan çömüyorbu sayede kapıları kaza sonrası eski hali gibi açıp kapatabilirsin.Airbagler ise srs değil IC adlandırılan dünyanın en iyi hava yastığı bu kaza esnasında dah uzun süreli şişirilmiş halde kalıyor diğer airbaglerden.Bunları ben volvoyu almadan önce bilmiyordum zaten bunu kapıları açıp baktığında görüyorsunuz kapıların kalınlığı diğer araçların 1.5 katı kalınlığında bunu resimde gösteriyorum.anlatmakla bitmez tabi..


    umarım yanlış anlaşılmıyorumdur...ben kıyaslama yapmadım...volvoyu göze gelir bi şekilde almak için biraz elini cebe atıcan bu audide de var...audi denilen marka orta kolçak için ayrı para istiyo(a3-a4) yani bu tip şeyler benim canımı sıkıyo...yoksa aradaki fiyat farkı tipten olmasada en azından kaliteden güvenlikten çıkar ama insanlar tipe çok önem verdikleri için fiyat daha da artıyo...ben s40 alsaydım şu şekilde isterdim ve bana bunun fiyatını ortalama olarak çıkartırsanız sevinirim...1.6D xenon 17inç jant elektrikli katlanan ayna maun kaplama bej deri döşeme sunroof... opsiyon listesinde aslında müzik sistemide var ama ona hiç girmeyeyim




  • sayın pegasus senin bahsetmiş olduğun donanıma sahip olan araç ortalama 36.000 € değerinde fiyat listesi.Şuan döviz kurların inişte yükselişte olmasından dolayı kur fiyatını 1.700 € bazında hesaplanıyor.Volvo daha önceden fiyatlarda kesinlikle taviz vermezdi,günlük kur üstünden hesaplanırdı kuruşu kuruşuna.saygılarımla...
  • pegasus dostum; ford kötü bir markadır, c-max kötüdür demiyorum, sakın yanlış anlama.. Fakat volvoyu birkez performanslı sürme şansın olursa helede bir uzun yol deneyimi yaşarsan işte o zmn farkı yaşarsın.. Volvo bence uzun yol arabasıdır ve zaten arabaların farkıda 3mt ilerleyip durduğun trafikte değil uzun yolda anlaşılır.. Arkadaşının volvosunu kullanmışsın, tabiki kendi araban gibi kullanma şansın olmamıştır.. Donanım-Fiyat konusunda haklı olabilirsin, fakat volvo gibi bir markanın bukadar ucuza (mercedes-bmw-audi ile kıyaslanınca) satması ancak bu şekilde mümkün olabilir.. Donanımıyla alabilecek olan var, donanımsız alacak olan var.. Boş araba için fiyat haklı fakat, sadece bir araba değil, volvo güvencesini aldığını düşünürsek bence normal bir fiyat..

    Ayrıca VolvoS40 arkadaşım, yanılmıyorsam bikaç msj önce ufak bi hususta yanlış bilgilendirmişsin.. Volvodaki havayastıkları teknolejileri itibariyle rakiplerine göre daha uzun kalma v.b. özelliklere sahip daha gelişmiş airbagler fakat onlarında adı SRS.. IC olarak tanımlanan havayastıkları yandaki "perde hava yastıkları" adı üstünde INFIRTABLE CURTAİN.. (dikkat edersen IC ibaresi yan perde havayastıklarının olduğu kolonda yeralır..)




  • bu bir kaza değil sanki afat olmuş bir görüntü. iyi düşünceler

     [DH]   V O L V O    for   L I F E
  • Harbiden çok enteresan kaza.. Kaza demeye bin şahit lazım o ne hal öle.. Uğraşsan bu hale sokamazsın o arabayı..
  • Volvo kullanıcıları hakkında sürekli bir söylenti dolaşır. İşte size ABD'den bir araştırma:

    BANA ARABANI SÖYLE, SANA KİM OLDUĞUNU SÖYLEYEYİM !

    Kullandığınız otomobil ile seyahat tercihleriniz arasında bir bağlantı olabilir mi?

    ABD'de bu konuda yapılan bir araştırmanın sonuçlarına bakılırsa evet...

    Maddi olanaklarından tamamen soyutlandıklarını varsaydığımızda bile, kişilerin tercih ettikleri seyahat tipleri birbirinden çok farklı olabiliyor... Kimisi tatilini 5 yıldızlı lüks bir otel odasında geçirmeyi hayal ederken, kimisi bir mağara kampında olmayı özlüyor. Seçimler arasındaki bu farklılıklar, insanların karakter özellikleri ile seyahat tercihleri arasında belirgin bir ilişki olduğunu ortaya koyuyor.

    Karakter özelliklerini ortaya çıkarabilmek için birçok yöntem uygulanıyor. Otomobil araştırması ise, sonuçları açısından gerçekten çok ilginç özellikler taşıyor. Çünkü birçok otomobil, kullanıcısının kişiliğini yansıtan belirgin imajlara sahip...

    Amerika’da yapılan bu çalışmada, kişilerin otomobil tercihlerinden yola çıkarak, onlara ne tip bir seyahat ürünü satılması gerektiği konusu araştırılmış.

    Tüm araştırmalarda olduğu gibi, bu araştırmada da sadece bir grup insanın genel trend veya eğilimleri ortaya çıkarılmış olsa da ve otomobil seçiminde etkin olan karakter özellikleri ülkeden ülkeye büyük farklılıklar gösterse de, sonuçlar oldukça ilginç. İşte size en kalburüstü 7 otomobil markası ve yansıttıkları...
    ...
    Volvo kullanıcıları, haklarında duyduğunuz önyargıların çoğuna uygun kişilerdir. "Hareketlerinde muhafazakar", "karar verirken aşırı derecede dikkatli" ve "örnek vatandaş" onlara uyan tanımlardır. Bu otomobilin sahipleri ağırlıklı olarak üniversite profesörleri ve öğretmenler olmakla birlikte, muhasebeciler ve avukatlar da kullanıcı kitlesine dahil olabilir. Bunlar, makul bir fiyata güvenlik, kalite ve dayanıklılık sağlayan bir otomobil aldıkları için zeki bir seçim yapmış olduklarına inanan insanlardır. Onlara uyan seyahat ürünleri, kişilik özelliklerinden de tahmin edilebilir. ABD ve Avrupa’nın tarihi veya güzel yerlerine yapılan ve eğitici yönlere sahip olan turlar özellikle ilgilerini çeker. Seyahat programlarının bir parçası olarak müze ve sanat galerilerine geziler talep edeceklerdir. Akdeniz ve Ege Denizi bölgesine yapılacak, ilgi alanlarına ve bütçelerine uygun gemi seyahatleri de onlara cazip gelecektir. Bu grup aynı zamanda hafif macera turlarından da hoşlanır. (Bir grubun parçası olarak New England’da sakin bisiklet turları veya Colorado Nehri’nde rafting gibi.)

    Kaynak:http://www.isseyahatleri.com/btt/bttdergi/makaleler/btt7/bs_arabanisoyle.htm




  • arkadaşlar volvo 1.6 Dizel 0-100 km hız a 12 sn gösteriyor fabrikla verileri.bu değerin altında ulaşanlar oldu mu merak ediyorum.bilgilerinizi rica ediyorum.Aracımdaki ön farlarda içinde parmak izleri var bunları haliyle gidermek bihayli zor görünüyor.olmazsa servise başvuracam.aramızda temizlemeyle ilgili bilgisi olan varsada yazabilir.

     [DH]   V O L V O    for   L I F E
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.