Şimdi Ara

««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»» (580. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27.078
Cevap
49
Favori
4.103.774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 578579580581582
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: white-dagger


    quote:

    Orjinalden alıntı: tahsin053

    100 km ile giderken ani fren mi yapacaksın? Frenlerin düzgün eşit dağılımlı değilse drift şampiyonu olman kaçınılmaz



    :):):) ne kadar eşit dağılımlıda olsa drift şampiyonu olacağın kesin şanslıysan 4 teker üzerine düşersin :) sakın deneme


    Peki fabrikada fren testleri nasıl yapılıyor 100 km . hızda ?
  • Tahsin abi sana soru sormuştum filtre borusu ile ilgili görmedin sanırım cevabını bekliyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orginal_kartal -- 27 Mayıs 2009; 14:35:07 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tahsin053

    quote:

    Orjinalden alıntı: space_jam

    Arkadaşlar şahin in ön kapıya kompanent takmak istesek kac cm takabiliriz__?????


    Geçmiş sayfaları kontrol ederken yakaladım sorunu))

    Kapıya 10 cm takabilirsin. Ama panzidot koyarsan 17 cm harika olur. Panzidot aynı zamanda kutu görevi yapar ve ses daha da çoğalır.



    Önerin için teşekkür ederim Tahsina abi.Birde şu hava filtresini nasıl taşıyacaz hava alması için onuda anlatırsan seviniriz.Birde biz normal buji yerine çift tırnak taksak +/- si ne olur bize.Teşekkürler şimdiden...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SSamet. -- 27 Mayıs 2009; 14:41:48 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orginal_kartal

    Tahsin abi sana soru sormuştum filtre borusu ile ilgili görmedin sanırım cevabını bekliyorum..


    Bir önceki sayfada cevaplamıştım??
  • quote:

    Orjinalden alıntı: space_jam

    [Birde şu hava filtresini nasıl taşıyacaz hava alması için onuda anlatırsan seviniriz.Birde biz normal buji yerine çift tırnak taksak +/- si ne olur bize.Teşekkürler şimdiden...


    Filtreyi taşımayacaksın ki..Hortumun ucunu dışarı vereceksin. 281. sayfada yazmıştım. Araban İE değilse uyumlu bir çift tırnak veya 3 tırnak filan kullanabilirsin. Benim arabam İE olduğu ve uyum sağlamadığı için + - si hakkında yorum yapamayacağım. Ama her halükarda daha verimli bir ateşleme olacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahsin053 -- 27 Mayıs 2009; 14:54:26 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orginal_kartal

    Arkadaşlar aranızda hiç arabanın frenlerini deneyeniniz oldu mu ? Özellikle kartal sahipleri !

    - Ben bazen aklıma geliyor deneyeyimim bir boş yolda falan şöyle 100 km. hızda ama şundan çekiniyorum biraz bizim bu özellikle kartallarla 100 km. hızda ani fren yapınca spin falan atar mı ?

    Fren ayarı iyi değilse savurabilir, arkada diferansiyelin ağırlığından ötürü pek ihtimal vermiyorum ama burun üstü takla bile atabilir. Zaten iyi olmayan fren ayarı düşük hızlarda da kendini gösterir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tahsin053

    quote:

    Orjinalden alıntı: space_jam

    [Birde şu hava filtresini nasıl taşıyacaz hava alması için onuda anlatırsan seviniriz.Birde biz normal buji yerine çift tırnak taksak +/- si ne olur bize.Teşekkürler şimdiden...


    Filtreyi taşımayacaksın ki..Hortumun ucunu dışarı vereceksin. 281. sayfada yazmıştım. Araban İE değilse uyumlu bir çift tırnak veya 3 tırnak filan kullanabilirsin. Benim arabam İE olduğu ve uyum sağlamadığı için + - si hakkında yorum yapamayacağım. Ama her halükarda daha verimli bir ateşleme olacaktır.

    YAni taşıma derken işte ucunu nasıl dışarı vericez.Yoksa ucun yerinimi değiştirecez.Resimli anlatabilirsen cok makbule geçer
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tahsin053

    quote:

    Orjinalden alıntı: space_jam

    [Birde şu hava filtresini nasıl taşıyacaz hava alması için onuda anlatırsan seviniriz.Birde biz normal buji yerine çift tırnak taksak +/- si ne olur bize.Teşekkürler şimdiden...


    Filtreyi taşımayacaksın ki..Hortumun ucunu dışarı vereceksin. 281. sayfada yazmıştım. Araban İE değilse uyumlu bir çift tırnak veya 3 tırnak filan kullanabilirsin. Benim arabam İE olduğu ve uyum sağlamadığı için + - si hakkında yorum yapamayacağım. Ama her halükarda daha verimli bir ateşleme olacaktır.

    Açıklık getirelim. Renault 9 motoru. Orjinalde filtrenin ucu dışarı (panjurla farın arasında bir yerde) durur. Fotoğraf Spring motoruna aittir.
    ««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»»


    Ateşleme konusunda bir önerim olacak ama aracınızda bulunan distribütörü bilmiyorum. Doğan' daki gibi elektronik ateşlemeli distribütör varsa buji kullanabilirsiniz ama benim aracımdaki gibi mekanik avanslı Mako distribütör varsa elektronik ateşleme Doğan distribütörü takarak başlangıç yapmanızı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tahsin053


    quote:

    Orjinalden alıntı: orginal_kartal

    Tahsin abi sana soru sormuştum filtre borusu ile ilgili görmedin sanırım cevabını bekliyorum..


    Bir önceki sayfada cevaplamıştım??


    Tahsin senin verdiğin cevap ilk sorum içindi bu başka soru 289. sayfa sondan 2. mesajıma bakmamışsın !
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orginal_kartal


    quote:

    Orjinalden alıntı: white-dagger


    quote:

    Orjinalden alıntı: tahsin053

    100 km ile giderken ani fren mi yapacaksın? Frenlerin düzgün eşit dağılımlı değilse drift şampiyonu olman kaçınılmaz



    :):):) ne kadar eşit dağılımlıda olsa drift şampiyonu olacağın kesin şanslıysan 4 teker üzerine düşersin :) sakın deneme


    Peki fabrikada fren testleri nasıl yapılıyor 100 km . hızda ?


    Tekrar sorayım peki fabrikada fren testleri nasıl yapılıyor 100 km . hızda ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orginal_kartal

    Arkadaşlar aranızda hiç arabanın frenlerini deneyeniniz oldu mu ? Özellikle kartal sahipleri !

    - Ben bazen aklıma geliyor deneyeyimim bir boş yolda falan şöyle 100 km. hızda ama şundan çekiniyorum biraz bizim bu özellikle kartallarla 100 km. hızda ani fren yapınca spin falan atar mı ?


    başımdan geçtiği için söyLüyorum .. mecbur kaLmadıkca bu denemeyi yapma.. KartaLda' arabanın Önü daLıp gitti.. eğer direksiyon hidroLik oLmasa araba kendinden geçicek. acayip savuruyor . Arka taraf Allaha Emanet Zaten.. FirenLerimde hiç bi sorunum yok.. eşit şekiLde tutuyor sağda soLda.. ama ne kadar da oLsa aracın yüksekLiği belli.. şekLi belli.. Bunda En ÖnemLi etken Lastik oLduğunu düşünüyorum.. Lastiğin kaliteyse.. durumuda iyiyse Frende Sorun yaşamazsın ama ne kadar da olsa tofaş arabası bu .. Fabrika verilerinde 50 metre de Duruyor Demiş Doğan için.. yanLış hatırLamıyorumdur inşaLlah.. Doğanda Durum o ise. kartaLda bu mesafe daha da artar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MMMurat # 58


    quote:

    Orjinalden alıntı: orginal_kartal

    Arkadaşlar aranızda hiç arabanın frenlerini deneyeniniz oldu mu ? Özellikle kartal sahipleri !

    - Ben bazen aklıma geliyor deneyeyimim bir boş yolda falan şöyle 100 km. hızda ama şundan çekiniyorum biraz bizim bu özellikle kartallarla 100 km. hızda ani fren yapınca spin falan atar mı ?


    başımdan geçtiği için söyLüyorum .. mecbur kaLmadıkca bu denemeyi yapma.. KartaLda' arabanın Önü daLıp gitti.. eğer direksiyon hidroLik oLmasa araba kendinden geçicek. acayip savuruyor . Arka taraf Allaha Emanet Zaten.. FirenLerimde hiç bi sorunum yok.. eşit şekiLde tutuyor sağda soLda.. ama ne kadar da oLsa aracın yüksekLiği belli.. şekLi belli.. Bunda En ÖnemLi etken Lastik oLduğunu düşünüyorum.. Lastiğin kaliteyse.. durumuda iyiyse Frende Sorun yaşamazsın ama ne kadar da olsa tofaş arabası bu .. Fabrika verilerinde 50 metre de Duruyor Demiş Doğan için.. yanLış hatırLamıyorumdur inşaLlah.. Doğanda Durum o ise. kartaLda bu mesafe daha da artar


    Doğru söylüyorsun nedense kartalla ilgili teknik bir test yok fabrikanın yayınladığı bir tane var ama oda çok ayrıntılı değil, ama şunu da düşünmek lazım kartal doğana göre daha ağır sanırım ağır arabalar hafiflere göre daha stabil durabiliyordu ama kartal sanırım arkasının uzantısından kaybediyor. Bizimkinin de frenleri ile ilgili bir sorunu yok çok şükür hatta standart tofaşlara göre daha iyi diyebilirim, çünkü kendi servisinin bile çözemediği sorunu çözebilen bir ustaya yaptırmıştım geçen sene frenleri giresun sanayide. Ben bir ara 70 le falan giderken birden basmadım ama dozlamayı iyi ayarlayarak freni denemiştim hiç kaydırmadan durdurmuştum kısa mesafede bizim kuşu tabi bunda lastiklerinde etkisi var yoksa Murat senin gradslamlarla olsa kesin kızaklardı onun gibi sakat lastik görmedim ben,neyse bana o anda bu denemeyi 100 lede giderken yaparım düşüncesi doğdu aklımda sizlere danışmadan denemeyeyim dedim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orginal_kartal


    Tahsin senin verdiğin cevap ilk sorum içindi bu başka soru 289. sayfa sondan 2. mesajıma bakmamışsın !


    Bakmama değil de gözümden kaçmış. Pardon..

    281. sayfada yapımını anlattım. Senin için resmini de çekip buraya eklerim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tahsin053 -- 27 Mayıs 2009; 16:27:31 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tahsin053


    quote:

    Orjinalden alıntı: orginal_kartal


    Tahsin senin verdiğin cevap ilk sorum içindi bu başka soru 289. sayfa sondan 2. mesajıma bakmamışsın !


    Bakmama değil de gözümden kaçmış. Pardon..

    281. sayfada yapımını anlattım. Senin için resmini de çekip buraya eklerim






    Evet o meşhur zor açılan sayfada yorum yapmışsın Tahsin abi okudum şimdi fotoğraf bekliyoruz...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: orginal_kartal


    quote:

    Orjinalden alıntı: orginal_kartal


    quote:

    Orjinalden alıntı: white-dagger


    quote:

    Orjinalden alıntı: tahsin053

    100 km ile giderken ani fren mi yapacaksın? Frenlerin düzgün eşit dağılımlı değilse drift şampiyonu olman kaçınılmaz



    :):):) ne kadar eşit dağılımlıda olsa drift şampiyonu olacağın kesin şanslıysan 4 teker üzerine düşersin :) sakın deneme


    Peki fabrikada fren testleri nasıl yapılıyor 100 km . hızda ?


    Tekrar sorayım peki fabrikada fren testleri nasıl yapılıyor 100 km . hızda ?





    arkadaşlar 100 km hızla giderken freni köklerseniz bizim tofaşlarda burun asfalta doğru iice eğilecek arka kalkacak %98 tekerleriniz kitlenecek ve kaymaya başlıyacaksınız diye düşünüyorum

    tofaş fren testini nasıl yapıyor bilmiyorum ama bmc fabrikasında geçen sene megastar kamyonetin fren testine şahit oldum araç yeni toplanmış arkasında kasa yok yaklaşık 65-70 km hızla test yapıldı ani frende ön tekerlekler kitlendi aracın arka tekerlekleri yerden 15 20 cm kalktı
  • s.a arkadaslar pek sık mesaj yazamasamda forumu sureklı takıp edıp bıldıgım konularda yorum yapmaya calısıyorum ve dıkkat edıyorum en ıyı ılerleyende bızım formumuz kı bı gecede 2 3 sayfa atlayabılıyoruz bu bızım basarımızdır...
    şimdi gelelim fren konusuna arkadaslar
    93 model full orjınal halıyle bı sahın 140 km hızla 65 metrede durdum ve hıc bı savurması olmadan girisi kacırmıstım kafada dumanlıydı ßıraz asıldım frene ama kardesım aklın varsa deneme derım ben sana altındakı araba hem kartal yuksek araba sahın kadar sanslı olmazsın ayrıca hıccc zevk ıcın o lastık kokusunu cekme mıden bulanır
    app plaka ıcın arkadaslar cok benzesın dıyosanız verın reklamcılara 5 lıra adamlar tıkır tıkır basıyolar harflerı ve orjınal app den ayırt edemezsınız oluyor sıze muhurlu app sızın yapmanız gereken tek sey kenarlıgı sılmenız ve ımkanınız varsa kenarlıgı duzlestırmenız

    saygılar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ahbikan

    @Big CRacker Grubumuza hoşgeldin, uygun olursan yakında planladığımız Ankara buluşmasına beklerim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: burak1818
    tabi bunun için plakanın app fonta yakın basılması gerekir (07 - 41 gibi )
    yoksa kabartısı olmayan plakada pek bir işe yaramaz ki ; yinede bence appnin yerini tutmaz


    Bugüne kadarki plakalarım 06 XX 123 Şeklinde oldu. Tekrar bi yerde de bastırmamıştım. Hatta 2.ci aracımızda plaka 06 XX 1234 şeklinde ondada bu uygulamayı yaptım ve çok şık durdu. APP'nin yerini tutmaz tabiki. Öyle bir iddiamız da yok zaten. Eldeki malzemeyi nasıl değerlendiririz onu yazmıştım. Siz istanbulda olduğunuz için pek sorun olmuyor. Çoğu kişi APP kullanıyor.

    Ama Ankaralılar bilirler burda APP'ye göz açtırmıyorlar. "Senin plakanda iyi okunuyormuş" deyiveriyorlar hemen..

    1.ci Yol = Ya polis amcalara para vermeyi ya da ceza yemeyi çok seveceksin. Yada iyi polise gelmeyi temenni edeceksin.

    2.ci Yol = Hiç plaka işine girmeyip orjinal plakanla geziceksin.

    Çok arkadaşım bu işten bıkıp orjinallere döndü. O yüzden plakalarda bu yönteme gittik. Bence daha sağlıklı ve resmi.

    Ayrıca hatırlatayım bu plakaların üzerinde oynama yapanlar hakkındaki yasa yeniden düzenlenecek diye biliyorum. Sahte plaka vs. basanlar çoğalmış çünkü.


    Orjinal Plakalarınızın Yenilenme Yöntemi

    Ruhsat fotokopin ve yıpranmış plakalarla beraber Trafik Tescil'e gidip yeni plaka istediğine dair bir dilekçe yazdıktan sonra oradaki görevli polisler sana bir kağıt veriyor.O kağıdı yaşadığın ildeki Şoförler Odası'na götürüyorsun ardından da 17-25 lira bağış yapıp yeni plakalarını alıyorsun.Sonra da trafik tescile tekrar gidip plakanı mühürletiyorsun.

    17 Liralık olanda bekliyorsun sanırım biraz
    25 Liralık olanda beklemeden alıyorsun.




    Tabi orası öyle fakat benim iki araçların ikisindede çift mühürlü app plaka var , şubeden mühürlü o yüzden sorun olmuyor
    yoksa mühürsüz app çok can sıkıcı
    tabi normalde mühürleniyor mu app ler ; tabi ki hayır
    tanıdık eş dost olması lazım işin içinde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cİHAn_33
    "Ahbikan"
    Plakanın bütün masrafları mı 17-25 lira.Bastırması,mühürletmesi falan çünkü ben sordugumda 60-70 lirayı bulur dediler çiftine.


    Evet çifti bu fiyata. Daha önce bu konu hakkında forumda başlık açılmıştı. Orada da yaptıranlar yazmıştı. Fırsat bulursam bende yenileticem.
  • Arkadaşlar aracımı 4 hazirandaki vizeden sonra fotodaki hale getirmeyi düşünüyorum(Photoshop çalışması onur kardeşime aittir)Sizce nasıl olur kaput uzatma vs.Far karartma işlemini onur kardeşim yaptığını söyledi far işini o halletcek
    ««« DH TOFAŞ KUŞ SERİSİ GENEL »»»



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elk_35 -- 27 Mayıs 2009; 21:31:58 >
  • 
Sayfa: önceki 578579580581582
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.