Şimdi Ara

DH TIR Topiği (SCANIA ağırlıklı fotoğraflar var) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
241
Cevap
0
Favori
157.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bilgi için teşekkurler dostum..

    quote:

    Orjinalden alıntı: Faivelley

    LIAZ
    Açılımı LIberecké Automobilové Závody buymuş arkadaşlar Çek malı
  • @ BmCpRo827
    dostum güzel fotografların icin teşekkurler..
    bunlardan hangisi senin.. damperli pro mu?
    actros un ici hakikaten etkileyici..pro nun ic mekanıda gayet iyilesmiş..
    man in gorunuşu de cok etkileyici..tga nin teknik ozellikleri ve yeniliklerinden bahsedebilirmisin..
  • sebenlim arabayı değiştiricem ben en kısa zamanda resmini yayınlıyıcam buraya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 17 Ekim 2007; 10:24:31 >
  • KABİN
    ECE R 29 Avrupa Normlarına uygun, korozyona dayanıklı galvanizli sacdan ve kompozit malzemelerden imal edilmiş sıcağa-soğuğa ve gürültüye karşı izole edilmiş dört noktadan hava süspansiyonlu, hidrolik olarak 65° öne devrilebilir, çift yataklı TGA LX yüksek / tek yataklı TGA L normal tip modüler kabin. Kabin duvarına entegre edilmiş siklon tip hava emiş, fiber ön tampon, H7 halojen farlar, far uzaklık ayarı, radyatör önünde sineklik, kilitlenebilir kabin ön panjuru, mekanik kumandalı tavan havalandırma kapağı, ön camda güneşlik, ısıtmalı ve elektrik kumandalı aynalar, merkezi kilit, elektrik kumandalı camlar, konforlu hava süspansiyonlu üç noktadan emniyet kemerli sürücü koltuğu, kabin içi çepeçevre perde, ön camda stor güneş perdesi, kumaş kaplı kapı içleri ve halı kaplı motor tüneli, iki sürücü için EC normlarına uygun takograf, MAN Tronic araç bilgisayarı, tempomat, ilave ısıtıcı, radyo-teyp.
    MOTOR
    MAN D 2066LF 02, 6 silindirli, silindir başına 4 sübaplı, EDC’li, turbo intercooler’lı, EURO 3 Common Rail dizel motor, visko tropik fan
    Güç : 390 BG / 279 kW @ 1900 d/dk
    Azami tork : 1900 Nm @ 1000-1400 d/dk
    Motor hacmi: 10520 cm3
    Çap/strok : 120 / 155 mm
    DEBRİYAJ
    MFZ 430 hidrolik kumandalı, kuru tip, tek plakalı, asbestsiz balatalı
    ŞANZIMAN
    ZF 16 S 222 DD, senkromeçli, manuel, 16 ileri, 2 geri vitesli şanzıman
    DİREKSİYON
    ZF 8098, immobilizerli, yüksekliği ve eğimi ayarlanabilir direksiyon simidi
    ŞASİ
    Q-ST 500 TM çelik malzemeden yapılmış, u-Profilinden ana elemanlara, perçin ve civatayla birleştirilmiş ara traverslerden oluşan merdiven şasi
    AKSLAR
    MAN VOK-08, 8 ton kapasiteli ön aks
    MAN LOL-08, 8 ton kapasiteli dümenlenebilir kaldırılabilir arka aks
    MAN HY-1350, 13 ton kapasiteli hipoid arka aks
    MAN NOK-10, 10 ton kapasiteli kaldırılabilir ilave arka aks
    SÜSPANSİYON
    8 tonluk parabolik ön makaslar, stabilizatör
    Arka akslarda hava körüklü süspansiyon, hava süspansiyon sistemi (ECAS), stabilizatör
    FRENLER
    MAN BrakeMatic elektronik fren sistemi
    EVB Motor Freni, ABS, ASR, Park Freni
    Önde ve arkada disk frenler, asbestsiz balatalar Çift devreli, tam havalı, yüke göre otomatik fren kuvveti ayarı
    L kabinde ZF marka hidrolik retarder
    LASTİKLER VE JANTLAR
    (12+1) adet 315/80 R22,5 lastikler
    (12+1) adet 9,00 x 22,5 jantlar
    YAKIT TANKI
    400 L kapasiteli, kilitlenebilir yakıt deposu kapağı, ısıtmalı yakıt filitresi
    ısıtmalı ve su ayırıcılı ilave yakıt filitresi (SEPAR)
    ELEKTRİK SİSTEMİ
    24 V elektrik sistemi, 28 V 110 A, 3080 W alternatör
    2 x 12 V 175 Ah akü, mekanik akü ana şalteri


    ÖLÇÜLER L Kabin LX Kabin


    Dingil Mesafesi (L1 3750 mm 3750 mm

    Dingil Mesafesi (L2) 1350 mm 1350 mm

    Dingil Mesafesi (L3) 1450 mm 1450 mm

    Ön Sarkıntı (L5) 1475 mm 1475 mm

    Arka Sarkıntı (L4) 2000 mm 2000 mm

    Faydalı Şasi Boyu (L6) 7650 mm 7650 mm

    Genişlik (B1) 2490 mm 2490 mm

    Şasi Genişliği (B2) (arka) 765 mm 765 mm

    Yükseklik (H1) 3121 mm 3422 mm

    Şasi Yüksekliği (H2) 1000 mm 1000 mm

    AĞIRLIKLAR (Şasi)


    Ön Aks Taşıma Kapasitesi 8000 kg 8000 kg

    Dümenlenebilir Arka Aks Taşıma Kapasitesi 8000 kg 8000 kg

    Tahrikli Aks Kapasitesi 13000 kg 13000 kg

    İlave Aks Kapasitesi 10000 kg 10000 kg

    Azami Yüklü Ağırlık 32000 kg 32000 kg

    Azami Yüklü Katar Ağırlığı 40000 kg 40000 kg

    Boş Ağırlık (yakıt tankı dolu iken) 9200 kg 9200 kg




  • öbür 32.270 lik manlara göre çok büyük farklılıklar var özellikle bunların en başında 390 beygirlik motor geliyor buda önemli bir güç bizlere göre kabin daha büyük ayrıca bunlarda standart retarder var 16 ileri, 2 geri vitesli şanzıman yani bende çok pratik ama fiyatı el yakıyor ÖTV+KDV DAHİL 155.00 YTL türkiye ye hayırlı olsun..
  • Ayrıca yeni pro lardada büyük değişiklikler var yeni 27 cm genişletilmiş kabin geliştirilmiş vites geçiş sistemi ABS/ASR (standart) Euro-1 motor 16 ileri buçuklu şanzıman Ama tabiki bazı kişilere bmc diyince aman aman diyor şimdi kullansınlar kararlarının değişiceklerine eminim..
  •  DH TIR Topiği (SCANIA ağırlıklı fotoğraflar var)

     DH TIR Topiği (SCANIA ağırlıklı fotoğraflar var)

     DH TIR Topiği (SCANIA ağırlıklı fotoğraflar var)




  • bilgiler icin cok sagol..
    yeni bmc inşallah konforu da getiri.. eskilerinde kabin içinde durmak zordu. hele eski 200.26 at arabası gibiydi..
    ama iç gorunumde baya bi gelişme olmuş..bakılınca kalitesiz malzeme hissi uyandırıyor ama gercegini gorup kullanıp yorum yapmak lazım.

    man tga lar hakikaten cok hoş. dedigin gibi 390 bg motor o sınıf için cok kuvvetli.
    kullanılan malzemeye gore boş agırlıgı gayet iyi.. kasa ile tahminim 12 u bulur. bu da yaklaşık 28 ton taşıma kapasitesi demektir..
    ama fiyatı 100bin dolari gecmiş..o para verilirmi ayrı mevzuu

    yeni araban ne olacak? 2. elmi yoksa 0 mi lacaksın
  • Şimdikinin durumuna bağlı piyasa değeri 80 milyar bellirledim bakımlı da tonaj çekmiyoruz o paraya satılır diyorum şimdi damper kasa v.s toplam hesaplarımıza göre 135.00 ytl ediyor 2007 BMC 827 lere göre zaten başka arabayla yapamayız biz minumim maliyet önemli bizim için ideal olan bmc
  • bıde tırların donusu cok hosuma gıdıor ya bole tıslaya tıslaya
  • Süper
  • forumun bu kısmına ilk defa uğradım 1 yıldan fazladır üye olmama rağmen..bende de vardı bi tır tutkusu..yeniden alevlendi..o neydi renault un sarı sarı tırı harika bişi..takipte olacam
  • quote:

    [/c


    olor]HARRRRİİİKASINIZ BURASI ÇIK HOŞUMA GGİTTİ.!!!!!!!!!!!!!
  • TEBRİ EDERİM HEM BU İŞİ YAPIP HEMDE VAKİT BULUPTA BU BİLGİ VE RESİMLERİ BİZLERLE PAYLAŞMAN ÇOK HARİKA.....
  • valla benim arabadan daha konforlu oldugu kesin
  • biz 2 sene önce bi tır aldık dorsesi fena degildi ama cekicisi dev fatihti dorseyi 40 ton yükleyecek sekilde revize edince dorse dev gibi oldu bu seferde cekici minnacık kaldı ve komiktir cekemedi bizede bu resimdekilerden lazım ama 120 bin avro fazla hocam bizim tır yatmaya devam...
  • bu tırda olan konfor benım odamda yok yaw
  • Madem yenilere gelinmiş, Renault Radiance videosunu tavsiye ederim. Anahtarsız sistem var. Binebilmek için kapının altından otomatik olarak basamak çıkıyor. Yan aynalar yok. Kamera ile arka görüntülenebiliyor. Ayrıca motor stop edince vites kolu katlanarak kokpitin içine gömülüyor. Resmen bir gövde gösterisi.
  • Piyasada hiç gördünmü bu aracı?
  • süperrrrrrr abi ben en iyisi tır şöförü oliyim
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.