Şimdi Ara

*****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!! (1253. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48.234
Cevap
72
Favori
4.195.587
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12511252125312541255
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyi aksamlar team

    mamikara o araç Epilsonkappa nickli bir üyemizin aracı .. ama artık teama ugramıyorlar
    _____________________________
    Ford Connect 1.8 tdci Glx+Plus Pack & Opel Insignia 1.6Turbo SIDI Cosmo+Active Select
  • henschelciler

    araban güzel allah kaza bela vermesin... bişe soracam şu arkadaki TDCİ yazısı nasıl hallettin
    _____________________________
    Ford Connect 1.8 tdci Glx+Plus Pack & Opel Insignia 1.6Turbo SIDI Cosmo+Active Select
  • Arkadaşlar 110 luk GLX siyah renk te çok yakışmış aksesuar ile bugün bayii de çektim bu fotoğrafı



     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!
    _____________________________
    2008 75 ps deluxe tonik mavi http://sariziyaret.blogspot.com/ XPERİA Z2
  • herkese iyi aksamlar dostlarim


    dun birsey farkettim

    yavas yavas arab gidiyor, stop etmeye yakin okadar yavas yaani ama araba hala 2. viteste babam gidiyor simdi araba hizlaniyor o frene basiyor yavaslasin diye.. (frene b astigi gibide araba titriyor hani 2. viteste ya devirden dusuyor falan) neyseh o frene basiyor araba yavasliyor ama freni biraktigi an gaza veya debriaja HIC BIR pedala dokunmadan (halen 2.viteste) araba kendi kendine hizlanmaya basliyor...

    ve dedimki baba birak bakalim nereye kadar gitcek (hafif rampa yukari idi...) hic bir pedala dokunmadan yine kendi kendine hizlaniyor ve 55km hizla gitmeye basladi....


    boyel birsey varmi hic rastladi mi size...

    veya sizde bir test edermisiniz ayni durum mu oluyor


    birzaman astramiz vardi hollandada oda ayni boyleydi kendi kendine hizlanirdi (1.4 16v)
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mamikara


    quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    Kedi'nin biri gene, yeni sönmüş bir Connect motorunun altında, fırsattan istifade ısınıyor...

     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!



    merhabalar arkadaşlar

    20 plaka bizim oradan bu araç nerden buldunuz bu resmi yawwww connectgücü yada lukunku


    bu fotoraf aylar önce mavi nickli eren arkadaşımız caddynin yagmurdan korunmak için connecct sıgındıgını göstermek adına koydugu fotoraf yanlış hatırlamıyorsam kaptanda bilir
    ama bende yanılmışım araç epsillon kappa nın aracıymış

    mehmet abi bize gelince biz bilegi kestik ama kan akışını unuttuk resmen

    yalçın sana gelince bence yan sanayi bi tampon alıp ona sis farı yerlerini ankarada sanayide açtırarak ve sonrasında boyatarak daha ucuza halledersin ama kaliteli işçilik olmaz yan ne kadar ekmek o kadar köfte mehmet abininde dedigi gibi karşılıklı görüşmede çatır çatır pazarlıkla daha makul hale gelebilir park sensörüne gelince geçenlerde internette görmüştüm montaj dahil 100 lira diyordu izmir 6, sanayide bi aksesuarcı


    shelby_88
    mehmet abinin plakasını merak ediyordun bana söleseydin madem imzadan açıkça belli oluyor bide diger sitedeki bi fotorafta gizli degil yanılmıyorsam

    bu arada mehmet abi verdigin linkteki yazıları okudum ve teamimizinde bir zamanlar korkulu rüyası olan malum şahsiyetin oranında korkulu rüyası haline geldigini farkettim neyseki biz çabuk kurtulduk




    edit :ilave ettiim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _emre_ connect -- 17 Mart 2009; 19:05:43 >
    _____________________________
    _E_M_R_E_




  • İYİ AKSAMLAR TEAM HERKESE SELAMLAR
    _____________________________



    FORD CONNECT 2004 75hp ANKARA :)
  • Bugün @34FE6428 ve @Chiptuning Uzmanı ile buluştuk ve @34FE6428'in aracına chip yaptırdık.

    Fotoğraflar ve izlenimler; gece inşallah...


    _____________________________
    .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LazPacino

    herkese iyi aksamlar dostlarim


    dun birsey farkettim

    yavas yavas arab gidiyor, stop etmeye yakin okadar yavas yaani ama araba hala 2. viteste babam gidiyor simdi araba hizlaniyor o frene basiyor yavaslasin diye.. (frene b astigi gibide araba titriyor hani 2. viteste ya devirden dusuyor falan) neyseh o frene basiyor araba yavasliyor ama freni biraktigi an gaza veya debriaja HIC BIR pedala dokunmadan (halen 2.viteste) araba kendi kendine hizlanmaya basliyor...

    ve dedimki baba birak bakalim nereye kadar gitcek (hafif rampa yukari idi...) hic bir pedala dokunmadan yine kendi kendine hizlaniyor ve 55km hizla gitmeye basladi....


    boyel birsey varmi hic rastladi mi size...

    veya sizde bir test edermisiniz ayni durum mu oluyor


    birzaman astramiz vardi hollandada oda ayni boyleydi kendi kendine hizlanirdi (1.4 16v)


    Gaza basmayınca belli bir hızda gideni gördümde kendi kendine hızlananı ilkez duydum...

    Araba kendi kendine hızlandıgına göre acaba frene basdıgınız zaman arabada zorlanma olmuyormu? bi yandan yavaşlayama çalışcak bi yandan hıslanmaya cünkü burdan bu sonuç cıkıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugurkamil -- 17 Mart 2009; 19:27:55 >
    _____________________________




  • hocam ben ihtiyarım,erken yatarım.Meraktan öldürecenmi
    quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    Bugün @34FE6428 ve @Chiptuning Uzmanı ile buluştuk ve @34FE6428'in aracına chip yaptırdık.

    Fotoğraflar ve izlenimler; gece inşallah...






    _____________________________
    Fısıldanan sözler, çok kere yüksek sesle söylenenden daha uzağa giderler.
    Çin Atasözü.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ugurkamil

    quote:

    Orjinalden alıntı: LazPacino

    herkese iyi aksamlar dostlarim


    dun birsey farkettim

    yavas yavas arab gidiyor, stop etmeye yakin okadar yavas yaani ama araba hala 2. viteste babam gidiyor simdi araba hizlaniyor o frene basiyor yavaslasin diye.. (frene b astigi gibide araba titriyor hani 2. viteste ya devirden dusuyor falan) neyseh o frene basiyor araba yavasliyor ama freni biraktigi an gaza veya debriaja HIC BIR pedala dokunmadan (halen 2.viteste) araba kendi kendine hizlanmaya basliyor...

    ve dedimki baba birak bakalim nereye kadar gitcek (hafif rampa yukari idi...) hic bir pedala dokunmadan yine kendi kendine hizlaniyor ve 55km hizla gitmeye basladi....


    boyel birsey varmi hic rastladi mi size...

    veya sizde bir test edermisiniz ayni durum mu oluyor


    birzaman astramiz vardi hollandada oda ayni boyleydi kendi kendine hizlanirdi (1.4 16v)


    Gaza basmayınca belli bir hızda gideni gördümde kendi kendine hızlananı ilkez duydum...

    Araba kendi kendine hızlandıgına göre acaba frene basdıgınız zaman arabada zorlanma olmuyormu? bi yandan yavaşlayama çalışcak bi yandan hıslanmaya cünkü burdan bu sonuç cıkıyor..



    yok hemserim hic ir zorlanma falan yok gayet normal

    2.vitesle gidiyoruz., frene basiyor araba yavasliyor herzamanki gibi ama freni biraktigi zaman iste kendi atiyor one dogru yavas yavas hizlaniyor ve sonra iste biraktik ne kadar gider diye 55km/h gitti

    normalde 2.vitesle giderken arabanin hizi dusuyorya deviride dusuyor ve titremeye baslar., at beni 1e falan gibi

    ama bu boyle degil sadece titriyor (frene bastigimizda, yavasliyorya) ama birakirken iste dedigim gibi


    ve yukarda atiyor dedigim hop atmiyor., ama hissediyorsun yaani sanki cabuk cabuk 2.vitesin hizina gelmek istiyor gibi
    _____________________________




  • İyi Akşamlar TeaM.
    _____________________________

    HERKES RÜTBESİNİ BİLECEK!
  • o çiple 220 yapmayan gelmesin foruma
    _____________________________
    Ford Connect 1.8 tdci Glx+Plus Pack & Opel Insignia 1.6Turbo SIDI Cosmo+Active Select
  • quote:

    Orjinalden alıntı: connectgücü

    o çiple 220 yapmayan gelmesin foruma


    Chipsiz 200 görüyordu artık 220 için zorlarız
    _____________________________
  • LazPacino arkadaşım o dediğin olaya bende şahit oldum hızı ne kadar artar diye denemedim ama gazdan ve bütün pedallerden ayağımı kaldırdım ve otomotik vites gibi kendiliğinden gitmeye başladı ve yavaş yavaş titreyerek hareket etti bu durumu uzun süre devam ettirmedim ama şahit oldum her nedendir bilinmez arabanın bu durumu
    _____________________________
    Konuşmak ihtiyaç olabilir ama susmak bir sanattır..

    2011 Ford Focus TDCİ
  • Merhabalar team. Bugün Ankaradaki bir kaç bayiyi gezme fırsatı buldum. İçerisi ana baba günü, ucuz fiyatlı arabalar bitmiş. örn. hyundai era. Bütün bayiler sanki hergün işler böyle bolmuş gibi rahat hareket ediyor. Pazarlık mı oda ne? satıcılar burunlarından kıl aldırmıyor. Bence böyle bir ortamda araba alınmaz.
    _____________________________
    Chevrolet Cruze 1.4 Turbo 140 BG - Chevrolet hakkında tüm bildiklerinizi unutun ve hızın keyfini yaşayın.
  • arkadaslar 75 beygir bir connect aracimiz var 2006 model...Istanbul'a gidelim diyoruz..kilometrede ne kadar yakar bu arac..araci ilk defe kullanacagiz da..emanet.. :) motoruda 11.8 bildigim kadarıyla...

    saygilar...
    _____________________________
  • Evet, Connect GLX 110 HP’ye yapılan Chip Tuning uygulama izlenimleri…


    DH’de Chiptuning Uzmanı nickiyle gerçekten önemli işler yapan Mehmet Usta’yla akşamüstü 3. sanayideki Otolab’da buluştuk. Öncelikle bilgisayarını benim araca bağlayarak, program uyumluluğunu kontrol etti. Ben, işin aslı merak için gitmiştim biraz da, çok çok memnun olursam belki ben de memnun olabilirdim, ama bir görmek lazım, denemek lazımdı.


    Connect Team’in iki asil üyesi, ustayı bekliyor.
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!



    İşte Mehmet Usta’nın benim araçla haşır neşir olduğu dakikalar…
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!



    Bilgisayar, benim arabaya virüs atıyor herhalde…
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!


    Usta siyahı bitirdi, griye geçiyor.
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!


    10 dakika kadar, bilgisayarından arabaya yazılım atılmasını bekledik, daha sonra Recep bey’in arabasıyla biraz seyahate çıktık, önde biz, arkada kendi aracıyla Uzman ustamız, biraz tur attık. Recep bey, aracını biraz denedi, düşük devirlerde araç daha canlı hale geldi, uzun devir çevirmelerin sonunda 3. viteste 120 km/h ve üstlerini gördük. Maksimum hız denemelerimiz olmadı, gerek Recep bey’in gerekse benim derdimiz maksimum hız değil de, ara hızlardaki serilik idi. Kullanan Recep bey olduğu için, kendisi memnun kaldı, ama benim beklentimin biraz uzağındaydı. İnsanı koltuğuna yapıştırmasını, mıhlamasını beklerdim, ancak seriliği de yine benim beklentimin biraz uzağındaydı, ha çok kötü değildi, eskisinden biraz iyiydi belki ama, herhalde ben çok fazla beklenti içindeydim. Tur atmamızın sonucunda Recep bey, yapılan işlemi beğendi, aracın daha iyi hale geldiğini söyledi. Fakat beni etkilemeyi başaramadı.

    Daha sonra aracı, son verileri görebilmek için dyno’ya soktuk. Bu işlem için, beygiri dizginleyebilmek amacıyla, arabayı iki tarafından zincirlere bağladılar.
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!


    Recep bey’in arabası içerde ter dökerken, benimki de bir kenarda sonucu bekledi. Önde görünen Corsa, Mehmet Usta’nun arabası, arka lastikler ön lastiklere göre daha kalındı.
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!



    Sonuçları görebilmek için yapılan işlem bitmek üzere, Recep bey de heyecanla sonuçları bekliyor.
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!


     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!


    Ve işte sonuç. En altta, son hp ve tork değerlerini görebilirsiniz. Daha yakından görmek için, bilgisayarınıza indirebilirsiniz…
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!



    Bu uygulama ile ilgili asıl izlenimleri Recep bey, foruma girdiği zaman herhalde kendisi ayrıntılı bir şekilde açıklayacaktır. Ben bir yerde raportör görevi görmüş oldum.

    Fiyat ise, Mehmet Usta herkese her arabaya farklı farklı yaptığı için bize de daha farklı bir fiyat uyguladı. Normalde 600 TL gibi bir fiyat söylüyordu buralarda… Recep bey tabii ki o kadar vermedi ama, ne kadar istediğini de yapacak olan arkadaşlar zamanı gelince kendisine sorarlar. Bizim iznimiz yok.

    Şunu da söylemeden edemeyeceğim. Mehmet Usta ile ne kadar tanışıyorsak (hiç tanışmıyoruz) Recep bey’le de o kadar tanışıyorduk, ancak öyle oldu ki, sanki Recep bey ile biz ikimiz ev sahibi pozisyonunda, Mehmet Usta da misafir pozisyonunda gibi oldu.

    Recep bey’e de yakın ilgisi için ayrıca teşekkür ederim…
    _____________________________
    .




  • quote:

    Orjinalden alıntı: connectgücü

    o çiple 220 yapmayan gelmesin foruma

    _____________________________
  • Bugünkü uygulama esnasındaki izlenimlerime gelince….


    Öncelikle muhakkak söylemem ve yazmam lazım. Ben bir de temiz araba kullanıyorum, izlenimi vermeye çalışıyordum. Açıkçası Recep bey’in arabayı görünce hem kendimden hem de arabamdan utandım. Titizlik ve hassasiyet neymiş, Recep bey’in arabasını görmeden anlayamazsınız arkadaşlar. Eğer fotoğrafını çekip yayınlamıyorsa, ben anladım, biraz da kıskanıyor arabasını. Hele motor temizliğine bayıldım, tıpkı galeriden yeni çıkmış gibi pırıl pırıldı, benimkini usta açtırdı, gösterirken yüzüm kızardı. Biraz da Manisa’daki servisin beni yanlış yönlendirmesiyle kullandığım pas sökücü, motorda gerçekten çok kötü görüntüler oluşturdu. Bahane değil belki ama, gene de o sprey kirliliğin tetikleyicisi oldu.
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!


    Şurda nasıl görünüyorsa, benim motor hala öyle. Çok yüz kızartıcı bir durum. Durmayayım ben buralarda değil mi? (Fotoğraf 30.000 bakım zamanına ait)
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!


    Ama onun arabasındaki motor, şu aşağıda nasıl görünüyorsa hiç abartmıyorum, aynen öyle. Kendisini buradan bir kere daha tebrik ederim…
     *****DH NİN EN BÜYÜK TEAM'I FORD CONNECT TEAM !!!!
    _____________________________
    .




  • Ayrıca ben ilk gittiğimde usta, bir yere kadar gitmiş ki herhalde, yoktu. Usta gelinceye kadar, biz de Recep bey ile Ziebart’ta yapılan yalıtım işlemini görmek için biraz dolaştım. Kendisine de söylediğim, düşüncelerimi aynıyle buraya da aktarayım. Motor sesi aynen duruyor, ancak kendisinin de söylediği gibi, motor bölmesine bir işlem yapılmadığı için, o konuda bir beklenti de yok zaten. Yol sesi olarak bariz bir ses azalması var, fakat çok çok harikulade düzeyde de değil. Ancak aracın kendisinin, kaporta aralıklarından da kaynaklanan bir yalıtım zafiyeti var. Bunu da dikkate almak lazım. Gördüğüm kadarıyla arabanın dört bir köşesine sanki bir ağırlık binmiş gibi arabaya bir oturaklılık gelmiş, ağırbaşlı bir hal almış, yolda giderken yol tutuş nedir, tamamen hissediyorsunuz. Yoldaki gidişine çok olumlu etkiler sağlamış. Bir de Recep beyin de dediği gibi, çürümeye karşı da işlevi olduğu için tercih edilebilir. Sonuç olarak yalıtım meselesi biraz beklentiyle alakalı. Benim beklentim tamamen yalıtım, yani sessizlik olduğu için bunda da çok fazla beklediğimi bulamadım. Hiç yok denemez, var ama beklediğim kadar değil. Belki de ben çok fazla şey bekliyorum. Ancak “aracın yalıtımı biraz düşsün, olmuşken aracın yol tutuşu da daha güzel olsun, hatta çürümeyi de önlesin” gibi geniş bir beklenti olursa, o zaman tercih edilebilir. Bir de yapılan işlemin biraz kuruması gerekiyor, onun için de süre lazım. Belki onun için de ben beklediğimi bulamadım.
    _____________________________
    .




  • 
Sayfa: önceki 12511252125312541255
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.