Şimdi Ara

DH Metal Toplulugu

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
32.574
Cevap
63
Favori
920.448
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4794 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: kujeste

    benim de ilginçtir. bir kabusum var , arada bir görürüm böyle. slayer konseri oluyor ben de yolda trafikte falan kalıyorum son 2 şarkıya falan yetişebiliyorum. yolda da saçımı başımı yoluyorum. nedense hepsinde de slayer oluyor.




    ah ah slayer 2 defa gittim ilki 98 te harbiye açık hava tiyatrosunda diğeride rock republic teydi neydi be
    |
    |
    _____________________________

    Anime Fan Club

    GÜNÜN sÖZÜ!..
    Ölüm size ne sağken kötülük eder, ne ölüyken ;sağken etmez çünkü hayattasınız, ölüyken etmez çünkü hayatta değilsiniz..
  • Yarbay
    4126 Mesaj
    sağlık olsun PuRE
    |
    |
    _____________________________
    Simone...
  • Yarbay
    2768 Mesaj
    Yerinde olmak istemezdim Pure
    |
    |
    _____________________________
    -
  • Binbaşı
    1030 Mesaj
    metallica da bize hayal oldu

    neyse testament ankaraya geliyormuş zaten ona gideriz ama ondan da korkuyorum biraz.
    konser salonuna girişlerde firma yetkilileri içeri alma hakkını elinde tutar zart zurt bişeyler yazıyor biletixde ne yapacağımı şaşırdım

    bu arada pure geçmiş olsun artık başka konserlere

    edit: ne yazdığını copy-paste yapayım:
    "Organizasyon şirketi etkinlik için uygun olmadığını tespit ettiği kişileri, bilet ücretini iade etmek şartı ile etkinlik alanına almama hakkına sahiptir."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmeteralpis -- 19 Nisan 2008; 10:14:52 >
    |
    |
    _____________________________
    Stop stalking me.
  • Yarbay
    3423 Mesaj
    Testament sadece İstanbul'a geliyor.
    |
    |
    _____________________________
    PSN:mercyful__fate
    Ekmek Arası Sushi Blog
  • Yarbay
    4048 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: PuRE HaTReD

    Son derece alımlı bir bayana "Agnostic Front Konseri ne zaman başlayacak?" diye sorduğumda kadın güldü ve "O dündü ya" dedi ve bunu kafasını kaşıyarak yaptı yani beni makaraya sardı...



    Genelde küfür etmem ama burada hem görsel, hem de işitsel olarak "Ha s*ktir!" dedim yani.

    Bu arada şeytan dürtüyor. Testament'e gitsem mi diye. Sonuçta ABD'nin thrash efsanesi. Hiç bir şey olmasa sadece ismine gidilir... 21 Haziran'dı değil mi?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2795 Mesaj
    @Pure kardeşim yazık olmuş yaa...Bu durumdan sonra saksılara küsmüş olman gerekir...

    Bu arada Testament demişken; Uni-Rock, kombine + kamp bilet almayı düşünüyorum...
    Fiyat da fena değil 56 YTL'miş...
    Şimdiden 10 kişi var yanımda rahatım...Yoksa beraber gitcek adam aramak öldürüyo insanı...

    Ha bi de; Zeytinli bu sene olcak mı nası olcak ne zaman olcak bilgisi olan varmı??
    |
    |
    _____________________________

    ...mighτy Ducks of Anaheim...
  • Yarbay
    5267 Mesaj
    @Algol ; hiç sorma ya rezil oldum toparlamak için pahalı bir rom söyledimde , kadın hala aklındaki soruları kusuyordu bana "nasıl unutursun ya" "çarşambayı nereden çıkardın" en sonunda katledecektim onu orda ama kıyamadım bebek gibiydi

    Aytaç hiç sorma ya kaldırdım imha ettim hepsini bundan sonra sadece özel günlerde partilerde falan , hayatımın ***na koydu yani....

    Testament'a gidilir , ismi için Metallica'ya gidiyorum mesela daha önceki istanbul konserlerini izleyememiştim , "Metallica izlemedim" demeyelim...

    Zeytinli'den haber yok , buradan gelecek 5-6 kişiye bedava davetiye verebilirim bizim gruba geçen sene 10 tane davetiye gelmişti bu senede gelirse sebil olarak dağıtırız...Zeytinli'den haber çıkarda gideriz inşallah...
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1299 Mesaj
    bu Unirock'a konserden 10-15 gün önce flan bilet kalır mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2795 Mesaj
    Burak davetiyeler benim, kimseye söz verme...

    Ya bi yanım "Metallica geliyo kaçırma" diyo, diğer yanım "salla Metallica mı kaldı.!?" diyo...
    Sırf Robert Trujillo için giderim de bi adam için de en az 80 kağıt cok...
    Kararsızım offf...Bu sene 4 ayda hiç bi aktifliğim yok kendimi kötü hissediyorum...
    |
    |
    _____________________________

    ...mighτy Ducks of Anaheim...
  • Yarbay
    3355 Mesaj
    Diger sayfada sordugum almora ' nın son albumu gerçekten kotu . Gidin eski albumleri dinleyin hiç bir farkı yok sanki hep aynı sarkıyı dinliyormusum gibi geldi.

    Zeytinli ise belli bir kaliteyi tutturdu üdşürcegini sanmam gene süper geçicek tahminimce.
    |
    |
    _____________________________
    İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
    affffferim bana
  • DH Yönetici
    6677 Mesaj
    torrentarena davetiyesi olan pm den gönderebilir mi?
    |
    |
    _____________________________
    Ryzen 5 3600 || Asus Prime X570-p || 4X8GB GeIL Evo Spear 3000mhz || Gigabyte GeForce GTX1660 Super Gaming OC 6GB || WD 240GB Green || Adata XPG SX6000 Pro 1TB || FSP Aurum PT-1000FM 80 Plus Platinum || Be Quiet! BK010 Shadow Rock Slim || Corsair Crystal 570X RGB || 6*Corsair LL120 RGB || SteelSeries Arctis 3 || SteelSeries Rival 100 || Cooler Master CK350 || Ps4 Slim 500Gb || ASUS UX310UQ
  • Yarbay
    4048 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Out Of OrdeR

    Ya bi yanım "Metallica geliyo kaçırma" diyo, diğer yanım "salla Metallica mı kaldı.!?" diyo...
    Sırf Robert Trujillo için giderim de bi adam için de en az 80 kağıt cok...
    Kararsızım offf...Bu sene 4 ayda hiç bi aktifliğim yok kendimi kötü hissediyorum...



    Metallica'ya bence bir kere gitmek lazım.

    Bu Metallica konseri üzerine daha önceden bir şeyler söyleyecektim ama unuttum. Şimdi bir kere bilet fiyatlarını abartmışlar. 93'ü bilmem de -zaten kıyaslamak hata olur- 99'da saha içi 12,5 milyon, açık tribün 10,0 milyon ve de kapalı 15 milyon'du. O zamanlar babama fazla dilenmeden almıştım parayı saha içi için. VIP de satışta değildi. Sadece Blue Jean çekilişle gönderiyordu. Ama şimdi biraz abartmışlar gibi geldi bana. Hem de sahne önününü ayırmaları tam kapitalistlik gibi gözüktü bana. 99'da böyle bir ayrım yoktu. Hatta Monster Magnet -Metallica'dan önceki son alt grup- sahneye çıktığında sadece önümde bir kız vardı. Ama Metallica çıkınca gerilere kaymıştık tabi biraz, ama o kadar da değil.

    Demem o ki; bir defaya mahsus gidilir. Ama çok -hem de çok- fazla kolpa ve emo olacağı kesin.
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    8805 Mesaj
    @Algol, forumdaki ileri geri konuşanlar üzerine geliyor sanırım. Aman hocam, soğukkanlılığın koru. Sen lüzûmsuz cezalar alacak adam değilsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Paramedik 112 -- 19 Nisan 2008; 17:25:50 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1317 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Özgür Can

    torrentarena davetiyesi olan pm den gönderebilir mi?

    banada çok lazım oldu.
    |
    |
    _____________________________
    E6300 1.86 ghz|Gigabyte 945P S3|2*1 gb Kingston 667 mhz|PALİT 8800GT 512 MB|250gb Seagate+500 gb Western Digital|LG DVD RW|SyncMaster Samsung226BW|Logitech G5|CoolerMaster 500 W|CoolerMaster RC-690
  • Yarbay
    4126 Mesaj
    neyse vazgeçtim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanctus Diavolos -- 19 Nisan 2008; 18:15:50 >
    |
    |
    _____________________________
    Simone...
  • Yarbay
    2795 Mesaj

    quote:

    Orjinalden alıntı: Algol

    Metallica'ya bence bir kere gitmek lazım.

    Bu nokta git olm Aytac diyo...(öncekileri izlemediğim için)

    Fiyatlara bakıyorum, düşüniyim biraz daha diyorum...

    quote:


    ...Ama çok -hem de çok- fazla kolpa ve emo olacağı kesin.

    İşte bu nokta da soğutuyo insanı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Out Of OrdeR -- 19 Nisan 2008; 19:09:11 >
    |
    |
    _____________________________

    ...mighτy Ducks of Anaheim...
  • Yarbay
    3423 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Out Of OrdeR

    quote:


    ...Ama çok -hem de çok- fazla kolpa ve emo olacağı kesin.

    İşte bu nokta da soğutuyo insanı...

    Büyük ihtimalle Metallica eskilere abanacağından bu özenti sürüsü doğal seleksiyona uğrayıp elenecektir diye umuyorum.
    Hem beyler Metallica gibi bir grubu ölmeden önce bir kez görmek lazım,sallayın emocanları falan...Bu organizasyoncularla Metallica her zaman gelmez.
    Ülkede organizasyon şirketleri bol ama metal müzik adına bir grup tuttu mu,suyu çıkana kadar aynı grubu getiriyorlar.Bakınız Anathema,Haggard,Orphaned Land...
    Paradise Lost ve Tiamat'ı mesela yıllardır hasretiz.
    Iron Maiden orijinal kadrosuyla Dubai'ye bile gitti,bir biz kaldık.Metallica'yı da işte lütfenine getiriyorlar,o bilet fiyatlarından belli...Zaten kar edeceksin,stad dolduran konser yapıyorsun,o fiyatlar ne öyle Voyvoda kazığı gibi...Bu ülkenin maliye pahanı Unakıtan bir kere,aloooooooo!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ɛnslaved -- 19 Nisan 2008; 19:15:00 >
    |
    |
    _____________________________
    PSN:mercyful__fate
    Ekmek Arası Sushi Blog




  • Binbaşı
    1122 Mesaj
    Varsa para gidin bence de Metallica'nın konserine.
    Metallica sonuçta.Ama biletler tükeniyor elinizi çabuk tutun gidecek olanlar.
    Emoları memoları falan boşverin.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2795 Mesaj
    1 Mayıs'a kadar bilet kalırsa saha içinden alıyım bari ya...
    Devlet memuru gibiyim anasını satıyım yaa..!
    Ay sonunu getiremiyoruz...




    Geçen gün bir rüya gördüm dillere destan...
    Guns N' Roses efsane kadrosunu tekrar toplamış gelmiş konsere...
    Sweet Child O' Mine çalıyo...Slash, Axl, Duff, Matt, Izzy hepsi mükemmel...
    Bi de sahne önüne yapışmışım resmen hissediyorum adamları...
    Dont Cry, November Rain derken geldik en sevdiğim parçalardan birine;
    Knocking On Heaven's Door...Tam çalıyolardı ki annem seslendi; "Aytac 8 olmuş işe geç kalcaksın..!"...
    Dedim böle biter mi lan bu rüya...

    |
    |
    _____________________________

    ...mighτy Ducks of Anaheim...




Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
192.168.1.1
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,734
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.