Şimdi Ara

DH HYUNDAI ...ix35... KULÜBÜ (541. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.913
Cevap
100
Favori
1.364.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 539540541542543
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gıdemli

    Yukarıdaki ekli fotoları inceledim.Şu anki hali ile pek bir fark göremedim.Yoksa ben mi fark edemedim?

    Öle bariz bişi yok zaten adı üstünde makyaj, hani hanımlar sokağa çıkarken orasını burasını boyar ama hanım yine aynı hanımdır aynı şey işte, maksat göze daha hoş görünmek...
  • Çok sağol coşkun abi iyiki varsın forumda benim amacım 120 km sabit hızda 3 bin deviri geçmemek oda chiptuning yada turbo uygulamasıyla olmuyorsa bir süre daha binerim bir sene daha aynısından 1.6 dizeli cıkarsa alırım yada ikinci el büyük motor bir araba alırım kendime

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun Uçar

    quote:

    Orijinalden alıntı: gıdemli

    Yukarıdaki ekli fotoları inceledim.Şu anki hali ile pek bir fark göremedim.Yoksa ben mi fark edemedim?

    Öle bariz bişi yok zaten adı üstünde makyaj, hani hanımlar sokağa çıkarken orasını burasını boyar ama hanım yine aynı hanımdır aynı şey işte, maksat göze daha hoş görünmek...

  • Makyajlı hali ne zaman piyasaya sürülür?Piyasaya sürüldüğünde makyajsız ix35 ler kesin indirime gider o yüzden merak ettim..Ayrıca bu ledli farları taktırırsak garanti dışı kalır mı araç?

    Son olarak yan basamak serviste 600 TL dediler.Sizce uygun mu?Dışardan daha uyguna bulabilir miyim?
  • Arkadaşlar,
    Sunrooftan gelen sesten (120 km/h üstü) bahsederken, sunroof açıkken mi kapalıyken mi kastediyorsunuz? Bende kapalıyken ses yok ama
    açıkken fileli parça rüzgar sesi yapıyor. Bu durumda sunroof açıkken çok da keyifli bir sürüş olmuyor, rüzgar sesi adamı yıldırıyor ve kapattırıyor illa ki...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecomatik

    Makyajlı hali ne zaman piyasaya sürülür?Piyasaya sürüldüğünde makyajsız ix35 ler kesin indirime gider o yüzden merak ettim..Ayrıca bu ledli farları taktırırsak garanti dışı kalır mı araç?

    Son olarak yan basamak serviste 600 TL dediler.Sizce uygun mu?Dışardan daha uyguna bulabilir miyim?

    ix35 reklamları tv'de tekrar görünmeye başladı. Bence indirimin eli kulağındadır. Yeni ix35'de gündüz farları ilgimi çekti onu da serviste 2000+ üzeri bir fiyata değiltirirler, o da bana gelmez.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kilicturan



    ix35 reklamları tv'de tekrar görünmeye başladı. Bence indirimin eli kulağındadır. Yeni ix35'de gündüz farları ilgimi çekti onu da serviste 2000+ üzeri bir fiyata değiltirirler, o da bana gelmez.

    valla İX35 neredeyse Şahin - Doğan gibi oldu ben İstanbul'da oturuyorum sokağa çıktım'mı 4 - 5 taneden az görmüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun Uçar

    quote:

    Orijinalden alıntı: kilicturan



    ix35 reklamları tv'de tekrar görünmeye başladı. Bence indirimin eli kulağındadır. Yeni ix35'de gündüz farları ilgimi çekti onu da serviste 2000+ üzeri bir fiyata değiltirirler, o da bana gelmez.

    valla İX35 neredeyse Şahin - Doğan gibi oldu ben İstanbul'da oturuyorum sokağa çıktım'mı 4 - 5 taneden az görmüyorum...

    Olsun olsun, bence mahsuru yok. İnsanlar iyi arabalara binmeye başlamışlar demek ki.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün yan basamakları tutturdukları vidaların paslanması nedeniyle hyundai'ye uğradım. Pazartesi gelin değiştirelim dediler. Ama takacakları yeni vidaların da paslanmayacağını düşünmüyorum doğrusu. Paslanmayan vida takarız dediler ama ne kadar doğru bilemiyorum.

    Bu arada cam kapama modülünü sordum ve mevcut modüllerin sensörleri etkilediğini ve sensörlerin yanlış tepki verdiğini söyledi yetkili. Daha önce birkaç araca takmışlar fakat sensör arızası nedeniyle geri sökmüşler. (Cam kaldırma modülü sensörleri nasıl etkiler pek aklım almadı doğrusu, mantıksız.) O yüzden takmıyorlarmış. Camların kaldırma motoru yanıyor diye duyumlar aldım dediğimde ise, öyle bir vakayla karşılaşmadıklarını söyledi yetkili.

    Ayrıca Tr genelinde 250 aracın tabandan su alma sorunu nedeniyle hyundai'ye başvurduğunu söylediğimde, kendilerine 1 tane bile böyle vaka gelmediğini söylediler. Olanlarda ise "Derin suya girmişlerdir, kapı altlarından su almıştır" gibi bir cevap aldım. Artık yağmur yağdığı zaman bende elimle paspasların altını sürekli kontrol ediyorum. Şimdilik ıslaklık yok, zaman gösterecek neyin ne olduğunu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set2007


    Ayrıca Tr genelinde 250 aracın tabandan su alma sorunu nedeniyle hyundai'ye başvurduğunu söylediğimde, kendilerine 1 tane bile böyle vaka gelmediğini söylediler.

    valla bu su alma konusunda hala şüphelerim var...
  • Eskisehir Otosar'a ugradim. İx35'in makyaj yediginden haberleri yok. Mudurleri bugun toplantidan gelmis. Dedigine gore otomotik vites yil sonuna ertelenmis. Yil sonuna 1.6 dizelde gelecekmis. Ama araclar makyajli mi yoksa normal mi gelecek haberleri yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: set2007

    Bugün yan basamakları tutturdukları vidaların paslanması nedeniyle hyundai'ye uğradım. Pazartesi gelin değiştirelim dediler. Ama takacakları yeni vidaların da paslanmayacağını düşünmüyorum doğrusu. Paslanmayan vida takarız dediler ama ne kadar doğru bilemiyorum.

    Bu arada cam kapama modülünü sordum ve mevcut modüllerin sensörleri etkilediğini ve sensörlerin yanlış tepki verdiğini söyledi yetkili. Daha önce birkaç araca takmışlar fakat sensör arızası nedeniyle geri sökmüşler. (Cam kaldırma modülü sensörleri nasıl etkiler pek aklım almadı doğrusu, mantıksız.) O yüzden takmıyorlarmış. Camların kaldırma motoru yanıyor diye duyumlar aldım dediğimde ise, öyle bir vakayla karşılaşmadıklarını söyledi yetkili.

    Ayrıca Tr genelinde 250 aracın tabandan su alma sorunu nedeniyle hyundai'ye başvurduğunu söylediğimde, kendilerine 1 tane bile böyle vaka gelmediğini söylediler. Olanlarda ise "Derin suya girmişlerdir, kapı altlarından su almıştır" gibi bir cevap aldım. Artık yağmur yağdığı zaman bende elimle paspasların altını sürekli kontrol ediyorum. Şimdilik ıslaklık yok, zaman gösterecek neyin ne olduğunu.

    Yan basamak vidalarının paslanma sorunu bende de var, ancak araç içi su alma gibi bir sorunum henüz yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkantimur

    Eskisehir Otosar'a ugradim. İx35'in makyaj yediginden haberleri yok. Mudurleri bugun toplantidan gelmis. Dedigine gore otomotik vites yil sonuna ertelenmis. Yil sonuna 1.6 dizelde gelecekmis. Ama araclar makyajli mi yoksa normal mi gelecek haberleri yok.

    Eskişehir'dekiler baya bir sağlam sallamışlar doğrusu dizel konusunda. Ayrıca dizel gelecek diyorlar ama makyajdan haberleri yok. Bu adamların kalite anlayışları yerlerde sürünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flydini

    Arkadaşlar,
    Sunrooftan gelen sesten (120 km/h üstü) bahsederken, sunroof açıkken mi kapalıyken mi kastediyorsunuz? Bende kapalıyken ses yok ama
    açıkken fileli parça rüzgar sesi yapıyor. Bu durumda sunroof açıkken çok da keyifli bir sürüş olmuyor, rüzgar sesi adamı yıldırıyor ve kapattırıyor illa ki...

    kapalıyken gelen sesden bahsediyoruz, açıkken zaten o hızlara çıkılmaz o sesle :) benimki 140 dan sonra ses yapıyor servise gittiğimde sorunu söyleyeceğim bakalım nasıl bir çözüm sunacaklar.
  • Hatırlarsanız bugün paslanan vidalar için servise uğradım. Ve size Hyundai'den bir demet saçmalık sunmak istiyorum.
    Birincisi "Elimizde paslanmayan vida yok, aynı vidalardan var, söküp yerine yenilerini takacağız" dediler. Bende "-Ne işe yarayacak ki, 2 yağmurda yine aynısı olacak" dediğimde, "Yine gelirsiniz, yine değiştiririz" dediler. Ayrıca paslanmayan vida araştıracaklarmış ancak münferit olarak vida satın alımı yapamayacaklarını, sorunu Assan'a yazacaklarını, assandan gelen cevaba göre hareket edeceklerini ve alımı Assan'ın yapıp servise göndereceğini söylediler. Yani ölme eşşeğim ölme hesabı. Bunun üzerine bende "Bari numune verin ben piyasadan bunların paslanmayanını bulayım" dediğimde, tabiki siz bulun, getirin iyi olur biz takalım dediler. O kadarını artık bende takarım Bunun üzerine "Ben dalga geçiyorum, ama siz ciddisiniz galiba" dediğimde, yok falan filan kem küm ettiler. Bu kadar yüzsüzlüğe de pes doğrusu. Yani basit bir vida için uğraş dur bu kadar işin arasında. Oto sanayiye gitsem 30 saniye içinde paslanmaz vidaları takarlar vallahi. Üstelik paslanan vidalar konusunda şimdiye kadar hiiiiiç şikayet almamışlar. Ben ilkmişim. Bende "Forum sayfalarına bir bakın, kaç tane şikayet göreceksiniz" dediğimde, " Ordakiler markamızı karalamak için yazıyorlar, güvenilir değil" dediler iyimi. Bende bunun üzerine "Şimdi bende forumda, Hyundai'nin elinde paslanmayan vida yokmuş diye yazarsam benide mi markanızı kötüleyen biri olarak değerlendireceksiniz" dedim. Tabii verebilecekleri cevap yok.
    Bakalım, paslanmayan vida araştırıp, çözümünü de bulup beni arayacaklarmış. İnandım mı diye soracak olursanız tabiki HAYIRRRR.

    2- Cam kaldırma modülü tam bir muamma, mekanik, yedek parça, elektrikçi, ustalar, her biri bambaşka şeyler söylüyor. Kimi motoru yakar diyor, kimi sensörleri etkiler diyor, kimi elektrik aksamını bozar diyor, kimi klimayı etkiler diyor. Yani herkes kafasına göre bir yorum yapıyor. Somut bir cevap yok. Sarı çizmeli mehmet ağa hesabı.

    3- En şaşırdığım konuyu şimdi açıklıyorum: Cenevre otomobil fuarında sergilenen ve forumumuzda da defalarca resimleri paylaşılan makyajlı ix35 (farları ledli olan) aslında makyajlı ix35 değilmiş. Şimdi bombayı patlatıyorum: O araç 2015 yılında üretilecek olan HİDROJENLE ÇALIŞAN İX35'miş. Yani 2013'te makyaj falan yokmuş ix35'te. Vallahi bu konuda hiçbir yorum yapamıyorum. Yorumu sizlere bırakıyorum.

    4- Araca benzin aldığımda ortalama tüketim otomatik sıfırlıyor. Adamlar ısrarla redediyorlar bunu. Otomatik değil, manuelmiş. Kullanıcı sıfırlamadan sıfırlanmazmış. En sonunda "Gel o zaman fulliyeyim depoyu, kendin gör" dedim. Hem cahiller, hemde keçi gibi inatçı.

    5- Servise girdiğinizde karşılama, ağırlama, güleryüz, çay, kahve servisi çok güzel hiçbir lafım yok. Ama işçilik, ürün bilgisi, doğru bilgileri aktarma, sorun çözme kötü bile değil, çoook kötü. Adamlarda alternatif çözüm yok, ne ezberletildiyse o. Ellerinde paslı vida var, passızı yok. Peki çözüm ne? Ellerinde paslı vida var. Çözüm bu.

    6- 15.000Km bakımının fiyatını sordum bu arada. Liste fiyatı 407 TL arkadaşlar. İndirimli, yani uygulanan fiyatı 337 TL. Ama siz gelin uygun bişey yaparız dediler. Ne olur yani dediğimde, "250-300 TL arası bi fiyatta anlaşırız" dediler. Bende "Pazarlık yapacağız yani, ne tutturabilirsek hesabı" dedim, eleman güldü. Tam Karaköy Perşembe pazarı anlayacağınız.

    Simdiye kadar elimden muhtelif markalarda birçok araç geldi geçti ama hiçbirinde bu kadar amatör, tuttuğunu öpen, işbilmez, kalite anlayışı yerlerde sürünen, herkesin farklı bişey söylediği, yanlış bilgilerin aktarıldığı, her tür şikayetin diğer markaların hyundai'yi karalamak için yaptığı gibi, bir tutumla karşılaşmadım. Servistekilerin yorumlarına bakarsak tüm firmalar işi gücü bırakmış, hepsinin amacı Hyundai'yi kötülemek olmuş. Böyle basit, bayağı, adi bir savunma şekli olamaz. Hyundai'yi model, tip, fiyat olarak beğenebilirsiniz. En ufak sözüm olamaz. Bende ix35'i beğeniyorum ama servislerinin bu kadar kötü olduğunu bilmezdim. Ben biraz titizim ve işim konusunda da herşeyin tam olmasını beklerim. Belki sizler bu kadar titiz değilsinizdir, paslanmış vidalar bazı insanları rahatsız etmez, anlayışla karşılarım. Ama bir firmanın baştan savma iş yapmasını asla kabul etmem. Bu benim ilk Hyundai aracım (muhtemelende SON), son yıllarda iyi atakta yaptı modeller, sağlamlık ve NCAP puanları konusunda. Ama Turkiyedeki servis anlayışları çok acemice. Adam sattığı aracın daha özelliklerini bilmiyor. BU ARADA BİZİM ARAÇLARDA HIZ SINIRLAMASI VARMI ARKADAŞLAR? (Dikkat çeksin diye büyük yazdım.) Olmadığını söylediler servisten. O açıdan soruyorum. Çünkü bu forumdaki arkadaşların araç bilgisi konusunda servistekilerden çok daha bilgili olduklarını düşünüyorum. Belki benim gittiğim servis kötüdür. Birdahaki sefere başka bir servis deneyeceğim. Hatta burada şehir bazında birbirimize memnun kaldığımız servisleri de yazalım ki yanılmayalım arkadaşlar.

    Kalite standardıyla taksici esnafının tercih ettiği bir marka olmaktan asla öteye geçemeyecektir Hyundai. Ha fiyat-tofaş, ha hyundai.

    Sonuç olarak oto sanayi sitesine gitseydim hiçbir fark olmazdı. Ha oto sanayi sitesi, ha hyundai yetkili servisi. Gram fark yok aralarında. Zaten kısa sürede bu taktıkları yeni vidalarda paslanacak, o zaman otosanayiye gidip paslanmaz vidalardan taktıracağım. Birde aracına su aldığını söyleyen yalan söylüyordur, öyle birşey asla olmaz dediler. Yani adamlar hiçbir şeyi kabul etmiyor. Varsa bile yalandır diyorlar. Benim aracım şimdilik su almıyor ama almayacağına o kadar emin olamıyorum doğrusu. Hatta su almasını bekliyorum, sanki kaçınılmazmış gibi geliyor.

    Geçenlerde Türkçe dil desteği konusunda toplu mail atılmıştı forumdaşlar tarafından hatırlarsanız. Hiç beklemeyin arkadaşlar, bunların kafasıyla Türkçe dil desteği, mesteği gelmez bu araçlara. 3-5 sene sonra beni hatırlarsanız, "Zamanında forumda biri demişti" dersiniz.

    Sinek belki küçük ama mide bulandırıyor sonuçta. Kısacası sinir oldum çıktım servisten. Büyük bir arıza çıkmazsa ve periyodik bakımlar haricinde bir daha uğramam servise kolay kolay. Doğru otosanayi sitesine, nasıl olsa kalite farkı yok, üstelik daha ucuz.

    Servise gidecek tüm forum arkadaşlarıma bol bol SABIR diliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi set2007 -- 15 Nisan 2013; 21:59:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: set2007


    Geçenlerde Türkçe dil desteği konusunda toplu mail atılmıştı forumdaşlar tarafından hatırlarsanız. Hiç beklemeyin arkadaşlar, bunların kafasıyla Türkçe dil desteği, mesteği gelmez bu araçlara. 3-5 sene sonra beni hatırlarsanız, "Zamanında forumda biri demişti" dersiniz.




    Hocam yaşadığınız talihsizliklere üzüldüm açıkcası ancak şuna emin olun bu servis olayı sırf Hyundai'ye özgü bişi değil yeğenimin kaza yaptığı araçta Honda servisinin attığı kaynağı görseniz isyan ederdiniz, servis müdüründen çırağına kadar hepsini dizdim bana verilen cevap "şu tamponun arkasında kalıyo, gözükmez" dedin sizin yapacağınız kaynağında işçiliğinizinde....dil desteği konusunda size katılıyorum daha okur okumaz yazdım ama bazı arkadaşlar pek itibar etmedi yok felan dediler ama dediğiniz gibi bekleyelim görelim...malesef Hyundai servis konusunda gerekli itimamı göstermiyor özellikle gözden ırak olanlarda ben bildiğiniz gibi ara sıra çay içmeye giderim Uçar'a inanın her 5 gidişimin birinde ya Assan'dan yada merkezden teftişe gelen insanlar görmüşümdür hatta teknik servis müdürü bana bir liste gösterdi Hyundai ASSAN'ın isteklerini gösteren siz bile isyan edersiniz ama ne kadarı uygulanıyor bilemiyorum tabi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun Uçar

    quote:

    Orijinalden alıntı: set2007


    Geçenlerde Türkçe dil desteği konusunda toplu mail atılmıştı forumdaşlar tarafından hatırlarsanız. Hiç beklemeyin arkadaşlar, bunların kafasıyla Türkçe dil desteği, mesteği gelmez bu araçlara. 3-5 sene sonra beni hatırlarsanız, "Zamanında forumda biri demişti" dersiniz.




    Hocam yaşadığınız talihsizliklere üzüldüm açıkcası ancak şuna emin olun bu servis olayı sırf Hyundai'ye özgü bişi değil yeğenimin kaza yaptığı araçta Honda servisinin attığı kaynağı görseniz isyan ederdiniz, servis müdüründen çırağına kadar hepsini dizdim bana verilen cevap "şu tamponun arkasında kalıyo, gözükmez" dedin sizin yapacağınız kaynağında işçiliğinizinde....dil desteği konusunda size katılıyorum daha okur okumaz yazdım ama bazı arkadaşlar pek itibar etmedi yok felan dediler ama dediğiniz gibi bekleyelim görelim...malesef Hyundai servis konusunda gerekli itimamı göstermiyor özellikle gözden ırak olanlarda ben bildiğiniz gibi ara sıra çay içmeye giderim Uçar'a inanın her 5 gidişimin birinde ya Assan'dan yada merkezden teftişe gelen insanlar görmüşümdür hatta teknik servis müdürü bana bir liste gösterdi Hyundai ASSAN'ın isteklerini gösteren siz bile isyan edersiniz ama ne kadarı uygulanıyor bilemiyorum tabi...

    Hak veriyorum size Coşkun Hocam. Her markada işini hakkıyla yapmayanların oranı ne yazık ki daha fazla. Çoğunluk, işi tam yapıp yapmadığından çok, alacağı paraya bakıyor. Ticari ahlak hikayelerde kaldı. Ama hyundai, servis konusunda kesinlikle çoğu firmadan üç beş gömlek daha kötü, kalitesiz. (İçlerinden işini doğru düzgün yapan mutlaka vardır ama bir elin parmağını geçmez. Belki uçar iyidir, oraya hiç gitmedim bilmiyorum)

    Seneler önce toyotam vardı. Merdivenköy Nataşa götürüyordum. Adamlar kalabalık, talebi zor karşılıyorlar. Gelen aracın işini bitirelimde biran önce gönderelim hesabı yapıyorlar. Çok kötü değiller ancak titiz işçilikte çıkartmıyorlar. Yıkamadan araba teslim ettikleri bile oluyordu. Sonra birgün yolum ortaköy toyotaya düştü. Adamlar abartısız söylüyorum merdivenköy toyotanın 3-5 katı daha kaliteli işçilik yapıyorlar. Ardından bir sene İzmire gittiğimde yağını değiştirmek zorunda kalmıştım. Hasbelkader bir yetkili servise girdim. Birde torpidodan bir tıkırtı geliyordu, onuda söylemiştim. Adamlar öyle bir araştırdılar ki, istanbul nataş ve ortaköy toyotanın 2 yıldır bulamadığı tıkırtıyı adamlar 3 saat uğraştılar ve tak diye kestiler. Birdaha ses mes gelmedi araçtan. Sonra aracın periyodik bakımını - rutin kontrollerini yaptılar, gevşeyen vidaları bile sıktılar ve aracı yıkayıp teslim ettiler. Ama öyle bir temiz araç aldım ki, inanın benim diyen yıkamacı öyle temizlemiyor arabaları. Mis gibi teslim ettiler arabamı. O seneden sonra aracımı satana kadar hep izmirdeki O servise (Toyota Tokullar-Gaziemir-Havaalanı yolunda) götürdüm. Yeri geldi sırf izmirde bakıma girmek için 2000 km geciktirdim bakımını ama istanbulda bir daha hiç servise girmedim. Toyotası olan varsa aranızda ve yolu izmire düşüyorsa kesinlikle oraya götürün. Adamlar için para ikinci planda resmen. Müdürü de halen Mümtaz isminde harika bir makina mühendisi arkadaş. Sorunu söyleyin yeter, adam neredeyse kendi tamir edecek. O derece ilgili birisi. Daha ilk seferde bu kaliteyle karşılaştıktan sonra hemen toyota genel merkeze uzun mu uzun bir teşekkür maili yazmıştım. Aradan 1 hafta geçti geçmedi, müdür aradı izmirden, mail nedeniyle teşekkür etti, birde taa istanbul'a adresime bir kutu çikolata göndermiş sağolsun. İşte bu yetkili servisin kalitesini hiçbir yerde görmedim ben. Velhasıl, IX35 gibi bir aracı, bu fiyatlara Toyotanın üretmesini öyle isterdim ki. Adamlar eminim ki halen aynı servis kalitesini sürdürüyorlardır. Tr'nin neresinde olursam olayım yazları mutlaka oraya giderdim periyodik bakıma. (yolum hep düşer egeye).
    Zaten o serviste kendinizi müşteri gibi değil, misafir gibi hissediyordunuz.




  • Hyundai İx 35 almak kolayda satmak neden bukadar zor !! Bir satamadık aracı nasıl iştir bu İlanıma değerlendirme yaparmısınız ! Bu araç neden satılmıyor 2 aydır ? Fiyat desem normal araçta kaza yok boya yok pertemi çıkarmam gerek acaba

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-hyundai-bu-fiyata-kazasiz-degisensiz-apa-modelini-bulabilirmisiniz-112307837/detay/




  • Hyundai neden GDİ motorlara LPG takılmasına izin vermiyor ve neden hala LPG firmaları ısrarla takmak istiyor, bu araçlar 96 oktan sayısına ve benzinin özelliğine göre üretilmiş araçlardır bunu aklınızdan çıkarmayın...

    http://data.obitet.net/makale/14-04-MAK-4.pdf

    Tablo 1. Benzin ve LPG’nin özelliklerinin karşılaştırılması [11].
    Özellikler LPG BENZİN
    Kimyasal formülü.................................................................... C3,7H9,4 - C6,93H14,58
    Maksimum laminer yanma hızı (m/s)......................................... 0,4 - 0,35
    Stokiyometrik hava yakıt oranı (kütlesel)................................... 15,8 - 14,6
    Stokiyometrik yakıt hava oranı (kütlesel)................................... 0,0638 - 0,0685
    Stokiyometrik oranda karışımı yakmak için min. tutuşma en........ (MJ) 0,4 - 0,35
    Kütlesel alt ısıl değeri (MJ/kg) ....................................................45,84 - 44,00
    Atmosfer basıncında buharlaşma sıcaklığı (o
    C).......................................................................................... -42 - 20-200
    Araştırma oktan sayısı............................................................... 112 - 96
    Stokiyometrik karışımın birim hacmindeki kimyasal enerjisi (MJ/m3
    )............................................................................................... 3,49 - 3,58



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coşkun Uçar -- 16 Nisan 2013; 0:12:08 >




  • 
Sayfa: önceki 539540541542543
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.