Şimdi Ara

DH HYUNDAI ...ix35... KULÜBÜ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
14.858
Cevap
98
Favori
1.251.142
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    68 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    quote:

    Orijinalden alıntı: freshizmir

    bugün ix35 i bayide inceledim.
    bugüne kadar kimsenin yorum yapmadıgı bir konu dikkatimi çekti.
    araca oturdum , boyum yaklasık 1.78..nerdeyse kafamı carpıcam zannettim.
    gercekten bana cok basık geldi.içim daraldı.
    su an kullandıgım arac opel astra ve cok daha ferah bir havası var.
    acaba alışık olmadıgım için mi yoksa benim gibi düşünen var mı?
    onun dısında aracın bagajı, arka diz mesafesi süper.


    arkadaşlara katılıyorum.dediğiniz şey kesinlikle imkansız.

    bende 176 cm boyundayım ve araç benim için yayla gibi hatta benim alış listemdeki diğer araçlar.focus 3 ve astra j de kendimi mezarlıkta gibi hissediyordum.simsiyah,basık,dar ruhumu bunaltıyordu ama ix 35 e geçince inanılmaz ferahladım hatta bu konuya çok önem veren biri olduğum için içini bej döşeme aldım.özellikle güzel havalarda sunroof,cam tavan açıkken mükemmel oğlu mükemmel sanki dışarda seyahat ediyormuşum gibi oluyor

    bu arada sevgili ix 35 ci kardeşlerim.siz yerinizde sayın durun elin oğlu neler neler yapıyor neler.rusyada bir ix 35 sitesine takılmaya başladım.adamlar mükemmel site yapmışlar inanılmaz paylaşımlar var.amerikadaki servis sipariş sitesinin bile linkini kullanıcı adını şifresini paylaşmışlar bütün parçaların teknik bilgisine ulaşıyor.bir sürü hediyelik eşya bile üretmişler satıyorlar. daha neler neler hadi Almanları anladık bu işin pirleri ama ruslarda çok iyi işler çıkarmışlar alın hediyelik eşya bölümünün linkini veriyorum

    http://autoclubix35.printdirect.ru/

    buda anasayfa linki

    http://www.autoclub-ix35.ru/portal.php

    adamlar alıyor ve tadını çıkarıyor. burda da anca kaç yakıyor,kaça alınır,ikinci eli nasıl muhabbetinden başka bir şey yok.sitede mükemmel şeyler var ama rusça çok hızlı okuyamadığım için gözlerim yoruluyor.güzel bir şey öğrenirsem paylaşırım.

    Teşekkürler.
    Google translate ile siteyi okuyabilirim sanırım.

    Tshirt yaptırmak isteyenler için arkadaşımın sitesini önerebilirim.
    http://www.aklindakinigiy.com/

    Maalesef bu tür sevgiler futbol takımı olmadığı sürece yanlış anlaşılıyor bu ülkede. Ancak bir Mercedes ya da Land Rover servisine gittiğinizde gözlüğüne kadar her şeyi görüyorsunuz, onları taksanız sorun olmuyor, kimse laf edemiyor, "görgüsüz" diyemiyor.
    Şahsen bana verilen 2 adet anahtarlığı köşebaşında anahtarlık satan adamlardan da alırdım. Kullanmıyorum bile şimdi.

    Bu arada, yılbaşında Moskova'daydım, onlarca Infinity, Mercedes, Bentley arasında 5 tane ix35 gördüm. Arabayı o vakit henüz teslim almamış olduğum için camlarına yapıştığımı söyleyebilirim.

    Şu an hala karda saplanmış durumda olduğu için de arabama binemiyorum. İçim acıyor. Kar paleti hakkında bilgi gelince inmiycem üzerinden, içinde yatacağım!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jemre -- 23 Ocak 2012; 16:25:36 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4781 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hundai ix35 klübü

    herkese hayırlı günler. aracım 1200 km ye geldi aracın bakımı için salıya yani yarına randevu verdiler serviste yaptıklarını sizlerle paylaşacağım. 2. uzun yol deneyimizde yakıt sarfiyatı olarak bilgisayar 6.3 lt 100 km gösterirken gerçekte uzun yolda 7 lt yakıyor. uzun yolda 30 kuruş şehir içinde 40 kuruş yakıyor yanlız bu dediğim rakamlar vites uyarılarına uyarak ve 100 km saat civarlarında kullanılınca geçerli. yanlız rampalarda vites uyarılarına uyarsanız aracı recep ivedikin aracı olan bis bile sollar .ben uzun yolda rampa aşağıya inerken önceki araçlarımda aracı çok süratlenmesime izin vermeden sallardım .xi35 in yol bilgisayırında 0-10-20 diye bir yer var yakıt sarfiyatıyla ilgili. aracı boşta sallarsanız bu söylediğim yer 3-4 e kadar yükseliyor fakat 6. viteste sallarsanız yakıt sarfiyat göstergesi hiç yükselmiyor yani 0 ı gösteriyor. aracı rampa aşağıya sallıyorsanız 6. viteste sallayın. birde dış sıcaklık göstergesinin olduğu yerde dış sıcaklık 3 dereceye düşünce rakamın yanında buzlanma işareti çıkıyor yani dışarının havası karlı buzlu olabilir dikkat et diyor. 4 derece olunca sönüyor. 3 ve daha aşağıda bu işaret yanıyor. ama şu bir gerçek rampada bayılsada ben aracımdan çok çok memnunun. bence bu fiata acınabilecek en güzel araç .komşunda ml 320 mercedes jeep var 2007 model sıfır almıştı 135 bin eroya aldım ama senin araba benimkinden daha güzel duruyor diyor. hele aracın özelliklerini ve fiatını duyunca şaşırdı. kazasız belasız sürüşler.

    Hocam araç atmosferik motora sahip yokuş yukarı benzine açımayıp 6.000 devir çevirirseniz gayet güzel hızlanıyor.

    Fakat az yaksın diye 2.000-3.000 devirde çıkmaya uğraşırsanız doğal olarak bayılır araç sonuçta atmosferik aşırı besleme yok işin özü ne kadar devir o kadar güç demek...
    |
    |
    _____________________________
    Golf VI 1.4 TSİ




  • Çavuş
    69 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hundai ix35 klübü

    herkese hayırlı günler. aracım 1200 km ye geldi aracın bakımı için salıya yani yarına randevu verdiler serviste yaptıklarını sizlerle paylaşacağım. 2. uzun yol deneyimizde yakıt sarfiyatı olarak bilgisayar 6.3 lt 100 km gösterirken gerçekte uzun yolda 7 lt yakıyor. uzun yolda 30 kuruş şehir içinde 40 kuruş yakıyor yanlız bu dediğim rakamlar vites uyarılarına uyarak ve 100 km saat civarlarında kullanılınca geçerli. yanlız rampalarda vites uyarılarına uyarsanız aracı recep ivedikin aracı olan bis bile sollar .ben uzun yolda rampa aşağıya inerken önceki araçlarımda aracı çok süratlenmesime izin vermeden sallardım .xi35 in yol bilgisayırında 0-10-20 diye bir yer var yakıt sarfiyatıyla ilgili. aracı boşta sallarsanız bu söylediğim yer 3-4 e kadar yükseliyor fakat 6. viteste sallarsanız yakıt sarfiyat göstergesi hiç yükselmiyor yani 0 ı gösteriyor. aracı rampa aşağıya sallıyorsanız 6. viteste sallayın. birde dış sıcaklık göstergesinin olduğu yerde dış sıcaklık 3 dereceye düşünce rakamın yanında buzlanma işareti çıkıyor yani dışarının havası karlı buzlu olabilir dikkat et diyor. 4 derece olunca sönüyor. 3 ve daha aşağıda bu işaret yanıyor. ama şu bir gerçek rampada bayılsada ben aracımdan çok çok memnunun. bence bu fiata acınabilecek en güzel araç .komşunda ml 320 mercedes jeep var 2007 model sıfır almıştı 135 bin eroya aldım ama senin araba benimkinden daha güzel duruyor diyor. hele aracın özelliklerini ve fiatını duyunca şaşırdı. kazasız belasız sürüşler.

    Merhabalar.
    Aslında arabayı yokuş aşağı giderken arabanın boşa aldıktan sonra benzin sarfiyatını artırmadığını, yokuş aşağı giderken fiteste bırakılmasıyla yakıt sarfiyatını artırdığın kendim test ettim. Birkaç internet sitesinde de görüntülü olarak bu görüşü dile getirmişlerdir.
    Saygılarımla.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    265 Mesaj
    borsa 09 bizim araçtan var ise sizde internetten falan deyil birde araç uzerinde deneyin. kazasız sürüşler
    _____________________________
  • Yarbay
    2933 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: omer14

    cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim tekrar

    sanırım kararım ix35 olacak



    Aracımı tanıyan 2 arkadaşı da fikirlerinden caydırıp İX 35 aldırdım, birinin niyeti Nissan Qashqi idi diğerinin de yeni Elantra...:)
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    69 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hundai ix35 klübü

    borsa 09 bizim araçtan var ise sizde internetten falan deyil birde araç uzerinde deneyin. kazasız sürüşler

    Merhabalar hundai ix35 klübü

    "xi35 in yol bilgisayırında 0-10-20 diye bir yer var yakıt sarfiyatıyla ilgili. aracı boşta sallarsanız bu söylediğim yer 3-4 e kadar yükseliyor fakat 6. viteste sallarsanız yakıt sarfiyat göstergesi hiç yükselmiyor yani 0 ı gösteriyor. aracı rampa aşağıya sallıyorsanız 6. viteste sallayın. " sözünüze aynen katılıyorum.Çok doğru bir tespit.Ben bu olayın doğruluğunu araştırmadan önce aşağıda ki linkde videosunu seyretmiştim ve videonun altında yazan yorumları okumuştum daha sonra ix35 arabamda deneme yaptım.İzlenimlerimi aynen aktarıyorum. Önce yokuş aşağı inerken arabanın vitesini boşa aldım ve "Anlık Yakıt Tüketimi" ekranında ki gösterge (0-10-20 belirttiğiniz bölüm) tahminen 3-4 seviyelerinde gezindi, daha sonra sizin dediğiniz gibi yokuş aşağı yol güzergahında 6. vites ile gaz vermeden inmeye başladım ve "Anlık Yakıt Tüketim" ekranında ki gösterge 0 (sıfır) seviyelerinde seyretmeye başladı.Gözlemim bu arkadaşlar, sizlerde deneyin izlenimlerinizi paylaşırsanız tüm arkadaşlar için faydalı olacaktır.Aşağıdaki linki de bir göz atmanızı ve linkin altındaki yorumları okumanızı tavsiye ediyorum.
    Kazasız sürüşler.

    http://www.zapkolik.com/353823/vitesi-bosa-atmak-aracta-yakit-tasarrufu-mu.html

    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi borsa09 -- 23 Ocak 2012; 21:30:35 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4504 Mesaj
    arkadaşlar aracın kapılarının nasıl söküldüğü merak edenler varsa izleyebilirler.çok kolaymış aslında şu hoparlörleri söküp jbl hoparlör takmak içimden geliyor amaaaa neyse

    |
    |
    _____________________________
    Meine Ehre Heißt Treue (sadakatim şerefimdir) SS
  • Yüzbaşı
    265 Mesaj
    merhabalar sayın borsa 09 aynı şeyden bahsediyoruz. verdiğiniz videodada aynı şeyi anlatıyor ama aşağıdaki yorumlarda herkes ayrı telden çalıyor. saygılar ve kazasız belasız sürüşler
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    69 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2933 Mesaj
    Yeni nesil araçlar da yakıt tüketimini düşürmek için cat - off denilen otomatik yakıt kesme sistemi vardır, görevi araç vites de iken ayağınızı gazdan çektiğinizde yakıt pompasını keser ve aracın kendi ataletiyle gitmesine müsade eder, ancak bu sistem vites boşda iken devreden çıkar bu durum da araç kendi ataletiyle giderken vitesi boşa alırsanız bu sistem devreden çıkar ve aracınız rölanti devrinde yakıt tüketir, dolayısıyla yokuş aşağı inerken vitesi boşa almayınız, zira yakıt tüketirsiniz...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2933 Mesaj
    quote:


    Merhabalar.
    Aslında arabayı yokuş aşağı giderken arabanın boşa aldıktan sonra benzin sarfiyatını artırmadığını, yokuş aşağı giderken fiteste bırakılmasıyla yakıt sarfiyatını artırdığın kendim test ettim. Birkaç internet sitesinde de görüntülü olarak bu görüşü dile getirmişlerdir.
    Saygılarımla.

    Bu söylediğiniz mümkün değil zira otomobiliniz de bulunan cat - off sistemi buna müsade etmez...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    265 Mesaj
    herkese merhaba aracı önceden bahsettiğim gibi 1000 bakımına götürdüm. aracın bütün yağ ve sıvı kotrolü yaptılar eksiği olsa idi tamamlayacaklardı ama eksilme olmamış. lastik havalarını kontrol ettiler. aracı bilgisayara bağlayıp bütün eloktironik sistemlerinde bir problem olup olmadığını konrol ettiler. araçta herhangi bir problem olmadığını söylediler daha sonra test sürüşüne çıktık burdada bir problem çıkmadı ve daha sonra aracı yıkatıp temizleyip teslim ettiler kısacası genel bir kontrol yaptılar. ve bununla yılda 1 kez olan cehek up hakkımızı kullanmadığımızı kendilerinin bir hizmeti olduğunu bu hakkımızı daha sonrada kullanabileceğimi söylediler.herkese kazasız belasız günler ve saygılar
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    68 Mesaj
    Bir saat kadar önce aracımı önüne park ettiğim binanın sarkıtları erimeye başladığını haber verdikleri için aracın yanına gittim. Günlerdir kar altında kaldığından iyice gömülmüş ve tekerlekleri yapışmış durumda idi. Şansıma kaloriferci ile karşılaştım. Benim botlarımla kazıdığım yerleri biraz daha küreyip, kül dökünce çıkabildim.
    (Bilgi vereyim 70cm kar yağdı ve araç üzerindeki kar donup eriyerek aşağı inerken boyayı çizmemesi için ancak üzerini temizleyebilmiştim, sonra tekrar yağdı).

    Çıkmak için, adam gelene kadar, 15 dakika kadar uğraştım. Araç olduğu yerde ön lastikler dönüyor, arka tekerleklerde bir hareket yoktu.
    Araçta herhangi bir ikaz var mı diye göstergelere baktım sürekli. "Vitesi 3e at" ikazı çıktı, bir de ESP lambası yandı patinaj esnasında. Sonra motor dayanamadı istop etti, 3000 devire kadar zorladım çünkü. Göstergelere tekrar baktığımda lt/km göstergesinde iken, başka bir göstergeye geçmiş, 30km gibi birşey vardı ekranda. Motoru tekrar çalıştırdıktan sonra trip düğmesi ile lt/km göstergesine tekrar geldim, bir süre --.- kaldı ekranda, sonra da birden bire rakamlar değişti ve 4.5/km'de kaldı. Şu an 4.5/km gösteriyor.

    Önden çekişli olup, aslında patinaj yaparak yerinde durduğundan benzin tüketmediğini düşünerek, böyle bir düzeltme yaptı diye düşünüyorum. Sizce bir sorunsa, servis ile görüşeyim.

    Bir de aracın kesinlikle arazi aracı olmadığını kendim test ettim. Aracı yapıştığı yerden kalorifercinin yardımı ile çıkarttıktan sonra, güneş alan ve saçak altlarından uzak yere park etmek için 10-15 derecelik ve 5 metrelik bir rampadan çıkartmaya çalıştım. Olmadı. Suçun çoğunu lastiklere atabilirim sanırım, 250kmdeyim ve hala Hankook var üzerinde.

    Ancak, kesin kararım, benim yaşadığım koşullar için uygun bir araç olmadığı. Kesinlikle 4 çeker araç almalıymışım. Asfalt aracıymış 4x2 ix35. Yerden yüksek olması dışında 4x4 ile ortak bir özellği yok, (buna esp, yokuş iniş destek sistemi falan dahil etmiyorum).

    Para biriktirip, 4x4e geçeceğim. Gelecek kışa da alırım umarım. Kendi kararımdan dolayı hüsrana uğradım. Kimsenin suçu yok. Bahara kadar da arabayı kullanamayacağım belli oldu. Buralara kadar gelip almayı göze alan varsa, satabilirim de şimdiden. Bilginiz olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jemre -- 24 Ocak 2012; 16:45:46 >
    _____________________________




  • Yarbay
    2933 Mesaj
    Bazı arkadaşların 1.6 L benzinli bir SUV'dan çok şey beklediklerini görüyorum, arkadaşlar 1.6 L 135 beygirlik bir araçtan 4 çeker beklemek hatadır, sonuç da bindiğiniz şehir için de kullanılmak üzere üretilmiş SUV sınıfı bir araçtır, 135 beygir 4 X 4 için yeterli olamaz, zorladığınız da motoru elinize alırsınız ha 4X4 istiyorsanız vereceksiniz 80 kağıdı alacaksınız 2 litre 180 hp dizel İX35, dediğim gibi sonuç da binek otomobil fiyatına SUV'a biniyorsunuz bunu göz ardı edip çok şey beklemeyin yoksa sükutu hayal'e uğrarsınız, bence bindiğiniz aracın keyfini çıkarmaya bakın...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4781 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jemre

    Bir saat kadar önce aracımı önüne park ettiğim binanın sarkıtları erimeye başladığını haber verdikleri için aracın yanına gittim. Günlerdir kar altında kaldığından iyice gömülmüş ve tekerlekleri yapışmış durumda idi. Şansıma kaloriferci ile karşılaştım. Benim botlarımla kazıdığım yerleri biraz daha küreyip, kül dökünce çıkabildim.
    (Bilgi vereyim 70cm kar yağdı ve araç üzerindeki kar donup eriyerek aşağı inerken boyayı çizmemesi için ancak üzerini temizleyebilmiştim, sonra tekrar yağdı).

    Çıkmak için, adam gelene kadar, 15 dakika kadar uğraştım. Araç olduğu yerde ön lastikler dönüyor, arka tekerleklerde bir hareket yoktu.
    Araçta herhangi bir ikaz var mı diye göstergelere baktım sürekli. "Vitesi 3e at" ikazı çıktı, bir de ESP lambası yandı patinaj esnasında. Sonra motor dayanamadı istop etti, 3000 devire kadar zorladım çünkü. Göstergelere tekrar baktığımda lt/km göstergesinde iken, başka bir göstergeye geçmiş, 30km gibi birşey vardı ekranda. Motoru tekrar çalıştırdıktan sonra trip düğmesi ile lt/km göstergesine tekrar geldim, bir süre --.- kaldı ekranda, sonra da birden bire rakamlar değişti ve 4.5/km'de kaldı. Şu an 4.5/km gösteriyor.

    Önden çekişli olup, aslında patinaj yaparak yerinde durduğundan benzin tüketmediğini düşünerek, böyle bir düzeltme yaptı diye düşünüyorum. Sizce bir sorunsa, servis ile görüşeyim.

    Bir de aracın kesinlikle arazi aracı olmadığını kendim test ettim. Aracı yapıştığı yerden kalorifercinin yardımı ile çıkarttıktan sonra, güneş alan ve saçak altlarından uzak yere park etmek için 10-15 derecelik ve 5 metrelik bir rampadan çıkartmaya çalıştım. Olmadı. Suçun çoğunu lastiklere atabilirim sanırım, 250kmdeyim ve hala Hankook var üzerinde.

    Ancak, kesin kararım, benim yaşadığım koşullar için uygun bir araç olmadığı. Kesinlikle 4 çeker araç almalıymışım. Asfalt aracıymış 4x2 ix35. Yerden yüksek olması dışında 4x4 ile ortak bir özellği yok, (buna esp, yokuş iniş destek sistemi falan dahil etmiyorum).

    Para biriktirip, 4x4e geçeceğim. Gelecek kışa da alırım umarım. Kendi kararımdan dolayı hüsrana uğradım. Kimsenin suçu yok. Bahara kadar da arabayı kullanamayacağım belli oldu. Buralara kadar gelip almayı göze alan varsa, satabilirim de şimdiden. Bilginiz olsun.

    İşin birde şu kısmı var eğerki lastiklerini uygun değilse o araç 4x4 değil 10x10 olsa karda,buzda 1metre dahi ilerleyebilmeniz mümkün değil.

    Bence 4x4'e geçmeden önce aracınıza yaşadığınız bölgeye uygun lastik alın aradaki farkı görünce çok şaşırcağınıza eminim.

    Şimdi gidip 4x4 versiyonunu alıp gene yazlık lastiklerle aynı maceraya girerseniz gene sonuç hüsran olucaktır sizin için.

    Heleki hankook lastiklerin ıslak performansı bile yeterince kötüyken karda buzda hareket etmesi imkansız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerf -- 24 Ocak 2012; 18:28:28 >
    |
    |
    _____________________________
    Golf VI 1.4 TSİ




  • Yüzbaşı
    332 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jemre

    Bir saat kadar önce aracımı önüne park ettiğim binanın sarkıtları erimeye başladığını haber verdikleri için aracın yanına gittim. Günlerdir kar altında kaldığından iyice gömülmüş ve tekerlekleri yapışmış durumda idi. Şansıma kaloriferci ile karşılaştım. Benim botlarımla kazıdığım yerleri biraz daha küreyip, kül dökünce çıkabildim.
    (Bilgi vereyim 70cm kar yağdı ve araç üzerindeki kar donup eriyerek aşağı inerken boyayı çizmemesi için ancak üzerini temizleyebilmiştim, sonra tekrar yağdı).

    Çıkmak için, adam gelene kadar, 15 dakika kadar uğraştım. Araç olduğu yerde ön lastikler dönüyor, arka tekerleklerde bir hareket yoktu.
    Araçta herhangi bir ikaz var mı diye göstergelere baktım sürekli. "Vitesi 3e at" ikazı çıktı, bir de ESP lambası yandı patinaj esnasında. Sonra motor dayanamadı istop etti, 3000 devire kadar zorladım çünkü. Göstergelere tekrar baktığımda lt/km göstergesinde iken, başka bir göstergeye geçmiş, 30km gibi birşey vardı ekranda. Motoru tekrar çalıştırdıktan sonra trip düğmesi ile lt/km göstergesine tekrar geldim, bir süre --.- kaldı ekranda, sonra da birden bire rakamlar değişti ve 4.5/km'de kaldı. Şu an 4.5/km gösteriyor.

    Önden çekişli olup, aslında patinaj yaparak yerinde durduğundan benzin tüketmediğini düşünerek, böyle bir düzeltme yaptı diye düşünüyorum. Sizce bir sorunsa, servis ile görüşeyim.

    Bir de aracın kesinlikle arazi aracı olmadığını kendim test ettim. Aracı yapıştığı yerden kalorifercinin yardımı ile çıkarttıktan sonra, güneş alan ve saçak altlarından uzak yere park etmek için 10-15 derecelik ve 5 metrelik bir rampadan çıkartmaya çalıştım. Olmadı. Suçun çoğunu lastiklere atabilirim sanırım, 250kmdeyim ve hala Hankook var üzerinde.

    Ancak, kesin kararım, benim yaşadığım koşullar için uygun bir araç olmadığı. Kesinlikle 4 çeker araç almalıymışım. Asfalt aracıymış 4x2 ix35. Yerden yüksek olması dışında 4x4 ile ortak bir özellği yok, (buna esp, yokuş iniş destek sistemi falan dahil etmiyorum).

    Para biriktirip, 4x4e geçeceğim. Gelecek kışa da alırım umarım. Kendi kararımdan dolayı hüsrana uğradım. Kimsenin suçu yok. Bahara kadar da arabayı kullanamayacağım belli oldu. Buralara kadar gelip almayı göze alan varsa, satabilirim de şimdiden. Bilginiz olsun.

    selam Jemre,

    onceki sayfalarda kartepe deki maceramı paylasmıstım. bende sizin gibi cok ugrastım aracı cıkarabilmek icin o zaman. ama sanırım soylemeyi unutmusum yanımdaki 4x4 lerde ordan cıkamıyordu. insanlar iterek cıkarabildi. onların sorunları lastikleriydi.
    bence de arkadasların dedigi gibi sorun lastiklerde. bu lastikler hava soguyunca daha da sertlesiyor. kar/buz uzerinde tutunması zorlasıyor.. kıs lastigi olsaydı aracınızda bence arabanın kaldıgı yerden cıkarabildiniz.


    iyi aksamlar
    |
    |




  • Yüzbaşı
    716 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jemre

    Bir saat kadar önce aracımı önüne park ettiğim binanın sarkıtları erimeye başladığını haber verdikleri için aracın yanına gittim. Günlerdir kar altında kaldığından iyice gömülmüş ve tekerlekleri yapışmış durumda idi. Şansıma kaloriferci ile karşılaştım. Benim botlarımla kazıdığım yerleri biraz daha küreyip, kül dökünce çıkabildim.
    (Bilgi vereyim 70cm kar yağdı ve araç üzerindeki kar donup eriyerek aşağı inerken boyayı çizmemesi için ancak üzerini temizleyebilmiştim, sonra tekrar yağdı).

    Çıkmak için, adam gelene kadar, 15 dakika kadar uğraştım. Araç olduğu yerde ön lastikler dönüyor, arka tekerleklerde bir hareket yoktu.
    Araçta herhangi bir ikaz var mı diye göstergelere baktım sürekli. "Vitesi 3e at" ikazı çıktı, bir de ESP lambası yandı patinaj esnasında. Sonra motor dayanamadı istop etti, 3000 devire kadar zorladım çünkü. Göstergelere tekrar baktığımda lt/km göstergesinde iken, başka bir göstergeye geçmiş, 30km gibi birşey vardı ekranda. Motoru tekrar çalıştırdıktan sonra trip düğmesi ile lt/km göstergesine tekrar geldim, bir süre --.- kaldı ekranda, sonra da birden bire rakamlar değişti ve 4.5/km'de kaldı. Şu an 4.5/km gösteriyor.

    Önden çekişli olup, aslında patinaj yaparak yerinde durduğundan benzin tüketmediğini düşünerek, böyle bir düzeltme yaptı diye düşünüyorum. Sizce bir sorunsa, servis ile görüşeyim.

    Bir de aracın kesinlikle arazi aracı olmadığını kendim test ettim. Aracı yapıştığı yerden kalorifercinin yardımı ile çıkarttıktan sonra, güneş alan ve saçak altlarından uzak yere park etmek için 10-15 derecelik ve 5 metrelik bir rampadan çıkartmaya çalıştım. Olmadı. Suçun çoğunu lastiklere atabilirim sanırım, 250kmdeyim ve hala Hankook var üzerinde.

    Ancak, kesin kararım, benim yaşadığım koşullar için uygun bir araç olmadığı. Kesinlikle 4 çeker araç almalıymışım. Asfalt aracıymış 4x2 ix35. Yerden yüksek olması dışında 4x4 ile ortak bir özellği yok, (buna esp, yokuş iniş destek sistemi falan dahil etmiyorum).

    Para biriktirip, 4x4e geçeceğim. Gelecek kışa da alırım umarım. Kendi kararımdan dolayı hüsrana uğradım. Kimsenin suçu yok. Bahara kadar da arabayı kullanamayacağım belli oldu. Buralara kadar gelip almayı göze alan varsa, satabilirim de şimdiden. Bilginiz olsun.

    Dostum bu araç kaygan yolda sanki savrulacak gibi oluyor..Dik yokuşta bayıyor zor çıkıyor..Geçen ankaradan arkadaş geldi benim arabaya hasta oldu şoyle süper böyle süper derken yemege gidecektik kestirmeden gidelim dedik çamurlu bir kısım vardı arkadaşlar girme dese de o kadar gaz verdiler dalayım dedim kaldım orda gecemedim...

    Arkadaşlar haklı bu araç sadece yükseltilmiş araba..4 çeker değil...Tavsiyem yol kaygansa sakın hızlı gitmeyin dönüş yaparken virajlara yavaş girin onun haricinde performansı iyi..Lastikler miadını doldurursa ilk işim kaliteli lastik almak..
    |
    |
    _____________________________
    Hyundai IX 35 1.6 GDI




  • Yarbay
    4504 Mesaj
    @ jemre

    çok merak ettim nerde, ne iş yapıyorsunuz.? sibirya nın neresindensiniz

    bu arada foruma yeni girenler bu araç yükseltilmiş bir hatchback yani crossover ve yani tam bir şehir arabası herkes bunu bilerek davransın. 4x4 olan versiyonu canavar ama oda çok pahalı.
    _____________________________
    Meine Ehre Heißt Treue (sadakatim şerefimdir) SS
  • Yüzbaşı
    504 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: dermeister01

    @ jemre

    çok merak ettim nerde, ne iş yapıyorsunuz.? sibirya nın neresindensiniz

    bu arada foruma yeni girenler bu araç yükseltilmiş bir hatchback yani crossover ve yani tam bir şehir arabası herkes bunu bilerek davransın. 4x4 olan versiyonu canavar ama oda çok pahalı.

    110.000 TL cik.
    Aradaki 50.000 TL ile ne yaparsınız?
    Ayrıca yakıt konusunda kesinlikle bizmkiyle aynı.
    Çok yakıyo diye dayım sattı.
    Tek şikayeti buydu.
    Dizel bi araç için 9 lt gerçekten çok.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    265 Mesaj
    sayın coşkun uçar yakıt konusunda görüşlerinize katılıyorum fakat 4x 4 leri 80 değil 106 bin tl 43 bin tl fark var. 4x4, dizel , otomatik ve 2000 motor diğer özellileri bire bir aynı bu fiat farkı memleketteki vergi düzeninden dolayı oluşuyor .bu arac a lütfen 4x4 gözüyle bakmayın .4x2 harika bir araç ben 5-6 safa önce aracı yeni aldığımda aracı dağa bayıra vuran varmı diye sormuş ve benden önce alan tercübeli olan arkadaslar bu arac ın bir arazi aracı olmadığını yani 4x4 olmadığını belirtmişlerdi ama ben buna rağmen aracımdan çok ama çok memnunum. kazasız sürüşler
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
haberler
Bey Azura
SEO
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,453
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.