Şimdi Ara

<<

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir Kullanıcı, 7 Masaüstü Kullanıcı
43.241
Cevap
95
Favori
1.593.787
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2125 Mesaj

    @-ottoman-
    Sağolun hocam, en azından bende bir anormallik olmadığını öğrendim

    @fefeyx
    Ben de otomatik almayı düşündüğümden satmayı düşünüyorum, ilanı burada bakmak isterseniz: http://goo.gl/4FvoVi
    Uygun bir vakitte fotoğraflarını da çekip ekleyeceğim.
    |
    |
    Bahsedilenler: -ottoman- , fefeyx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    İTÜ Bilgisayar Mühendisliği
    Intel i7-6700 | MSI H170A GAMING PRO | Cooler Master Hyper 212 EVO | HyperX FURY 16GB (2x8GB) 2133MHz DDR4 | EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 | EVGA SuperNOVA 650 G2 | 2 x WD Caviar Blue 1TB |
    Samsung 850 EVO 250GB 2.5-Inch SATA III | Zalman Z11 NEO | 5 x Noctua NF-S12A PWM | DELL U2414H | Logitech G533 | Logitech G710+ | Logitech G900 | Corsair Gaming MM300 Anti-Fray Extended | Xbox One Wireless Controller
  • Yarbay
    2460 Mesaj

    fotoları beklıyoruz alıcaz kardeşimle bu hafta
    |
    |
    Meniz kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    120 Gb corsaır ssd//500 Gb hdd +500 gb harici hdd depo//logıtech x540 5.1//
    Biz park etmeyi babamızdan izinsiz aldığımız arabayı aldığımız gibi, park etmeye çalışırken öğrenmedik...
  • Yüzbaşı
    548 Mesaj

    Kardeşim cevabın için teşekkür ederim. Ben de korktum, hemen ertesi gün hallettim. İnan korkarak gittim, fiyat kafamda net değildi. Şükür, 40 TL'ye yaptırdım, gecikmeden dolayı bir şey binmiyor. Ama dediğiniz gibi yakalanırsan cezası çok yüksek. Teşekkür ederim.
    |
    |
    -ottoman- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    13032 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: veyseller

    Kardeşim cevabın için teşekkür ederim. Ben de korktum, hemen ertesi gün hallettim. İnan korkarak gittim, fiyat kafamda net değildi. Şükür, 40 TL'ye yaptırdım, gecikmeden dolayı bir şey binmiyor. Ama dediğiniz gibi yakalanırsan cezası çok yüksek. Teşekkür ederim.

    hadi geçmiş olsun diyelim


    Bu arada iyi günler takım
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1830 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    quote:

    Orijinalden alıntı: demirtash_37


    quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    quote:

    Orijinalden alıntı: demirtash_37

    Selam takım.Bizim bir memur arkadaşa era arıyoruz. Geçen galeride bulmuş 2006 1.4 select diyo galerici ben de 1.6 al dedim galerici eralarda 1.6 benzin li yok dedi ben var diye biliyodum ısrar etmedim artık ama selectin dijital kliması yoktu. Sonra dizele ikna ettim ama bulamadık hala. 30 000 tl ye kadar çıkabiliyo 2010 ve üstü düşük km dizel arıyoruz değişen istemiyo. Bulabilirmiyiz acaba. Çok artmış fiyatlar


    sakin olun :)

    1.4 ve 1.6 benzinli zaten.. dizeller ise 1.5...

    ancak fiyatlar dediğiniz gibi çok arttı. Geçen boyası değişeni olmayan 194 bindeki dizel team erayı arkadaş 27.250 ye sattı.. benimde benzer aracım var :D 27den aşağı vermeyi düşünmüyorum :D (kısmetse yazın satacağız herhalde :D )

    zaten düşük km diye bir şey yok eralarda... olan da 30un çok çok üzerinde istiyor ki o zaman era alınmaz zaten :D

    motoru turbosu düzgün bir araç olsun bakımlarını da inceleyip km çokta önemli değil..

    Ben de 1.6 ve 1.4 benzinli olarak biliyorum ama galerici garip bi şekilde benzinlilerde 1.6 yok diyor.benim kendi aracım 1.5 dizel 2010 servis bakımlı 110 binde çok memnunum o yüzden era tavsiye ettim arkadaşa eğer servis bakımlı değişensiz era bulabilirsek km yüksek olsada önemli değil alınır.

    190 bini buldu bizim dizel era :D

    yaza kadar binip sınıf değiştireceğiz artık :)

    daha konforlu bişelere geçeriz herhalde.. (ama eraya f/p düşünürlürse denilecek hiç bişe yok taş gibi araba :D)

    bizden önceki adamlarda iyi kullanmış sanırım turboda falan üfleme yok :)

    era satılır mı ya bizde düşünüyoruzda de bakayım

    bu sefer ekonomik araç istiyoruz kısmetse clio 4 1.5 dci olacak gibi




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: KırmaKirazınDalınıYAA

    quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    quote:

    Orijinalden alıntı: demirtash_37


    quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    quote:

    Orijinalden alıntı: demirtash_37

    Selam takım.Bizim bir memur arkadaşa era arıyoruz. Geçen galeride bulmuş 2006 1.4 select diyo galerici ben de 1.6 al dedim galerici eralarda 1.6 benzin li yok dedi ben var diye biliyodum ısrar etmedim artık ama selectin dijital kliması yoktu. Sonra dizele ikna ettim ama bulamadık hala. 30 000 tl ye kadar çıkabiliyo 2010 ve üstü düşük km dizel arıyoruz değişen istemiyo. Bulabilirmiyiz acaba. Çok artmış fiyatlar


    sakin olun :)

    1.4 ve 1.6 benzinli zaten.. dizeller ise 1.5...

    ancak fiyatlar dediğiniz gibi çok arttı. Geçen boyası değişeni olmayan 194 bindeki dizel team erayı arkadaş 27.250 ye sattı.. benimde benzer aracım var :D 27den aşağı vermeyi düşünmüyorum :D (kısmetse yazın satacağız herhalde :D )

    zaten düşük km diye bir şey yok eralarda... olan da 30un çok çok üzerinde istiyor ki o zaman era alınmaz zaten :D

    motoru turbosu düzgün bir araç olsun bakımlarını da inceleyip km çokta önemli değil..

    Ben de 1.6 ve 1.4 benzinli olarak biliyorum ama galerici garip bi şekilde benzinlilerde 1.6 yok diyor.benim kendi aracım 1.5 dizel 2010 servis bakımlı 110 binde çok memnunum o yüzden era tavsiye ettim arkadaşa eğer servis bakımlı değişensiz era bulabilirsek km yüksek olsada önemli değil alınır.

    190 bini buldu bizim dizel era :D

    yaza kadar binip sınıf değiştireceğiz artık :)

    daha konforlu bişelere geçeriz herhalde.. (ama eraya f/p düşünürlürse denilecek hiç bişe yok taş gibi araba :D)

    bizden önceki adamlarda iyi kullanmış sanırım turboda falan üfleme yok :)

    era satılır mı ya bizde düşünüyoruzda de bakayım

    bu sefer ekonomik araç istiyoruz kısmetse clio 4 1.5 dci olacak gibi

    i30u aldırmayan adam clio 4 diyor :D bırakın ölecem ben :D

    2012-13 falan elentra diyoz bizde ama bakalım :D
    |
    |
    _____________________________

    Yaşasın vatan, yaşasın Türk Milleti! -OSMAN PAMUKOĞLU
    LG G4




  • Binbaşı
    1830 Mesaj
    çok az yakıyormuş yahu ama 0 alırız biz

    15krş kmde
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: KırmaKirazınDalınıYAA

    çok az yakıyormuş yahu ama 0 alırız biz

    15krş kmde

    12-13 55 civarı falan ya... 0ı 72-80 arası :D bize çok olur :D

    tabi babamın o anki kafa durumuna da bağlı o biraz :D
    _____________________________

    Yaşasın vatan, yaşasın Türk Milleti! -OSMAN PAMUKOĞLU
    LG G4
  • Binbaşı
    1830 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    quote:

    Orijinalden alıntı: KırmaKirazınDalınıYAA

    çok az yakıyormuş yahu ama 0 alırız biz

    15krş kmde

    12-13 55 civarı falan ya... 0ı 72-80 arası :D bize çok olur :D

    tabi babamın o anki kafa durumuna da bağlı o biraz :D



    Hayırlısı bakalım jizzy



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    414 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar era araç almıştım mayıs ayında tüketim 8.9 yazıyordu ekranda facia anlayacağınız Herneyse işte enjektör memeleri keçeleri falan birşeyler değiştirdim temizlettirdim enjektörleri, uzun yolda 2000 km geçik bir yol yaptık.En son 6.0 düştü tüketim fakat 6 litreden aşşağı düşmüyor 6.1 oluyor 6.0 arasında gidip geliyor kafayı yicem fakat 6 litre yakmıyor gibi yani daha az yakıyor araç.1 depo ile 1100-1200 gittik çünkü uzun yolda.Şimdi bu tüketim değeri yanlışmı gösteriyor nasıl düzelticez bunu bir türlü 5 litreleri görmedim araçla.Fakat yakıtı az yani.Araç bu arada 159 binde şuan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mekolibs -- 19 Kasım 2015; 11:32:10 >
    _____________________________
  • Yarbay
    2460 Mesaj

    hocam malesef bilinmeyen bişey var depoda musluktan akan yakıtı ölçen bişey yok senın kullanımına göre ortalama yakıt tüketimi hesaplanıyor diğer ercılarda çok farklı şeyler görmüyordur bence sen takma kullanmana bak
    |
    |
    Mekolibs kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    120 Gb corsaır ssd//500 Gb hdd +500 gb harici hdd depo//logıtech x540 5.1//
    Biz park etmeyi babamızdan izinsiz aldığımız arabayı aldığımız gibi, park etmeye çalışırken öğrenmedik...
  • Yüzbaşı
    697 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mekolibs

    Merhaba arkadaşlar era araç almıştım mayıs ayında tüketim 8.9 yazıyordu ekranda facia anlayacağınız Herneyse işte enjektör memeleri keçeleri falan birşeyler değiştirdim temizlettirdim enjektörleri, uzun yolda 2000 km geçik bir yol yaptık.En son 6.0 düştü tüketim fakat 6 litreden aşşağı düşmüyor 6.1 oluyor 6.0 arasında gidip geliyor kafayı yicem fakat 6 litre yakmıyor gibi yani daha az yakıyor araç.1 depo ile 1100-1200 gittik çünkü uzun yolda.Şimdi bu tüketim değeri yanlışmı gösteriyor nasıl düzelticez bunu bir türlü 5 litreleri görmedim araçla.Fakat yakıtı az yani.Araç bu arada 159 binde şuan.

    Dizel manuel vites ve yeni turboya rağmen eram şehirdışı 650-700 km menzile sahip. Sizin araç 1000 kmyi aşıyorsa bedavaya gidiyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2012 MODEL DACİA DUSTER 1.5 DCİ 4WD




  • Kurmay Yarbay
    13032 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mekolibs

    Merhaba arkadaşlar era araç almıştım mayıs ayında tüketim 8.9 yazıyordu ekranda facia anlayacağınız Herneyse işte enjektör memeleri keçeleri falan birşeyler değiştirdim temizlettirdim enjektörleri, uzun yolda 2000 km geçik bir yol yaptık.En son 6.0 düştü tüketim fakat 6 litreden aşşağı düşmüyor 6.1 oluyor 6.0 arasında gidip geliyor kafayı yicem fakat 6 litre yakmıyor gibi yani daha az yakıyor araç.1 depo ile 1100-1200 gittik çünkü uzun yolda.Şimdi bu tüketim değeri yanlışmı gösteriyor nasıl düzelticez bunu bir türlü 5 litreleri görmedim araçla.Fakat yakıtı az yani.Araç bu arada 159 binde şuan.

    ortalama tüketimi her depo dolumunda sıfırlayın yanlış hatırlamıyorsam kalibrasyonun sağlıklı olabilmesi için bu gerekiyordu ve 5 depodan sonra daha sağlıklı bilgi verir diye ibare vardı.


    Bu arada iyi günler takım,hayırlı cumalar.
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    41 Mesaj
    Arkadaşlar herkese iyi akşamlar, takıma dün dahil oldum😊 2011 34bin kmde 1.4 era start aldım. Beklentilerimin çok üzerinde bir araç çıktı gerçektende. 2002 cliodan sonra mercedes gibi geldi araba ;)). Ses sistemi ile ilgili sorunum var sadece ses bazen gidiyor ve ne zaman geleceği belli olmuyor. Sanırım araba sarılınca gidiyor gibi geldi bana ama sesin ne zaman geleceği ve ne zaman gideceği belli olmuyor. Sorun ne olabilir acaba ? Birde bunların garantisi 5yil sanırım servise gotursem yardımcı olurlar mi yoksa kullanıcı hatası der geçerler mi?



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2460 Mesaj

    Hocam bende ayni sikintidan muzdariptim 2 yil garantisi varmis. Yemizlik ve lehim yenilemesi yapmislardi. Arabanin 5 yil uzatilmis garantisi var ama aku teyp bide kayis haric onlar iki yil kitapciginda yazar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    sakkaya85 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    120 Gb corsaır ssd//500 Gb hdd +500 gb harici hdd depo//logıtech x540 5.1//
    Biz park etmeyi babamızdan izinsiz aldığımız arabayı aldığımız gibi, park etmeye çalışırken öğrenmedik...
  • Çavuş
    41 Mesaj

    Kronik bir sorun anladığım kadarıyla bizde bir servise gideceğiz ozaman ;) teşekkür ederim hocam



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    fefeyx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1866 Mesaj
    selam takım nasılsınız
    _____________________________

    DH HYUNDAİ ERA TAKIMI
    HYUNDAİ İ30 ELİTE 1.6 CRDI 136 PS 2016 KUTUP BEYAZ
    GALATASARAY
  • Yüzbaşı
    523 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sakkaya85

    Arkadaşlar herkese iyi akşamlar, takıma dün dahil oldum😊 2011 34bin kmde 1.4 era start aldım. Beklentilerimin çok üzerinde bir araç çıktı gerçektende. 2002 cliodan sonra mercedes gibi geldi araba ;)). Ses sistemi ile ilgili sorunum var sadece ses bazen gidiyor ve ne zaman geleceği belli olmuyor. Sanırım araba sarılınca gidiyor gibi geldi bana ama sesin ne zaman geleceği ve ne zaman gideceği belli olmuyor. Sorun ne olabilir acaba ? Birde bunların garantisi 5yil sanırım servise gotursem yardımcı olurlar mi yoksa kullanıcı hatası der geçerler mi?

    Dostum benimde başıma gelmişti yolda.
    Bağajı açıp hoplarlöre giden kablolarda bir temassızlık varmı kontrol edermisin? Bağaja konan eşyalar bir şekilde kablolara ve lehime zarar veriyor daha sonra sallandığında filan araç kısa devre yapıyordu.
    Ben kendim düzelttim orayı sorun düzeldi.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1861 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: beratyus

    selam takım nasılsınız

    Kendi adıma konuşayım iyiyiz Allaha şükür.

    Günaydın takım.

    Yaklaşık 2 haftadır linkteki ürünü kullanıyorum, montajını kendim yaptım oldukça memnunum.

    2,5 metreden itibaren ekranda mesafe gösteriyor, 1.5 m'den sonra uyarı vermeye başlıyor. Yalnız geri vitese atınca (ilk enerji verme anında) kısa bir dıt etse çok iyi olacakmış, bunda o özellik yok. Yani çalışıyorum haberin olsun dese bende ekrana bakmak zorunda kalmam

    http://www.hepsiburada.com/dreamcar-drk-park-sensoru-dijital-ekranli-ses-ikazli-4-sensorlu-65220-p-OTEV65220
    |
    |
    _____________________________
    Alışverişlerim profilimdedir




  • Binbaşı
    1830 Mesaj
    Selam takım

    Lpgli era kullanıcıları tüketimden memnunlar mı? Benzinde ş içi 40 krş ş dışı 30 krş yakıyor benzinli 1.4

    Lpgde durum nedir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
son dakika
haberler
Bey Azura
Canlı Tv izle
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.