Şimdi Ara

<<<DH HYUNDAİ ERA TAKIMI>>> (1932. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
43.494
Cevap
95
Favori
1.681.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 19301931193219331934
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ottoman-

    quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    2,5 ay oldu, aveoyu satınca opel adım 93 model ve aynı gün takasla palio aldım, bunuda satıp yavaş yavaş model yükseltip arabayı yenilemek.

    hayırlı olsun ağabey,

    birde az önce Srkan yazdı sanmıştım Kemal ağabey miş gözümden kaçmış yaşlılık,evet Beratın hava yastıkları bi efsaneydi

    yaşlılıktan olduğunu zannetmem ama şu sıralar biraz kafan dolu ve neşesiz gibisin :)

    hayırlısı olsun be hocam ,bazen kötü olduğunu zannettiğimiz durumlar çok daha iyi olabiliyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: merlin0755

    Öncelikle herkese hayırlı günler. 2009 model 1.4 team modeli eram ile büyük ailenize katılmış bulunmaktayım aracımla ilgili bir kaç sorum olacak era takımı ailesi.yanıtlarsanız ve gerekli yönlendirmeleri yaparsanız çok memnun olacağım. öncelikle;
    mersinde bildiğiniz önerebileceğiniz güvenilir ve işini sağlam yapan bi özel servis var mı ??? malum yetkili servislerin fiyatları biraz uçuk ve araca gerekli özveriyi göstermiyorlar.(şahsi fikrimdir)
    en çok canımı sıkan konu ise araç ile çukurlara yada bozuk yola girdim mi mazallah sanki çukurda ben gidiyorum tüm çukurları boşlukları hissediyorum. bu konularda yardımlarınızı ve önerilenirizi bekliyorum. şimdiden teşekkürler.

    hayırlı olsun ,hoş geldiniz

    evet bu arabanın tek kötü yönü amortisör sistemi ,birde çok çabuk bozuluyor ,tabi bozulduğunda daha da kötü oluyor

    mersin de olmadığım için maalesef o konuda yardımcı olamayacağım

    iyi günlerde kullanmanızı dilerim




  • http://www.uzmantv.com/yokuslarda-cekis-problemi-yasiyorum-neden

    lütfen videoyu izleyin beyler. adamın anlattığı debriyaj sorununu yaşıyorum... Yokuş çıkarken gaza bastıkça devir göstergesi fırlıyor ama araba çekmiyor....

    Daha önce başına gelenler var mı ? bize ne kadara patlar bu?
  • Expo Gold 2009 kullanıcısına yanıt
    yok hocam direksiyona vurmuyor ama direk bana vuruyor çok fazla sarsıyor anlayacağınız. dediğiniz gibi amortisörleri kontrol ettirmek lazım galiba. şöyke sağlam bi servis bulabilirsem gidecem inş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    quote:

    Orijinalden alıntı: merlin0755

    Öncelikle herkese hayırlı günler. 2009 model 1.4 team modeli eram ile büyük ailenize katılmış bulunmaktayım aracımla ilgili bir kaç sorum olacak era takımı ailesi.yanıtlarsanız ve gerekli yönlendirmeleri yaparsanız çok memnun olacağım. öncelikle;
    mersinde bildiğiniz önerebileceğiniz güvenilir ve işini sağlam yapan bi özel servis var mı ??? malum yetkili servislerin fiyatları biraz uçuk ve araca gerekli özveriyi göstermiyorlar.(şahsi fikrimdir)
    en çok canımı sıkan konu ise araç ile çukurlara yada bozuk yola girdim mi mazallah sanki çukurda ben gidiyorum tüm çukurları boşlukları hissediyorum. bu konularda yardımlarınızı ve önerilenirizi bekliyorum. şimdiden teşekkürler.

    hayırlı olsun ,hoş geldiniz

    evet bu arabanın tek kötü yönü amortisör sistemi ,birde çok çabuk bozuluyor ,tabi bozulduğunda daha da kötü oluyor

    mersin de olmadığım için maalesef o konuda yardımcı olamayacağım

    iyi günlerde kullanmanızı dilerim

    ilgiliniz ve iyi dilekleriniz için teşekkür ederim hocam. bayramdan önce gidip detaylı bi bakım şart oldu desenize, zaten büyük bakım zamanıda yaklaşıyor hepsini bi arada çıkarırız artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    http://www.uzmantv.com/yokuslarda-cekis-problemi-yasiyorum-neden

    lütfen videoyu izleyin beyler. adamın anlattığı debriyaj sorununu yaşıyorum... Yokuş çıkarken gaza bastıkça devir göstergesi fırlıyor ama araba çekmiyor....

    Daha önce başına gelenler var mı ? bize ne kadara patlar bu?

    İnternetim 96k olduğundan video izleyemiyorum, fakat bahsettiğiniz durum debriyaj balatasının bitmesiyle oluşur..

    Fazla pahalı değil, işçilik en fazla 100 lira olsa, netten accent era baskı ve balata setinin fiyatını da bulup ekleyin, anca o kadar tutar..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    http://www.uzmantv.com/yokuslarda-cekis-problemi-yasiyorum-neden

    lütfen videoyu izleyin beyler. adamın anlattığı debriyaj sorununu yaşıyorum... Yokuş çıkarken gaza bastıkça devir göstergesi fırlıyor ama araba çekmiyor....

    Daha önce başına gelenler var mı ? bize ne kadara patlar bu?

    İnternetim 96k olduğundan video izleyemiyorum, fakat bahsettiğiniz durum debriyaj balatasının bitmesiyle oluşur..

    Fazla pahalı değil, işçilik en fazla 100 lira olsa, netten accent era baskı ve balata setinin fiyatını da bulup ekleyin, anca o kadar tutar..



    taksici amcam var bi deneme için bindirdim direksiyona :) durumu anlattım , o da baskı balatada sorun var ama daha yeni başlamış dedi... En az 10 bin km falan idare eder dedi. Bende arıza ne zaman fark edildiyse sorun büyümeden yapılması taraftarı olduğumu belirttim , neyse sanayiye gittik. Orda da durumu anlattık usta bi gezdi geldi. En az 30 km daha gider sorun yok dedi. Öyle deyince babam birşey yokmuş zaten sıkışığız şu ara dedi.

    Babamdan 50 lirasını alsam 200 de ben bir şekilde koyup halletmek istiyorum çünkü canımı sıkıyor.

    (bu arada arabayı o sanayici tipe emanet etmek hiç içime sinmeyecek , serviste ne kadara çıkar ki ? bir de serviste sorunu teşhis etmek için para alıyorlar mı? alıyorlarsa ne kadar acaba ?)




  • jizzy quatily kullanıcısına yanıt
    Benim aracı bilgisayara bağlayıp oksijen sensörünün bozuk olduğunu görmelerinin karşılığında 40 lira aldı servis..
    Sizin araca binip 2 dakika tur atmaya para alırlar mı bilmem..

    Fakat baskı ve balata değişimi öyle çok komplike bir iş değil, hele ki era gibi çok bilinen bir aracın baskı-balata değişimi şahinden daha zor olmasagerek.. Sanayi ustalarına güvenilmeyecek bir durum değil yani..
    Yapılana kadar 2 saat ustanın yanında duruverirsiniz, bitince de ustayla kısa bir tur atıp denersiniz, bir sorun çıkmaz..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    http://www.uzmantv.com/yokuslarda-cekis-problemi-yasiyorum-neden

    lütfen videoyu izleyin beyler. adamın anlattığı debriyaj sorununu yaşıyorum... Yokuş çıkarken gaza bastıkça devir göstergesi fırlıyor ama araba çekmiyor....

    Daha önce başına gelenler var mı ? bize ne kadara patlar bu?

    bu konuyu daha önceleri de işlemiştik

    ve bence bu durum kesinlikle baskı-balata nın problemli olduğunu gösterir

    kavrama tam olmadığı için aracı zorladığınızda motor bir kısım boşa döneceği için devir yükselir ama hızda bir değişiklik görülmez

    tam bitik balatanın anlaşılması çok kolaydır ,el freni çekili iken debriyajdan ayağınızı çok hafif çekmeye başladığınızda hemen stop ediyorsa kavrama sistemi sağlamdır,hemen stop etmiyorsa değişmesi gerekir

    lakin birde anlaşılması zor olan durum vardır ,normal kontrollerde sorun görülmediği halde ancak araç zorlanınca anlaşılabilen gıcık bir arıza vardır

    bunun sebebi ise balatanın özelliğini kaybetmesi nedeniyle normal kullanımda kavrama tam olurken ,zorladığınızda kaçırma yapmasındandır

    bu durumun en önemli sakıncası yakıt sarfiyatının normalden çok fazla artmasıdır

    bu şekilde bir müddet daha kullanılabilir ama dediğim gibi hem randıman düşer,hemde yakıttan zarar edersiniz

    kavrama değişimi biraz zor ve masraflı bir iştir ,normal şartlarda 80.000 km. kadar giden kavrama sistemi hatalı kullanımlar nedeniyle ömrü çok kısalabilir (ayağı sürekli debriyaj üzerinde tutma,debriyajı çok yavaş bırakma gibi nedenlerle) , acemi şoförler bu süreyi çok kısaltır .bun nedenle tam ömür vermek mümkün değildir :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    http://www.uzmantv.com/yokuslarda-cekis-problemi-yasiyorum-neden

    lütfen videoyu izleyin beyler. adamın anlattığı debriyaj sorununu yaşıyorum... Yokuş çıkarken gaza bastıkça devir göstergesi fırlıyor ama araba çekmiyor....

    Daha önce başına gelenler var mı ? bize ne kadara patlar bu?

    bu konuyu daha önceleri de işlemiştik

    ve bence bu durum kesinlikle baskı-balata nın problemli olduğunu gösterir

    kavrama tam olmadığı için aracı zorladığınızda motor bir kısım boşa döneceği için devir yükselir ama hızda bir değişiklik görülmez

    tam bitik balatanın anlaşılması çok kolaydır ,el freni çekili iken debriyajdan ayağınızı çok hafif çekmeye başladığınızda hemen stop ediyorsa kavrama sistemi sağlamdır,hemen stop etmiyorsa değişmesi gerekir

    lakin birde anlaşılması zor olan durum vardır ,normal kontrollerde sorun görülmediği halde ancak araç zorlanınca anlaşılabilen gıcık bir arıza vardır

    bunun sebebi ise balatanın özelliğini kaybetmesi nedeniyle normal kullanımda kavrama tam olurken ,zorladığınızda kaçırma yapmasındandır

    bu durumun en önemli sakıncası yakıt sarfiyatının normalden çok fazla artmasıdır

    bu şekilde bir müddet daha kullanılabilir ama dediğim gibi hem randıman düşer,hemde yakıttan zarar edersiniz

    kavrama değişimi biraz zor ve masraflı bir iştir ,normal şartlarda 80.000 km. kadar giden kavrama sistemi hatalı kullanımlar nedeniyle ömrü çok kısalabilir (ayağı sürekli debriyaj üzerinde tutma,debriyajı çok yavaş bırakma gibi nedenlerle) , acemi şoförler bu süreyi çok kısaltır .bun nedenle tam ömür vermek mümkün değildir :)



    aynen abi muhtemelen anlayamadı usta. Yani bir an önce yaptırılmasında fayda var çünkü öyle bir his oluyor ki arabaya binince sanki her an yolda kalacakmışım gibi hissediyorum.

    Neyse yardımcı olan herkese teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    http://www.uzmantv.com/yokuslarda-cekis-problemi-yasiyorum-neden

    lütfen videoyu izleyin beyler. adamın anlattığı debriyaj sorununu yaşıyorum... Yokuş çıkarken gaza bastıkça devir göstergesi fırlıyor ama araba çekmiyor....

    Daha önce başına gelenler var mı ? bize ne kadara patlar bu?

    bu konuyu daha önceleri de işlemiştik

    ve bence bu durum kesinlikle baskı-balata nın problemli olduğunu gösterir

    kavrama tam olmadığı için aracı zorladığınızda motor bir kısım boşa döneceği için devir yükselir ama hızda bir değişiklik görülmez

    tam bitik balatanın anlaşılması çok kolaydır ,el freni çekili iken debriyajdan ayağınızı çok hafif çekmeye başladığınızda hemen stop ediyorsa kavrama sistemi sağlamdır,hemen stop etmiyorsa değişmesi gerekir

    lakin birde anlaşılması zor olan durum vardır ,normal kontrollerde sorun görülmediği halde ancak araç zorlanınca anlaşılabilen gıcık bir arıza vardır

    bunun sebebi ise balatanın özelliğini kaybetmesi nedeniyle normal kullanımda kavrama tam olurken ,zorladığınızda kaçırma yapmasındandır

    bu durumun en önemli sakıncası yakıt sarfiyatının normalden çok fazla artmasıdır

    bu şekilde bir müddet daha kullanılabilir ama dediğim gibi hem randıman düşer,hemde yakıttan zarar edersiniz

    kavrama değişimi biraz zor ve masraflı bir iştir ,normal şartlarda 80.000 km. kadar giden kavrama sistemi hatalı kullanımlar nedeniyle ömrü çok kısalabilir (ayağı sürekli debriyaj üzerinde tutma,debriyajı çok yavaş bırakma gibi nedenlerle) , acemi şoförler bu süreyi çok kısaltır .bun nedenle tam ömür vermek mümkün değildir :)



    aynen abi muhtemelen anlayamadı usta. Yani bir an önce yaptırılmasında fayda var çünkü öyle bir his oluyor ki arabaya binince sanki her an yolda kalacakmışım gibi hissediyorum.

    Neyse yardımcı olan herkese teşekkürler.

    Eranıza iyi bakın ki o da size iyi baksın.
    Üzmeyin birbirinizi =)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Expo Gold 2009

    quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    http://www.uzmantv.com/yokuslarda-cekis-problemi-yasiyorum-neden

    lütfen videoyu izleyin beyler. adamın anlattığı debriyaj sorununu yaşıyorum... Yokuş çıkarken gaza bastıkça devir göstergesi fırlıyor ama araba çekmiyor....

    Daha önce başına gelenler var mı ? bize ne kadara patlar bu?

    bu konuyu daha önceleri de işlemiştik

    ve bence bu durum kesinlikle baskı-balata nın problemli olduğunu gösterir

    kavrama tam olmadığı için aracı zorladığınızda motor bir kısım boşa döneceği için devir yükselir ama hızda bir değişiklik görülmez

    tam bitik balatanın anlaşılması çok kolaydır ,el freni çekili iken debriyajdan ayağınızı çok hafif çekmeye başladığınızda hemen stop ediyorsa kavrama sistemi sağlamdır,hemen stop etmiyorsa değişmesi gerekir

    lakin birde anlaşılması zor olan durum vardır ,normal kontrollerde sorun görülmediği halde ancak araç zorlanınca anlaşılabilen gıcık bir arıza vardır

    bunun sebebi ise balatanın özelliğini kaybetmesi nedeniyle normal kullanımda kavrama tam olurken ,zorladığınızda kaçırma yapmasındandır

    bu durumun en önemli sakıncası yakıt sarfiyatının normalden çok fazla artmasıdır

    bu şekilde bir müddet daha kullanılabilir ama dediğim gibi hem randıman düşer,hemde yakıttan zarar edersiniz

    kavrama değişimi biraz zor ve masraflı bir iştir ,normal şartlarda 80.000 km. kadar giden kavrama sistemi hatalı kullanımlar nedeniyle ömrü çok kısalabilir (ayağı sürekli debriyaj üzerinde tutma,debriyajı çok yavaş bırakma gibi nedenlerle) , acemi şoförler bu süreyi çok kısaltır .bun nedenle tam ömür vermek mümkün değildir :)



    aynen abi muhtemelen anlayamadı usta. Yani bir an önce yaptırılmasında fayda var çünkü öyle bir his oluyor ki arabaya binince sanki her an yolda kalacakmışım gibi hissediyorum.

    Neyse yardımcı olan herkese teşekkürler.

    Eranıza iyi bakın ki o da size iyi baksın.
    Üzmeyin birbirinizi =)

    bakmaya çalışıyoruz işte :))

    bu arada volan da değişecekmiş , 1600 liraya yakın hesap çıkardılar serviste. fotoğraf atamıyorum şimdi bir sorun var sanırım.




  • Ustalar merhaba bayadir foruma yazamiyorum.Aracimda su anda geri vitese gecmeme sıkıntısı var.Garcc ediyor gecmiyor siddetli ses cikariyor normal kronik gecmeme degil bu baska bisi.Birde debriyaj pedali 5-6 cm kadar ustten boslamis sekilde duruyor yani olu bolge olusmus sanki.

    Yarim debriyaj yapmaktan mi olur yoksa surekli duran trafikte.viteste.debriyaj basili.tutmaktan mi olur?

    Bu problemi sebebi nedir acaba?Baski balatadan supheleniyorum cok masraf acmasin basimiza.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ultraslan_34 kullanıcısına yanıt
    yarım debriyaj da ,debriyaja sürekli basmak ile de baskı balata kısa sürede hasar görebilir ,bu nedenle mecbur kalmadıkça yapmamak lazım

    sizinde baskı balata sorununuz olabilir ama sanki başka bir problem var gibi geliyor

    problem çoğalmadan bir ustaya gösterseniz iyi olur (sanayide tanıdık bir ustanız varsa ücretsiz kontrol yapar)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    quote:

    Orijinalden alıntı: Expo Gold 2009

    quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    quote:

    Orijinalden alıntı: jizzy quatily

    http://www.uzmantv.com/yokuslarda-cekis-problemi-yasiyorum-neden

    lütfen videoyu izleyin beyler. adamın anlattığı debriyaj sorununu yaşıyorum... Yokuş çıkarken gaza bastıkça devir göstergesi fırlıyor ama araba çekmiyor....

    Daha önce başına gelenler var mı ? bize ne kadara patlar bu?

    bu konuyu daha önceleri de işlemiştik

    ve bence bu durum kesinlikle baskı-balata nın problemli olduğunu gösterir

    kavrama tam olmadığı için aracı zorladığınızda motor bir kısım boşa döneceği için devir yükselir ama hızda bir değişiklik görülmez

    tam bitik balatanın anlaşılması çok kolaydır ,el freni çekili iken debriyajdan ayağınızı çok hafif çekmeye başladığınızda hemen stop ediyorsa kavrama sistemi sağlamdır,hemen stop etmiyorsa değişmesi gerekir

    lakin birde anlaşılması zor olan durum vardır ,normal kontrollerde sorun görülmediği halde ancak araç zorlanınca anlaşılabilen gıcık bir arıza vardır

    bunun sebebi ise balatanın özelliğini kaybetmesi nedeniyle normal kullanımda kavrama tam olurken ,zorladığınızda kaçırma yapmasındandır

    bu durumun en önemli sakıncası yakıt sarfiyatının normalden çok fazla artmasıdır

    bu şekilde bir müddet daha kullanılabilir ama dediğim gibi hem randıman düşer,hemde yakıttan zarar edersiniz

    kavrama değişimi biraz zor ve masraflı bir iştir ,normal şartlarda 80.000 km. kadar giden kavrama sistemi hatalı kullanımlar nedeniyle ömrü çok kısalabilir (ayağı sürekli debriyaj üzerinde tutma,debriyajı çok yavaş bırakma gibi nedenlerle) , acemi şoförler bu süreyi çok kısaltır .bun nedenle tam ömür vermek mümkün değildir :)



    aynen abi muhtemelen anlayamadı usta. Yani bir an önce yaptırılmasında fayda var çünkü öyle bir his oluyor ki arabaya binince sanki her an yolda kalacakmışım gibi hissediyorum.

    Neyse yardımcı olan herkese teşekkürler.

    Eranıza iyi bakın ki o da size iyi baksın.
    Üzmeyin birbirinizi =)

    bakmaya çalışıyoruz işte :))

    bu arada volan da değişecekmiş , 1600 liraya yakın hesap çıkardılar serviste. fotoğraf atamıyorum şimdi bir sorun var sanırım.

    geçmiş olsun ,bayağı yüksek bir fiyat çıkartmışlar

    özel servis ile de görüşmenizde fayda olabilir

    işte boşver daha idare eder denildiğinde böyle büyük masraflar çıkartabiliyor ,ben yıllarca helikopter teknisyenliği yaptığım için en ufak bir problem hissettiğimde hemen soluğu sanayide alıyorum,benimkisi biraz havacılıktan gelen titizlik ama sivilde ise tam tersi bir vurdum duymazlık var :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslan_34

    Ustalar merhaba bayadir foruma yazamiyorum.Aracimda su anda geri vitese gecmeme sıkıntısı var.Garcc ediyor gecmiyor siddetli ses cikariyor normal kronik gecmeme degil bu baska bisi.Birde debriyaj pedali 5-6 cm kadar ustten boslamis sekilde duruyor yani olu bolge olusmus sanki.

    Yarim debriyaj yapmaktan mi olur yoksa surekli duran trafikte.viteste.debriyaj basili.tutmaktan mi olur?

    Bu problemi sebebi nedir acaba?Baski balatadan supheleniyorum cok masraf acmasin basimiza.

    hocam geçmiş olsun :) o geçmeme sıkıntısını bende yaşadım...

    o sorun volan dişlisiyle alakalıymış. Sıyrılan yer denk gelirse öyle ses çıkıp vites geçmiyormuş. Her zaman olmamasının nedeni bu.

    Pahalı da bir şey :) 500-600 lira civarı bi fiyat dediler volan için serviste....

    bu arada takım hyundai fan clup'a üye oldum face den ; servisle alakalı yardımcı olacak isimler falan buldum. Bugün ata ve neziroğlundan da o arkadaşların selamıyla fiyat alacam.

    umarım daha uygun bir şey çıkar....




  • sağ ol hocam.
  • 30AğustosZaferBayramı mız kutlu olsun.
    Mustafa Kemal Atatürk'ü, silah arkadaşlarını,şehitlerimizi saygı ile anıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu arada atadan da fiyat aldım. Şanzıman sökülmeden direk fiyat vermişler abi dedi. 1589 lirayı 1300 e çektiler (bu işlemler yapılırsa)... Ama şanzıman sökülür tornaya girerse 900e kadar düşebilir dedi. yapılacak listesi aşağıda (akbakın fiyatı.) forumda sıkıntı var sanırım fotoğraf koyamıyorum.

    https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/q81/p180x540/1614337_1494808910760433_3981463133310612031_o.jpg
  • S.a Hayırlı akşamlar takım.. Buralardayız tekrar :) tatil bitti :P
  • 
Sayfa: önceki 19301931193219331934
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.