Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

~ DH Giresunlular Grubu ~ [28] Çotanaklar ~ Since 2010

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
459
Cevap
7
Favori
18.513
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> ~ DH Giresunlular Grubu ~ [28] Çotanaklar ~ Since 2010
Sayfaya Git:
Sayfa:

~ DH Giresunlular Grubu ~ [28] Çotanaklar ~ Since 2010


(En Son Oy Tarihi: 8.11.2018)
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Giresun/Bulancak
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    905 Mesaj
    Görele....
    |
    |
    _____________________________

    //AMD PII965\\
    //Gigabyte XA990UD3\\///Geil Plus 2*2 1600Mhz\\//Sapphirre HD6870\\//120GB OCZ Agility3\\//500GB Seagate Caviar B.\\//Seasonic 620MII\\///Raidmax Aeolus\\
    //Xigmatek HDT1283\\
    Sony DSC WX7 & Western Digitall MyPass 500GBUSB3.0
  • Binbaşı
    1080 Mesaj
    Yeni gördüm bu konuyu yaw.

    Keşap/Tepeköy
    Mekan İstanbul...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    989 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: atleticos

    Yeni gördüm bu konuyu yaw.

    Keşap/Tepeköy
    Mekan İstanbul...

    Hocam sende ps bölümündesin benim imzaya hiç mi denk gelmedin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ßurak34tr -- 1 Mart 2010; 13:19:25 >
    |
    |
    _____________________________
    POLS
  • Binbaşı
    1080 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ßurak34tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: atleticos

    Yeni gördüm bu konuyu yaw.

    Keşap/Tepeköy
    Mekan İstanbul...

    Hocam sende ps bölümündesin benim imzaya hiç mi denk gelmedin?

    Senin imzandan biraz önce gördüm zaten.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    279 Mesaj
    Ekle kardeş.

    Giresun / Görele

    Mekan İstanbul.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    322 Mesaj
    bende varımmmm

    bu arada Giresun 'dan uzak, Giresun'u özleyen tüm arkadaşlar....


    Güzel Giresunumuzu Tanıtmak için 3 Boyutlu bir site hazırlamıştık



    isterseniz bu adresten Giresun'un birbirinden güzel fotolarını görebilirsiniz...
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    341 Mesaj
    Trabzonluyum ama anne tarafı Şebinkarahisar
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1287 Mesaj
    bnde Giresun

    bu arada oneronline hocam site çok başarıLı
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4807 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oneronline

    bende varımmmm

    bu arada Giresun 'dan uzak, Giresun'u özleyen tüm arkadaşlar....


    Güzel Giresunumuzu Tanıtmak için 3 Boyutlu bir site hazırlamıştık



    isterseniz bu adresten Giresun'un birbirinden güzel fotolarını görebilirsiniz...

    Hocam site güzel olmuş fakat Resimler Giresunu emekli şehiri gibi gösteriyor , Giresun gerçekten emekli şehirimi ?
    |
    |
    _____________________________
    Kendini iyi hissetmek arkadaşlarının arkanı kolladığını bilmek değil, senin onların arkasını kolladığını bilmendir.[G.S.E.]




  • Yüzbaşı
    885 Mesaj
    Görele'den olan arkadaşlar Görele'nin neresinden olduklarını yazabilirler mi
    |
    |
    _____________________________
    PSN: Bulenttt-TR
  • Binbaşı
    1689 Mesaj
    bi tarafım giresunlu
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    322 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hayati54


    Hocam site güzel olmuş fakat Resimler Giresunu emekli şehiri gibi gösteriyor , Giresun gerçekten emekli şehirimi ?



    Sakinlik yönünden diyorsan diğer büyük şehirlere göre daha küçük,merkezden 10 km uzaktan itibaren bir sakinlik var ancak merkez sokakları büyük şehirlerde ki gibi kalabalık malesef

    diğer bir yönden derli toplu bir şehir aradığın şeyleri fazla dolaşmadan aradığın yerde bulabilirsin

    yeşille mavinin birleştiği yani doğa ile denizin birleştiği bir yer olarak insana gerçekten huzur verici bir yönü var

    pahalılık konusuna gelince de buranın insanı giyimine çok önem verdiğinden dolayı kıyafet-ayakkabı-çanta türü şeyler biraz pahalı ancak bulunduğumuz ortamdan dolayı sebze meyve balık tarzı şeyler uygun fiyatlı...

    her yönüyle anlatmış oldum biraz hemde tanıtım gibi oldu
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    236 Mesaj
    görele
    ev istanbul
    |
    |
    _____________________________
    Sınıf: TOPÇU
    Acemilik: 1'inci P. Eğt. Tug. K.lığı - MANİSA
    Usta: 5'inci Kor. 105'inci Top. A. K.lığı - ÇORLU TEKİRDAĞ
  • Yüzbaşı
    989 Mesaj
    Tirebolu'dan olan arkadaşlar kimlerden olduklarını veya soyadlarını yazabilirler mi?
    |
    |
    _____________________________
    POLS
  • Binbaşı
    1061 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: frisby06

    şebinkarahisarlı hiç yok mu


    Ben varım Şebinkarahisar-Erentepe Köyü
    |
    |
    _____________________________


    Millete efendilik yoktur; hizmet etme vardır. Bu millete hizmet eden, onun efendisi olur.
  • Binbaşı
    1561 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: oneronline

    bende varımmmm

    bu arada Giresun 'dan uzak, Giresun'u özleyen tüm arkadaşlar....


    Güzel Giresunumuzu Tanıtmak için 3 Boyutlu bir site hazırlamıştık



    isterseniz bu adresten Giresun'un birbirinden güzel fotolarını görebilirsiniz...


    Bu siteye denk gelmiştim kim yapmış diye merak ediyordum.Gerçekten süper olmuş.Ellerinize sağlık
    |
    |
    _____________________________

    Rüzgar ve Güneş başta olmak üzere yenilenebilir enerji sorularınızı sorabilirsiniz.


    Kardeş kardeşi öldürmedikçe savaş yoktur.




  • Yüzbaşı
    905 Mesaj
    Görelenin neresi mi?
    Kumyalı..... Mimar Sinan İlkokulu (benim zamanımda yoktu ilköğretim)
    Liman,daylı bayırı,kumluk,dere, :D Çanakçıya da gitmişliğim çoktur. Bada altının gözünü sevim...!

    Ne kadar uzun zaman olmuş
    |
    |
    _____________________________

    //AMD PII965\\
    //Gigabyte XA990UD3\\///Geil Plus 2*2 1600Mhz\\//Sapphirre HD6870\\//120GB OCZ Agility3\\//500GB Seagate Caviar B.\\//Seasonic 620MII\\///Raidmax Aeolus\\
    //Xigmatek HDT1283\\
    Sony DSC WX7 & Western Digitall MyPass 500GBUSB3.0
  • Çavuş
    80 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Bulenttt324

    Görele'den olan arkadaşlar Görele'nin neresinden olduklarını yazabilirler mi




    kırıklı'danı. zıvalı derler ;)
    |
    |
    _____________________________
    ü.a
  • Çavuş
    80 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: pardus28

    görele
    ev istanbul



    yavrum benim be kuziye bak :D

    ura ne çok göreleli var bu sitede ya :)))
    |
    |
    _____________________________
    ü.a
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
haberler
Blogio
Ankara Web Tasarım
Lastik Fiyatları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,311
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.