Şimdi Ara

^^^DH FİAT UNO CLUBU^^^ (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.142
Cevap
101
Favori
1.421.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: musketeer250

    lambası yanıyordu depoyu fülledim 37 lt benzin aldı
    içindede 3 lt olması gerek
    40 lt yani

    42 lt'dir
  • lpg ne kadar alır.

    benim lpg depom 40 lt. ama 35 filam alır diyorlar. deniyorum ne kadar gideceğim ful depoyla. 395 km oldu. daha da var lpg içinde. tam bitirip fulleyeceğim. kesin rakamları görmek için
  • benim 96s karbiratrlü unom 34 tl gazla 180 190 km gidiyor. bi türlü ayar tutturamadılar.ya araba 60 ı geçmiyor bayılıyor,ya ışıklarda filan stop ediyor yada çok yakıyor. 6 7 sefer ayar yaptı yetkili servis .tüpü 2 ay önce taktırdım yetkili serviste ve kullanılmamış atiker marka.araba güzel ama sorun ne bi türlü bulamadım.acaba bujilerden filan yaparmı.tavsiyesi olan varsa şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: necmi42

    benim 96s karbiratrlü unom 34 tl gazla 180 190 km gidiyor. bi türlü ayar tutturamadılar.ya araba 60 ı geçmiyor bayılıyor,ya ışıklarda filan stop ediyor yada çok yakıyor. 6 7 sefer ayar yaptı yetkili servis .tüpü 2 ay önce taktırdım yetkili serviste ve kullanılmamış atiker marka.araba güzel ama sorun ne bi türlü bulamadım.acaba bujilerden filan yaparmı.tavsiyesi olan varsa şimdiden teşekkürler.


    depoyu bugün bitirdim 395 km yaptım. çok da devirli kullanmamama rağmen
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AltonA

    kasko bilgisi icin tesekkurler arkadaslar,

    allah kimseye kaza bela vermesin..

    bi sorunum daha var, nette uno lara ait hic bi manual dökümanı bulamadım.. italyancasına bile razıyım.. elinde olan veya adresini bilen varsa paylaşabilirmi?


    bende baya bi aramıştım bu kitapçığı, kitap ingilizce 10 mb farklı kaydet derseniz iyi olur yoksa açmaya çalışıyo

    http://www.itp.bg/stephan/unomanual.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pashamm -- 13 Haziran 2007; 2:03:24 >
  • valla türkçe bir kullanma klavuzu olsa çok iyi olur ben arabanın pek çok şeyinin nerde olduğunu bilmiyorum
  • unomun üstünde abartı eksoz var.
    yenisini alanbiriyle değişe bilirim.
    ilgilenen varsa
  • quote:

    Orjinalden alıntı: estosya

    merhaba tüm uno kullanıcıları ben uno 60 s sahibiyim önce arabanın artıları nı söyliyeyim
    1. ekonomik sayılır şehir içi 250 ykr civarında yakıyor sebebi motor ufak ve istanbul trafiği dur kalk felan anca yaşıyan bilir. ( benzinin 3 ytl olduğunu unutmayalım )
    2. ufak olması park sorunu için güzel bir etken trafikte çoğu arabanın giremediği yerden rahatlıkla geçeblirsiniz.
    3. seri olması gerçekten seri bir arac tabi ilk 100 metre için :) 1.4 ler daha seriymiş aldıgım duyumlar öyledoğrudur katılabilirim bu kanıya.
    4.şekil itibarı ile yakışıklıdır göze batmaz uzatmıyayım kısaca estetik
    5.ideal bir aile arbasıdır ama 3 kişilik bir aile 4 te olabir.

    benim aklıma şimdilik artıları bunlar geliyor 6. 7. 8. maddeleri siz koyun 9. olmaz ama abartmıyalım uno bu ford mustang deil

    sıra eksilerde
    1, unu 60 s in çekişi zayıftır rampada bayılır dur kalk yaparsan ve arkada 2 kiş var ise
    2.parçası 70 s lere göre biraz zor bulunur ama bu lu nur .
    3.genel olarak sinyal kolu ,kalorifer musluğu,salıncakları sık bozulan parçalarıdır bu arada devir saati nedir ya bırakın bozuk kalsın
    4.aynaları pek iyi sayılmaz kör noktaları çoktur sınıfındaki arabaların aynalarıyla mukayese edın ne demek istediğimi daha iyi anlıycaksınız
    5.biraz fazla takırdar pireyi deve yapar
    6.bagaj hacmi pek büyük sayılmaz
    7.ufak arabasınız diye kimse sizi trafikte ciddiye almaz yol vermez ( ama alırız bız deılmi seve seve)
    8.virajlara sert giremezsin
    9.10.ve11. begenmediğiniz noktayı siz yazın 12. olmasın ama nankörlük yapmıyalım deilmi trafikte e arabalar görüyoruz şükredelim sevgiler saygılar .



    arkadaşım 60s lerin yokuşlarda arkada 2 kişi varsa iyi çekmediğini yazmış... ben kesinlikle katılmıyorum...

    Neden: arkadaşımın nissan primerası(station wagon-1200kg) motor yaktığında acilen beni çağırdı.Baktık motor gitmiş eve çekelim dedik akşamın bir vakti benim 60s in arkasına halatla bağlamak suretiyle Ankara eskişehir yolundan Dikmen'e kadar primerayı çektim.2 araba + 4 kişiydik arabanın dikmen yokuşlarındaki cavlamasını tüm dikmen duydu.Evet arkadaşlar toplam yük 2 TON ve çekan araç uno 60s ister inanaın ister inanmayın araba hararet bile yapmadı....




  • iyi günler arkadaşlar öncelikle forumumuz hayırlı olsun. bende 94 model 1300 60 s var. havalandırma ızgaralarından çok toz alıyor ne yapabilirim . teşekkürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: salih_1976

    iyi günler arkadaşlar öncelikle forumumuz hayırlı olsun. bende 94 model 1300 60 s var. havalandırma ızgaralarından çok toz alıyor ne yapabilirim . teşekkürler.


    bir oto elektrikçisinde sileceğin bağlı olduğu panelin arkasındaki hava alma bölümüne (su tahliyesinin arkasından..yağmur ve yıkama suyundan etkilenmemesine dikkat ederek) uygun boyutta polen filtresi uygulanabilir....
  • arkadaşlar merhaba.bende bir uno kullanıcısıyım.yeni aldım sayılır aracım116 binde 1996 model uno s.lpg li(ruhsata işli)çelik jant,merkezi kilit,alarm,mp3 çalar,krom paspaslar aldığımda vardı.6500 ytl ye aldım.fiyatı nasıl sizce uygun mu?bu arada denemelerime göre şehir içinde 125 bin,sehirlerarası 100 bin yakıyor kilometrede.(lpg ile)resim boyutunu küçültemediğim için resim ekleyemedim.
  • Arkadaş arabanı gülegüle kullan.fiyatı ve yakıtı çok iyi.ayrıca donanımda yapmışlar.bundan iyisi can sağlığı.fazla sürat yapma bide çukurlara dikkat et.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: blueman23

    arkadaşlar merhaba.bende bir uno kullanıcısıyım.yeni aldım sayılır aracım116 binde 1996 model uno s.lpg li(ruhsata işli)çelik jant,merkezi kilit,alarm,mp3 çalar,krom paspaslar aldığımda vardı.6500 ytl ye aldım.fiyatı nasıl sizce uygun mu?bu arada denemelerime göre şehir içinde 125 bin,sehirlerarası 100 bin yakıyor kilometrede.(lpg ile)resim boyutunu küçültemediğim için resim ekleyemedim.


    ben 5.400 e aldım aynısını 111 km deydi ama

    mp3 çalar yoktu dandik bi teyp vardı kendim mp3 çalar aldım

    merkezi kilit var alarm yok. cms celik cantlar var. bugüne kadar motora 160 milyonluk küçük masraflar yaptım. ayrıca tekerlerde küçük problemler vardı onları hallettim. başka da sorun çıkmadı. gayet memnunum.

    100 kmden sonra titreme yapıyor. yarın da onun için ustaya götüreceğim. zaten ustam, ön akslar mı. uzun demir var ya önde tekerlerin takıldığı. onları değistirelim demisti. onun için götüreceğim. bu titreme olayını da söyleyeceğim




  • selam ben de yeni katıldım aranıza :) kasım 2006 da aldım ilk göz ağrım unoyu 98 model enjeksiyonlu 70 ie benimkide,geçen hafta otobanda 170 bastım ve mükemeel gitti araba ilk defa bu kadar sürat yaptım normalde 120 yi bile birkaç kez görmüştüm.deneyeniniz varmı hiç.
  • aşırı hız yapmadım arabayla yapmayıda düşünmüyorum 120 normal
  • arkadaşlar deneyim var. . . benim unom 99 model 1,4 karbüratörlü aldesa lpg li çeşme otobanında çok rahat 200 ü görüyorum.iki kişi denedik 0 dan 100 e benzinde 11, 5 saniye lpg de 13,5 saniye ,tabi bu ölçümler amatörce ve ortalama ölçümler.ama emin olun motor açıksa çok seriler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: şafi

    arkadaşlar deneyim var. . . benim unom 99 model 1,4 karbüratörlü aldesa lpg li çeşme otobanında çok rahat 200 ü görüyorum.iki kişi denedik 0 dan 100 e benzinde 11, 5 saniye lpg de 13,5 saniye ,tabi bu ölçümler amatörce ve ortalama ölçümler.ama emin olun motor açıksa çok seriler


    turbo mu var 11.5 sn baya güzel
  • vallahi normal bir 1,4 uno işte .0---100 hızlanması fabrika verisi zaten 11,4 saniye
  • bende lpg de 170 gördüm benzinde denemek aklıma gelmedi lpg de böyleyse...
  • bu arada yakında komple bi bakıma vereceğim arabayı.birazda abartmadan modifiye yapacağım.bittiğinde resimleri paylaşırım.uno'm ilk göz ağrım...
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.