Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10.921
Cevap
125
Favori
913.245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ÖfKeLiKaLaBaLıK


    quote:

    Orjinalden alıntı: ezelya

    son zamanlarda debriyaj seti değiştiren oldumu 225 ytl çok değil mi?


    geçen sene baskı balatayı 100 ytl parça parası ve 100 ytl işçilik olmak üzere toplam 200 ytl değiştirmiştik.



    Bak dediğim gibi 225 liraya işçilik dahil yapılır diye tahmin ediyorum..

    Bu arada @öfkelikalabalık teşekkür ederiz..


    Böyle bir işlem için ben şahsen servise gitmem.. İşini bilen bir usta bir kaç vida civata vs söküp şanzımanı indirecek yeni seti takıp toplayacak..
    Ama ECU'da falan bir sorun olsa direk servise giderim..
  • selam arakadaşlar ben bitane 1.2 2003 palio panelvan aldım ancak bu camsızdı bunu açtırmak istyorum husuiye cevirecem acaba ötv uygulanırmı bide husuiye cevirmek için ortalama ne masrqaf gider teşkkürler.
  • 130 YTL Baskı balata, 150 YTL ön amartisürler, 150 YTL ikisine işçilik. baya araştırdım. Tavsiye üzerine bir ustaya gittim ve takdırdım.
    quote:

    Orjinalden alıntı: nrglife


    quote:

    Orjinalden alıntı: ÖfKeLiKaLaBaLıK


    quote:

    Orjinalden alıntı: ezelya

    son zamanlarda debriyaj seti değiştiren oldumu 225 ytl çok değil mi?


    geçen sene baskı balatayı 100 ytl parça parası ve 100 ytl işçilik olmak üzere toplam 200 ytl değiştirmiştik.



    Bak dediğim gibi 225 liraya işçilik dahil yapılır diye tahmin ediyorum..

    Bu arada @öfkelikalabalık teşekkür ederiz..


    Böyle bir işlem için ben şahsen servise gitmem.. İşini bilen bir usta bir kaç vida civata vs söküp şanzımanı indirecek yeni seti takıp toplayacak..
    Ama ECU'da falan bir sorun olsa direk servise giderim..
  • merbalar. seat ibiza aracım vardı sattım .palio alıcam . yani yakında bende aranızda olucam 1 hafta içinde. hem görüş hem tecrübelerini almak istedim.

    alacağım araç .
    model yılı : 2005
    silindir hacmi: 1,3 multijet
    yakıt türü:dizel
    rek : beyaz
    km: 150 bin

    fiyat :14 bin ytl yaklaşık 1 buçuk yıl sonra elimden çıkarmayı düşünüyorum bu aracı aldıkdan sonra. yine fiyat yetkili servisinden tanıdık ustamla bakdık araç taş gibi dedi motor iyi durumda sadece enjektörleri temizlet dedi.aracın sadece tampon ve kaput değişmiş ma şasiye gelen kaza yok.

    araç oto koç un yani yani yine fiatın kendi şirket içinde kullandığı bir araç oto koç kendi elemanlarının altındaki aracı satıyor yani .o nedenle bakımları fulll

    piyasada pazarda ve galerilerde o kadar azım yandıki arabların oyun hamuru gibi oynanmadık yerleri kalmamış yalanın bini bi para.servis showroomundan alcam alcam aracı oyusden

    km si fazla.ama aşırı sorun teşkil edermi.
    satışda elimde patlarmı.
    1 deposu kaç lt ve 100 kmde kaç lt re yakıyor.
    motor ömrü kaç bin km .
  • İllaki dizel olması şart mıdır sizin için? Yüksek km olması araçta bir problem çıkarmaz, heleki multijette ama satarken bunu alıcıya anlatamazsınız.
  • Palioların deposu 48 litre. Fabrika verileri olarak ş.dışında 3.9,ort. 4.6 ş.içinde 5.9 l mazot tüketiyor.
  • evet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gitarist55 -- 24 Ağustos 2008; 21:06:18 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic

    İllaki dizel olması şart mıdır sizin için? Yüksek km olması araçta bir problem çıkarmaz, heleki multijette ama satarken bunu alıcıya anlatamazsınız.


    cvplarınız ve ilgilendiğiniz için çok teşekkürler.

    evet dizel düşünüyorum. benzinli araç kullanırken töbe ettim .aşırı şekilde dilim yandı.tabi benzinli taraftarlarıda vardır. ancak ben töbeliyim:)

    aracı birazda km yapmak için alıcağımdan dizel düşünüyorum.daha önceki aracımda forumda konusuda vardı 100 km ye 15 litre yakıyodu .ustalar çözemedilerde işi. bende sattım. anlıyacağınız arabam vardı ama binmeye korkuyodum. şimdi acısına çaıkarmak istiyorum

    aslında niyetim 2007 4 silindir hyundai almak 5,5 litre yakıyor ve hyundainin motor tertibatını seviyorum.

    ancak kısa 1 yıl kadar olmayacağımdan takside giremiyorum .alıp babamın altında dursun die düşündüm lazım olur. bende gidene kadar biras araba süremnin keyfini çıakrırım izin günlerimde balığa gider dururum .:)

    tek derdim para değer kaybetmesin.hiç yokdan aldığım fiyata satıyım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asabi_troll


    quote:

    Orjinalden alıntı: Energetic

    İllaki dizel olması şart mıdır sizin için? Yüksek km olması araçta bir problem çıkarmaz, heleki multijette ama satarken bunu alıcıya anlatamazsınız.


    cvplarınız ve ilgilendiğiniz için çok teşekkürler.

    evet dizel düşünüyorum. benzinli araç kullanırken töbe ettim .aşırı şekilde dilim yandı.tabi benzinli taraftarlarıda vardır. ancak ben töbeliyim:)

    aracı birazda km yapmak için alıcağımdan dizel düşünüyorum.daha önceki aracımda forumda konusuda vardı 100 km ye 15 litre yakıyodu .ustalar çözemedilerde işi. bende sattım. anlıyacağınız arabam vardı ama binmeye korkuyodum. şimdi acısına çaıkarmak istiyorum

    aslında niyetim 2007 4 silindir hyundai almak 5,5 litre yakıyor ve hyundainin motor tertibatını seviyorum.

    ancak kısa 1 yıl kadar olmayacağımdan takside giremiyorum .alıp babamın altında dursun die düşündüm lazım olur. bende gidene kadar biras araba süremnin keyfini çıakrırım izin günlerimde balığa gider dururum .:)

    tek derdim para değer kaybetmesin.hiç yokdan aldığım fiyata satıyım


    Benzinli alıp lpg dönüşümü yaptırmakta alternatif olabilir, euro dizel kullanılıp kullanılmadığını bilmediğiniz yüksek kmde dizel araç alıp yakıttan ettiğiniz karı daha sonra değer kaybıyla veya tamir masrafıyla ödemek zorunda kalmakta var.
  • aracının motorunu yıkatan varmı. ben kendim yıkasam bir zarar verebilirmiyim? ince noktaları varmıdır. Artık arabama iyi bakmak istiyorum.
  • İyi geceler arkadaşlar..

    @ezelya
    Dostum ben tavsiye etmem.. Aracın elektronik aksamlarına su sıçrarsa çok ciddi sorunlara yol açabilir..
    Ben basınçlı hava tutuyorum.. Tozlar vs uçtuktan sonra WD40 sprey sıkıyorum (Biraz abartıp neredeyse yıkıyorum Elektronik aksamlara sıçrasa bile zararı yok..)
    Sonra tekrar basınçlı hava ile sıvının (WD40) fazlalığını atıyorum.. En son da temiz, tüy bırakmayan pamuklu bir bezle güzelce silip parlatıyorum, pırıl pırıl oluyor..

    quote:

    Orjinalden alıntı: ezelya

    aracının motorunu yıkatan varmı. ben kendim yıkasam bir zarar verebilirmiyim? ince noktaları varmıdır. Artık arabama iyi bakmak istiyorum.



    Aracına iyi bakmak istiyorsan madde 1 cila yapabilirsin.. (Pasta değil sakın karıştırma, pastayı profesyonel olmayan birisi yaparsa aracın boyası vs alt üst olabilir)
    Cila nasıl yaparsın peki? Herhangi bir parçacı veya aksesuarcıdan bir kutu cila birazcıkta üstübü alırsın.. Yeni yıkanmış ve iyice kurulanmış aracı gölge bir yerde (kesinlikle güneş altında olmaz) önce cilayı bir parça üstübü ile bütün kaportaya dairesel hareketlerle yedirerek (Kesinlikle cam fitillerine plastik aksamlara bulaştırma matlaştırır..) sürüyorsun.. Sonra temiz bir parça üstübü ile dairesel hareketlerle parlatıyorsun.. Sanki cilanın yarattığı bulaşığı temizler gibi.. Sildikçe parlamaya başladığını göreceksin..

    Tabi bütün bunları "el"le yapıyorsun.. Şu cila makinalardan alırsan yine boyaya zarar verebilirsin, uzak dur..

    Son olarak ben ön cama da cila çekiyorum, yağmur kaydırıcı gibi oluyor, silecekler daha rahat çalışıyor..

    Kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nrglife -- 26 Ağustos 2008; 0:06:54 >
  • Evet bu cila işime yarayabilir , ön cam olayı da aklıma yattı. Birde basınçlı havayı yıkamacılarda mı tutturuyorsun.
    quote:

    Orjinalden alıntı: nrglife

    İyi geceler arkadaşlar..

    @ezelya
    Dostum ben tavsiye etmem.. Aracın elektronik aksamlarına su sıçrarsa çok ciddi sorunlara yol açabilir..
    Ben basınçlı hava tutuyorum.. Tozlar vs uçtuktan sonra WD40 sprey sıkıyorum (Biraz abartıp neredeyse yıkıyorum Elektronik aksamlara sıçrasa bile zararı yok..)
    Sonra tekrar basınçlı hava ile sıvının (WD40) fazlalığını atıyorum.. En son da temiz, tüy bırakmayan pamuklu bir bezle güzelce silip parlatıyorum, pırıl pırıl oluyor..

    quote:

    Orjinalden alıntı: ezelya

    aracının motorunu yıkatan varmı. ben kendim yıkasam bir zarar verebilirmiyim? ince noktaları varmıdır. Artık arabama iyi bakmak istiyorum.



    Aracına iyi bakmak istiyorsan madde 1 cila yapabilirsin.. (Pasta değil sakın karıştırma, pastayı profesyonel olmayan birisi yaparsa aracın boyası vs alt üst olabilir)
    Cila nasıl yaparsın peki? Herhangi bir parçacı veya aksesuarcıdan bir kutu cila birazcıkta üstübü alırsın.. Yeni yıkanmış ve iyice kurulanmış aracı gölge bir yerde (kesinlikle güneş altında olmaz) önce cilayı bir parça üstübü ile bütün kaportaya dairesel hareketlerle yedirerek (Kesinlikle cam fitillerine plastik aksamlara bulaştırma matlaştırır..) sürüyorsun.. Sonra temiz bir parça üstübü ile dairesel hareketlerle parlatıyorsun.. Sanki cilanın yarattığı bulaşığı temizler gibi.. Sildikçe parlamaya başladığını göreceksin..

    Tabi bütün bunları "el"le yapıyorsun.. Şu cila makinalardan alırsan yine boyaya zarar verebilirsin, uzak dur..

    Son olarak ben ön cama da cila çekiyorum, yağmur kaydırıcı gibi oluyor, silecekler daha rahat çalışıyor..

    Kolay gelsin




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi |cash| -- 26 Ağustos 2008; 9:03:28 >
  • Kusura bakmayın arkadaşlar gözümden kaçmış yeni gördüm,klübünüz hayırlı uğurlu olsun,güzel ve bol paylaşımlarda bulunmanız temennisi ile saygılar
  • Orjinalden alıntı: ezelya

    Evet bu cila işime yarayabilir , ön cam olayı da aklıma yattı. Birde basınçlı havayı yıkamacılarda mı tutturuyorsun. Orjinalden alıntı: nrglife



    Evet yıkamacılarda genellikle bir kompresör ve hava tabancası oluyor Orada kendim yapıyorum Motor işini kesinlikle yıkamacılara bırakmıyorum..

    *** Daha önce benim eski Tipo'nun başına böyle bir olay gelmişti.. "Motora kesinlikle dokunmayın" dedim "Tamam abi havayla "kuru" temizlik yaparız" dediler.. Kaputun içindeki keçeyi temizleyeceklerini söylediler.. Başka işlerim vardı bırakıp gittim (Hayatımdaki en büyük hatam) Bir saat sonra bir geldim Keçeyi yıkamışlar, kurumadan kaputa takınca oradan süzülen bütün su motora gelmiş.. Tabiki motor çalışmıyor.. Bağırıp çağırdım, kızdım.. Hemen tanıdık bir usta çağırdılar. Usta bir geldi ki 2000cc Tipo görmemiş.. Telefonda 2000 model sanmış.. "2000 motordan anlamam ben bilseydim gelmezdim" dedi.. Sonuç itibariyle yine kendim uğraşarak temizleyip kurutup çalıştırdım.. Tam 3 saat sürdü

    O gün bugündür yıkamacılara motor kaputunu bile açtırmıyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ottoman24

    Kusura bakmayın arkadaşlar gözümden kaçmış yeni gördüm,klübünüz hayırlı uğurlu olsun,güzel ve bol paylaşımlarda bulunmanız temennisi ile saygılar



    Çok teşekkür ederiz
  • Arkadaşlar mk3'ü olanlar için Ses Sistemiyle ilgili bulduğum bir şeyi paylaşmak istiyorum.. (Belki çok basit bir şey ama ben yeni keşfettim, benim gibi bilmeyenlere bir faydamız olsun) mk1 ve mk2 de böyle bir şey var mı bilmiyorum Ama mk1-mk2 sahibi arkadaşlar da denerse biz de öğreniriz

    Şimdi cihazı açtıktan sonra aynı anda 1 ve 6 ya basıyoruz.. Bakın neler çıkıyor


     DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ ''


    Sağ tuşa basınca (Next- Cd'de bir sonraki parçaya geçen tuş) diğer veriler çıkyor..

    Buradaki "Seri No" sizce üretim seri numarası mıdır Yoksa şu çalınmaya karşı kullanılan "kod" mu? (Ne olur ne olmaz diye numarayı kapattım ben)


     DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ ''


    Üretim Tarihi..

     DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ ''


    Ve son olarak bizim cihazlar "Pioneer" Marka mı?

     DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ ''
  • Evet çalışmaya devam..

    Yine bilmeyen arkadaşlar için küçük bir detay.. Aşağıdaki fotoğrafta kırmızı okla işaretli tuşa "kısa" basınca ses ayarlarını yapabiliyoruz..
    "Uzun" basınca ise (2 sn kadar) bizim Pioneer'ın "Equalizer" ayarlarını görebilirsiniz.. "Rock" "Pop" "Classic" gibi hazır modların yanında bir tane de "Customer" kullanıcı ayarlı mod var.. Burada da ses tuşu ve sağ-sol tuşları kullanarak 5 bant equalizerı istediğiniz gibi ayarlayabiliyorsunuz..

     DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ ''
  • Palioların bütün serilerinde (mk1 de ilk serilerdeki philco teyp hariç) teypleri kalitelidir. (Gerçi o bile çok rahat iş görüyor, bass vuruşları hiç fena değil ama ses yükselince bozuyor.) mk1'de ilk baş philco kullandılar sonra 2000 modellerden itibaren blaupunkt kullandılar. mk2 de de aynı şekilde blaupunkt kullandılar. mk3 tekinin markasını bilmiyordum, ama marka sağlammış Zaten palioların hepsinde 6 hoparlör vardır. Gayet yeterli bir ses sistemi mevcuttur.
  • Benzin olayı canımı sıkmaya başladı. Lpg beni çağırıyor.
    Ben 100 YTL ile 400 km gidiyorum (km de 0,25) sizlerde nasıl siz memnunmusunuz benzinden
  • BENZİNLİ PALİO YA LPG SİZ BİNMEK ÇOK ZOR.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.