Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (65. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.921
Cevap
125
Favori
911.558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, babam 2000 model Palio 1.4 EL,58.000 KM de,değişeni yok,iki parça boyalı,iç ve dış temiz,bilgisayarlı kontroldede temiz çıkmış bi araç bulmuş.Kapora vermiş,yarın almayı düşünüyor. 10.300 TL ye bitirmişler pazarlığı.Siz ne dersiniz bu araç için ?Araç sade abs,klima falan yok.

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler
  • Arkadaşlar bilgisi olan yazarsa sevinirim. Yarın araba alınacak.Kapora falan verilmiş.
  • sahibinden.com da aynı aracın piyasasına bak.. ama araç hakkında kullanmadığım için olumlu olumsuz bir şey diyemeyeceğim. bana sorarsan içine 3-4 daha kat 2006 ve üstü makyajlı kasa multijet al.. sonuçta 10 yıllık araç.. 3-4 fazla verip daha gencini vede dizelini almak daha mantıklı.. belki dediğin model daha üstündür hiç benzinli palio kullanmadım . Üstadlar daha iyi bilirler
    quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora

    Arkadaşlar bilgisi olan yazarsa sevinirim. Yarın araba alınacak.Kapora falan verilmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora

    Arkadaşlar, babam 2000 model Palio 1.4 EL,58.000 KM de,değişeni yok,iki parça boyalı,iç ve dış temiz,bilgisayarlı kontroldede temiz çıkmış bi araç bulmuş.Kapora vermiş,yarın almayı düşünüyor. 10.300 TL ye bitirmişler pazarlığı.Siz ne dersiniz bu araç için ?Araç sade abs,klima falan yok.

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler



    merhaba, km.nin düşük olması önemli, araç belli ki temiz ama ben biraz yüksek olduğunu düşünüyorum, aracın kasko bedeli bile 8.950 TL. ki biliyorsunuz kasko bedelleri hep normalin biraz üzerinde oluyor. En azından klima olsaydı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uno60sx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora

    Arkadaşlar, babam 2000 model Palio 1.4 EL,58.000 KM de,değişeni yok,iki parça boyalı,iç ve dış temiz,bilgisayarlı kontroldede temiz çıkmış bi araç bulmuş.Kapora vermiş,yarın almayı düşünüyor. 10.300 TL ye bitirmişler pazarlığı.Siz ne dersiniz bu araç için ?Araç sade abs,klima falan yok.

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler



    merhaba, km.nin düşük olması önemli, araç belli ki temiz ama ben biraz yüksek olduğunu düşünüyorum, aracın kasko bedeli bile 8.950 TL. ki biliyorsunuz kasko bedelleri hep normalin biraz üzerinde oluyor. En azından klima olsaydı?


    Keşke klimalı olsaydı,biraz daha iyi olurdu.Kapora falan verilmiş bide yarın üstümüze alacakmışız.

    @husam74

    Çıkarabileceğimiz maximum bu kadardı
  • gusel arabadır alt takımları oldukca saglamdır ama benzını ıcer 100 km sehır ıcı sakın kullanımda 10 lıtre benzınden asagı dusmez cok cabuk dewırlenır 100km hızla gıderken bakmıssın dewır 3500 e dogru dayanmıs herseye ragmen gusel arabadır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora

    Arkadaşlar, babam 2000 model Palio 1.4 EL,58.000 KM de,değişeni yok,iki parça boyalı,iç ve dış temiz,bilgisayarlı kontroldede temiz çıkmış bi araç bulmuş.Kapora vermiş,yarın almayı düşünüyor. 10.300 TL ye bitirmişler pazarlığı.Siz ne dersiniz bu araç için ?Araç sade abs,klima falan yok.

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler


    99 model 1.4 paliom vardı. Benzinli almış lpg dönüşümü yaptırmıştım. Sıralı sisteme gerek olmadığından makul fiyatlara dönüşüm yaptırılabiliyor. Bakım masrafları ve parça fiyatları gayet makul seviyelerde. Kullanımı bana göre keyifli bir araçtı.Sedan araçların sığmadığı park alanlarına rahatlıkla girebilirsiniz. Heryerde ustasını ve parçasını bulmak mümkün. İkinci elde sorun yaşamazsınız klimalı olsaydı dahada kolay satardınız ama klimasızllarıda satılıyor. Ben aracımı ilan verdikten 3-4 gün sonra satmıştım. Satarken biraz gönülsüzdüm yoksa 1-2 günde bile satılacaktı. Biraz dağınık anlattım farkındayımforumda herkes bir şeyleri tavsiye ediyor, volvo, opel vectra vs bi ara roveri çok methedenler vardı ama parça sorunu yüzünden alanların arabalarını yok pahasına sattığını duyunca eski arabalara sırıf markasından dolayı sahip olmanın pekte mantıklı olmadığını anlıyoruz. özetle fiyatı biraz yüksek gözükmesinin ve klimasız olması dışında almayı düşündüğünüz aracı size tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖfKeLiKaLaBaLıK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora

    Arkadaşlar, babam 2000 model Palio 1.4 EL,58.000 KM de,değişeni yok,iki parça boyalı,iç ve dış temiz,bilgisayarlı kontroldede temiz çıkmış bi araç bulmuş.Kapora vermiş,yarın almayı düşünüyor. 10.300 TL ye bitirmişler pazarlığı.Siz ne dersiniz bu araç için ?Araç sade abs,klima falan yok.

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler


    99 model 1.4 paliom vardı. Benzinli almış lpg dönüşümü yaptırmıştım. Sıralı sisteme gerek olmadığından makul fiyatlara dönüşüm yaptırılabiliyor. Bakım masrafları ve parça fiyatları gayet makul seviyelerde. Kullanımı bana göre keyifli bir araçtı.Sedan araçların sığmadığı park alanlarına rahatlıkla girebilirsiniz. Heryerde ustasını ve parçasını bulmak mümkün. İkinci elde sorun yaşamazsınız klimalı olsaydı dahada kolay satardınız ama klimasızllarıda satılıyor. Ben aracımı ilan verdikten 3-4 gün sonra satmıştım. Satarken biraz gönülsüzdüm yoksa 1-2 günde bile satılacaktı. Biraz dağınık anlattım farkındayımforumda herkes bir şeyleri tavsiye ediyor, volvo, opel vectra vs bi ara roveri çok methedenler vardı ama parça sorunu yüzünden alanların arabalarını yok pahasına sattığını duyunca eski arabalara sırıf markasından dolayı sahip olmanın pekte mantıklı olmadığını anlıyoruz. özetle fiyatı biraz yüksek gözükmesinin ve klimasız olması dışında almayı düşündüğünüz aracı size tavsiye ederim.


    Çok teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßy_sert

    Arkadaşlar Palio Ocağıma İncir Ağacı Dikti 25 Liralık Benzin Aldım Deneme Amaçlı 25 liralık benzinle 37 Km Yol Yaptım Benzinle Km de Yaklaşık 70 krş Yakıyor Aracım Durum Normal Midir



    Yorumlarınızı Bekliyoruz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora


    quote:

    Orijinalden alıntı: uno60sx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora

    Arkadaşlar, babam 2000 model Palio 1.4 EL,58.000 KM de,değişeni yok,iki parça boyalı,iç ve dış temiz,bilgisayarlı kontroldede temiz çıkmış bi araç bulmuş.Kapora vermiş,yarın almayı düşünüyor. 10.300 TL ye bitirmişler pazarlığı.Siz ne dersiniz bu araç için ?Araç sade abs,klima falan yok.

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler



    merhaba, km.nin düşük olması önemli, araç belli ki temiz ama ben biraz yüksek olduğunu düşünüyorum, aracın kasko bedeli bile 8.950 TL. ki biliyorsunuz kasko bedelleri hep normalin biraz üzerinde oluyor. En azından klima olsaydı?


    Keşke klimalı olsaydı,biraz daha iyi olurdu.Kapora falan verilmiş bide yarın üstümüze alacakmışız.

    @husam74

    Çıkarabileceğimiz maximum bu kadardı


    Bence pahalı ben olsam 9000 vermezdim.1600 motor full olanı 9500 etmiyor.Klima ve tüp olmayınca satması zor oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora

    Arkadaşlar, babam 2000 model Palio 1.4 EL,58.000 KM de,değişeni yok,iki parça boyalı,iç ve dış temiz,bilgisayarlı kontroldede temiz çıkmış bi araç bulmuş.Kapora vermiş,yarın almayı düşünüyor. 10.300 TL ye bitirmişler pazarlığı.Siz ne dersiniz bu araç için ?Araç sade abs,klima falan yok.

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler


    Selam,10.000 biraz fazla ama o km de bir de çok temiz olan bir araç için(kullanımı sırasında en azından 2-3 yıl hiç bir masraf çıkartmayacağı beklenir böyle bir aracın) 500 ile 1000 TL arasında fazla bedel ödemek uzun dönemli kullanıcı için sorun edilmemelidir..Yoksa bu model yılında 58.000 km çok temiz araç bulmak zor çoğu ezilmiş,ekmeğini yemiş,suyunu içmiş araçlar..Piyasası ancak 9000 TL olabilecek bir araç..99 modeli var bende 167.00 km de ve boyasında güneş yanıkları var bir kaç yerde tek kusuru bu,yürür aksam ve mekaniği çok iyi herşeyinden memnunum ama aracıma ancak 9000TL fiyat biçebilirim ki o da pazarlıkla alışveriş ilişkisi içinde az da olsa esneyebilir..Allah var şimdi tutupta 9001 TL isteyemem aracım için,piyasa belli ne kadar temiz olursa olsun..Fakat triger kayışının 45.000 km de değiştiği varsayımıyla(45.000 km de bir değişir),90.000 km ye kadar masraf yapmadan binebilirsiniz bu sizin elinizde,önceki kullanıcı da araca iyi bakmışsa 4-5 yıl sorunsuz kullanmanız olası..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0A14CAF8E -- 1 Şubat 2010; 14:29:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webber

    gusel arabadır alt takımları oldukca saglamdır ama benzını ıcer 100 km sehır ıcı sakın kullanımda 10 lıtre benzınden asagı dusmez cok cabuk dewırlenır 100km hızla gıderken bakmıssın dewır 3500 e dogru dayanmıs herseye ragmen gusel arabadır

    Hocam amma yaptın haa..Benzini içer dediğin arabayla ben uzunyolda 700 km menzilin altına hiç düşmedim bu güne kadar..Aracımı aldıktan sonra yaklaşık 2 yıl benzin ile kullandım ş.içi 8,3-9,1 lt/100km ,ş.dışında ise 5,8-6,5 lt/100 km arası kullanım stilim ve yol yüküyle orantılı tüketim değerleri v ardı..Yaklaşık 3 yıldır lpg ile kullanıyorum aracımı ve geçen Eylül-Ekim ayları sırf denemek için işe gidip geldiğim güzergahta olmak suretiyle aracı benzin ile kullandım ve 8,8 lt tüketim çıktı..Her sabah soğuk motor ve 10 km,akşam soğuk motor 10 km..Bu güzergahın %30-35 i dur kalk çok sıkışık trafik geri kalan kısım akıcı fakat 50-60 km/h hızlarla yol alınabilen bir güzergah..Lpgde de aracım ş.içi 10-11lt/100 km,ş.dışı 7,5-8,5 lt/100 km gaz tüketiyor..Eğer benzini içiyor olsaydı 13-15 lt/100 km benzin tüketmesi gerekirdi..Bu gün 1.4-1.6 lt hacimli araçlar içinde benzinli olupta 100 km de 10 lt nin altında ş.içi tüketimi olan kaç tane araç var..Olsa olsa bir elin parmağı kadar olur..Palio sole,jetta 1.4 TSI,Honda City,bir kaç model dışında çoğu(saydıklarım 1.4) 10 lt ortalamalarında tüketiyorlar..Artı eksi 1 lt doğaldır..Palioları bu kadar mimlemeyin çok yakıyor diye..Bir arkadaşım uzun yolda 450-500 km anca yapıyorum diye benimle iddiaya girmeye kalkmıştı,Ankara'ya gidip gelelim o zaman Bolu'da etler ve yakıt senden ben o menzile ulaşamazsam da tüm masraflar benim diye ama çekindi sonra.. Ben bir gün 773 km yol aldıktan sonra girdim yakıt ikmaline..1 depo ile 773 km gitmişliğim var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0A14CAF8E -- 1 Şubat 2010; 14:48:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ßy_sert

    Hocam yardımın için teşekkürler yarın araca baktırmam gerekecek sanırım Peki palio 2001 1.4 el aracın benzinle 100 km gitmesi için kaç litre benzin gerekir ? yani km de şehir için ve şehir dışı olmak üzere ne kadar yakar (Son zamlara göre )

    Benim aracım benzin ile ş.içi 8,3-8,8lt/100 km,ş.dışında 5,8-6,5 lt/100 km tüketim değerleri veriyor..Yani ben bir depo benzin ile (45lt) 700 km ve üzeri yol yapıyorum..773 km menzile ulaştım..Lpg ile de (32lt) 1 depoyla 400 km menzile ulaşıyorum..Şu an için benzinde ş.içi km de 33kr normal artı eksi 3 kr oynaması da normal..Ş.dışı ise 21-24 kr/km arası tüketim normal..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0A14CAF8E -- 1 Şubat 2010; 16:07:01 >
  •  DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ ''


    Arkadaşlar resimdeki 1 numaralı yerde ne var Bi de 2 numaralı yerdeki düğmelerin ışıkları yanmıyor.CD çalar takarken bi zarar vermiş olabilirler mi. Tam yerine oturmamış CD çalar

    Bu arada aracı aldık arkadaşlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Üstad-ı Angora -- 2 Şubat 2010; 21:27:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora

     DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ ''


    Arkadaşlar resimdeki 1 numaralı yerde ne var Bi de 2 numaralı yerdeki düğmelerin ışıkları yanmıyor.CD çalar takarken bi zarar vermiş olabilirler mi. Tam yerine oturmamış CD çalar

    Bu arada aracı aldık arkadaşlar

    1 numaralı yerde saat var.Birde radyonun hangi kanalda olduğunu gösteriyor.Orjinal teybin ekranı o.Çalışmıyorsa sökün bağlantılarına bakın.
    2 numaralı yerin arkadan girişini takamamışsınızdır o yüzden sorun çıkmıştır.Geçen ay arabaya cd çalar taktık o düğmelerin olduğu yeri iyi takamamışız arabanın sinyalleri yanmıyordu.Söktüm tekrardan düzgünce taktım düzeldi arkada soketi var onun sökün tekrar montaj yapın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Calpi84


    quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora

    http://img690.imageshack.us/img690/3821/big21068474d9w.jpg

    Arkadaşlar resimdeki 1 numaralı yerde ne var Bi de 2 numaralı yerdeki düğmelerin ışıkları yanmıyor.CD çalar takarken bi zarar vermiş olabilirler mi. Tam yerine oturmamış CD çalar

    Bu arada aracı aldık arkadaşlar

    1 numaralı yerde saat var.Birde radyonun hangi kanalda olduğunu gösteriyor.Orjinal teybin ekranı o.Çalışmıyorsa sökün bağlantılarına bakın.
    2 numaralı yerin arkadan girişini takamamışsınızdır o yüzden sorun çıkmıştır.Geçen ay arabaya cd çalar taktık o düğmelerin olduğu yeri iyi takamamışız arabanın sinyalleri yanmıyordu.Söktüm tekrardan düzgünce taktım düzeldi arkada soketi var onun sökün tekrar montaj yapın.


    Teşekkürler. 1 numaralı yer, orjinal teyp olmadığı haldede çalışır mı peki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora


    quote:

    Orijinalden alıntı: Calpi84


    quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora

    http://img690.imageshack.us/img690/3821/big21068474d9w.jpg

    Arkadaşlar resimdeki 1 numaralı yerde ne var Bi de 2 numaralı yerdeki düğmelerin ışıkları yanmıyor.CD çalar takarken bi zarar vermiş olabilirler mi. Tam yerine oturmamış CD çalar

    Bu arada aracı aldık arkadaşlar

    1 numaralı yerde saat var.Birde radyonun hangi kanalda olduğunu gösteriyor.Orjinal teybin ekranı o.Çalışmıyorsa sökün bağlantılarına bakın.
    2 numaralı yerin arkadan girişini takamamışsınızdır o yüzden sorun çıkmıştır.Geçen ay arabaya cd çalar taktık o düğmelerin olduğu yeri iyi takamamışız arabanın sinyalleri yanmıyordu.Söktüm tekrardan düzgünce taktım düzeldi arkada soketi var onun sökün tekrar montaj yapın.


    Teşekkürler. 1 numaralı yer, orjinal teyp olmadığı haldede çalışır mı peki

    çalışmaz diye biliyorum. Hatırladığım kadarıyla teyp değiştirmek isteyince teybin ve saatin içinde bulunduğu plastiğinde değişmesi gerekiyor. aracın içini görünce nostalji oldu biraz nede olsa ilk arabam mk1 paliodu. Ben teybi değiştirmek yerine çakmaktan mp3 çalan aparattan almıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖfKeLiKaLaBaLıK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora


    quote:

    Orijinalden alıntı: Calpi84


    quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora

    http://img690.imageshack.us/img690/3821/big21068474d9w.jpg

    Arkadaşlar resimdeki 1 numaralı yerde ne var Bi de 2 numaralı yerdeki düğmelerin ışıkları yanmıyor.CD çalar takarken bi zarar vermiş olabilirler mi. Tam yerine oturmamış CD çalar

    Bu arada aracı aldık arkadaşlar

    1 numaralı yerde saat var.Birde radyonun hangi kanalda olduğunu gösteriyor.Orjinal teybin ekranı o.Çalışmıyorsa sökün bağlantılarına bakın.
    2 numaralı yerin arkadan girişini takamamışsınızdır o yüzden sorun çıkmıştır.Geçen ay arabaya cd çalar taktık o düğmelerin olduğu yeri iyi takamamışız arabanın sinyalleri yanmıyordu.Söktüm tekrardan düzgünce taktım düzeldi arkada soketi var onun sökün tekrar montaj yapın.


    Teşekkürler. 1 numaralı yer, orjinal teyp olmadığı haldede çalışır mı peki

    çalışmaz diye biliyorum. Hatırladığım kadarıyla teyp değiştirmek isteyince teybin ve saatin içinde bulunduğu plastiğinde değişmesi gerekiyor. aracın içini görünce nostalji oldu biraz nede olsa ilk arabam mk1 paliodu. Ben teybi değiştirmek yerine çakmaktan mp3 çalan aparattan almıştım.


    Bendeki çerçevede değişmiş heralde. Çünkü teyp yeri dikdörtgen. Resimdeki gibi oval değil ve saatin tuşları basmıyor, sabit. Resmini çekip koyarım en kısa zamanda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Üstad-ı Angora -- 4 Şubat 2010; 13:32:57 >
  • dizel palio sahibi arkadaşlar hangi istasyonları tercih ediyorsunuz yakıt alırken?bana opet dendiği için 1 senedir opetten başka yerden almadım.siz ne düşünüyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora

    quote:

    Orijinalden alıntı: ÖfKeLiKaLaBaLıK


    quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora


    quote:

    Orijinalden alıntı: Calpi84


    quote:

    Orijinalden alıntı: Üstad-ı Angora

    http://img690.imageshack.us/img690/3821/big21068474d9w.jpg

    Arkadaşlar resimdeki 1 numaralı yerde ne var Bi de 2 numaralı yerdeki düğmelerin ışıkları yanmıyor.CD çalar takarken bi zarar vermiş olabilirler mi. Tam yerine oturmamış CD çalar

    Bu arada aracı aldık arkadaşlar

    1 numaralı yerde saat var.Birde radyonun hangi kanalda olduğunu gösteriyor.Orjinal teybin ekranı o.Çalışmıyorsa sökün bağlantılarına bakın.
    2 numaralı yerin arkadan girişini takamamışsınızdır o yüzden sorun çıkmıştır.Geçen ay arabaya cd çalar taktık o düğmelerin olduğu yeri iyi takamamışız arabanın sinyalleri yanmıyordu.Söktüm tekrardan düzgünce taktım düzeldi arkada soketi var onun sökün tekrar montaj yapın.


    Teşekkürler. 1 numaralı yer, orjinal teyp olmadığı haldede çalışır mı peki

    çalışmaz diye biliyorum. Hatırladığım kadarıyla teyp değiştirmek isteyince teybin ve saatin içinde bulunduğu plastiğinde değişmesi gerekiyor. aracın içini görünce nostalji oldu biraz nede olsa ilk arabam mk1 paliodu. Ben teybi değiştirmek yerine çakmaktan mp3 çalan aparattan almıştım.


    Bendeki çerçevede değişmiş heralde. Çünkü teyp yeri dikdörtgen. Resimdeki gibi oval değil ve saatin tuşları basmıyor, sabit. Resmini çekip koyarım en kısa zamanda

    Orjinal çerçevenin dışı bombeli orjinal teybe göre yapılmış dışarıdan alınanlar üçgen bir plastik.Orjinal saat sonradan alınan çerçevelere uymuyor yani takmak mümkün değil.
  • 
Sayfa: önceki 6364656667
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.