Şimdi Ara

DH ^^__FIAT PALIO KULÜBÜ__^^ '' (424. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.921
Cevap
125
Favori
913.220
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 422423424425426
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Arkadaşlar tüm marea 1.6 sahiplerini ilgilendiren bir arıza var,araçta rölantide dalgalanma sorunu yaşamayan insan azdır..Bu sorun Fiat tarafından soyle çözülmüş;şasi kablosunun bağlantı noktasındaki boya zimpara ile temizlenip bağlantının iyi şasi alması sağlanarak rolanti dalgalanmasi önlenmiş..1.6 paliosu olanlar bunu dikkate alsınlar..

    KONUYU BİRAZ DAHA AÇARMISINIZ ? TAM OLARAK NE YAPILMALI ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angelcafe

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Arkadaşlar tüm marea 1.6 sahiplerini ilgilendiren bir arıza var,araçta rölantide dalgalanma sorunu yaşamayan insan azdır..Bu sorun Fiat tarafından soyle çözülmüş;şasi kablosunun bağlantı noktasındaki boya zimpara ile temizlenip bağlantının iyi şasi alması sağlanarak rolanti dalgalanmasi önlenmiş..1.6 paliosu olanlar bunu dikkate alsınlar..

    KONUYU BİRAZ DAHA AÇARMISINIZ ? TAM OLARAK NE YAPILMALI ?

    Araç randimanli Şase alamadığı zaman rolantide dalgalanmalar ve düşüşler gozleniyormus.
    Şase kablosunun bağlandigi nokda boyadan arındırılmış olması gerekiyor bu bir üretim hatasıimiş.
    Daha öncede bahsetmişti Erdem hoca bu olaydan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssLh

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssLh

    quote:

    Orijinalden alıntı: smhsyhn*34

    Aynen hocam lpg den çok benzin aliyorum araca,genelde kisa mesafe kullaniyorum😀
    Birde benim araç seninki gibi deyil ben istediğim zaman lpg ye geçiriyorum. Tek nokda enj. Olduğu için

    aracın kutup başlarını dun kşamdan soktum sabaha kadar ole kaldı sabah kutup başlarını taktım çalıştırdım gene aynı
    ecu ve soketlerını kontak spreyi ile temizedim gene aynı aracı bugün 4. levent Bosh Car a götürdüm pc bağlatıp soruna baksınlar diye aracın bağlantı soketını bulamadılar sonra bizde bu araca uygun soket yok dedıler :( baktılar işin içinden çıkamıyolar biz bakamayız servisine götür dediler forumda birçok konuda görmüştüm Bosh Car tavsiye edenleri anladımki onlarda da iş yok nese ordan sonra 4.levent Fiat servisine gittim Lpg li arabalara bakamıyoruz dediler pc bağlayın sadece arıza koduna bakın birşey yapmasanızda dedim 70 TL+KDV fiyat biçtiler pc bağlamaya fakat ölen saati geldi ustalar çıktı pazartesi bakarız anca dediler söylene söylene oradanda çıktım yine 4. leventte ki Fiat servisin eski ustabaşı nın kendisine açmış olduğu dükkanına gittim (daha önce marea aracım içide görüşmüştüm yedek parça satanların özellikle tavsiye ettiği fiat araçlar üzerinde usta birisi dediği usta ) Pazartesi arabayı bırak tek tek bakayım arızası nerde neden bulayım dedi bende kabul ettim arabayı pazartesi sabah kendisine bırakacağim.

    biraz uzun oldu ama kusura bakmayın sorunu çözünce buradan da yazacağım.Banada benzin enjektöründen miş gibi geliyor.

    bugün itibari ile arıza çözülmüştür.
    arabayı sabah servise bıraktım öğlenden sonrada bıraktığım emektar Fiat ustası arabnın arızasını giderdiğini ve aracın hazır olduğunu iletti.Fiyat sorduğumda 100 TL tuttuğunu söyledi toplamda, bende araba servise gitmişken yağını yağ filtresini değiştirtdim radyatör hortumlarını antifirizi hava filtresinide zaten ben değiştirmiştim.

    aracın arısının ne olduğu sorduğumda usta bana elektrik tesisatı ile ilgili arıza olduğunu bir kaç ayarlama yaptığını bazı kabloları tamir ettiğini değiştirdiğini söyledi fazla ayrıntıya da girmedi melek sırrı der gibisinden.100 TL fiyat bu arıza için uygun geldi banada sonuçta arızanın ne olduğunu bilgisayardan bakmak için servisi 70 TL +kdv istedi kimi usta silindir kapağını açar bakarım dedi vs vs

    Probleminin çözüldüğune sevindim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar aracin arkataraf tabanina su döküldü haliflexe, sabah saç kurutma makinası ile kurutma ya çalıştım ama tam kurumadi,kaliofer de oraya etki etmiyor, Nasıl kurutacagimla ilgili fikri olan varmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smhsyhn*34 S kullanıcısına yanıt
    Gazete serebilirsiniz, paspası da üzerine koyun, çeker suyu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karatech -- 22 Ocak 2016; 16:16:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smhsyhn*34

    Arkadaşlar aracin arkataraf tabanina su döküldü haliflexe, sabah saç kurutma makinası ile kurutma ya çalıştım ama tam kurumadi,kaliofer de oraya etki etmiyor, Nasıl kurutacagimla ilgili fikri olan varmı

    10 lira verip saban nem kurutucu alıp paspasın üstüne koycan kardeşim... Arabanın içinde nerede nem varsa 2 günde kurutup alıyo..

    http://www.sabanshop.com/Saban-Nem-Alici-Aparat-Tablet-250-gr,PR-422.html

    Bauhaus ta satılıyo. ama kendi sitesinde daha ucuz...

    benim odada nemlenme var bunu koyuyorum. resmen altında suyu biriktiriyo... Araba için biçilmiş kaftan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erman83 -- 23 Ocak 2016; 7:20:33 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erman83

    Hocam, selam. Bence aracınızı kalorifer veya fan sistemini kullanmadıgınız zaman. Ön cama üfleyecek şekilde tutunuz. Ben ön konsol ızgaralarını kesinlikle kullanmam. Klima yüzünden kolum tutulmuştu o gun bu gun kullanmam. Bir de kışınön camda durması bugu yapmaması için en uygunudur. Araç ısındıkça hafıf hafıf sıcak hava uflemeye başlar. Ayrıa kaloriferi açmadıgınızda önden gelen hafif bi esinti de sizi rahatsız etmez. Klima temizleyicinin işe yarayacagına ınanmıyorum. Kokunun nedenını araştırmak lazım. Bence kokunun en buyuk nedenı nem dir. Kalorifer sisteminde sızıntı olabılır. Bahsettiğiniz düğmelerin çalışmamasının nedeni çevirdiğiniz düğmeler çelik halatları çeker veya gevşetir. Bu ince halatlar da sıcak hava soğuk hava ya da araç içi veya dışı havasını ayarlar. Muhtemelen onlar yerınden çıkmıştır ya da takılı oldugu tırnaklar kırılmıştır. Bizzat kendi aracımda yaptıgım için eminim bu şekilde. Eğer anlıyorsanız yapabılırsınız ama uzmanlık ister...

    Ayrıca arkadaşlar, kış geldi malum. Eğer araç içi camlarınızın buğu yapmasını engellemek istiyorsanız kesinlikle tek bir çözümü var. Sakına hava sirkülasyonunu açmayın. Yani havayı dışarıdan gelecek şekilde ayarlayın. Yoksa arabanın içi çabuk ısınsın diye iç sirkülasyomu açarsanız sizin araç içine verdiğiniz hava nemlenecek ve kesinlikle buğu yapacaktır. Tek nedeni budur. Paylaşmak istedim. Ayrıca araç içinde de kokuya neden olur. Yani kışın hava dışarıdan gelecek şekilde ayarlanmalıdır.


    Altta foto paylaştım. Bilen bilir ama bilmeyenlere faydamız olsun...




    Güncelleme ihtiyacı hissettim.
  • Arkadaşlar triger kısmından gelen sesi öğrendim. Şarj dinamosu ötüyo. Herhalde bilyelerden usta baktı şarj dınamosu ses yapıyo dedi. Daha geçen sene trigeri değiştirdim şimdi oraları tekrar açtırcaz masraf ta 200 civarı imiş.. Hemen yaptırmıycam bi sıkıntı olur mu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler arkadaşlar bilgi için.
    Soylediklerinizi uyguluyacagim tşkler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erman83

    Arkadaşlar triger kısmından gelen sesi öğrendim. Şarj dinamosu ötüyo. Herhalde bilyelerden usta baktı şarj dınamosu ses yapıyo dedi. Daha geçen sene trigeri değiştirdim şimdi oraları tekrar açtırcaz masraf ta 200 civarı imiş.. Hemen yaptırmıycam bi sıkıntı olur mu

    Ses rahatsız etmiyorsa, gostergelerdeki akü simge ışığı yanana kadar devam.
    Ama yapdirmani tavsiye ederim. Elinde sonunda yapdiracaksin zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam elinizden geldiği kadar çabuk yaptırın derim yazın eski arabamda şarj dinamosundan gelen sesi önemsemedim bir gün tatile giderken yolun başında akü ışığı yandı,sırasıyla teyp konsol ışıkları ve korna gitti yolun ortasında kaldım şansıma daha evimden 10 km uzaklaşmıştım sanayi kavşağının oradaydım içindeki kömür bitmiş oda içindeki mekanızmayı eritmiş içindeki teller hariç komple değişmek zorunda kaldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erman83

    Arkadaşlar triger kısmından gelen sesi öğrendim. Şarj dinamosu ötüyo. Herhalde bilyelerden usta baktı şarj dınamosu ses yapıyo dedi. Daha geçen sene trigeri değiştirdim şimdi oraları tekrar açtırcaz masraf ta 200 civarı imiş.. Hemen yaptırmıycam bi sıkıntı olur mu

    iyi bir elektrik ustasına git. sorunu anlat, masrafını sor. ve en kısa sürede yaptır.sarj etmeyen araca ne kadar binebilirsin? her taraf elektrik çekiyor.
  • Saolun arkadaşlar... Gerekli bılgıyı aldım...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • erman83 E kullanıcısına yanıt
    Bende gene arac ici sirkilasyon vardi birde disaridan hava gelecek sekilde ayarlayalım.peki yazin nasil olmali hava sirkilasyonu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekostu@mynet.com

    Bende gene arac ici sirkilasyon vardi birde disaridan hava gelecek sekilde ayarlayalım.peki yazin nasil olmali hava sirkilasyonu.

    Klima açıkken aracın içindeki havayı sirküle dein hocam... Çünkü yazın bugulanma yapmayacagı için dışarıdaki havayı soğutmak yerine içerdeki havayı daha da soğuk yapar. Klima açık değilken dılardan gelen havayı açık bırakın...


    Ama kışın kesinlikle araç içi sirkülasyonu açmayın sürekli dışarıdan hava gelecek şekilde ayarlayın. Yoksa buğudan kurtulamazsınız. Zaten dijital klima olan araçlarda kışın ön cama hava verme düğmesine bastığınızda otomatik olarak araç içi sirkülasyonunu kapatır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erman83 -- 24 Ocak 2016; 4:33:38 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • erman83 E kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.bugunden iibaren o sekilde kullanacagim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabah 5 te işten gelirken yokuşa girdim ve yazlık lastikler çekmedi tabi

    patinaj çekiyor sanıyorum dur camı indireyim de seyredeyim teker nasıl dönüyor olduğu yerde dedim vites boştaymış gibi teker hiç dönmüyor vites 1 devir 3000 4000 5000 çıktı yine dönmüyor

    bende sanıyorum tekerler patinaj çekiyor bu normalde böyle mi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağ taraftaki teker patinaj çektiği için soldaki teker dönmemiştir..Tekerlerden biri patinaj çekerse diğer lastik kuruda olsa bile dönmez ve araç yürümez..Kilitli diferansiyel olursa başka...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erman83

    Arkadaşlar triger kısmından gelen sesi öğrendim. Şarj dinamosu ötüyo. Herhalde bilyelerden usta baktı şarj dınamosu ses yapıyo dedi. Daha geçen sene trigeri değiştirdim şimdi oraları tekrar açtırcaz masraf ta 200 civarı imiş.. Hemen yaptırmıycam bi sıkıntı olur mu

    hocam bu ses ağlama sesi gibi mi yada broadwaylerin motor sesi gibi mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atla

    quote:

    Orijinalden alıntı: erman83

    Arkadaşlar triger kısmından gelen sesi öğrendim. Şarj dinamosu ötüyo. Herhalde bilyelerden usta baktı şarj dınamosu ses yapıyo dedi. Daha geçen sene trigeri değiştirdim şimdi oraları tekrar açtırcaz masraf ta 200 civarı imiş.. Hemen yaptırmıycam bi sıkıntı olur mu

    hocam bu ses ağlama sesi gibi mi yada broadwaylerin motor sesi gibi mi

    Aynen öyle bi ses tam da...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 422423424425426
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.