Şimdi Ara

.::DH FİAT MAREA KULÜBÜ::.(266 üye)::. (1773. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
46.962
Cevap
182
Favori
3.005.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 17711772177317741775
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunsatgencoglu

    sa kardeş kendin değiştirebilirsin sanırım. daha önce yapmadım ama sonuçta patlayan veya arıza yapan bir yer olduğuna göre kolay sökülüp değiştiriliyordur. kaportayı açıp farın arkasından sökülüyordur.

    Yani şöyle bi kabaca baktım ama pek anlamadım gibi. Yarın detaylı bakarım gündüz gözüyle. İşte hiç bilmeyince acaba kırılır mı, bişey olur mu diye düşünüyor insan...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    Selam arkadaşlar,

    Aracım liberty 2006 model 41000 km de arasıra motor ısındıktan sonra kalkışlarda motor sesi değişiyor ve kalkarken zorlanıyor.Ateşleme bobinin orta sabitleme vidasını olduğu yerde 5-6 cm lik bir çatlak var.Acaba ısındıktan sonra bobin bu sebepten dolayı düzgün çalışmıyor olabilirmi.Birde araca lpg bağlattıktan belli bir zaman sonra genellikle araç zorlandığı sehir içi ve klima devrede olduğu zamanlarda ateşleme bobininden alınan devir sinyali kesilip lpg seviye anahtar ışıklarını yakıp söndürüyodu.Şükür bu sorunu sinyali devir saatinden alarak çözdük.Ama ısındıktan sonra kalkışlarda zorlanmalar devam ediyor.Bu konu hakkında biligisi olan varmıdır acaba.

    Buji kablolarını ve bobini değiştirin.

    Verdiğiniz cevap için teşekkür ederim.

    Buji kablolarını 2 ay önce değiştirtmiştim.İnternetten baktığım kadarıyla ateşleme bobini yan sanayi ve orijinal olarak satılmakta.Döküm gövdeli olanlar orjinalmı oluyor acaba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    Selam arkadaşlar,

    Aracım liberty 2006 model 41000 km de arasıra motor ısındıktan sonra kalkışlarda motor sesi değişiyor ve kalkarken zorlanıyor.Ateşleme bobinin orta sabitleme vidasını olduğu yerde 5-6 cm lik bir çatlak var.Acaba ısındıktan sonra bobin bu sebepten dolayı düzgün çalışmıyor olabilirmi.Birde araca lpg bağlattıktan belli bir zaman sonra genellikle araç zorlandığı sehir içi ve klima devrede olduğu zamanlarda ateşleme bobininden alınan devir sinyali kesilip lpg seviye anahtar ışıklarını yakıp söndürüyodu.Şükür bu sorunu sinyali devir saatinden alarak çözdük.Ama ısındıktan sonra kalkışlarda zorlanmalar devam ediyor.Bu konu hakkında biligisi olan varmıdır acaba.

    Buji kablolarını ve bobini değiştirin.

    Verdiğiniz cevap için teşekkür ederim.

    Buji kablolarını 2 ay önce değiştirtmiştim.İnternetten baktığım kadarıyla ateşleme bobini yan sanayi ve orijinal olarak satılmakta.Döküm gövdeli olanlar orjinalmı oluyor acaba?

    Valeo markalı olanını almaya gayret edin.




  • Araç arkadaşıma aittir. İlk sahibinden satılıktır.Aşağıdakiler onun ağzından yazılmıştır.

    Araba servis dışında hiçbiryerde tamir vs. görmemiştir. Yapılan işlemler kaskodan yapıldığı için hasar kayıtları malum çıkıyor. 12 senelik araba. Tavan güneş yanığından sonra boyandı. Değişen parçaları da vardır.104 bin km de daha. Lpg yok. Taktırmayı hiç düşünmedim. Jantlar resimdeki jantlar. Yay var. Egzos orjinali duruyor. Yaylarında öyle orjinali duruyor . Pioneer teyp takılı.. Debriyaj ve kayışları değişti. Fiyat 14.000

    .::DH FİAT MAREA KULÜBÜ::.(266 üye)::.


    .::DH FİAT MAREA KULÜBÜ::.(266 üye)::.


    Düşünen var ise araç istanbulda ve mutlaka görülmesi gereken bakımlı , temiz bir araçtır. Aracın sahibi TRMAREACLUB üyesidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sympatique -- 24 Ağustos 2013; 13:22:50 >




  • jantlar 17" mi ? güş düşüşü yarattı mı yarattı ise kaç bg düşürdü ?
  • gunsatgencoglu G kullanıcısına yanıt
    Yanıt için teşekkür ederim bildiğiniz ve önereceğiniz bir araç var mı ?
  • ilan olarak yok. tavsiye olarak bakacağınız araç kendi acizhane fikrimce italyan toplama olmasıdır. yani 2002 ve öncesi elx veya sx. abs klima çift hava yastığı olan modellere bakmanızı tavsiye ederim. kaza değişen olmayan mümkünse de boya dahi atılmamış motor ve kaporta aksamı sağlam km düşük olan bir marea almanızı ve özellikle sabırlı olmanızı tavsiye ediyorum. şehir olarak hangi şehirdesiniz. bulunduğunuz il in dışında olursa gidermisiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    Selam arkadaşlar,

    Aracım liberty 2006 model 41000 km de arasıra motor ısındıktan sonra kalkışlarda motor sesi değişiyor ve kalkarken zorlanıyor.Ateşleme bobinin orta sabitleme vidasını olduğu yerde 5-6 cm lik bir çatlak var.Acaba ısındıktan sonra bobin bu sebepten dolayı düzgün çalışmıyor olabilirmi.Birde araca lpg bağlattıktan belli bir zaman sonra genellikle araç zorlandığı sehir içi ve klima devrede olduğu zamanlarda ateşleme bobininden alınan devir sinyali kesilip lpg seviye anahtar ışıklarını yakıp söndürüyodu.Şükür bu sorunu sinyali devir saatinden alarak çözdük.Ama ısındıktan sonra kalkışlarda zorlanmalar devam ediyor.Bu konu hakkında biligisi olan varmıdır acaba.

    Buji kablolarını ve bobini değiştirin.

    Verdiğiniz cevap için teşekkür ederim.

    Buji kablolarını 2 ay önce değiştirtmiştim.İnternetten baktığım kadarıyla ateşleme bobini yan sanayi ve orijinal olarak satılmakta.Döküm gövdeli olanlar orjinalmı oluyor acaba?

    Valeo markalı olanını almaya gayret edin.

    Bu gün lancia marka bobin alarak değiştirdim fakat sorun devam ediyor.Aklıma gelen bu araçta daha önce devir gezinmesi problemi vardı beyne giden ufak soketi oynattığım zaman veya soketi çıkarınce devir gezinmesi geçti.İki defa yapmıştı bu arızayı birdaha bu tarz arıza ile kerşılaşmadım.Son alarak yine ısınınca gaz pedalına basınca arasıra geç tepki veriyor.Galiba ya Beyne giden kablo (siyah olan)kalınlaştıralacak yada beyinde soğuk lehim hatası olabilir.Daha önce bir arkadaşın başına gelmişt ateşleme entegre ayaklarında lehimde kopmalar vardı.Yada bütün kablo tesisatına baktırmk gerecek.Bu konuda fikir alabilirmiyim.Teşekkürler




  • hakan_3126 H kullanıcısına yanıt
    hocam sympatige bey ile yaptığımız bir sohbet vardı önceki sayfaları gez ( 588-590 olması lazım)


    benim de başıma geldi. devir dalgalanması yapıyor, boşta iken stop ediyor. teklemede yapmıyor. enjeksiyon arıza lambası yanıyor.

    ben de arabayı sanayi ye götürdüm ama işin içinden çıkan olmadı en son çare yetkili servis.

    motoru indirdiler,

    -devirdaim sıfırlandı,
    -triger seti komple değişti.
    -külbütör üst kapak conta değişti
    -şarj dinamosu revizyona girdi
    -iki adet rulman bilyeleri dağılmış onlar değişecek. motoru tutan bileziğin plastik contası değişecek.

    hepsi 2400 tl tuttu resimler aşağıda inceleyebilirsiniz.

    bakalım salı akşamı yada en geç perşembe akşamı arabayı teslim alacağım.

    test sürüşünden sonra o arızalar geçmişmi kontrol edeceğim.


    bu arada sanayide beyne bağlanamadılar.

    o yuzden bir kablo kopuğu tespit edilmiş.

    kablo sağlamlaştırılınca bağlanmışlar.


    yalnız takıldığım bir konu var.

    manifold da çatlak varmış daha önce, tamir edilmiş. bir sıkıntı olmaz herhalde




  • Sympatique kullanıcısına yanıt
    far fıskiyeleri nerede?
  • egsoz manifoltu ise aracın çekişinden tut yakıtına içeriye yakıt kokusu gelmesine kadar birçok sıkıntı olabilir. çatlak yerden çıkacak yanmış yakıtın sıcak olan gazı eğer aracın manifolt çevresinde bulunan herhangi plastik parçasına sürekli temas etmesi büyük arızalara sebebiyet verir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bu kulbutor kapagi ustte yok mu.bobinlerin aekasinda ust tarafta plastik manifold olan bilmiyorum egzoz mu emme mi
    O iste.kenarinda boylamasina eritme ve silikon ayrica vidalarini da izole etmisler.usta sikinti cikarirmi garanti veremem dedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kardeş onu öğren eğer emme ise sıkıntı ne olur bilmem. egsoz ise söylediğim sıkıntıları yaşayabilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim aracın aküsü resimde görüldüğü gibi devamlı kırmızı ışık yanıyor. Araç stop halindeyken de çalışır durumdayken de
    Bu durum normal midir.
    .::DH FİAT MAREA KULÜBÜ::.(266 üye)::.
  • sa kardeşim normal değil. ışıklı göstergesi varsa ki vardır kırmızı şarj olması gerektiğini gösterir. yeşil olması lazım. buda şarjlı olduğu anlamına gelir. eğer akü de sorun yoksa başka bir yerde sorun vardır. altarnatör kayışı veya şarj dinamosu da sorunlu olabilir. bunlarda sıkıntı varsa akü şarj olmaz. sorun yoksa akünün değişim zamanı gelmiştir. acizhane ve amatörce fikrim bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    Selam arkadaşlar,

    Aracım liberty 2006 model 41000 km de arasıra motor ısındıktan sonra kalkışlarda motor sesi değişiyor ve kalkarken zorlanıyor.Ateşleme bobinin orta sabitleme vidasını olduğu yerde 5-6 cm lik bir çatlak var.Acaba ısındıktan sonra bobin bu sebepten dolayı düzgün çalışmıyor olabilirmi.Birde araca lpg bağlattıktan belli bir zaman sonra genellikle araç zorlandığı sehir içi ve klima devrede olduğu zamanlarda ateşleme bobininden alınan devir sinyali kesilip lpg seviye anahtar ışıklarını yakıp söndürüyodu.Şükür bu sorunu sinyali devir saatinden alarak çözdük.Ama ısındıktan sonra kalkışlarda zorlanmalar devam ediyor.Bu konu hakkında biligisi olan varmıdır acaba.

    Buji kablolarını ve bobini değiştirin.

    Verdiğiniz cevap için teşekkür ederim.

    Buji kablolarını 2 ay önce değiştirtmiştim.İnternetten baktığım kadarıyla ateşleme bobini yan sanayi ve orijinal olarak satılmakta.Döküm gövdeli olanlar orjinalmı oluyor acaba?

    Valeo markalı olanını almaya gayret edin.

    Bu gün lancia marka bobin alarak değiştirdim fakat sorun devam ediyor.Aklıma gelen bu araçta daha önce devir gezinmesi problemi vardı beyne giden ufak soketi oynattığım zaman veya soketi çıkarınce devir gezinmesi geçti.İki defa yapmıştı bu arızayı birdaha bu tarz arıza ile kerşılaşmadım.Son alarak yine ısınınca gaz pedalına basınca arasıra geç tepki veriyor.Galiba ya Beyne giden kablo (siyah olan)kalınlaştıralacak yada beyinde soğuk lehim hatası olabilir.Daha önce bir arkadaşın başına gelmişt ateşleme entegre ayaklarında lehimde kopmalar vardı.Yada bütün kablo tesisatına baktırmk gerecek.Bu konuda fikir alabilirmiyim.Teşekkürler

    Tekrardan selamlar,

    Bobini değiştirdikten sonra araç düşük devirde gaz yememeye başladı pedal geç tepki veriyor.Yüksek devirlerde sorun yok.Lpg ustasına getirdim tekrar ayar yaptı.Sonuç yine hüsran,bobin değiştirildikten sonra başka bir işlem yapmak gerekiyormu.Anlamadım ben bu işi arkadaşlar.Yardımcı olabilirmisiniz.




  • bilgim yok kardeş. enjektörlerden olabilir. temizletyiniz mi yada temizleme katkıları var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sa kardeşim konu hakkında bilgim yok. forumda daha tecrübeli arkadaşlar var. ancak aklıma enjektörlerden de yapabileceği bilgisi geliyor. enjektör temizleyiciler var. işe yararmı bilmiyorum. benzin deposuna kouyuluyor. küçük bir şişe yada teneke içerisinde satılıuor. zararı olmaz. fakat faydası olabilir. kaliteli olanları dene istersen. sorunun belki düzelir. düzelmezse enjektörleri temizlemiş olursun. tabi bu konuda forumda ki srkadaşların görüşleri önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    Selam arkadaşlar,

    Aracım liberty 2006 model 41000 km de arasıra motor ısındıktan sonra kalkışlarda motor sesi değişiyor ve kalkarken zorlanıyor.Ateşleme bobinin orta sabitleme vidasını olduğu yerde 5-6 cm lik bir çatlak var.Acaba ısındıktan sonra bobin bu sebepten dolayı düzgün çalışmıyor olabilirmi.Birde araca lpg bağlattıktan belli bir zaman sonra genellikle araç zorlandığı sehir içi ve klima devrede olduğu zamanlarda ateşleme bobininden alınan devir sinyali kesilip lpg seviye anahtar ışıklarını yakıp söndürüyodu.Şükür bu sorunu sinyali devir saatinden alarak çözdük.Ama ısındıktan sonra kalkışlarda zorlanmalar devam ediyor.Bu konu hakkında biligisi olan varmıdır acaba.

    Buji kablolarını ve bobini değiştirin.

    Verdiğiniz cevap için teşekkür ederim.

    Buji kablolarını 2 ay önce değiştirtmiştim.İnternetten baktığım kadarıyla ateşleme bobini yan sanayi ve orijinal olarak satılmakta.Döküm gövdeli olanlar orjinalmı oluyor acaba?

    Valeo markalı olanını almaya gayret edin.

    Bu gün lancia marka bobin alarak değiştirdim fakat sorun devam ediyor.Aklıma gelen bu araçta daha önce devir gezinmesi problemi vardı beyne giden ufak soketi oynattığım zaman veya soketi çıkarınce devir gezinmesi geçti.İki defa yapmıştı bu arızayı birdaha bu tarz arıza ile kerşılaşmadım.Son alarak yine ısınınca gaz pedalına basınca arasıra geç tepki veriyor.Galiba ya Beyne giden kablo (siyah olan)kalınlaştıralacak yada beyinde soğuk lehim hatası olabilir.Daha önce bir arkadaşın başına gelmişt ateşleme entegre ayaklarında lehimde kopmalar vardı.Yada bütün kablo tesisatına baktırmk gerecek.Bu konuda fikir alabilirmiyim.Teşekkürler

    Tekrardan selamlar,

    Bobini değiştirdikten sonra araç düşük devirde gaz yememeye başladı pedal geç tepki veriyor.Yüksek devirlerde sorun yok.Lpg ustasına getirdim tekrar ayar yaptı.Sonuç yine hüsran,bobin değiştirildikten sonra başka bir işlem yapmak gerekiyormu.Anlamadım ben bu işi arkadaşlar.Yardımcı olabilirmisiniz.

    aracın triger değişimi hakkında bilgi verebilir misiniz? sente ayarları da tam olmamış olabilir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Devaimystic

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_3126

    Selam arkadaşlar,

    Aracım liberty 2006 model 41000 km de arasıra motor ısındıktan sonra kalkışlarda motor sesi değişiyor ve kalkarken zorlanıyor.Ateşleme bobinin orta sabitleme vidasını olduğu yerde 5-6 cm lik bir çatlak var.Acaba ısındıktan sonra bobin bu sebepten dolayı düzgün çalışmıyor olabilirmi.Birde araca lpg bağlattıktan belli bir zaman sonra genellikle araç zorlandığı sehir içi ve klima devrede olduğu zamanlarda ateşleme bobininden alınan devir sinyali kesilip lpg seviye anahtar ışıklarını yakıp söndürüyodu.Şükür bu sorunu sinyali devir saatinden alarak çözdük.Ama ısındıktan sonra kalkışlarda zorlanmalar devam ediyor.Bu konu hakkında biligisi olan varmıdır acaba.

    Buji kablolarını ve bobini değiştirin.

    Verdiğiniz cevap için teşekkür ederim.

    Buji kablolarını 2 ay önce değiştirtmiştim.İnternetten baktığım kadarıyla ateşleme bobini yan sanayi ve orijinal olarak satılmakta.Döküm gövdeli olanlar orjinalmı oluyor acaba?

    Valeo markalı olanını almaya gayret edin.

    Bu gün lancia marka bobin alarak değiştirdim fakat sorun devam ediyor.Aklıma gelen bu araçta daha önce devir gezinmesi problemi vardı beyne giden ufak soketi oynattığım zaman veya soketi çıkarınce devir gezinmesi geçti.İki defa yapmıştı bu arızayı birdaha bu tarz arıza ile kerşılaşmadım.Son alarak yine ısınınca gaz pedalına basınca arasıra geç tepki veriyor.Galiba ya Beyne giden kablo (siyah olan)kalınlaştıralacak yada beyinde soğuk lehim hatası olabilir.Daha önce bir arkadaşın başına gelmişt ateşleme entegre ayaklarında lehimde kopmalar vardı.Yada bütün kablo tesisatına baktırmk gerecek.Bu konuda fikir alabilirmiyim.Teşekkürler

    Tekrardan selamlar,

    Bobini değiştirdikten sonra araç düşük devirde gaz yememeye başladı pedal geç tepki veriyor.Yüksek devirlerde sorun yok.Lpg ustasına getirdim tekrar ayar yaptı.Sonuç yine hüsran,bobin değiştirildikten sonra başka bir işlem yapmak gerekiyormu.Anlamadım ben bu işi arkadaşlar.Yardımcı olabilirmisiniz.

    aracın triger değişimi hakkında bilgi verebilir misiniz? sente ayarları da tam olmamış olabilir?

    triger kayışı 28000 km aldığım zaman hemen değiştirmiştim araba şu an 41000 de araçta yüksek devirlerde sorun yok benzinde çok az olmak kaydı ile lpg de 1500-2000 rpm arası ayağı gazdan çekince silkeleme yapıyor.Dün bobini değiştirdikten sonra gaz pedalı gaza arasıra geç tepki veriyor.Acaba bobin değiştirildikten sonra yazılım veya adaptasyon yapılması gerekirmi.




  • 
Sayfa: önceki 17711772177317741775
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.