Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Dexter (2006 - 2013) | BİTTİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
18.743
Cevap
71
Favori
563.119
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      4148 Mesaj
      30 Ekim 2007 22:19:35 Konu Sahibi
      DEXTER____
      _____
      _______HAYRAN KULÜBÜ

      Dexter hayran kulübü ( Dexter fan club ) 22+ şiddet , cinsellik

      İçerdiği türler=Psikoloji, seri katil, gizem, polisiye
      Dexter 1. sezon 12 bölümden oluşuyor, müthiş. Psikolojik açıdan kesinlikle 22 yaş aşağısı izlememelidir. Yaşınız ufaksa bekleyiniz.

      [DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=t9ETuA4Re6M&feature=player_embedded]



      Dizi hakkında kısa ve öz olarak;
      Spoiler

      Adamımız DEXTER polis teşkilatında adli tıp(kan uzmanı) polisi, işte cinayet falan ya da birisi ölmüşse hemen olay yerine Dexter'ı çağırıyolar. Dexter bir SERİKATİL ama farklı, sadece diğer serikatilleri ya da ölmesi gerekecek kadar pislik insanları öldürüyor, tabi bunu yaparken polislere de yakanlanmaması(kendide polis biriminde) ve kesinlikle iz bırakmaması gerekiyor. Dexter ın küçüklüğünden beri öldürme dürtüleri var önüne geçemiyor..


      Gerisini bölümlerde izleyin, bu kısa olarak özetlediğim herşey 1.sezonun 1. bölümünde var.

      Oynayanlar.
      Dexter Morgan= Michael C. Hall
      Debra Morgan=Jennifer Carpenter (Dizide dexter in kız kardeşi ve polis) Gerçekte, Michael Hall ile evlendiler.


      Katil olduğunu kızkardeşine itiraf ederken.





      CNBC-e ve e2 tv kanallarında altyazılı olarak DEXTER dizisi veriliyor.

      DEXTER ı internetten direkt olarak bu adreslerden izleyebilirsiniz.
      1.SEZONhttp://free-tv-video-online.info/internet/dexter/season_1.html
      2.SEZONhttp://free-tv-video-online.info/internet/dexter/season_2.html
      3.SEZON http://free-tv-video-online.info/internet/dexter/season_3.html


      Tüm bölümler rip adları.
      http://tvrss.net/search/?show_name=Dexter

      Dexter dizisi hakkında bu sitelerden bilgi alabilirsiniz..
      Kendi gerçek sitesihttp://www.sho.com/site/dexter/home.do
      http://www.imdb.com/title/tt0773262/
      http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_%28TV_series%29

      Dizinin ödüllü açılışı bu şekilde.
      [DHTUBE=http://www.youtube.com/watch?v=ej8-Rqo-VT4&mode=related&search=]

      İMZA

      [center][image]http://store.donanimhaber.com/a1/e7/02/a1e70229c5311e0282810c7511c07c64.jpg[/image]
      [size=2][link=http://forum.donanimhaber.com/m_18741958/mpage_01/tm.htm][color=green]Dexter Hayranları[/color][/link][/size][/center]



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .i. -- 3 Ocak 2017; 21:41:45 >



      _____________________________
      xepfkli...




    • Teğmen
      238 Mesaj
      30 Ekim 2007 22:23:34
      bu sıralar merakla takip ettiğim tek dizi.Prison Break ve Heroesun bekleneni vermemesi Lost'unda Şubatta başlayacak olması bizi Dextera yöneltiyor.Hayran olacak derecede değil fakat beğenerek izlediğim bir dizi.
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4148 Mesaj
      30 Ekim 2007 22:26:48 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: delüanna

      bu sıralar merakla takip ettiğim tek dizi.Prison Break ve Heroesun bekleneni vermemesi Lost'unda Şubatta başlayacak olması bizi Dextera yöneltiyor.Hayran olacak derecede değil fakat beğenerek izlediğim bir dizi.


      Prison Break 1. numara zaten.. Dexter ise konusuyla diğerlerinden ayrılıyor çok farklı.. Şuana kadar dexter konu olarak çok iyiydi böyle gitmesi dileğiyle..
      |
      |
      _____________________________
      xepfkli...
    • Yarbay
      3779 Mesaj
      30 Ekim 2007 23:53:43
      çok seviyorum ya ilk sezon süperdi bu sezonda harika devam ediyo
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4148 Mesaj
      02 Kasım 2007 05:01:10 Konu Sahibi
      5. bölümün TR altyazısı biraz gecikti???????
      |
      |
      _____________________________
      xepfkli...
    • Yüzbaşı
      315 Mesaj
      02 Kasım 2007 10:20:51
      ya evet çok güzel bi dizi. 1. sezonun 11. bölümüne kadar izledim şimdi 12. bölümü indiriyorm
      ya bi de arkadaşlar 2. sezonun SiTV olan ilk 2 bölümünü indirdim fakat diğerlerinin rapid linklerini bulamıyorum pmden yardım edecek arkadaşlar varsa dört gözle onları bekliyorum
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4148 Mesaj
      02 Kasım 2007 15:18:52 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: el-muhaberat

      ya evet çok güzel bi dizi. 1. sezonun 11. bölümüne kadar izledim şimdi 12. bölümü indiriyorm
      ya bi de arkadaşlar 2. sezonun SiTV olan ilk 2 bölümünü indirdim fakat diğerlerinin rapid linklerini bulamıyorum pmden yardım edecek arkadaşlar varsa dört gözle onları bekliyorum

      1. sezon tüm bölümlerin altyazıları..
      http://89.149.239.114/sub/s/75719/Dexter.html
      http://89.149.239.114/sub/s/69489/Dexter.html
      http://89.149.239.114/sub/s/58757/Dexter.html

      Forumda link paylaşımı yapmıyoruz. Senin yapman gereken divxplanet.e girmen şu adreslerdeki altyazıları indirmen ve o altyazıların sonunda xor yada lol yasa SiTV gibi hangi uzantı var ise o bölümün o uzantılı bölümünü paylaşım programlarına yazarak bulman gerek.(paylaşım programları kullan rapidle uğraşman çok büyük bir hata, Ares, Limewire, ...gibi kullan)
      |
      |
      _____________________________
      xepfkli...




    • Yarbay
      2100 Mesaj
      02 Kasım 2007 16:31:21
      dexter bölümlerine imzama tıklayarak ulaşabilirsiniz..
      |
      |
      _____________________________
    • Yüzbaşı
      315 Mesaj
      02 Kasım 2007 16:52:58
      quote:

      Orjinalden alıntı: biroldh


      quote:

      Orjinalden alıntı: el-muhaberat

      ya evet çok güzel bi dizi. 1. sezonun 11. bölümüne kadar izledim şimdi 12. bölümü indiriyorm
      ya bi de arkadaşlar 2. sezonun SiTV olan ilk 2 bölümünü indirdim fakat diğerlerinin rapid linklerini bulamıyorum pmden yardım edecek arkadaşlar varsa dört gözle onları bekliyorum

      1. sezon tüm bölümlerin altyazıları..
      http://89.149.239.114/sub/s/75719/Dexter.html
      http://89.149.239.114/sub/s/69489/Dexter.html
      http://89.149.239.114/sub/s/58757/Dexter.html

      Forumda link paylaşımı yapmıyoruz. Senin yapman gereken divxplanet.e girmen şu adreslerdeki altyazıları indirmen ve o altyazıların sonunda xor yada lol yasa SiTV gibi hangi uzantı var ise o bölümün o uzantılı bölümünü paylaşım programlarına yazarak bulman gerek.(paylaşım programları kullan rapidle uğraşman çok büyük bir hata, Ares, Limewire, ...gibi kullan)



      biliyorum dostum ben açıktan istemedim zaten pm yoluyla istedim biraz bak foruma neler paylaşılıyo neler
      |
      |
      _____________________________




    • Yüzbaşı
      315 Mesaj
      02 Kasım 2007 16:55:37
      quote:

      Orjinalden alıntı: CARNIVALE

      dexter bölümlerine imzama tıklayarak ulaşabilirsiniz..


      işte bu çok iyi oldu tşkler

      bu arada dexter artık çuvallamaya başladı bence yakalanır artık



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi el-muhaberat -- 2 Kasım 2007; 16:56:40 >
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4148 Mesaj
      02 Kasım 2007 17:16:55 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: CARNIVALE

      dexter bölümlerine imzama tıklayarak ulaşabilirsiniz..


      +++++++++++

      SÜpersin. Yalnız arkadaşlar dikkat edelim direk linkleri sakın foruma eklemeyelim, başlık kilitlenmesin..

      Ayrıca carnivale dizisini seviyordum, maddi açıdan adamlar bitirdi diziyi..
      |
      |
      _____________________________
      xepfkli...
    • Yarbay
      4148 Mesaj
      02 Kasım 2007 17:20:14 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: el-muhaberat

      quote:

      Orjinalden alıntı: CARNIVALE

      dexter bölümlerine imzama tıklayarak ulaşabilirsiniz..


      işte bu çok iyi oldu tşkler

      bu arada dexter artık çuvallamaya başladı bence yakalanır artık


      Dex. adamım çuvallamaz bence.. İyice yaklaştılar, en önemlisi galiba ilerki bölümlerde dex. kızkardeşine söyleyebilir, çünkü o pislik kızkardeşi Debra(aslında çok seviyorum onu) dex.e yakalamaları için çok iyi ipuçları buluyor.. Kız kardeşinden korkması gerek artrık dexin yoksa onu yakalayacak. Artı dex. debraya anlatırsa o kız hayatta kabullenmez, bu yanlış falan der, gider polislere söyler dexter(abim) katil diye...
      |
      |
      _____________________________
      xepfkli...




    • Yarbay
      2541 Mesaj
      02 Kasım 2007 17:56:25
      Ben elimden geldiğince takip ediyorm diziyi gerçekten kaliteli bir yapım en çokta dizi baslarken Dexterin kahvaltı yapması ve tıraş olması hosuma gidiyo çok ilginç çekmişler
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4148 Mesaj
      02 Kasım 2007 18:00:36 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: King Edward VII

      Ben elimden geldiğince takip ediyorm diziyi gerçekten kaliteli bir yapım en çokta dizi baslarken Dexterin kahvaltı yapması ve tıraş olması hosuma gidiyo çok ilginç çekmişler


      Evet açılış süperrrrrrrrrr, yalnız ufak bi hata var açılışta, tıraş(traş) oluyor ama hala sakalları var dikkat edin.. Orada bir hata yapmışlar..
      |
      |
      _____________________________
      xepfkli...




    • Yarbay
      2541 Mesaj
      02 Kasım 2007 21:59:00
      quote:

      Orjinalden alıntı: biroldh


      quote:

      Orjinalden alıntı: King Edward VII

      Ben elimden geldiğince takip ediyorm diziyi gerçekten kaliteli bir yapım en çokta dizi baslarken Dexterin kahvaltı yapması ve tıraş olması hosuma gidiyo çok ilginç çekmişler


      Evet açılış süperrrrrrrrrr, yalnız ufak bi hata var açılışta, tıraş(traş) oluyor ama hala sakalları var dikkat edin.. Orada bir hata yapmışlar..


      Eti doğraması nasıl ama
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      4148 Mesaj
      02 Kasım 2007 22:06:00 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: King Edward VII


      quote:

      Orjinalden alıntı: biroldh


      quote:

      Orjinalden alıntı: King Edward VII

      Ben elimden geldiğince takip ediyorm diziyi gerçekten kaliteli bir yapım en çokta dizi baslarken Dexterin kahvaltı yapması ve tıraş olması hosuma gidiyo çok ilginç çekmişler


      Evet açılış süperrrrrrrrrr, yalnız ufak bi hata var açılışta, tıraş(traş) oluyor ama hala sakalları var dikkat edin.. Orada bir hata yapmışlar..


      Eti doğraması nasıl ama


      Zaten açılışl işte bundan dolayı süper dex yemek yaparken bile kesin o pislik insanları yakalamayı düşünüyordur..
      |
      |
      _____________________________
      xepfkli...




    • Yarbay
      2541 Mesaj
      02 Kasım 2007 22:10:27
      Çocukluğuda çok kötü Dexterin Özellikle kanlar içindeki ağladığı o sahne
      |
      |
      _____________________________
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      02 Kasım 2007 23:02:33
      quote:

      Orjinalden alıntı: CARNIVALE

      dexter bölümlerine imzama tıklayarak ulaşabilirsiniz..


      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      4148 Mesaj
      03 Kasım 2007 00:37:21 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: parankima


      quote:

      Orjinalden alıntı: CARNIVALE

      dexter bölümlerine imzama tıklayarak ulaşabilirsiniz..




      |
      |
      _____________________________
      xepfkli...
    • Yüzbaşı
      315 Mesaj
      03 Kasım 2007 21:02:15
      sabah sabah da et yenir mi yaww

      benim dizideki favorim buz kamyonlu katil. dexten daha soğukkanlı daha yakışıklı. bi de isme bak buz kamyonlu katil
      |
      |
      _____________________________
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
SEO
Paykasa
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
haberler
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.