DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Devlet Hastanesi'nde veya Özelde Diş Muayene Ücretleri Nedir?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
12
Cevap
0
Favori
20.774
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Devlet Hastanesi'nde veya Özelde Diş Muayene Ücretleri Nedir?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      693 Mesaj
      23 Haziran 2009 11:35:36 Konu Sahibi
      Arkadaşlar son günlerde biraz diş ağrısı çekiyorum. Sigortam başlatıldığı için sağlık karnem devre dışı kaldı. Annemin veya babamın (emekli polis) karnesi üzerinden işlem görebilirmiyim. Veya karnesiz muayene devlet hastanelerinde ne kadar? O da olmadı özellerdeki muayene ücretleri ne durumda acaba bileniniz var mı?



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _-_ -- 23 Haziran 2009; 11:35:59 >



      |
      |
      _____________________________


      Hayat sadece üç çizgiden ibarettir...
    • Yüzbaşı
      693 Mesaj
      23 Haziran 2009 11:44:01 Konu Sahibi
      up
      |
      |
      _____________________________


      Hayat sadece üç çizgiden ibarettir...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      23 Haziran 2009 11:56:34
      sağlık karnesi kalktı kimlik numarana bakıyorlar 18 yasını gecmediysen babanın sigortasından yararlanabilirsin
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      693 Mesaj
      23 Haziran 2009 13:26:30 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: rosetta

      sağlık karnesi kalktı kimlik numarana bakıyorlar 18 yasını gecmediysen babanın sigortasından yararlanabilirsin


      22 yaşındayım demek ki kullanamıcam. Peki ücretler ne durumda bileniniz var mı?



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _-_ -- 23 Haziran 2009; 13:26:38 >
      |
      |
      _____________________________


      Hayat sadece üç çizgiden ibarettir...
    • Yüzbaşı
      438 Mesaj
      23 Haziran 2009 14:16:38
      eğer okuyorsan babanın sigortası üzerinden 25 yaşına kadar faydalanabilirsin. (açıköğretim üniversitesi bile olur) ama ssk veya hiçbir sağlık sigortan yoksa normal muayene ücreti 15.50 tl diş için çekimi duyduğum kadarıyla 20 tl.
      |
      |
    • Yüzbaşı
      693 Mesaj
      23 Haziran 2009 17:31:06 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: Endimiyon

      eğer okuyorsan babanın sigortası üzerinden 25 yaşına kadar faydalanabilirsin. (açıköğretim üniversitesi bile olur) ama ssk veya hiçbir sağlık sigortan yoksa normal muayene ücreti 15.50 tl diş için çekimi duyduğum kadarıyla 20 tl.

      Teşekkürler dostum evet açıköğretim okuyorum. Ama sigorta girişim yapıldı geçen sene yani bunu göstererek işleme koymayabilirler. Neyse olmasa da muayene ücreti çok fazla değilmiş. Olacam artık Çok saol
      |
      |
      _____________________________


      Hayat sadece üç çizgiden ibarettir...
    • Yüzbaşı
      438 Mesaj
      23 Haziran 2009 17:51:40
      hiç fark etmez bende aynı durumdaydım. öncelikle bağlı bulunduğun hastane içinde yada yan bina gibi bir yerde SGK dairesi varsa oraya öğrenci kimlik fotokopisi ve nüfus cüzdan fotokopisi ile gideceksin. zaten sana ya gün verirler yada git muayneni ol derler. sonra tc kimlik numaranla muayneneni olabilirsin. hepsi bu kadar
      |
      |
    • Yüzbaşı
      693 Mesaj
      23 Haziran 2009 19:12:48 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: Endimiyon

      hiç fark etmez bende aynı durumdaydım. öncelikle bağlı bulunduğun hastane içinde yada yan bina gibi bir yerde SGK dairesi varsa oraya öğrenci kimlik fotokopisi ve nüfus cüzdan fotokopisi ile gideceksin. zaten sana ya gün verirler yada git muayneni ol derler. sonra tc kimlik numaranla muayneneni olabilirsin. hepsi bu kadar


      Çok saol kardeşim ya 10 numarasın
      |
      |
      _____________________________


      Hayat sadece üç çizgiden ibarettir...
    • Yüzbaşı
      693 Mesaj
      23 Haziran 2009 20:31:34 Konu Sahibi
      Hocam şu an internetten kontrol ettim aşağıdaki linkten.

      http://emek.emekli.gov.tr/EmekNet/

      Buradan kontrol ettiğimde hak sahipliğim aktif görünüyor yani tedaviyi SGK (emekli sandığı) üzerinden olabilir miyim? Kardeşim geçen sene liseyi bitirdi ve 18 yaşını aştı onunkisi şu an pasif gözükmekte zaten daha önceden tedavi olmak için gittiğinde de bilgisayarda bakıp gözükmüyor demişlerdi. Bilgi verirsen sevinirim
      |
      |
      _____________________________


      Hayat sadece üç çizgiden ibarettir...
    • Yüzbaşı
      438 Mesaj
      23 Haziran 2009 21:30:50
      merhaba kardeşim,

      öncelikle kardeşinin durumunun neden kaynaklandığını tam olarak bilemiyorum. Ama 18 yaş altı diye düşünüyorum yani o yüzden pasiftir. Senin durumun bazen aktif olarak gözükse bile medula dediğimiz merkezi ağda gözükmüyor olabilir. ki bir çok sefer karşılaştım. emin olmak için mecburen hastaneye gidip kontrol ettirmen lazım. oradan zaten seni büyük olasılıkla SGK'ya yönlendireceklerdir. hastaneye git bunları yapman inan 5 dakika bile almaz. bu arada geçmiş olsun.
      |
      |
    • Yüzbaşı
      693 Mesaj
      24 Haziran 2009 12:16:35 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: Endimiyon

      merhaba kardeşim,

      öncelikle kardeşinin durumunun neden kaynaklandığını tam olarak bilemiyorum. Ama 18 yaş altı diye düşünüyorum yani o yüzden pasiftir. Senin durumun bazen aktif olarak gözükse bile medula dediğimiz merkezi ağda gözükmüyor olabilir. ki bir çok sefer karşılaştım. emin olmak için mecburen hastaneye gidip kontrol ettirmen lazım. oradan zaten seni büyük olasılıkla SGK'ya yönlendireceklerdir. hastaneye git bunları yapman inan 5 dakika bile almaz. bu arada geçmiş olsun.


      Çok teşekkürler bu forumda böyle yardımsever insanları görmek güzel
      Bi kaç gün içinde gideceğim gelişmeleri yine buradan yazarım.
      |
      |
      _____________________________


      Hayat sadece üç çizgiden ibarettir...
    • Yüzbaşı
      438 Mesaj
      24 Haziran 2009 16:43:07
      yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. sormak istediğin bir şey olursa p.m at veya buradan yaz.
      |
      |
    • Yüzbaşı
      693 Mesaj
      27 Ağustos 2009 09:29:04 Konu Sahibi
      Biraz geç oldu ama. Öğrenci belgesiyle (kimlik değil) SGK'ya gittim ve orada onaylatttım. Sorunsuzca kullanabiliyorum şu an. Teşekkürler
      |
      |
      _____________________________


      Hayat sadece üç çizgiden ibarettir...
Reklamlar
SEO
SEO
izmir havalimanı transfer
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,575
1.2.122

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.