|
Devir kesici (7. sayfa)
-
-
1,6 HDi üst sınırı da 5200
4500'den sonra güç kalmıyor zaten. -
karbratörlü araçlarda yoktur broadwayimde yok ama 6500 ü geçemedim korkudan -
quote:
Orijinalden alıntı: suicide
quote:
Orijinalden alıntı: CouragePapillon
yeni civic 7000
5500 de vtec açılıp 7000 de devir mi kesiliyor ya da saatten dolayı benim kafa baya uçmuş
yeni civic diyor yeni civic i-vtec 5500de vtec açmaz,5500 de vtec açan dohc vtec vti motorlarda var 1996-2000 arası üretildiler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilalöztkr -- 4 Nisan 2014; 17:41:27 > -
Benimde bildiğim i-vtec motorlar motorlar ihtiyaca göre değişken olarak açıyorlar -
evet öyle,benim anladığım kadarıyla arkadaş i-vtec le dohc vtec i karıştırıyor,o sadece 5500 de vtec acıyor sanmış,o yüzden 5500 de vtec açmaz dedim yanlış anlaşılmasın,i-vtec sürekli değişken sübab zamanlama sistemi. -
benim zx 6500 devirde kesiciye giriyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2011 model subaru ımpreza 1.5 awd devir kesici 7.000
1 vites=60
2.vites=100
3.vites=150
4.vites=?
5.vites= 210'u gördüm dahada basmadım gideri vardı -
quote:
Orijinalden alıntı: crazy_helboy
yanlız LPG li araç kullananlara söliyeyim LPG de devir kesici devreye girmez sadece benzinde giriyor LPG deyken gidebildiğine kadar gider
arkadaşım yanlış anlama kaç senelik konu fakat ne sallamışsın öyle denk gelmişken yazayım dedim ne alakası var Lpg ile devir kesicinin :) -
-
Fluence edc normalde 5bin de ama bostayken (N) 1500 den yukari cikmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1500 mu -
ŞU DEVİR KESİCİ OLAYINDA NEDEN HERKEZ YOK KARBİRATÖRLÜ ARAC KESİNLİKLE KESİCİYE GİRMEZ DİYOR 1993 MODEL RENAULT SPRİNG ARACIM VAR 2.SAHIBIYIM FULL ORJİNAL PATIR PATIRDA KESİCİYE GİRİYOR ÇOK YANILIYORSUNUZ BİDE SUNU UNUTMAYIN KARBİRATÖRLÜ ARAÇLAR LPG DE KESİNLİKLE KESİCİYE GİRMEZ BENZİNDE DENEYİN ÇOĞU ARAC GİRERE USTELIK BENIM ARACIM BİDE PLATİNLİ BEN BİLE ŞAŞIRIYORUM BAZEN SPRİNGLERİN 1991 1993 MODELLERİ PLATİN ATEŞLEMEDİR 1994 1997 MODELLERİ ELEKTRONİK ATEŞLEMEDİR NASIL OLUYOR BENDE ANLAMADIM İYİ AKSAMLAR :) -
quote:
Orijinalden alıntı: Alaca35
ŞU DEVİR KESİCİ OLAYINDA NEDEN HERKEZ YOK KARBİRATÖRLÜ ARAC KESİNLİKLE KESİCİYE GİRMEZ DİYOR 1993 MODEL RENAULT SPRİNG ARACIM VAR 2.SAHIBIYIM FULL ORJİNAL PATIR PATIRDA KESİCİYE GİRİYOR ÇOK YANILIYORSUNUZ BİDE SUNU UNUTMAYIN KARBİRATÖRLÜ ARAÇLAR LPG DE KESİNLİKLE KESİCİYE GİRMEZ BENZİNDE DENEYİN ÇOĞU ARAC GİRERE USTELIK BENIM ARACIM BİDE PLATİNLİ BEN BİLE ŞAŞIRIYORUM BAZEN SPRİNGLERİN 1991 1993 MODELLERİ PLATİN ATEŞLEMEDİR 1994 1997 MODELLERİ ELEKTRONİK ATEŞLEMEDİR NASIL OLUYOR BENDE ANLAMADIM İYİ AKSAMLAR :)
normalde girmez sizinki kesilip kalıyordur bence bi videosu varmı ?
ben broadwayler ile denedim kaç kere 7000 de kalıyor ama kesici değil o -
quote:
Orijinalden alıntı: o.lut03
quote:
Orijinalden alıntı: Alaca35
ŞU DEVİR KESİCİ OLAYINDA NEDEN HERKEZ YOK KARBİRATÖRLÜ ARAC KESİNLİKLE KESİCİYE GİRMEZ DİYOR 1993 MODEL RENAULT SPRİNG ARACIM VAR 2.SAHIBIYIM FULL ORJİNAL PATIR PATIRDA KESİCİYE GİRİYOR ÇOK YANILIYORSUNUZ BİDE SUNU UNUTMAYIN KARBİRATÖRLÜ ARAÇLAR LPG DE KESİNLİKLE KESİCİYE GİRMEZ BENZİNDE DENEYİN ÇOĞU ARAC GİRERE USTELIK BENIM ARACIM BİDE PLATİNLİ BEN BİLE ŞAŞIRIYORUM BAZEN SPRİNGLERİN 1991 1993 MODELLERİ PLATİN ATEŞLEMEDİR 1994 1997 MODELLERİ ELEKTRONİK ATEŞLEMEDİR NASIL OLUYOR BENDE ANLAMADIM İYİ AKSAMLAR :)
normalde girmez sizinki kesilip kalıyordur bence bi videosu varmı ?
ben broadwayler ile denedim kaç kere 7000 de kalıyor ama kesici değil o
bu viteste kesici boşta kesiciye sokmaya korkuyorum ama ilerde onuda cekip atarm burda 6binde giriyor boşta 7bin sonunda kesiyor
-
aynen doğru soyluyor benım aracımda lpg de kesiciye girmiyor ama benzınde kesiciye giriyor bazı arabalarda oyle kardeş -
konuyu hortlatıyorum ama biraz bilgi kirliliği olmuş.
stok dizel araçların çoğu devir kesiciye girmez. ama yazılım atılırsa kesiciye girebilir. youtube 'a dizel rev limiter yazarsanız görebilirsiniz. ecu yani beyin olan araçlarda genelde japonlar kesiciye girerken, diğer markalar çok tercih etmemiştir. japon üreticiler bir süre sonra kullanıcılar sevdiği için bunu devam ettirmiştir.
lpg 'de devir sınırlayıcı markaya bağlıdır. lpg satın aldığınızda, eğer aracınız karbüratörlü değilse size bir de ecu verirler. bu ecu içindeki yazılımda motor enjeksiyon yönetim kısmı olan mapping kısmı bulunur. bu mapping kısmı araçlardaki beyine çok benzer. bazı markaların lpg ecusunda devir sınırlayıcı olmaz. bazılarında ise lpg mapini yazan kişi koymayabilir. istenirse benzinli araç lpg de 4000 deviri geçemez ecudan ayarlanabilir.
karbüratörlü araca gelince, karbüratörlü araçlar devir kesiciye girmez. çünkü çok nokta enjeksiyon bulunmadığı için anlık olarak yakıtı kesmek imkansızdır. distribütör denen içinde bir dişli bulunan, bu dişlinin dönüş hızına göre 4 adet kabloya elektrik gönderen bir parça bulunur. bu 4 kablo, 4 silindirdeki ateşleme bujilerine gider ve eksantirik milinin dönüş hızı arttıkça içindeki dişli de hızlanarak daha hızlı ateşleme gerçekleştirir. titreyen korna rölesi kullanarak distribütöre giden elektrik çok hızlı ve anlık olarak kesilebiliyor. bu sayede devir kesici efekti yapılabiliyor. fakat devir kesici belirli bir devirde otomatik çalışır. bu röle ise arabanın içinden tuşa bastığınız süre boyunca devamlı olarak elektriği kesip açar. karbüratörlü araçta devir kesici olabilmesi için distribütör üzerindeki dişlinin belirli bir deviri geçtikten sonra elektriği kesip açması gerekir. ben de böyle bir distribütör görmedim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X