Şimdi Ara

Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
5
Favori
8.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
165 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bi Erzurum değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çizimler çok başarılı  

  • başarılarınızın devamını dilerim harika  

  • Tebrikler, çok güzel iş çıkarmışsınız, umarım bu ülkeden kurtulup sanatınızın hakettiği bir ülkede oturum alırsınız.

  • Hocam biz nasıl böyle islerde calisabiliriz bir yol gösterseniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam özelden linkedin verirsen eklerim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apple_M1 kullanıcısına yanıt

    Hocam yaklaşık 9 mesaj yukarıda benzer bir soruyu cevaplamıştım, göz atabilirsiniz.

  • Tebrikler hocam, daha önceleri kendi yaptığınız bağımsız projeleriniz de harikaydı. Allah ın izniyle çok daha büyük yerlerde de isminizi görürüz. Allah yolunuzu açık etsin. Başarılar

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Amin hocam Allah razı olsun.  

  • Yaptığınız işleri çok beğeniyor ve başarılarınızın devamını diliyorum hocam. Her şey gönlünüzce olsun

  • Dostum senin DH'deki tasarım başlıklarına daha önce denk gelmiştim; o dönem içimden "umarım daha iyi yerlere gelir" diye geçirdim. Bu başlığı görünce senin adına çok sevindim, umarım daha iyi yerlere de gelirsin ve senin gibi bu alanda amatör olarak çalışan diğer arkadaşlarımız için bir ilham kaynağı olursun.


    Tasarımlar yine her zamanki gibi süper, başarılarının devamını dilerim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    -- Teşekkürler arkadaşlar.


    @GenhisKhaan89, hocam yine de oyun içi görüntüler fragmandaki gibi olmayacak maalesef. Oyunun sanat tarzına uygun olarak tanıtımda da gerçekçilik hedeflenmemişti, yine de oyun motorundaki halinden daha sağlam render alındı. Görsel açıdan fotorealizm yerine animasyon film konsepti hedefleniyordu başından beri. Oyun zaten PC kanadında VRam'i 4GB olan giriş seviyesi GPU'larda çalışacak düzeyde, büyük baş 3A oyunlara kıyasla iddialı görsellere sahip değildir.


    Şurada ise PS5 üzerinden alınmış kısa bir gameplay mevcut, :


    PlayStationyoutube
    Crypto is back and groovier than ever. Make war, not love! Destroy All Humans 2 – Reprobed is coming soon to PS5. ---- #DestroyAllHumans #LicencedToProbe
    https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3Dbl8GYQkYr68&q=EgQuLZpEGLHWp4oGIhAPJNeCBTtmR2if2elOSgM3MgFy

    @justinxnitsuj, evet hocam yukarıda paylaştığım video'da çevreye dikkat edersen, fragmandaki gibi assetler olduğunu fark edebilirsin. Bazen fragmanlarda kullanılan assetler optimize edilip oyun içerisinde de kullanılır. Bu, gameplay için tasarlanan bölüm yapısına aykırı olmayan Assetler için geçerli bir durum. Yine de bu assetler oyun içerisinde kullanılmayacak olsalar bile detaylı hazırlanmasını istiyorlar çünkü her şey hazır olup final render alınmaya başladığında, eğer kamera açılarında estetik görünmeyen bir obje varsa onun yeri bir diğer obje ile değiştirilir.


    Yani örneğin arka planda durması için hazırlanmış olan bir obje, lookDev aşamasına gelindiğinde estetik görünsün diye ön plana alınması gerekebilir. Bu tip durumların yaşanması ihtimaline karşı bütün objeler yüksek detaylara sahip hazırlanıyor. Fragmanlarda da arka planda durması %100 kesin olan bazı objeler oluyor, uzakta gözükmesi gereken bir gökdelen, veya dağ manzarası gibi uzun mesafe objeleri çok fazla detaylı hazırlanmazlar zaten. Bizim çalıştığımız bölge dar bir cadde olduğu için her şeyin öne alınması mümkündü, bu sebeple detaylara girildi.


    Ek olarak, eğer assetler yalnızca oyun içinde kullanılmak üzere hazırlanacaksa o zaman sınıflandırılırlar. Hero Assets, Probs, Vista Assets vs. diye devam ediyor sınıflandırma. Buna bağlı olarak, kimi uzak mesafe objeleri tek seferde detaysız olarak hazırlanıp o şekilde kullanılırlar. Yani saf gameplay assetleri için hepsi çok detaylı olsun diye bir şart aranmaz. Kameraya ve karakterlere yakınlığına bağlı olarak detay seviyesi sınıflandırılıyor böylece zamandan kazanılıyor.


    @ChrisJohnMcCandless, ben uzun zaman önce hobi olarak başlamıştım, ara sıra açıp basit görsel efektler, kısa animasyonlar vs. yapıyordum. VideoCopilot.net diye bir site vardı, abd'li bir görsel efekt sanatçısı hem after effects dersleri hazırlıyor hem de kendi işlerini paylaşıyordu sitesinde. Orayı takip ederek vfx'e giriş yapmıştım hobi olarak. Sürekli de oyun oynadığımdan ilgim git gide artmıştı, bir zaman sonra artık efektlerin dışına çıkmaya başlamıştım. Modelleme / VFX bir arada götürmeye yöneldim ve bu da beni farklı farklı sitelerde ve bazen de youtube'da bulunan çeşitli eğitim setlerine itmişti.


    Birkaç yıl boyunca istikrarlı olarak uygulamalı şekilde çeşitli dersleri takip ederek kendi kendimi yetiştirdim. Bu sektörde çalışan insanların aşağı yukarı hepsi zaten bu şekilde yol alıyor. Yazılım ve türevi dallar için internet üzerinden alanınıza uygun olan dersleri arayarak uygulamalı şekilde takip etmeniz yeterli. Basit google aramaları sonucunda yüzlerce eğitim seti karşınıza geliyor zaten. İstikrarlı olabildiğiniz müddetçe başka bir şeye ihtiyacınız kalmayacaktır.


    Bir zaman sonra belirli kalite kriterlerini yakalayacak seviyeye gelince Artstation üzerinden bir portfolyo oluşturup çalışmalarınızı orada paylaşın, çeşitli başvurularda bu portfolyo'yu kullanın, veya iş verenler oradan sizi bulacaktır iki türlüsü de mümkün. Bu sayede er geç 3A oyun sektörüne girebilirsiniz.


    @justinxnitsuj @ChrisJohnMcCandless

    hocam çok güzel bilgiler veriyorsun canı gönülden seni tebrik ve teşekkür ediyorum





  • Hocam tebrik ederim gururlandırdın bizi. Sırf senin emeğin için oyunu almak istiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel işler çıkarmışsın elinize sağlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •    

  • Tebrikler yolun açık olsun mesajda burda dursun :))

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Oyunun farklı bir konsepti var. Bir de hikayesi var anladığım. Çalışmaların güzel ama piyasada bu çalışmalar bollaştı sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böylesine harika bir fırsatı nasıl yakaladığınıza dair bilgi verirseniz genç arkadaşlarımız için ufak da olsa ilham kaynağı olursunuz hocam.

  • yıllar önce bi konuda anlatmıştı hocam profili açık mı bilmiyorum girip bakabilirsinşz


    opyi de tebrik ediyorum 0dan yükselmiştiniz yanlış hatırlamıyorsam. daha da yükseklerde görme dileğiyle. benim de bir sorum olcak mesela bir ağaç modelini neden bu oyun için ayrı yaptınız daha öncekileri kullansanız ne olurdu ki bir ağaç ne kadar değişebilir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yol detaylar i cok başarılı olmuş tebrikler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.