Şimdi Ara

DESK CASE PROJE FİNAL ##MOD ART DESK##(SIVI SOĞUTMALI) FİNAL

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
342
Cevap
12
Favori
11.853
Tıklama
Tüm Forumlar >> Overclock, Soğutma ve Modifikasyon >> Overclock, Soğutma ve Pc Modifikasyon >> Pc Modifikasyon >> Projeler >> DESK CASE PROJE FİNAL ##MOD ART DESK##(SIVI SOĞUTMALI) FİNAL
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Haber Editörü
    833 Mesaj

    Çok haklısın abi..:):)

    Estağfurullah Ali abi eleştirmeni istiyorum tabikide..:):) Yoksa yaptığımızla kalırız.. Yaptıklarımızı geliştirmemiz için yeni fikirler lazım..:):)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moslevon -- 10 Şubat 2016; 17:29:24 >
    |
    |
    arg-ist kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    AMD Ryzen Threadripper 2990WX MSI Meg X399 Creation Nvidia RTX 2080 Ti SLI Corsair Vengeance RGB PRO 64Gb 3600Mhz Ram Sansung 960 Pro m.2 3xRaid 5 Creative Sound Blaster ZXR PCI-E Ses Kartı Custom Water Cooling 4x Seagata 8TB Barracuda Pro HDD 3x ASUS PG279Q 165hz Surround Setup
  • Binbaşı
    1093 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: moslevon

    Çok haklısın abi..:):)

    Estağfurullah Ali abi eleştirmeni istiyorum tabikide..:):) Yoksa yaptığımızla kalırız.. Yaptıklarımızı geliştirmemiz için yeni fikirler lazım..:):)


    Burada yazacaklarımın çoğu sana daha evvel söylediğim şeyler. Ama sende benim gibi konunuyu ders notu yazar gibi yazıyorsun birileri belki bir şeylerden faydalanır diye..bu düşünce ile belki senin için tekrar olacak ama bu tür kasa yapacaklara yol göstermiş olursun …

    Pompa olarak bunu kullandım demişsin



    Bu pompa tek lopta yüksek flowrate ve yüksek basınç elde etmek için üretilmiş bir ürün . sanırım sende bu nedenle böyle bir ürünü tercih ettin…
    Mesela ben Salih arkadaşımın kasasında yaptığım değişiklikte böyle tek loop dual kafa kullandım D5 ler için…çünkü sıralı olarak 2 kalın rad ,5 soğutma bloğu ,bir alamEt bakır ve akrilik boru... yetmezmiş gibi suyun bile başını döndüren su kanallı akrilik orta tabla….



    ama sonra üstündeki dual topu söküp atmış ,iki tane ayrı ayrı şeffaf topla 2 ayrı pompa olarak kullanmışsın.

    Niye böyle bir değişikliğe gittin . bu pompalar tek olarakta satılıyor. Toplarda satılıyor. Bu biraz FERRARİ satın alıp FERRARİ İLEdolmuşçuluk yapmaya benzemiş…

    Baştan söylemiştim ben bu DDC türü pompaları sevmiyorum . bunlar da özel amaçla üretilmiş minyon pompalar.. kasası küçük olanlar…lopta fazla direnci olmayanlar kullanır bunları normalde. Sende yer desen gani , sisteminde iç direnç desen o daha fazla…

    Ayrıca bu pompalar yapıldığından beri sorunlu 3 günde yanar,aşırı ısınır bu nedenle çılgın bir buluşla , soğutucu yaptılar , ısınmayan motor yapacaklarına..
    bari sıvı soğutmalı bir pompa yapsalarda hem kendini soğutur hem sistemi devir daim makinası gibi..(mod olarak bu pompaya sıvı soğutma yapanda var..)

    100 mm lik radyatörler , gereksiz yere sadece görsellik için konulmuş 2. Rezervuarlar vs.. sana güçlü pompa veya bu pompadan 2 tane gerekirdi belki . ortadan ikiye bölüp 2 tane pompa üretmek değil.

    Yine sana baştan söylemiştim 2 loop için 4 rezervuar gereksiz diye… görsellik için bile olsa …

    Amam nedense bir çok arkadaş bu hatayı ısrarla yapıyor bunun gibi mesela…



    2 rezervuar yan yana konduğunda 30x30 cm bir yer kaplar max. Sen kasanda rezervuarı dik olarak değilde yatık olarak kullanıp altına üstüne ufak bir şeyler ekleyerek aynı alanı ve büyüklüğü sağlardın istesen görsel olarak..

    Pompalara tek soğutucu kullanacağım derken pompaları sol tarafa almışsın…

    sağ taraftaki radyatör + rezervuarlar için sol tarafa konmuş bir pompa.. bunun için nekadar hortum kullanacaksın bir düşün . Firmalar artık pompaları radyatör üzerine veya blok üzerine monte ederken sen komşu mahalleye koymuşsun pompanı. bu nedenle 3. köprü gibi yollar yapman gerekecek...

    Sayısını bilemediğim HDD lerin zaten başına dert.kasayı geniş tutmak zorunda kaldın .

    ilk tasarımları yaparken benimde düştüğüm hataya düştün… herşeyi kasaya koymak istedin . tabi kasa fazla büyüdü..

    Kasa görsel olarak ve fonksiyon olarak güzel bir kasa kötü bir şey söylyemem ama ben bugün masa tipi bir kasa yapmak istesem biraz daha minyon olmasını isterdim.
    Hele o kadar kalın profilden o kadar ağır bir ayak sistemi yapmazdım. denge sorunu dersen yere atılacak 2 vida ile çözülürdü..

    sanırım kendime örnek olarak bu kasayı seçerdim .



    senin gibi çok HDD kullanıyorsam da böyle narin bir HDD DOCK yapmaya çalışırdım.ekteki fotoğraftaki gibi..




    Hortum ve rakor düzenini bilmiyorum daha onları da görünce konuşuruz. ama bu kasanın hakkıda akrilik boru olurdu bence..
    _____________________________




  • Haber Editörü
    833 Mesaj

    Her konuda haklısın abi...:)

    Pompa konusundada haklısın. D5 lerden alsaymışıjm keşke zamanında.. şimdi almak istesem 300 dolar kafadan 2 tanesi.. yani onu sonraya sipariş vereceğim o aklımda zaten.
    Ama bu mcp lerde tek başına fazla kötü değiller abi ya..:) ekran kartı ve işlemciyi böyle bi masaya geçmişken yerde bolken ayrı ayrı soğutmak daha mantıklı diye ayırdım.. ama tabikide yeri çok mantıksız oldu gerçekten. gerçi şimdiye kadar öyle ahım şahım bi ısınma olmuyordu pompada ama olmadı altındaki soğutucuyu çıkarıp kullanmayabiliriz de fakat pompaları ayırmak gerekir. bu seferde masa içinde güç kaynağının olduğu yerde oynama yapmak gerekebilir.

    Çünki dediğin gibi tanklar yer kapladı evet..:( ve bayağı hortum gerekecek... Hortum ve o akrilik borulardan kullanacağım... hortumu kullanmamdaki amaçta şu abi.. ben quick dissconnect parçalarından kullanıyorum çünki anakartı değiştirmem gerekirse sökmem kolay olsun. fakat direk anakarttan akrilik boru çıkınca veya dissconnecte akrilik boru takınca disconnecti çıkartmak sıkıntı. hortum hiç değilse esniyor...:)

    ama dediğim gibi o D5 pompalardan alacağım ilk fırsatta..:)

    Hdd ler içinde haklısın abi masa içinde benide çok zorlamış oldu... ama senin dediğin gibi böyle bi sistem yapacağım sonraya..:):) Masadan soğudum yaa çok hatam oldu..:):) direk masadaki ıcy dockların ikisini üste üste koyup bu resimdeki gibi profil yapıp kapatabiliriz. hatta onun için aklımda şuan hesaplama yaptım bile..:):)

    Fakat yeni masa yaparsamda abi tekrardan çift tank kullanabilirim onda söz vermiyeyim. Çünki elimde var boşa ziyan olur ilan açıp satmakta istemiyorum. Çünki fazla alan yok yada alsalarda iyi para vermiyorlar. yani satmam daha iyi gözüyle bakıyorum..:):)

    Ama şu an yeni bi proje daha yolu göründü bana abi..:):)
    |
    |
    arg-ist kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    AMD Ryzen Threadripper 2990WX MSI Meg X399 Creation Nvidia RTX 2080 Ti SLI Corsair Vengeance RGB PRO 64Gb 3600Mhz Ram Sansung 960 Pro m.2 3xRaid 5 Creative Sound Blaster ZXR PCI-E Ses Kartı Custom Water Cooling 4x Seagata 8TB Barracuda Pro HDD 3x ASUS PG279Q 165hz Surround Setup




  • Binbaşı
    1093 Mesaj
    ne satması dostum o parçaların hepsini bundan sonra yağacağım modlarda kullanacaksın.ama alırken biraz daha seçici ol .
    nasıl gardrop düzen hanımlar günlükkıyafeti yokkken abiye almazlarsa..(ama alırlar çoğu zaman...) sende alırken her zaman her yerde kullanabileceğin şeyler al ilk başlarda.. sonra gerekirse extrem şeyler eklersin elindekilere ve ne istersen yaparsın. elindekilerle..
    _____________________________
  • Haber Editörü
    833 Mesaj

    Aynen abi alırken dikkat etmek lazım..:) bundan sonrası için bi çalışma yeni bi proje şart oldu yol göründü..:):) öbür sefere dehşet bişey şart..:):) ben şu an hdd kutuları için plan yapmaya başladım bile mesela..:):)
    |
    |
    arg-ist kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    AMD Ryzen Threadripper 2990WX MSI Meg X399 Creation Nvidia RTX 2080 Ti SLI Corsair Vengeance RGB PRO 64Gb 3600Mhz Ram Sansung 960 Pro m.2 3xRaid 5 Creative Sound Blaster ZXR PCI-E Ses Kartı Custom Water Cooling 4x Seagata 8TB Barracuda Pro HDD 3x ASUS PG279Q 165hz Surround Setup
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    Elinize saglik. Soyle bir sistemim olmadi bari olan hayirli gunlerde kullansin



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1551 Mesaj
    Fan grilleri 10 numara 5 yıldız......
    Çok hoşuma gitti.
    _____________________________
    Aerocool Project 7 P1-C1 Kasa // Asus Prime X470 Pro AM4 Soket 3466 Mhz Anakart // AMD Ryzen R7 1800X 3.60 GHz Max Turbo Core Speed 4.1 Ghz // XILENCE XP800 800 watt 135mm 80+ Bronse RS3 // G.Skill 16 GB Trident Z RGB 3000 Mhz Ram // WD 3.5" 500 GB 5900 rpm 64MB SATA 3 + WD 3.5" 1 TB Blue 7200 rpm 64 MB SATA 3 + Samsung 120 GB EVO 850 SSD // CORSAIR Hydro H100i v2 Sıvı Soğutma + Corsair ML 120 PWM Premium Magnetic Levitation Fan, + 3x 120 mm Akasa Viper Fan // Asus R9 270X 2 GB 256 Bit Direct CU II Top




  • Haber Editörü
    833 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackPunch

    Elinize saglik. Soyle bir sistemim olmadi bari olan hayirli gunlerde kullansin

    Sağolasın. Seninde olur merak etme. Türkiyede aslında biraz rağbet görse şu olay çok güzel olacak. Bizim de proje olarak yapmamızın bi amacıda insanlara ilham olması. İnşallah herkesin böyle bi sistemi olur. Gerçekten yürekten diliyorum yani.
    |
    |
    _____________________________
    AMD Ryzen Threadripper 2990WX MSI Meg X399 Creation Nvidia RTX 2080 Ti SLI Corsair Vengeance RGB PRO 64Gb 3600Mhz Ram Sansung 960 Pro m.2 3xRaid 5 Creative Sound Blaster ZXR PCI-E Ses Kartı Custom Water Cooling 4x Seagata 8TB Barracuda Pro HDD 3x ASUS PG279Q 165hz Surround Setup
  • Haber Editörü
    833 Mesaj

    Griller için @arg-ist Ali abiye teşekkür etmek lazım. Griller onun eseri. Ellerine sağlık :))
    |
    |
    Bahsedilenler: arg-ist , arycanda66 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    AMD Ryzen Threadripper 2990WX MSI Meg X399 Creation Nvidia RTX 2080 Ti SLI Corsair Vengeance RGB PRO 64Gb 3600Mhz Ram Sansung 960 Pro m.2 3xRaid 5 Creative Sound Blaster ZXR PCI-E Ses Kartı Custom Water Cooling 4x Seagata 8TB Barracuda Pro HDD 3x ASUS PG279Q 165hz Surround Setup
  • Binbaşı
    1616 Mesaj
    Hocam elinize sağlık hayırlı olsunda. İnsanların iştağını kabartmasak.

    Bir yıl falan geçti üstün'den , Obsidan 900D içinde VI formula kullandım , sırf soğutmasına 3000 TL gibi bir rakam ödedim ozamanlar kur düşüktü tabi..

    En acı veren kısmı bitspower rakorlar oldu bitek onların parasına acıdım. Pull/Push fanların hesabını hiç yapmıyorum bile..

    Toplam sistem maliyeti 15.000 Lira civarı , yedekte V formula ve 3770k işlemcisi ile bu fiyata erişmişti.. Ben şahsen sıvı soğutmadan alacağım hazzı alınca 6 ay gibi bir süre kullanıp pişman oldum satmasıda almasıda ayrı bir pişmanlıktı insanları uyaralım.. Ve sadece CPU yu soğuttum , 4770k yı efsane yanan işlemci.. Overclock ve sıvı soğutma diplerini yaşadıktan sonra zevkimi alıp zararımla oturdum.

    Baba mesleği demir işleri ile ilgili ufak bir bilgilendirme yapalım :)

    Dış mekan işleri haricinde gaz altı , kaynağını tercih etmeniz çok daha kolay ve hızlı olacaktır , diyot dedikleriniz elektrot olarak geçer ve kaynak yapıldıktan sonra dışındaki yanıcı madde kaynağın üstünde kurum oluşturur kırılması gerekir , düşük bi ihtimalde olsa ince spiral kesicilerde tedbirsizce davranırsanız spiral ağzının kırılması söz konusu olabilir 8500 devirde dönen bir diskin herhangi bir parçası çokça. Ölümcüldür taşlama ağzı için okadarda problem çıkartmaz..

    Fayansın üstünde zararsız kaynak için karton kurtarıcınızdır , düşen lav/kor parçaları kartonu yakmaz , karton iyi bir absorbe görevi görüyor

    Yanıklarınızdan bahsedersek insanların rahat anlaması için solaryum da bronzlaşmaya benzer aşırı ışığı ama alışık olmayan çoğu deriyi distorsiyon'a uğratır , mutant'laşmadaki temel algı gibi hücrenin bozulması olarak algılana bilir genellikle deride aşırı kızarıklık ve yanma hissi ile kendini belli eder 2 ,3 gün içinde tahminen silverdin sürülerek iyileşir , ağrıyı silverdin genelde alır alamadığı durumlarda bir jel formunda ağrı kesici var eczacınız bilecektir muhtemelen ismini unuttum , onunla karıştırılarak uygulanır

    Silverdin yanıklarda çok etkili bir onarıcı , ışık yanığı olsun normal alevli / sıcak yanıklar olsun kullanılır

    Birde merak ettim , profilleri kendinizmi kestiniz kestirdinizmi ? Yatay bacaklar açılı kesildimi yoksa istediğiniz açıda puntalayıp profiller arası kalan açıklığımı doldurdunuz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Psycho53 -- 10 Şubat 2016; 23:34:32 >
    _____________________________




  • Haber Editörü
    833 Mesaj

    Sağolasın hocam teşekkür ederim.

    Bilgi çok yatarlı ve dikkatle okudum gerçekten. Valla diyotmu elektrotmu onu karıştırıyorum doğrusu diyottur :)) sıvı soğutma parçalarını elden çıkartmak gerçekten zor. Çünki ülkemizde rağbet görmüyor. Herkesede böyle sistem nasip olmuyor doğrusu. Keşke herkeste olsa. Gaz altı kaynağını bilmiyorum açıkçası ama onuda öğrenirim :)) bu kaynak zor oluyor.

    Ben o profilleri spirale inox kesme ucu ile kestim. Çapraz şekilde. Uzun parçaları tek başına kaynaklamak zor oluyor o yüzden kardeşim bi yandan tutarken bende kaynağı yaptım. Kaynak yaparken dedipin gibi çok fazla parça oluştu. Çünkü bazı delinen yerler olunca o delikleri kaynakla geri kapatmak için üstüne üstüne bastım diyotu :)) çekiçle bi vurunca tutmayan yerler ayrılup düştü. O kaynak fazlalıklarınıda yine spiralle düzelttim önce spirale zımpara aldım kalın bişeydi onla yaptım hızlı ilerlemedi sonra kalın bi taşlama ucu diye bişey verdiler onunla yapınca daha iyi oldu. Sonrasında tekrar o zımpara ucunu spirale takıp komple zımparaladı. En son hafif macun üstüne anti pas astar sonarada boya :))
    |
    |
    Psycho53 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    AMD Ryzen Threadripper 2990WX MSI Meg X399 Creation Nvidia RTX 2080 Ti SLI Corsair Vengeance RGB PRO 64Gb 3600Mhz Ram Sansung 960 Pro m.2 3xRaid 5 Creative Sound Blaster ZXR PCI-E Ses Kartı Custom Water Cooling 4x Seagata 8TB Barracuda Pro HDD 3x ASUS PG279Q 165hz Surround Setup




  • Binbaşı
    1616 Mesaj

    Elektrot kaynağına nazaran el kontrolünüz yerindeyse gaz altı kolaydır , büyük bir karışım gaz tüpü ile çalışır , kurum derdi olmaz

    Elektrot kaynağında teknik önelidir , maskede gördüğünüz lav korun Hemen hemen %70 ila %80 i kadarı kurumdur çok ufak bir boyutlarda erimiş demir parçaları birleştirir , sağlam bir punta dünyalarca yükü tutar , ama eğilmeye karşı dayanıklı değildir malzemeyi aksi yöne bükerseniz ya kırılır yada malzemenin tutuğu bölümünü koparır :)

    Doğru noktalara 2 punta 75 kg den fazla yükü taşıyabilir :)

    Zımpara ucu normal zımpara kağıdı öteki taşlama olan kalın ağaz ise , taş.. o yüzden aralarında aşırı aşındırma farkı oluyor..

    İyi günlerde sorunsuzca kullanmanız dileği ile hocam.
    |
    |
    moslevon kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Haber Editörü
    833 Mesaj

    Kaynakta sonrasındaki düzeltme işi beni bezdirdi aslında. O yüzden defiğin gazlı olayı araştırıcam :))

    Ben masaya kaynak yaparken her bir profilin 4 tatafını kaynakladım. ne olur ne olmaz diye. O yüzden esnemede olmuyor. O yönden kötü :)) esneterek düzeltmek zor olurdu yani :)) Ama hallettik oldu bitti :))

    Tekrardan sağolasın darısı başına :)) bundan sonra farklı bi projem olacak zaten. :)) bu daha bitmedi 1-2 aya biter kesin.:))
    |
    |
    Psycho53 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    AMD Ryzen Threadripper 2990WX MSI Meg X399 Creation Nvidia RTX 2080 Ti SLI Corsair Vengeance RGB PRO 64Gb 3600Mhz Ram Sansung 960 Pro m.2 3xRaid 5 Creative Sound Blaster ZXR PCI-E Ses Kartı Custom Water Cooling 4x Seagata 8TB Barracuda Pro HDD 3x ASUS PG279Q 165hz Surround Setup
  • Haber Editörü
    833 Mesaj

    @arg-ist Abimizin dediği gibi masaya klavye rafınıda yaptık..:):)



    27 cmlik teleskobik ray kullandık.. fakat masanın o kısmındaki payın 19 cm idi.. Bende rayı olabildiğince önünden arkasından kısalttım. ve 24cm e düşürdüm...

    Raya L ayaklar ekleyerek yatay olarak kullandık resimdede görebilirsiniz. Üzerinede mdf den kestirdiğimiz tahtayı oturttuk ve altından vidaladık... Kapalı halde iken dışarı doğru sadece 6cm taşma yapıyor. Ben bilerek tablayı 73cm e 25cm olarak kestirdim. Klavyeyi ve mouse u rahat kullanmak için..:)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moslevon -- 11 Şubat 2016; 15:16:38 >
    |
    |
    Bahsedilenler: arg-ist
    _____________________________
    AMD Ryzen Threadripper 2990WX MSI Meg X399 Creation Nvidia RTX 2080 Ti SLI Corsair Vengeance RGB PRO 64Gb 3600Mhz Ram Sansung 960 Pro m.2 3xRaid 5 Creative Sound Blaster ZXR PCI-E Ses Kartı Custom Water Cooling 4x Seagata 8TB Barracuda Pro HDD 3x ASUS PG279Q 165hz Surround Setup




  • Binbaşı
    1093 Mesaj
    Yine bir ukalalık yapayım dostum...
    ben olsam...



    yeşille işaretlediğim çekmecenin arka kısmını MDF veya plexi ile kapatırdım. çekmecenin arka kısmındaki dağınıklık görünmesin.
    _____________________________
  • Haber Editörü
    833 Mesaj

    Abi oraya pleksi yaparsam klavye nasıl içeri girecek..??:)
    |
    |
    arg-ist kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    AMD Ryzen Threadripper 2990WX MSI Meg X399 Creation Nvidia RTX 2080 Ti SLI Corsair Vengeance RGB PRO 64Gb 3600Mhz Ram Sansung 960 Pro m.2 3xRaid 5 Creative Sound Blaster ZXR PCI-E Ses Kartı Custom Water Cooling 4x Seagata 8TB Barracuda Pro HDD 3x ASUS PG279Q 165hz Surround Setup
  • Binbaşı
    1093 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: moslevon

    Abi oraya pleksi yaparsam klavye nasıl içeri girecek..??:)



    plexi veya MDF yi çekmecenin üstüne arka tarafa tuturacaksın.
    çizimde kırmızı ile işaretli yere ... çekmece ile içeri giirecek onunla beraber hareket edecek.

    plexi yaparsan arkaya MDF kalınlığına(18 mm) vidalarsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arg-ist -- 11 Şubat 2016; 15:49:54 >
    _____________________________
  • Haber Editörü
    833 Mesaj

    Tamam anladım Abi benim jeton geç düştü..:):) direk mdf nin arkasından vidalayıp o şekilde yap diyorsun dimi abi..:):)
    |
    |
    arg-ist kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    AMD Ryzen Threadripper 2990WX MSI Meg X399 Creation Nvidia RTX 2080 Ti SLI Corsair Vengeance RGB PRO 64Gb 3600Mhz Ram Sansung 960 Pro m.2 3xRaid 5 Creative Sound Blaster ZXR PCI-E Ses Kartı Custom Water Cooling 4x Seagata 8TB Barracuda Pro HDD 3x ASUS PG279Q 165hz Surround Setup
  • Haber Editörü
    833 Mesaj

    Anladım abi..:) dediğim gibi jeton geç düştü.. olur onuda yapayım abi..:):) onuda yine siyah pleksi olarak yapayım bari. elimde çıkma pleksi parça olacaktı siyaha boyarım olur..:):)
    |
    |
    arg-ist kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    AMD Ryzen Threadripper 2990WX MSI Meg X399 Creation Nvidia RTX 2080 Ti SLI Corsair Vengeance RGB PRO 64Gb 3600Mhz Ram Sansung 960 Pro m.2 3xRaid 5 Creative Sound Blaster ZXR PCI-E Ses Kartı Custom Water Cooling 4x Seagata 8TB Barracuda Pro HDD 3x ASUS PG279Q 165hz Surround Setup
  • Binbaşı
    1093 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: moslevon

    Tamam anladım Abi benim jeton geç düştü..:):) direk mdf nin arkasından vidalayıp o şekilde yap diyorsun dimi abi..:):)

    evet..

    ama kasayı çabuk bitir yoksa ben sana daha bir yığın iş çıkarırım.
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
canlı radyo dinle
SEO
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,875
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.