|
Arkadaşlar 2 senedir falan depresyondayım ve bu günlerde gerçekten çok kötüyüm, hatta kendimi öldürmeyi bile denedim. Evet biliyorum intihar bir çözüm yolu değil ama gerçekten yoruldum ve acı çekiyorum hem psikolojik hem fiziksel olarak hatta bazı zamanlar kolumu kesseler bu kadar acımaz diye düşünüyorum. her gün ağlamaktan bıktım. Şimdi diyeceksiniz başka uğraşlar bul fakat canım hiç birşey yapmak istemiyor. Eğer depresyonu atlatmış kişiler varsa tavsiye verebilir mi ? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realeu419 -- 5 Mart 2021; 20:44:52 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt







