Şimdi Ara

Deprem sonrası beğenilen Vodafone performansı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
3.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 24
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 46 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • mrtgfb (5 mesaj) furkey (4 mesaj) Jazzalyn (4 mesaj) maaart (3 mesaj) AppleFoni (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (19 mesaj) Mobil (15 mesaj) Mini (3 mesaj) Uygulama (7 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme >> Mobil Operatörler >> Vodafone >> Deprem sonrası beğenilen Vodafone performansı
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    7119 Mesaj

    Aman aman bulaşma ona, ilk mesajı attın 2. yi atma aksi taktirde ondan gelecek 3. cevap mesajı bol bol hakaret içerir.

    Bir aşamadan sonra ruh hastası, gerizekalı, cahil gibi kelimelerle hakarete mâruz kalacağının garantisini verebilirim.

    2 senedir bölümdeyim, tüm samimiyetimle söyluyorum tartışıp hakaret etmediği üye görmedim.

    Aman diyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jazzalyn -- 28 Eylül 2019; 7:39:11 >
    |
    |
    akruban kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1691 Mesaj
    Arkadaş millet olarak abartmakta üstümüze yok,vodafone da çöktü geçin bunları burası Türkiye, Ayamama deresi baskınında sel altında kalan istasyonunu ne çabuk unuttunuz.Vodafone dünya da ki konumu ayrı burda ayrıdır,bu ülke de BTK yan gelip yattıkça, hiçbir şey değişmeyecektir bunu unutmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bella Ciao -- 28 Eylül 2019; 9:2:24 >
    |
    |
  • Yarbay
    2932 Mesaj
    Zaten hatanın büyüğü BTK denen hantal ve gereksiz kurum.Sanırım bu adamların tek görevi imei kayıt vergisini 1.500 liraya kadar güncellemek.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    264 Mesaj
    Bu forumda çok çamur atıldı. Çok çığırtkanlık yapıldı. Vodafone çekmiyor diyerek. Arkadaşlar vodafone un interneti Turkcell e göre yavaş bu doğru ama mobilde 100 MB internetin size ne faydası var? Benim bulunduğum lokasyonda Vodafone 20-30mb hızında. Yetiyor artıyor bile. Mobilde 10mb ve üstü yeterli. Gerisi israf. Ev interneti olsa eyvallah orda tabiki 100 de olması gereki 200 de.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    11382 Mesaj

    Analog yayına yani telsizlere dönmek lazım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    phorever kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    11382 Mesaj

    Benim orda 4gsi çekmiyor ve çekse bile 1 mbps veriyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    prestij06 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    11022 Mesaj

    Vodafone'u yurtdışı firması ile karıştırmamayı tercih ediyorum. Aralarında tecrübe ile ilgili bir bağlantı yok. Biraz tecrübe olsa 4G ihalesinde biraz daha iyi frekanslar alıp daha iyi bir hizmet verirlerdi, L800 bandının en düşük frekanslı dilimini aldık diye 4 bucak 4G reklamı yapmazlardı sadece. Çok daha fazla müşterileri olurdu şuanda. 3G dönemlerinde çalışanlar altyapılarından çok şikayet ederdi, şimdi iletişimim olan pek kimse yok. Ha İkitelli vakaları büyük bir ders olmuştur afetler konusunda, onun katkısı olmuştur eminim. Dünya'daki hizmetlere bakacak olursak Turkcell'in de büyük hissesinin olduğu Telia Sonera da 20 ülkede hizmet veriyor. Hatta pek çok yerde firmalarını Telia isminde birleştirdiler ama Türkiye'de tercih etmezler sanırım bunu. Daha iki sene önce durup dururken şebekeleri çöküyordu.

    Ben aslında Turk Telekom haricinde krizlik bir durum görmedim. Turkcell'de deprem sonrası bildirimleri aldım, açmaya çalıştığımda siteler çok yavaş açılıyordu. 5 - 10 dakika sonra da aramalar gelmeye başladı. Vodafone'u da arkadaşlar kullanıyordu, beş on dakika sonra onlar da iletişime geçmeye başlamıştı ama arada gidip gelme yapmıştı birkaç saat boyunca. Bu tür ilk dakikalardaki yoğunluk kaynaklı ulaşamama problemlerini normal görüyorum. Okuldaki 1400 öğrencinin velisi, 100 öğretmen ve çevredeki tüm halk aynı anda şebekelere asılacağından hiç iletişim hevesim olmadı zaten. İlk öğrenci velileri ulaştı bana.
    Sıkıntı ise Turk Telekom tarafında oldu. Deprem sonrası yoğunluğu bırak saatler sonra bile toparlayamadılar altyapıyı.
    |
    |
    furkey kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Teğmen
    148 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: phorever

    O zaman kendimizi iletişim alanında güvence altına almak adına Vodafone'a geçmek kesin bir çözüm mü?

    Yoksa bir dahakine TT yada Turkcell krizi iyi yönetir Vodafone çökerse?
    Kesilmez diye bir şey yok. Zira vodafone da kesildi. Ancak vodafone daha gerçekçi daha başarılı adımlar atarak süreci iyi yönetti. Bu oluşacak sıkıntılara gösterilecek tepkinin hızı ve doğruluğu ile orantılı. TT veya Turkcell ders alırlarsa aynı düzeye gelebilirler belki. Ancak pek sanmıyorum.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    148 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Vodafone'u yurtdışı firması ile karıştırmamayı tercih ediyorum. Aralarında tecrübe ile ilgili bir bağlantı yok. Biraz tecrübe olsa 4G ihalesinde biraz daha iyi frekanslar alıp daha iyi bir hizmet verirlerdi, L800 bandının en düşük frekanslı dilimini aldık diye 4 bucak 4G reklamı yapmazlardı sadece. Çok daha fazla müşterileri olurdu şuanda. 3G dönemlerinde çalışanlar altyapılarından çok şikayet ederdi, şimdi iletişimim olan pek kimse yok. Ha İkitelli vakaları büyük bir ders olmuştur afetler konusunda, onun katkısı olmuştur eminim. Dünya'daki hizmetlere bakacak olursak Turkcell'in de büyük hissesinin olduğu Telia Sonera da 20 ülkede hizmet veriyor. Hatta pek çok yerde firmalarını Telia isminde birleştirdiler ama Türkiye'de tercih etmezler sanırım bunu. Daha iki sene önce durup dururken şebekeleri çöküyordu.

    Ben aslında Turk Telekom haricinde krizlik bir durum görmedim. Turkcell'de deprem sonrası bildirimleri aldım, açmaya çalıştığımda siteler çok yavaş açılıyordu. 5 - 10 dakika sonra da aramalar gelmeye başladı. Vodafone'u da arkadaşlar kullanıyordu, beş on dakika sonra onlar da iletişime geçmeye başlamıştı ama arada gidip gelme yapmıştı birkaç saat boyunca. Bu tür ilk dakikalardaki yoğunluk kaynaklı ulaşamama problemlerini normal görüyorum. Okuldaki 1400 öğrencinin velisi, 100 öğretmen ve çevredeki tüm halk aynı anda şebekelere asılacağından hiç iletişim hevesim olmadı zaten. İlk öğrenci velileri ulaştı bana.
    Sıkıntı ise Turk Telekom tarafında oldu. Deprem sonrası yoğunluğu bırak saatler sonra bile toparlayamadılar altyapıyı.
    Vodafone 4G altyapısı gayet iyi düzeyde. İyi bant - kötü bant diye bir olay da pek yok. İşin bilimini açıklamak istemiyorum ama bir jenerasyon teknolojisine tahsis edilen bantlar o teknolojinin öngördüğü azami hız limitini mutlaka sağlıyordur. Hatta düşük frekans, havadaki sönümlenmesi daha az olacağından daha uzağa gidebilir. Ancak, dediğim gibi aradaki farklar yok denecek kadar azdır.

    Turkcell yapısal ve yönetim olarak yapısını değiştirmedi. İşe alım süreçleri ve çalışan insanlar konusunda bilgim var. Turkcell hazır bir satın almaydı ve kar üretiyordu. Bir adet bitcoin aldığınızda onu geliştirmeye çalışmazsınız. Değerlenmesini beklersiniz. Ancak vodafone öyle değil. TelSIM alındıktan sonra ciddi yapısal değişikliklere gittiler. Kurumsallık olarak da dünya çapında bir düzeyde ve acil durumlarda önceden dikkatlice belirlenmiş protokollere sahip.
    _____________________________




  • Yarbay
    3278 Mesaj
    Deprem sırasında Vatan Bilgisayar Topkapı şubesindeydim Vodafone bir anlık gitti yaklaşık 5-10 dakika sürmeden şebeke geri geldi , açıkçası ümidim yoktu gitti tamam arayan da ulaşamaz derken bir anda normal hızıma geri döndüm. Annem Turkcell'li ona ulaşamadım ama. Babam ve kardeşim Vodafone'lu hemen kısa görüşüp durumları hakkında bilgi alıp kapattım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    eski üyelik ismi: tanju_
  • Yarbay
    11022 Mesaj

    Kurumsallık kısmını bilmem ama orada çalışan tanıdıklar uzun süre Telsim'den kalma donanımları kullandıklarını, güncellemedikleri yönünde eleştiriyordu. Bu vakitte eminim güncellenmiştir tabi. İngiltere'den uzunca bir süre sistemler geliyordu santrallere.
    |
    |
    furkey kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    31 Mesaj

    telekomda torpille alım da çok, işe yaramayan mühendisler de vardır



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    furkey kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    148 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Kurumsallık kısmını bilmem ama orada çalışan tanıdıklar uzun süre Telsim'den kalma donanımları kullandıklarını, güncellemedikleri yönünde eleştiriyordu. Bu vakitte eminim güncellenmiştir tabi. İngiltere'den uzunca bir süre sistemler geliyordu santrallere.
    Sistem gelmesine gerek yok. Kullanılan ekipmanlar vs. zaten belli bir standardı sağlamak durumunda. Ondan sonrası tamamen sistem protokolleri ile alakalı. Çok güçlü ve eli olmayan bir kol cılız ama eli olan bir koldan daha kötüdür.
    |
    |
    _____________________________
  • Kurmay Yarbay
    13557 Mesaj
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2072 Mesaj

    evet 89 sayfayı detaylı okudum, istanbulda en çok vodafone kullanıldığına dair bir içerik yer almıyor, bilgin olsun.
    |
    |
    mrtgfb kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    419 Mesaj
    Sayın Müşterimiz,

    26 Eylül 2019 tarihinde İstanbul’da meydana gelen 5.8 büyüklüğündeki depremden hemen sonra herkes İstanbul’a ve sevdiklerine ulaşmak, bilgi almak için birden telefonlarına ve sosyal medyaya sarıldı. Altını çizmek isteriz ki deprem sebebiyle Vodafone'un şebekesinde data/internet üzerinden iletişim aksaması, kesintisi yaşanmadı. Kullanıcılar, 4.5G teknolojisi ile yüksek kaliteli ses görüşmesi sağlayan VoLTE gibi teknolojiler sayesinde, WhatsApp gibi uygulamalar üzerinden iletişimlerini gerçekleştirebildiler ve istediklerine ulaşabildiler.

    Telefon konuşmalarını internet yerine ses üzerinden yapmak isteyen aboneler ise aşırı yüklenmeden dolayı oluşan yoğunluk nedeniyle kısa süreli aksaklık yaşadılar. Ancak 30 dakika gibi kısa bir süre içerisinde, şebekemizde durum normale dönmeye ve tüm trafik yeniden verilmeye başlandı.

    Ayrıca, acil durumlarda, Türkiye’de farklı illerde yer alan 11 binamıza trafiği yönlendirerek, müşterilerimize hizmet sunmaya devam ettiğimiz yedekli sistemler ile çalıştığımızı da belirtmek isteriz.

    Bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,
    Vodafone Türkiye



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2570 Mesaj
    vodafona hep cekiodu brnde depremde volte wowifi sagolsun 4gb da hediye geldi herkeze bugun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AppleFoni -- 2 Ekim 2019; 18:17:0 >
  • Yarbay
    3025 Mesaj

    Bana gelmedi :)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    AppleFoni kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2570 Mesaj

    bilmiyorum depremlemi alakali bana geldi :)))



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Backspace7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3025 Mesaj

    Asil bana gelmesi lazım :) ben Silivrideyim depremin merkezindeyim :)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    AppleFoni kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Web Tasarım
Masal Oku
kripto para haberleri
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
1,115
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.