|
Denizbank fastPay [ANA KONU] (82. sayfa)
-
-
Para yükledim geçmedi ne zaman iade oluyor -
hocam iş bankası ertesi gün iade yapmıştı ancak muhtemelen hatalı işlem olduğundan banka kendisi iade işlemi yaptı çünkü bu rezil fastpaye kalsa kendileri para yattıktan 9 gün sonra şikayet kaydına dönüş yaptılar kart numarasını alabilir miyiz gibisinden. -
Kredi kartına bağlı ben Axess kullanıyorum Fastpay’den ödeyince %5 iade ediyor internet harcaması olarak görüyor fatura ödemesi olarak görmüyor. -
Axess'in hangi kampanyası olarak görüyor? -
Axess üniversite kartı internet alışverişine %5 Chip Para veriyor. FastPay’den fatura ödeyince kart fatura olarak algılamıyor İnternet alışverişi olarak tanıyor -
Şu anda %3 o ve arkadaş sektörü soruyor olabilir, emin değilim.quote:
Orijinalden alıntı: 3erkay98
Axess üniversite kartı internet alışverişine %5 Chip Para veriyor. FastPay’den fatura ödeyince kart fatura olarak algılamıyor İnternet alışverişi olarak tanıyor
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Iphone çekilişine katıldığımızı nerden görüyoruz
-
Carrefour 10 TL iade kampanyası bitti mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fastpay üzerinden Vodafone TL yüklemesi yaptık ama işlemin üzerinden iki gün geçmesine rağmen TL yüklenmedi. Şimdi Fastpay'e e-posta gönderdim. Böyle bir durumda süreç nasıl işliyor?
-
Son dönemde Fastpay’e para yüklerken sürekli hata veriyor. Diğer taraftan para çıkıyor ancak fastpay’e gelmiyor. Bu soruna bir türlü çare bulamadılar -
-
Arkadaşlar Denizbank dan mesaj geldi sayın isviçreli ... 10000 TL ön onaylı limitiniz hazırdır. Nihai değerlendirme için 30 gün içinde en yakın bankamıza başvurunuz...
Nedir bu olay bilgisi olan var mı , başvuru yapmadım bir yere. Kredi mı kredi kartı mı anlamadım .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fastpay'de işlem yapmaya çalışırken (banka kartından fastpay hesaba para yükleme) "yıllık işlem limitiniz dolmuştur" diyor. İşlem limitlerini kontrol ettim, uygulamada banka kartından yükleme yıllık limit yok. Müşteri hizmetlerinden de teyit ettim. Kayıt oluşturdular ama gelen cevap "yıllık limitiniz dolmuştur". 3 kez denedim sonuç hep aynı. Limitim ne kadar diye sorduğumda onu göremiyoruz diyorlar. Benzer sorun yaşayan var mı?
-
quote:
Orijinalden alıntı: tamertuncFastpay'de işlem yapmaya çalışırken (banka kartından fastpay hesaba para yükleme) "yıllık işlem limitiniz dolmuştur" diyor. İşlem limitlerini kontrol ettim, uygulamada banka kartından yükleme yıllık limit yok. Müşteri hizmetlerinden de teyit ettim. Kayıt oluşturdular ama gelen cevap "yıllık limitiniz dolmuştur". 3 kez denedim sonuç hep aynı. Limitim ne kadar diye sorduğumda onu göremiyoruz diyorlar. Benzer sorun yaşayan var mı?
Yıllık limit=100000₺ dolduysa 2022 yi beklemek gerekiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıllık 100 bin TL değil, 20 bin TL olması lazım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
20nin değil ama 100bin doğru olabilir. Ancak net rakam hiç bir yerde yazmıyor. -
quote:
Orijinalden alıntı: projist
Yıllık 100 bin TL değil, 20 bin TL olması lazım.Yıllık 100000₺. O da Denizbanklı olana.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yıllık Limit 100.000 TL. (Denizbank müşterisi olmak şartı ile). Ancak bu 100.000 lik limiti pratikte 50.000 olarak kullanabilirsiniz. Çünkü hem para yüklerken, hem de aktarırken limitten düşüyor.
Ben önce limiti bitirmemek için denizbank hesabına aktarım yapıp ordan aktarıyordum. Ancak sonra limitin yine düştüğünü farkettim. Örneğin siz 1000 TL. yükleyip , başka hesaba aktardığınız zaman hem yüklerken, hemde aktarırken olmak üzere 1000+1000 =2000 şeklinde yıllık limitten düşüyor. Tabi aylık limite bakıp yıllık limite bakmayanlar farkında olmadan yıllık limiti doldurmuş olabilirler.
-
Kalan limitimizi nerden öğrenebiliriz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X