Arkadaşlar merhaba iki gün önce a101 den 100 tl lik fiş ile Denizbank'a gittim fazizsiz masrafsız 2000 tl aldım. sonra parayı çekecekken baktım kurtaran hesap açılmış . Banka mesai dışı olduğu için müşteri hizmetlerini aradım ve kurtaran hesabı kapatmak istediğimi söyledim . Oda bankadan yapabileceğimi söyledi . Diğer gün bankayı aradım ve krediyi çektiğim görevliye bağlandım . İşte dedim kurtaran hesabı kapatmak istiyorum . Önce dedi ki kredi bitmeden böyle bir işlem yapamazsınız . Sonra dedim müşteri hizmetleri yapabileceğimi söyledi . sonra bu krediyi ben verdim kredi bitmeden kapatmam dedi . Bende cebinizden vermediniz bunu ödeyen benim kapatmak istiyorum dedim . ses tonum gayet sakindi. bana dediği şey ben telefonu kapatıyorum bu konşma tarzınızdan bu konuşma nereye gideceği belli, yaptıgım iyilikleri larşılığı bu olsa gerek dedi . Dedim ne iyilik yaptın bana krediyi cebinden mi verdin sen hayırdır ? Ben kapatmak istiyorum . Ben kapatmıyorum gelip gişeden kapatırsın dei . Bende bu konuşmalar dinleniyor bakalım sizi şikayet edeyim dedim bana ne iyilik yapmışsınız görelim bu konuşma tarzınızı dedim ( resmen kadın telefona bana trip atarak bağırıyor ) Arkadaşlar sizce bu kişiyi şikayet edeyim mi ?
Hakkaten banka memurlarinin bu artisligini anlamiyorum İstisnasiz hepsinde banka muduruyum havasi var
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Vatikanli Mumin
kullanıcısına yanıt
aynen öyle
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme