Şimdi Ara

Demon Slayer beklemekten iflahım kesildi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar ben bu demon slayer yüzünden ömrümden ömür gitti otaku olmanın şartı sabırsa ben sabır profesörü oldum resmen bölümler arası bekle bekle film yap filmi böl tekrar yayınla bir de üstüne sezonu bir sene sonraya at hani kardeşim biz ölümsüz müyüz


    tanjiro desen her zaman sabırlı efendi iyi çocuk tamam anladık kardeş sevgisi kutsal ama biraz da sinirlen be çocuk bizim sinir sistemimiz gitti sen hala su nefesiyle sakin sakin takılıyorsun gözyaşlarımızdan gölet oldu farkında mısın


    zenitsu zaten kulaklarımı bitirdi o çığlıklarla


    Nezuko da hep bambu kemiriyor YA NEDEN NEDEN NEZUKO DA KALEYE GİTMEDİ TANJİRO İLE GÜÇLERİ BİRLEŞSİN MANYAK BİR PATLAMA OLSUN DİYE HAYAL ETMİŞTİM AMA DIŞARIDA KALDI


    ben artık sabır taşı değil sabır anıtı oldum yeni sezonu beklerken gençliğim gitti demon slayer çıkana kadar eylülde gelmez de uzatırlarsa muhtemelen ben de on iki iblisten birine dönüşeceğim......





    _____________________________




  • tek ben mi izliyorum kimse yanıt atmamış...

    _____________________________
  • japonyadayım filmi izledim mğthişti artık anime gelmeyecek 2 yılda bir film gelecek bekliycez mecbur

    _____________________________
  • Elric. kullanıcısına yanıt

    GERÇEKTEN MÜTHİŞ MİYDİ AĞAĞAĞAĞAĞAĞĞĞ



    (2 yılda 1 çok kötü olmuş beklerken hayat bitecek)

    _____________________________
  • Kimetsu no Yaiba: Mugenjou-hen bugün çıkıyor. İzleyecek varsa aranızda yorumları bekliyorum. Değer mi gitmeye?

    _____________________________
  • Güzel kardeşim aç mangasını oku merak ediyorsan.


    Bence hikaye olarak çok kötü bir yapım. Animesi mükemmel.

    _____________________________
    Dünyayı bize büyük gösteren o'nun büyüklüğü değil, bizim küçüklüğümüzdür (Şeyh Edebali) Sen nefsini hak ile meşgul etmezsen, nefis seni batıl ile meşgul eder. Suç her zaman başkasındadır; kendimiz her zaman masum, çalışkan, azimliyiz. Sıradan insanların büyük televizyonları, sıradışı insanların ise büyük kütüphaneleri vardır.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.