|
arkadaşlar ben bu demon slayer yüzünden ömrümden ömür gitti otaku olmanın şartı sabırsa ben sabır profesörü oldum resmen bölümler arası bekle bekle film yap filmi böl tekrar yayınla bir de üstüne sezonu bir sene sonraya at hani kardeşim biz ölümsüz müyüz tanjiro desen her zaman sabırlı efendi iyi çocuk tamam anladık kardeş sevgisi kutsal ama biraz da sinirlen be çocuk bizim sinir sistemimiz gitti sen hala su nefesiyle sakin sakin takılıyorsun gözyaşlarımızdan gölet oldu farkında mısın zenitsu zaten kulaklarımı bitirdi o çığlıklarla Nezuko da hep bambu kemiriyor YA NEDEN NEDEN NEZUKO DA KALEYE GİTMEDİ TANJİRO İLE GÜÇLERİ BİRLEŞSİN MANYAK BİR PATLAMA OLSUN DİYE HAYAL ETMİŞTİM AMA DIŞARIDA KALDI ben artık sabır taşı değil sabır anıtı oldum yeni sezonu beklerken gençliğim gitti demon slayer çıkana kadar eylülde gelmez de uzatırlarsa muhtemelen ben de on iki iblisten birine dönüşeceğim...... |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt






