DEM'den bunu beklemezmiş!!!
-
-
İlk açılım süreci ve hendeklerde şehit olan onlarca güvenlik gücünü çabuk unutmuş reiz.
_____________________________
Mid-tempo beats, soulful grooves and head nodding selections. -
Askerini, polisini şehit etmelerini bekliyordun da düşman demelerini mi beklemiyordun reis? Bu nasıl bir Flash TV dizi karakteri rolüdür böyle.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Vay be ben halen seçim zamanını hatırlıyorum bunlar hdp el ele deyip oyları toplamışlardı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Ne kadar naif, ne kadar nazik, ne kadar kibar bir yaklaşım ve ne kadar yumuşak bir söylem: bunu gören de, "ah canım, çok mu üzüldün, kıyamam sana" derdi.. demden hiç bunu beklemezmişmiş...İşte dünya adamı olmak, koltuk sevdalısı olmak, sertliği ile bilinen ve chp ye demediğini bırakmayanın erdoğanı ne hallere çeviriyor, ne söylemler söylettiriyor, görüyorsunuz. Sırf süreç bozulmasın, bunun neticesinde gelecek olan oylara birşeyler olmasın, yani yine iktidarda kalayı diye erdoğan konuşma tarzını bile değiştiriyor, bahçeli çark üstüne çark ediyor.
Bir düşünün; bu süreç olmasaydı erdoğan, demi yerden yere vurur, o polisler de o gösteriye asla izin vermezlerdi. işte ürkütmemek, korkutmamak uğruna söyleyeceklerini içine atıp " dostlar bu olayda dahi sessiz kalmasın, bizi konuşurken görsünler" minvalinde birşeyler söylemek zorunda kalıyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dekareme -- 26 Ekim 2025; 9:9:41 >_____________________________
-
Yine kandırılma durumu sanırım...
2015'te de birileri 'Milletimiz bizi affetsin..Bunlar bizi aldatmış' demişlerdi...
_____________________________ -
Kandırıldık vol bilmem kaç oldu bu artık ve hala oy verecekler olması akıl almaz bir durum.
_____________________________ Of all the varieties of virtues, liberalism is the most beloved. -Aristotle
-
Salı günü sarayda yapılması beklenen görüşme nedensiz Perşembe gününe atılmış.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ BAY VURAL -
Barış süreci dediğin şey zate bu yüzden var; taraflar masada akılla hareket etsin diye. Cumhurbaşkanı da bu dönem devlet aklının gereğini yapmıştır. çünkü liderlik, ülkenin çıkarını gözetir. Kardeşim, bu vatanın evlatları daha fazla ölmesin diye bir yol aranıyorsa, bu bir mecburiyettir. Kimse keyfinden masaya oturmuyor. Ama işine gelmeyenler, konuyu akılla mantıkla tartışacağına duygusal sloganlara sarılıp işin içinden çıkıyor.
_____________________________ -
DEM
HDP
CHP
İBB
EKO
KENT UZLAŞISI
YANDAŞLAR
HALKTV VE EVLİLİK
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eg2077 -- 26 Ekim 2025; 19:56:38 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Butun bunlar tek bir maddenin degistirilmesi icin. Ama referandumsuz o isi yapabilmek icin CHPden de vekile ihtiyac olacak. Bakalim CHP bu defa sasirtacak mi...
_____________________________ -
https://vt.tiktok.com/ZSUogwVr3/
halk tv
merdan
muharrem ince
Orbit TVyoutubeMuharrem İnce Merdan Yanardağhttps://youtube.com/shorts/wi2zNzMoChM?si=wfGpl4999mK810zk
Gazete DuvaryoutubeMuharrem İnce - Merdan Yanardağ tartışmasında ikinci perdehttps://youtu.be/tPCaeWl6Y60?si=lf7_0h5q6UIR8Vel
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eg2077 -- 27 Ekim 2025; 6:58:22 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Benim 16 yaşındaki yeğenim bunu yapacaklarını tahmin eder ama 21 yıldır Türkiye Cumhuriyeti'nin yönetimini sürdüren kişi bunu yapmalarını beklememiş vay be 🤣🤣
_____________________________ Alışveriş yaptığım kişiler Liquido02 / Unborn / Sahapo / Umut Aşkın / Nicolae / fbastan / blackcold1907 / osman13 / alperekrem / pepe7115 / murat708 / van doom / Ocondrion / BERATTAN / oguzmete / ghostofsparta / intikad / nevzatcan21 / tammel / selman159 -
Yaptıkları iş Halkın genelinde karşılık bulmayınca hemen 360 derece dönme politikaları bunlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ -
ciafetöchp sonuçta itrail için çalışıyorsunuz sanırım manipülatör olarak. onların yöntemleri böyle çünkü tam sizn yaptığınız gibi.
yazıda "istemezdim" yazıyor ama siz beklemezdim diye başlık atıyorsunuz. tam bir fetö taktiği.
aynı manaya getirmek münkün değil yazılanla bu atılan başlığı.
ajan mısınız?
_____________________________
Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //_______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b] -
Kurucu Önder ile Meclis'te Biji Serik APO sloganlarını eklemeyi unutmuşsun.
Şimdi desene Erdoğan PKK ile anlaşıyor diye. Yerse tabi :)))
_____________________________ -
almanya
ali ertan toprak
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________
En Beğenilen Yanıtlar
|
İlk açılım süreci ve hendeklerde şehit olan onlarca güvenlik gücünü çabuk unutmuş reiz. |
|
Askerini, polisini şehit etmelerini bekliyordun da düşman demelerini mi beklemiyordun reis? Bu nasıl bir Flash TV dizi karakteri rolüdür böyle.
|
|
Yine kandırılma durumu sanırım... 2015'te de birileri 'Milletimiz bizi affetsin..Bunlar bizi aldatmış' demişlerdi... |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler








