Şimdi Ara

DELTA SERVİS Rezaleti almayın aldırmayın (Xiaomi mi 5)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
8.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha önce telefondan iki adet almıştık ve çok memnunduk ve 3. telefonu aldık telefonun ekranı bizdeki diğer mi 5 ler ile yan yana getirince soluk duruyor ekranı( diğer mi 5 ler ile aynı ayarlar aynı parlaklık telefonu sıfırladık yine düzelmedi ) ve şarj adaptörü arızalı çıktı işte sorun burada başlıyor 14 günlük iade süresi dolmadan Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradık iade/değişim için telefon kullanıldığı ikinci el cihaz durumuna geçtiği için cihazı test edilmesi için servise göndermemi ve servis raporuyla iade veya değişim alabileceğimi söyledi bende servise günü dolmadan gereken sıkıntıları yazıp adaptör ve ekran bozuk gerekli raporun verilmesi veya değişmesi için başvurdum telefon servise gitti evde yoktum bugun itibari ile kargo ile geldi oda ne Kargocu 6 tl Kargo ücreti istemiş ben tabi şaşırdım daha önceden bir çok arızalı ürün gönderdim hiç biri evime ürünü alıcı ödemeli olarak göndermedi yanlışlık var dedim kesin kargo bilgilerini girdim yk kargo sitesine evet kargo alıcı ödemeli gelmiş neyse dedim ürünü yapmışlarsa sorun yok ozaman Servis fişini aldım Adaptör değişimi yapıldı diyor ekran sorununa hiç değinmemişler bile telefonu açtım ekran yine aynı bir değişiklik yok neyse adaptöre bakayım dedim O DA NE ADAPTÖR yok ayrıca telefona hiç iyi davranılmamış ekranda kırılmaz koruyucu vardı ter temiz gönderdim kırılmaz camda çizikler var ve leke içinde geldi herhalde tamir eden teknisyen masada yemek yiyip yağlı eller le cihaza bakmaya çalışmış muhtemelen masanın üzerine rast gele atılmış tekrar göndermeye korkuyorum bunlar telefonu bozar gönderirler ekran biraz farklı böyle kullanacam. Yani anlayacağınız paramızla rezil olduk Ne telefon yapılmış nede değişim yapıldı dediği adaptör kutunun içinden çıktı bari eski bozuk adaptörümü gönderseydiniz be sayın ciddiyetsiz DELTA SERVİS Aynısnı hb da yorum olarak da yazdım bu servise güvenip telefon aldım demeyin arkadaşlar yurt dışından garantisiz alın hiç değilse paranız cebinizde kalır böyle rezillik ciddiyetsizlik hiç bir serviste görmedim ben

    Not: Kargo alıcı ödemeli geldi ekran görüntüsünü de atacam düşündükçe sinirlerim bozuluyor garantili ürün servis bide dalga geçer gibi alıcı ödemeli kargo gönderiyor

    DELTA SERVİS Rezaleti almayın aldırmayın (Xiaomi mi 5)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AL3lMA -- 29 Ocak 2017; 17:24:31 >







  • Geçmiş olsun hocam.

    Tüketici hakem heyeti diye bir şey var. Çekimser olmayın.

    Gidin belgelerle başvurun hakkınızı sonuna kadar alın.
  • Lana-Del-Rey kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam suan Sony Z5 Compact için de iade bekliyorum halen hekem heyetinden 4 ay oldu daha işleme alındı aşamasında yoruldum şimdi bu telefonu da gönderirsem başka telefon alacak maddi güç yok ve okadar zamana sahip değilim malesef çok ağır işliyor tüketici hakem heyetinin süreçleri tabi yanlarına kalmayacak elimden geldiği kadar üstüne gidecem
  • Aslansın

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stres yaptım
  • İthalatçı garantili demek garantisiz demek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam olarak öyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ithalatçı garantili zaten garantisiz demek..yurtdışından almayın keesinlikle buradan alın..yurtdışından aldığınız ürün sınırdan geçmez ve dönüşte kaybolursa paranızı geri almaya unutabilirsiniz..
    aldığım bir ürünü fake dolayısıyla paketleyip geri yolladım(kayıtlı) ptt de teslim edildiği onaylansa da satıcı ben almadım dedi ve ödeme yapmadı..paypala 7 dispute açıp evrakları sunmama rağmen satıcıyı haklı buldu.
  • Yukarı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ajanblue kullanıcısına yanıt
    Yurtdısından derken yurt dısından getirenler veya giden tanıdık olabilir ondan bahsettim hocam yani garantisiz tabiki gümrükte takılıyor telefon olunca
  • Haram zıkkım olsun. Bu tüketici fazla para verip en azından delta garantili olsun istiyor. Yine de hizmet alamıyor, mağdur oluyor. Yazık günah. Böyle konuları okudukça üzülüyorum. Ritzy garantili bir G4 te benim hakem heyetinde bakalım
  • Öncelikle çok geçmiş olsun kardeşim 😞 bende hanıma telefon alacağım bütçem 1200 1400 civarı baya araştırıyorum sonlara doğru mi5 prime 64gb almaya kara verdim gibi ithalatçı delta garantili fakat senin yorumun ciddi bulanıma soktu beni ne yapayım sence o özelliklerini sevdim telin hızı kslitesi hafızası vb. Düşüncelerini ve önerilerinizi merakla bekleyeceğim tekrardan çok geçmiş olsun kardeşim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • naksibend kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam cihaz gerçekten güzel bir cihaz size tavsiyem hiçbir etiketini sökmeyin sadece ekrandaki koruyucuyu cıkarıp herhangi bir kişisel ayarlama yapmadan şarj kamera ekran gibi önemli şeyleri kontrol edip öyle sökün etiketleri eger cihazda problem yok ise sıkıntı yok var ise iade için hepsiburada ile iletişime geçin tabi oradan alacaksanız cihaz gerçekten güzel bir cihaz ben memnunum fakat işiniz garantiye düşerse o kısım biraz sizi yorabilir delta dısında farklı bir garantri firması var ise isterseniz onları tercih edebilirsiniz gerçi hepsinin aynı halt oldugunu düşünüyorum ama umarım bir problem ile karşılaşmazsınız hatta siz hp yerine n11 gittigidiyor gibi sitedeki satıcılardan almayı deneyin daha ilgili oluyorlar ve ödeme sistemi daha garanti yapıyor işi önceden bir mesaj atarsınız problem olması halinde iade değişim hakkınızı satıcıya sorarsınız ben bundan sonra telefonu hp buradadan almayı düşünmüyorum bu konuda tavsiyem almadan önce satıcıyla iletişime geçin hepsi delta servis garantili olmuyor




  • İlgin ve detaylı açıklaman için gerçekten çok teşekkürler kardeşim o zaman gitti gidiyor gibi bi plan yapalım hadi hayırlısı bakalım hayırlı akşamlar dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlgin ve detaylı açıklaman için gerçekten çok teşekkürler kardeşim o zaman gitti gidiyor gibi bi plan yapalım hadi hayırlısı bakalım hayırlı akşamlar dilerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • naksibend kullanıcısına yanıt
    Rica ederim hocam iyi akşamlar
  • hocam merhabalar benim telefonumda da şuanda kamerasıyla ilgili bi sorun var telefon doğru düzgün odaklamıyor. odakladığı yer çok güzel net gözüküyor ama diğer tarafları buğulu bulanık gözüküyor. Alalı 1 hafta oldu benimde bende iade etmek istiyorum aynı şeyi söylediler banada açıldığı için iade olmaz die. Sizce ne yapmalıyım bile bilede yollamak akıllıca olmaz. Aklımda yinede bir hespi buradaya yollayıp şansımı denemeyi düşünüyorum ama üstündeki koruyucu etikeini atmışdım. Önerebileceğiniz birşey varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FuKaGa

    hocam merhabalar benim telefonumda da şuanda kamerasıyla ilgili bi sorun var telefon doğru düzgün odaklamıyor. odakladığı yer çok güzel net gözüküyor ama diğer tarafları buğulu bulanık gözüküyor. Alalı 1 hafta oldu benimde bende iade etmek istiyorum aynı şeyi söylediler banada açıldığı için iade olmaz die. Sizce ne yapmalıyım bile bilede yollamak akıllıca olmaz. Aklımda yinede bir hespi buradaya yollayıp şansımı denemeyi düşünüyorum ama üstündeki koruyucu etikeini atmışdım. Önerebileceğiniz birşey varmı ?

    Hocam Kameranızda sorun yok gayet güzel çalışıyor o olması gereken zaten isterseniz ayarları değiştirim kamera arayüzünde soldaki dokunmatik tuşa basılı tutun ayarlar geliyor oradan değşebilirisiniz ayarları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FuKaGa

    hocam merhabalar benim telefonumda da şuanda kamerasıyla ilgili bi sorun var telefon doğru düzgün odaklamıyor. odakladığı yer çok güzel net gözüküyor ama diğer tarafları buğulu bulanık gözüküyor. Alalı 1 hafta oldu benimde bende iade etmek istiyorum aynı şeyi söylediler banada açıldığı için iade olmaz die. Sizce ne yapmalıyım bile bilede yollamak akıllıca olmaz. Aklımda yinede bir hespi buradaya yollayıp şansımı denemeyi düşünüyorum ama üstündeki koruyucu etikeini atmışdım. Önerebileceğiniz birşey varmı ?

    Aslında haklısınız odaklamasında tüm mi5 ler de var o odaklama problemi belki güncelleme ile düzeltilir
  • Benim de redmi 3s prime telefonum aldıktan sonra 1 ay olmadan 3g ve 4g hatları görmez oldu. İade istedim servis raporu lazım dediler. Delta servise yolladım yollamaz olsaydım. Bir ayı geçti hala telefon yok. İki hafta önce işlemler bitti hafta başı yolluyoruz demişlerdi. Ses seda çıkmayınca telefon ettim karşıdaki hanımefendi telefonunuzun işlemleri bitmemiş bittikten sonra yollanacak dedi. Oldu mu olmadı mı onu söyleyin bari yeni telefon alacağım ona göre diyorum hiç bir bilgi yok. Maillere de ya cevap vermiyorlar ya da çok geç cevap veriyorlar(3 günden sonra gibi). Bir daha garantisiz alırım da delta garantili falan asla almam rezillik.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.