Şimdi Ara

DELTA SERVİS PİŞMANLIĞI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba;
    28.04.2016 Tarihinde cep telefonumu kargoya verip ertesi gün Delta Servise ulaşmıştır. Cihazımdaki arıza 2 ay önce veren arızanın aynısıdır ve yapılması gereken işlemler de ilk günden kendimde söyleyerek ana kart değişimi olduğunu bahsetmiştim. Cihazımın sorunu ekran kararması ekran çip i yada veri yollarından hasar meydana gelmesi diye düşünüyorum. Cihazım 4 defa garantiye gidip geldi fakat bir türlü Delta Servis teknik ekibi düzen tutturamadı. Cihazım en fazla 2 ay dayanıp daha sonrasında patlaklar vermeye başlıyor. Gelelim en önemli kısma. Telefonu verirken aciliyetini ve mağduriyetimi sizlere dile getirmek adına hem cihaz üzerine not yazdım hem de telefon ile sizlere ne kadar acil olduğunu belirttim. Tabi ki siz bu konuda beni fazla umursamadan yetiştiremeyeceğiz denildi. Ben her aradığım bu hafta içi teslim edeceğiz ürün bekliyoruz denilip beni bir süre bu şekilde KANDIRARAK oyaladınız. Hem çağrı merkeziniz hem de Müşteri Temsilcisi İLYAS bey, Bu sizin firmanızın ne kadar ACİZ olduğunun göstergesi olarak tüm forum ve şikayet sayfalarında yayınlanacaktır. Bu hafta başı yani pazartesi günü özellikle İLYAS beyi arayıp telefonum hakkında detaylı bilgi almak istedim. İlyas bey dedi ki ; “ Telefonunuzun ana kart değişimi yapılacağı için parça bekliyoruz. Elimizde stok bulundurmuyoruz dedi” Bende İlyas beyin bu sözüne inanarak beklemeye devam ettim. Çarşamba günü müşteri hizmetlilerini aradığımda telefon hakkında bilgi almak istediğimi söyledim. Müşteri hizmetlilerinden bana gelen cevap şu şekilde “ANA KART DEĞİŞİMİ YAPILMADI ANA KART ONARIMI YAPILMAKTADIR.” Denildi. Şimdi oturup bi sakin KAFANIZLA düşünün. SİZ KİMİ KANDIRIYORSUNUZ ACABA BEN SİZİN KADAR SAHTEKAR BİR TEKNİK SERVİS ÖMRÜM HAYATIMDA GÖRMEDİM. HER KONUŞMAMI KAYIT ALTINA ALARAK ELİMDE BİRER DELİL OLARAK SAKLAMAKTAYIM. 20 HAZİRAN 2016 SAAT 10:30’DA MAHKEMEMİZ SİZİNLE DELTA SERVİS İLE TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNİN ALDIĞI KARAR İLE MAHKEME AÇILDI. BURADA BİRER BİRER DELİLLERİ ÇIKARTARAK YÜCE ADALETİN HUZURUNA SUNACAĞIM. Ve bununla bitmeyecek tüm gitti gidiyor n11.com gibi web sayfaların da DELTA SERVİSİNE GÜVEN OLMADIĞININ KANITINI RESMİ OLARAK YAYINLAYACAĞIM. Forum sayfalarında şikayet sayfalarında kendi rezilliğinizin göstergesini TÜM TÜRKİYEYE yayacağım. Siz halen beni kandırmaya devam ederken tüm İstanbul ve Ankara sokaklarında rezaletinizin dev posterlerini göreceksiniz. Şimdi hala yalan söylemeye devam edilecek mi çok merak ediyorum. Gün içerisinde tekrar arayacağım telefonun durumunu tekrar sorup tekrar kayıt alacağım. Sonucu çok merak ediyorum. Sizler kendinizi kendiniz yaktınız. Davranışlarınızı ve söylediğiniz kelimelerin tutarsız olduğunun kanıtlarını tek tek elime verdiniz.

    delta servis PİŞMANLIKTIR.

    ARKADAŞLAR SİZ SİZ OLUN DELTA SERVİSİ TERCİH ETMEYİN.







  • Maalesef telefonumu almadan önce sizin yazınızı görmemişim. Bundan sonra tövbe ettim bu delta dan bişey almıycam.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.