Şimdi Ara

Delta Servis İstemediğim Halde Parça Değişimi Yapıyor!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.165
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ekrandaki ışık sızmasından dolayı Xiaomi Mi 6 telefonumu delta servise gönderdim. Yanında gönderdiğim not ile kesinlikle ekran değişimi veya onarım istemiyorum diye belirttim. Fakat 1 hafta geçtikten sonra Delta Servis'in arıza takip bölümünden kontrol ettiğimde Son durum kısmında "Parça Bekleniyor" yazıyor. Bunu üzerine hem destek talebinden bulundum hem de telefon ile servisle görüştüm. Telefondaki müşteri temsilcisi bana telefonun ekranı sorunlu diye gönderdiğimi ve ekran değişeceği için parça beklendiğini söyledi. Parça değişimi istemediğimi yanında gönderdiğim not ile belirttiğimi, buna rağmen niye onarım yapıldığını sorduğum. Burası servis buraya ürünler tamir için gönderilir gibi saçma bir cevap aldım. Ekranın değişmesini istemiyorum değiştirilmesin işlemleri durdurun dediğimde de tamir sürecine müdahele edemiyoruz şeklinde bir cevap aldım. Yani şu an zorla 1 aylık telefonumun ekranını değiştirecekler!

    Delta Servis ile daha önce de servis sürecinde sorunlar yaşadım ve hala yaşıyorum. Bu işin sonunda telefonu iade edip Xiaomi marka herhangi bir ürün almamayı düşünüyorum. İnsanları Xiaomi'den soğuttuğun için teşekkürler Delta Servis!

    Delta Servis İstemediğim Halde Parça Değişimi Yapıyor!
    Delta Servis İstemediğim Halde Parça Değişimi Yapıyor!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leonly -- 19 Mart 2018; 12:50:37 >







  • 😂 bozup gönderecekler değil mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam ne yapacağımı şaşırdım. Delta servis dışında ithalatçı garantili yok. Samsung almaya kalksan Samsung servisi ile 1000 TL fark var neredeyse. Ne yapalım yani ülke böyle bir yer. Apple alalım desek ucuz değil gücümüz yetmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uğraştım biraz ama değişim yapmalarını engelledim. Daha önce başka bir cihaz için konuştuğum yetkili aradı. Müşteri temsilcisinin dediklerine "yanlış bilgi verilmiş size" dedi. "Parça değişimi istemezseniz değiştirmeyiz, size geri yollarız, öyle siz istemeden değişim yapılmaz" dedi. Her neyse sonuç itibariyle iade/değişim raporu aldım. Satıcıya da bu artık 2. telefon 3.ye değiştirmek istemiyorum deyip iade ettim. Farklı bir model ile yoluma devam edicem, Xiaomi Mi Mix 2 Seramik 128 GB aldım. İnşallah bu telefonda sorun yaşamam.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.