Şimdi Ara

DELL TEKNİK SERVİS (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
257
Cevap
5
Favori
17.168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • babayı yedik desenize şimdi, aptop sağlam gelsin ben 100 tl verip adaptör almaya razıyım kazasız belasız gelsinde bir şey istemiyorum cidden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lemansky -- 7 Mayıs 2014; 20:50:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lemansky

    babayı yedik desenize şimdi, aptop sağlam gelsin ben 100 tl verip adaptör almaya razıyım kazasız belasız gelsinde bir şey istemiyorum cidden.

    Hocam şimdiden moralini bozma ama sen önlemini almaya çalış müşteri hizmetlerini,teknik servisi falan arayıp en ufak bi çizik olursa iade ederim falan filan diye uyar en azından belki özen gösterirler.

    Hatta sana Küçükyalı destek plaza'nın numarasını vereyim 0 216 556 13 85.

    bu numara direk senin pc'nin onarımının yapılacağı yerin numarası ... Umarım bi sıkıntı çıkmaz sağsali ulasır eline, kolay gelsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacro00

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lemansky

    babayı yedik desenize şimdi, aptop sağlam gelsin ben 100 tl verip adaptör almaya razıyım kazasız belasız gelsinde bir şey istemiyorum cidden.

    Hocam şimdiden moralini bozma ama sen önlemini almaya çalış müşteri hizmetlerini,teknik servisi falan arayıp en ufak bi çizik olursa iade ederim falan filan diye uyar en azından belki özen gösterirler.

    Hatta sana Küçükyalı destek plaza'nın numarasını vereyim 0 216 556 13 85.

    bu numara direk senin pc'nin onarımının yapılacağı yerin numarası ... Umarım bi sıkıntı çıkmaz sağsali ulasır eline, kolay gelsin..


    Saolasın hocam yarın burayı arayım ozaman ben bu 080 ile başlayanı arayıp soruyordum 2günde bir günlük veya valla canım sıkıldı mesajları okuyunca kazasız belasız gelsin adaptör olmasın ben alırım artık.

    Senin makine geldi mi hocam onu göremedim mesajda da?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lemansky -- 7 Mayıs 2014; 21:47:19 >




  • Üstad adaptör arızasın da pc yi niye yolladın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farks

    Üstad adaptör arızasın da pc yi niye yolladın.

    Hocam bana pc'yide yolla dediler birde o ramların orada vida sesi geliyordu sallayınca gitmişken onada baksınlar diye düşündüm salak karı anlamıyor ki lan diyorum adaptör bozuk onu gönderiyim veya yenisini gönderin yok test için gerekli laptopda diyor canımı sıktı gönderdim ama el mahçup.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lemansky

    quote:

    Orijinalden alıntı: farks

    Üstad adaptör arızasın da pc yi niye yolladın.

    Hocam bana pc'yide yolla dediler birde o ramların orada vida sesi geliyordu sallayınca gitmişken onada baksınlar diye düşündüm salak karı anlamıyor ki lan diyorum adaptör bozuk onu gönderiyim veya yenisini gönderin yok test için gerekli laptopda diyor canımı sıktı gönderdim ama el mahçup.

    Sanmam pc yi açmazlar en fazla alt kapağı açarlar kaparlar 2 dk sonra. Bilgisayarına bişey olmaz. Dua et aorun adaptör de en fazla onu parçalarlar :)

    Sen bakma bize bizim sorunlar da büyüktü şansımız da yaver gitmedi. Hepsinden çok derdimizi anlatamadık. İçin rahat olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dun gece bataruasi full olarak kapattigim bilgisayarım bu sabah açma tuşuna basinca acilmadi modeli 7537
    Simdi napsam bilemiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Laptopa elektrik geliyor mu? On/Off tuşuna basarken biosa girmeyi dene. Bataryayı çıkarıp dene. Olmazsa Win 8 Dvd'sini sürücüye takıp laptopu açmaya dene. Yine de olmazsa Koç sistem destek merkezine göndermekten başka çözüm yolun kalmıyor demektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ettu

    Laptopa elektrik geliyor mu? On/Off tuşuna basarken biosa girmeyi dene. Bataryayı çıkarıp dene. Olmazsa Win 8 Dvd'sini sürücüye takıp laptopu açmaya dene. Yine de olmazsa Koç sistem destek merkezine göndermekten başka çözüm yolun kalmıyor demektir.

    optik sürücü yok

    ayrıca aç/kapa tuşuna basınca hiç bir tepki yok ekran gelse bios denicem ama tepki yok oyle duruyor

    ve az önce farkettim kasayı dinleyinde fan deliklerinin ordan çok ince zar zor duyulan bir çınlama sesi var

    salı günü servise teslim etmeyi düşünüyorum başka çarem yok
  • CrossOver55
    Bu serilerde DVD sürücü olmadığını biliyorum. Elinde harici optik sürücü varsa diye düşündüm. Senin laptopu yorucu bir macera bekliyor. Koç sistem destek merkezi hizmetiyle müşterilerini çıldırtıyor. Tabii bunda Dell firmasının da büyük payı var. Dell ile Koç sistem arasında büyük bir iletişimsizlik sorunu var. Kasanın her yönden fotoları çek. Servisten sorunlu gelirse elinde delil olsun. MH'lerine arıza kaydı açtırdıktan sonra yaptığın her görüşmenin içeriğini mutlaka not et.
    Parça değişirse en az 30-40 gün serviste kalır. Değişmezse şansın varsa 20 iş günü içinde laptopun elinde olabilir.
    Bu arada Dell 5537 i7 laptopumu iade ettim. Asus X550LB-XO025D i7 marka laptop aldım. Bir daha Dell mi asla.
  • Dell ile sorun yaşayan birisi olarak ben de yaşadıklarımı yazayım da Dell bilgisayar almayı düşünen vatandaşlarımız bir daha düşünsünler. 29 Ocak 2014 tarihinde aldığım bilgisayar (Dell 5537) 6 Şubat 2014 tarihinde arıza verdi (Hatta bilgisayarın dili Fransızca oldu). Hemen arayıp müşteri hizmetlerine bildirdim ve sorunu gidermeye çalıştılar ama dil Fransızca olduğu için sorunu çözmek zor oldu ve2 haftalık süreçte sadece dil sorunu çözebildik. Sürücülerde de sorun olduğu için bilgisayarımı 20 Şubatta Teknik servise göndermemi istediler; ne olduysa ondan sonra oldu hala bekliyorum. Ürünümün ücret iadesini istedim 11 Nisan'da hala cevap bekliyorum. Kaç kere Dell Türkiye'yi aradım bir yetkili görüşmek için ama kimse ilgilenmedi. Burada sorun ettiğim kısım ürünün arızalanması değil, insan yapımı olduğu için elbet kusurlu olacaktır, beni kızdıran soruna yaklaşım şekilleri ve sana davranış tarzları. Türkiye Genel Müdürü kim ise Allah makamında fazla oturmayı nasip etmesin. 3 aydır hala bir sorun çözülmez mi? Ben mahkemeye gittim. Bundan sonra ürün alacaklar bence Dell almasınlar. İşin benim açımdan trajik olan kısmı ücret iadesinden sonra Dell 7537 almayı planlıyordum. Artık Allah göstermesin diyorum. :) Dünya da özellikle Amerika'da iyi bir firma olabilirler ama Türkiye'de insan yerine koymuyorlar sizi.




  • bir de ben anlatayım 1.5 yıl önce 15R 5520 aldım NT den cihaz ilk başlarda çok güzeldi fan sesi bile duyulmuyordu ilk aradığımda da yerinde destek var demişlerdi sonra birşeyler oldu kapanma süresi uzadı ('2.5 dk) müşteri hizmetlerinde 4-5 farklı kişi ile bir kaç ay görüştüm (bu arada birkaç da erkek çalışıyor benim aradığım 216 570 8754 nolu yerde) ilk başlarda iyi lan yardımcı olmaya çalışıyorlar gibi bir intibaya kapılmıştım ama birinin dediğini diğeri inkar ediyor birisi bana RECOVERY i biçimlendir bir tane kurulum CD si bul temiz yükle dedi ürün anahtarı biosta olduğundan otomatik lisanslar dedi ama eksik bilgiymiş ENPRDİ den NONPASARAN olmasa halim haraptı yani bir de sonra aradığımda recoveryi neden biçimlendir diniz cihazınız garanti dışı kaldı dedi daha başka biri tam cinnetlik bir durum her aradığımda sorunu baştan anlata anlata aynı şeyleri tekrar tekrar yapa yapa bi boktan anlamadıkları kanaati oluştu bende en sonunda gittim SSD harddisk aldım RAM aldım kendim taktım şimdi 1.5 dk ya düştü kapanma süresi 1 dk kazanmak için 350 tl ve 2 ay harcadım peki bununla bitti mi benden görüp gidip dell alan bir arkadaşımın CPU fanı bozulmuş bilgisayardan da pek anlamaz onun arızayı da ben üstlendim tabii deneyimli biri olarak ayrıca batarya da ölmüş bildiğin 1 yıl olmadan batarya nasıl bu hale geldi anlamadım şarj kablosuz leptop açılmıyor bile benimki gayet güzel hala neyse müşteri hizmetleri yerinde destek var gelip yapacağız normalde bataryaya garanti yok ama cömertlik yapıp size bir de batarya vereyim dedi sevindik bide ne zaman geleceksiniz dedik haftaya dedi 1 hfta geçti gelen yok tabii aradım bizim kayıt uçmuş yeniden kayıt oluşturduk bu sefer haftaya geliyoruz dedi 3 hafta filan geçti herhalde bekliyoruz bu arada bizim arkadaşa kullanma dediğim halde kullanmaya devam etmiş bilgisayar şimdi hepten bozulmuş geldiklerinde bakalım ne olacak kullanıcı hatası derlerse kaldır çöpe at batarya ile fanı bari verseler de özelde filan yaptırmaya çalışsak bu arada gelmişken benim diğer leptobun fanını temizleyip termal yeniler misiniz dedim baktı olmaz bunun yerinde dedstek garantisi yok dedi(oysa ilk aldığımda var demişlerdi artık 1 yıl yerşnde 1 yıl normal miydi neydi) ayağıma kadar gelecek birini yapacak diğerini ben onlara gönderecem pes dedim artık dell fiyat performans açısından iyi de bu servis olmasa bozulmasınn diye dua ediyorum ben şimdi de gönül rahatlığıyla noksansız diyemem mükemmel diyemem ama çalışıyor buna da şükür bu memlekette adam öldüreninin davasını 5 yılda bitiremiyorlar 1 leptop için dava süresi çok iyi bence bir de böyle düşünün :)




  • Bence biz Dell Mağdurları diye bir grup kuralım. Hala yaşadıklarımı hatırladıkça deli oluyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farks

    Bence biz Dell Mağdurları diye bir grup kuralım. Hala yaşadıklarımı hatırladıkça deli oluyorum.

    Kesinlikle....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en sonunda geliip yaptılar Dell in yerinde servis hizmetini de Koçteknik veriyormuş artık yerinde servis garantisi vermiyorlarmış büro açacaklarmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kennann

    bir de ben anlatayım 1.5 yıl önce 15R 5520 aldım NT den cihaz ilk başlarda çok güzeldi fan sesi bile duyulmuyordu ilk aradığımda da yerinde destek var demişlerdi sonra birşeyler oldu kapanma süresi uzadı ('2.5 dk) müşteri hizmetlerinde 4-5 farklı kişi ile bir kaç ay görüştüm (bu arada birkaç da erkek çalışıyor benim aradığım 216 570 8754 nolu yerde) ilk başlarda iyi lan yardımcı olmaya çalışıyorlar gibi bir intibaya kapılmıştım ama birinin dediğini diğeri inkar ediyor birisi bana RECOVERY i biçimlendir bir tane kurulum CD si bul temiz yükle dedi ürün anahtarı biosta olduğundan otomatik lisanslar dedi ama eksik bilgiymiş ENPRDİ den NONPASARAN olmasa halim haraptı yani bir de sonra aradığımda recoveryi neden biçimlendir diniz cihazınız garanti dışı kaldı dedi daha başka biri tam cinnetlik bir durum her aradığımda sorunu baştan anlata anlata aynı şeyleri tekrar tekrar yapa yapa bi boktan anlamadıkları kanaati oluştu bende en sonunda gittim SSD harddisk aldım RAM aldım kendim taktım şimdi 1.5 dk ya düştü kapanma süresi 1 dk kazanmak için 350 tl ve 2 ay harcadım peki bununla bitti mi benden görüp gidip dell alan bir arkadaşımın CPU fanı bozulmuş bilgisayardan da pek anlamaz onun arızayı da ben üstlendim tabii deneyimli biri olarak ayrıca batarya da ölmüş bildiğin 1 yıl olmadan batarya nasıl bu hale geldi anlamadım şarj kablosuz leptop açılmıyor bile benimki gayet güzel hala neyse müşteri hizmetleri yerinde destek var gelip yapacağız normalde bataryaya garanti yok ama cömertlik yapıp size bir de batarya vereyim dedi sevindik bide ne zaman geleceksiniz dedik haftaya dedi 1 hfta geçti gelen yok tabii aradım bizim kayıt uçmuş yeniden kayıt oluşturduk bu sefer haftaya geliyoruz dedi 3 hafta filan geçti herhalde bekliyoruz bu arada bizim arkadaşa kullanma dediğim halde kullanmaya devam etmiş bilgisayar şimdi hepten bozulmuş geldiklerinde bakalım ne olacak kullanıcı hatası derlerse kaldır çöpe at batarya ile fanı bari verseler de özelde filan yaptırmaya çalışsak bu arada gelmişken benim diğer leptobun fanını temizleyip termal yeniler misiniz dedim baktı olmaz bunun yerinde dedstek garantisi yok dedi(oysa ilk aldığımda var demişlerdi artık 1 yıl yerşnde 1 yıl normal miydi neydi) ayağıma kadar gelecek birini yapacak diğerini ben onlara gönderecem pes dedim artık dell fiyat performans açısından iyi de bu servis olmasa bozulmasınn diye dua ediyorum ben şimdi de gönül rahatlığıyla noksansız diyemem mükemmel diyemem ama çalışıyor buna da şükür bu memlekette adam öldüreninin davasını 5 yılda bitiremiyorlar 1 leptop için dava süresi çok iyi bence bir de böyle düşünün :)

    bu kadar uzun yazmışsınız, tek kullandığınız noktalama işareti en sondaki gülücük için kullandığınız iki nokta üst üste ve parantez kapama!

    siz kendinizi gerçekten ifade edebildiğinizi mi düşünüyorsunuz?!

    düzeltme: 1.5 yazmak için de nokta kullanmışsınız, hakkınızı yemeyeyim!!!




  • Riyaziyeci
    Laptopla birlikte gelen Turuncu renkli DVD ile Windows 8'i kurduğunuzda dili Fransızca olur. Çünkü aynı durum benim başıma gelmişti. Microsoftun sitesinden Türkçe dil paketini yükleyerek Türkçe yapmıştım.
    Dili Türkçe yapmak için bir yöntem daha yazayım. Ayarlar-Bilgisayar ayarlarını değiştir-Zaman ve dil-Bölge ve dil kısmından Türkçe dilini ekleyin.
    Laptopu kapatıp açınca menüler, herşey Türkçe olur.
    Şimdiye kadar Dell macerasında edindiğim tecrübeler bana çok iyi ders oldu. Halbuki Dell kalitesini seviyordum. Çünkü elimde bir tane daha Dell laptopum var. Sırf Koç sistemin rezalet hizmetinden dolayı laptopumu iade etmek zorunda kaldım.
  • 20 mayista elden teslim ettiğim 7537 laptimun arizasini bugün öğrendim anakarti degisicekmis
    30 gün olmadan anakart degisikligi olduktan sonra bu bilgisayarın yeni alınmasinin ne faydasi var haksizmiyim
    Yoksa aslında iyi birseymi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CrossOver55
    Laptopun arızası nedir? Önemli olan anakart değiştikten sonra laptop sana sorunsuz geri gelsin. Sıfır bir cihazın 30 gün içinde arızalanıp ana kartının değişmesi (aynen bende olduğu gibi) bu markanın kalitesinin düştüğünü gösterir. Yorumların hepsini okuyorum. Neredeyse ilk ayda arızalanıp da ana kartı değişmeyen laptop yok gibi. İçimden bir ses acaba Dell bütün sorunlu serileri Türkiye'ye mi pazarlıyor diyor. Senin yerine olsam ana kart değişmeden derhal ürün değişim talebinde bulunurdum.
  • Tmmda kabul ederlermi bakalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.