Şimdi Ara

Dell Inspiron 7577 - Ana Konu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
4.911
Cevap
74
Favori
190.312
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5089 Mesaj

    Key satan cok yer var ama drumplay di galiba indirim yapti bir ara. Hd graphics kodlarla yuklenebiliyor diye duydum. Onun disinda driver sorunu yok diyorsunuz ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    titrexius kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    101 Mesaj





    ben kullaniyorum orjnal



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    titrexius kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2513 Mesaj

    Durmaplay ve oyunfor şuan uygun fiyat veriyor. Amazon bir ara 4 euroya satıyordu fakat 1 aydır 15-20euro cıvarına fırladı. Bir ara da 16.5tl'ye gittigidiyorda bir akşamda deli gibi satıldı. Sonra satıcı gittigidiyordan banlandı fakat herkes key almıştı. Ben de amazon'un düşmesini bekliyordum ama artık beklemekle uğraşamicam.
    Durmaplay'de canlı destek olmadığı için vazgeçtim. Saçma sapan bir sistem yapmışlar. Birisinin bir sorusu oldu mu cevap verecek 1 kişi bile yok. Canlı destek koymuşlar ama önceden belirlenmiş sacma sapan soruların cevapları var.
    Oyunfor'dan alacam gibi bende
    |
    |
    titrexius kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    01000010 01110101 01101110 01110101 00100000 01100011 01100101 01110110 01101001 01110010 01100101 01100011 01100101 01101011 00100000 01101011 01100001 01100100 01100001 01110010 00100000 01101001 01110011 01110011 01101001 01111010 00100000 01101101 01101001 01110011 01101001 01101110 00111111
  • Yarbay
    4154 Mesaj

    Tamam hocam çok sağolun, iyi günlerde kullanın canavarı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    titrexius kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    22 Mesaj
    beyler bu service tag numarası nerede yazar?
    _____________________________
  • Yarbay
    2513 Mesaj

    Kutunun üzerinde bulabilirsin veya bilgisayarı ters çevir, alt taraflarına doğru yazan yazıların arasında bulabilirsin.
    |
    |
    -VDK- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    01000010 01110101 01101110 01110101 00100000 01100011 01100101 01110110 01101001 01110010 01100101 01100011 01100101 01101011 00100000 01101011 01100001 01100100 01100001 01110010 00100000 01101001 01110011 01110011 01101001 01111010 00100000 01101101 01101001 01110011 01101001 01101110 00111111
  • Onbaşı
    20 Mesaj
    Arkadaslar merhaba 8 gb lik modeli elime yeni ulasti bi arkadas vasitasiyla driverlari yukledim...ölü pixel var mi diye kontrol ederken ekranin sag tarafinda boydan boya bi beyazlik oldugunu farkettim...isik sizmasi desen deil olu pixel desen deil gibi bu nedir bilen var mi sizce sorun olusturur mu??








    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    22 Mesaj
    Eyvallah bilgisayarın altındaymış buldum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    13 Mesaj
    Arkadaşlar benim ürünüm 1050ti-i7-8GB 12 gündür kullanıyorum.2 gün önce batterybar kurdum yıpranma %0 gösteriyordu bugün bilgisayarı açınca baktım %6.9 olmuş.

    Birde şarja takılı iken tam dolu yazıyor.Çıkarttığım zaman %97 gösteriyor.Bir kere %5 e kadar takmadın cihazı şarja sadece chrome ve whatsapp açıktı facebookta surf falan yaptım %5 e gelene kadar.

    %5 gelince geçen süre 1:30 saat ti.Sanırım bataryamda bir sorun var.

    Çözümü varmı yoksa koçsistem e göndereyimmi?
    _____________________________
  • Teğmen
    153 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fatiih571

    Arkadaşlar benim ürünüm 1050ti-i7-8GB 12 gündür kullanıyorum.2 gün önce batterybar kurdum yıpranma %0 gösteriyordu bugün bilgisayarı açınca baktım %6.9 olmuş.

    Birde şarja takılı iken tam dolu yazıyor.Çıkarttığım zaman %97 gösteriyor.Bir kere %5 e kadar takmadın cihazı şarja sadece chrome ve whatsapp açıktı facebookta surf falan yaptım %5 e gelene kadar.

    %5 gelince geçen süre 1:30 saat ti.Sanırım bataryamda bir sorun var.

    Çözümü varmı yoksa koçsistem e göndereyimmi?
    quote:

    Orijinalden alıntı: fatiih571

    Arkadaşlar benim ürünüm 1050ti-i7-8GB 12 gündür kullanıyorum.2 gün önce batterybar kurdum yıpranma %0 gösteriyordu bugün bilgisayarı açınca baktım %6.9 olmuş.

    Birde şarja takılı iken tam dolu yazıyor.Çıkarttığım zaman %97 gösteriyor.Bir kere %5 e kadar takmadın cihazı şarja sadece chrome ve whatsapp açıktı facebookta surf falan yaptım %5 e gelene kadar.

    %5 gelince geçen süre 1:30 saat ti.Sanırım bataryamda bir sorun var.

    Çözümü varmı yoksa koçsistem e göndereyimmi?

    Servise gönderip adaptör değişimi yapmanız gerekmekte adaptörünüz 180w ile değiştirilecek şuan ki batarya yetersiz geliyor cihaza.
    _____________________________
    Milyonlarca yıllık evrim, hepimizi topluluk üyesi olarak düşünmek ve yaşamak yönünde tasarlamıştır, oysa biz iki yüz yıl içinde birbirine yabancılaşmış bireyler haline geldik.




  • Teğmen
    101 Mesaj

    format at duzelmezse servise verirsin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Aries217 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    20 Mesaj
    Bugun bi bilgisayarciyla konustum cerceve tam oturmamistir dedi...herhangi bi sikinti olur mu suan veya ilerde diye bi sikinti olusturmaz sadece oturmasiyla alakli bi durum normalde cok rahatsiz etmiyosa mudahale etmene gerek yok dedi ki masaustu gorunumde farkedilmiyo sanirim boyle kullancam hocam eyv tsk ederim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    25 Mesaj
    Yaklaşık 4 5 gündür günde 3 4 saat pubg oynuyorum. Batarya yıpranması 0 görünüyor. Power manager de önceliklş AC seçili kullanıyorum cihazı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2513 Mesaj

    Hocam bilgisayarın belli bir siyah cercevesi vardır. Panel gereginden fazla sola takıldıysa o sorun çıkabilir diye düşündüm fakat öyle olsa masaüstünde de sorun çıkardı
    Hangi testi kullandınız nasıl yaptınız testi? Belki gördüğünüz yazılımsal bir hatadır.
    |
    |
    Aries217 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    01000010 01110101 01101110 01110101 00100000 01100011 01100101 01110110 01101001 01110010 01100101 01100011 01100101 01101011 00100000 01101011 01100001 01100100 01100001 01110010 00100000 01101001 01110011 01110011 01101001 01111010 00100000 01101101 01101001 01110011 01101001 01101110 00111111
  • Er
    13 Mesaj

    Hocam adaptör değişimi yapmıyorlar diye biliyorum.Böyle bi sorundan dolayı adaptör değiştiren varmı?
    |
    |
    ***_AsLaN_*** kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    20 Mesaj

    Hocam Internetten olu pixel testi icin bi sayfaya girip farkli renklerin tam sayfa yapilmis hallerine baktim orda farkettim masaustunde cikmiyo oyle bi sorun belkide baktigim sitedeki testlerde hafif sola kayma olabilir yani pcdede hata olmayabilir simdi dusununce ...ama masaustu veya internette gezerken oyle bi beyazlik olusmadi..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Kevin De Bruyne kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    20 Mesaj

    Bende kocsistem le konustum kadin evet bu tarz isteklerde bulunanlar oldu cihazinizi kargoyla gonderin bakalim dedi...istanbul haricinde ki yetkili servislerinizden yapamaz miyiz antalyadayim dedim hayir dedi illa oraya gondercekmisiz ne kadar surer geri gelmesi dedigimde en gec 20 is gununde elinizde olur diye acik uclu konustu...daha oyun kurup deneme firsatim olmadigi icin gondermedim ben...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    fatiih571 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    60 Mesaj
    evet 7577 gtx 1060 lı model için win 8.1 de ekran kartı driverları sorun olunca win 10 kurdun. win 10 home. tüm driverları yükledim. sağ tıklamada bariz bir şekilde takılmalar mevcut. yazılımsal olduğunu düşünüyorum. daha önce masaüstü bilgisayarımda benzer bir sorun yaşamıştım. donanimlar tabi daha farklıydı. ordaki sorun ses kartı driveri ile alakalıydı. ses kartını sitesinden orjinal driveri yükleyince ya da windows update ile yükleyince -hangisi hatırlamıyorum- sağ tık sorunu oluyordu. ben de uyumsuz driveri silip diğerini yüklüyordum her formattan sonra. ama burdaki sıkıntı sanırım ekran kartı ile alakalı. artık intel ve nvidianın güncelleme çıkarmasını bekleyeceğiz. siz de sağ tıklamayın canım :D
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    60 Mesaj

    teşekkür ederim cevaplar için. sanırım bi süre daha bekleyeceğim. dediğiniz sitelere bir göz atayım.
    |
    |
    Kevin De Bruyne kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    330 Mesaj
    1.4.2 bios çıktı arkadaşlar.
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Orjinal Laptop Yedek Parça
SEO
kolayoto.com
SEO
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,125
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.