Şimdi Ara

Dell Inspiron 7577 - Ana Konu (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.269
Cevap
62
Favori
221.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukayl06


    quote:

    Orijinalden alıntı: Beels


    quote:

    Orijinalden alıntı: thelordof

    Yakın zamanda mı almıştınız hocam?

    eylülde aldım.

    7567 ile 7577 arasında ne fark var hocam , fiyat olarak 7577 daha avantajlı.

    bu usb girişleri fala 7577 nin daha iyi galiba. 3.1.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    aynen öyle, sakarya akyazıdaki yurtiçi hariç diğer kargo şirketleri rezilken eskişehirdeki yurtiçi rezil. malesef her şube aynı değil. bazıları telefonu bile açmıyor. şansa kalan bir durum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynen hocam
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    İnşallah hocam ama hepsiburadadan almam bir daha. Bir fatura yollamak zor olmamalı bu kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Raporsuzkral R kullanıcısına yanıt
    Koşulsuz iade hakkı 14 iş günü için geçerli. Ancak servise yollayıp da doa raporu alırsanız. Yani ürün ayıplı arızalı kabul edilirse iade veya değişim yapabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fraiche

    İnşallah hocam ama hepsiburadadan almam bir daha. Bir fatura yollamak zor olmamalı bu kadar.

    servis normal faturayı neden kabul etmiyor? Servis tag diye bir de uğraştırıyorlar
  • Ürünü dün sipariş etmiştim ancak hepsiburadanın vaadi ile saat 9-13 arası gelmesi gereken ürün 16:30'da geldi bunun yanı sıra hepsiburada'ya attığım mesajlara cevap vermemesi ve kolinin üzerinde bantlarının mevcut olması (altı ve üstü yapıştırılmış üst üste 2 tane bant çekilmiş) kolinin daha evel açılmış kullanılmış veya iade edilmiş olduğunu düşündüğümden dolayı red ettim ve teslim almadım ürün orjinal kolisinin içerisinde lambur lumbur sallanıyordu okuduğum yorumlarda bu üründen beni soğuttu ne demek müşteriye cevap vermemek?Böyle kurumlardan birşey alınmaz!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erener32 -- 26 Ocak 2018; 16:39:1 >
  • fosfofruktokinaz kullanıcısına yanıt
    hibernate için ram kullanılamaz hdd veya ssd olmak zorunda. hibernate modu pcyi komple hdd/ssdye kaydeder film gibi hemde ama rame yapamaz çünkü ram geçici bellektir, kapa gitsin kullanmıyorsan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erener32

    Ürünü dün sipariş etmiştim ancak hepsiburadanın vaadi ile saat 9-13 arası gelmesi gereken ürün 16:30'da geldi bunun yanı sıra hepsiburada'ya attığım mesajlara cevap vermemesi ve kolinin üzerinde bantlarının mevcut olması (altı ve üstü yapıştırılmış üst üste 2 tane bant çekilmiş) kolinin daha evel açılmış kullanılmış veya iade edilmiş olduğunu düşündüğümden dolayı red ettim ve teslim almadım ürün orjinal kolisinin içerisinde lambur lumbur sallanıyordu okuduğum yorumlarda bu üründen beni soğuttu ne demek müşteriye cevap vermemek?Böyle kurumlardan birşey alınmaz!

    Hepsiburada rezilliktir.Sadece mağazanın söylediklerine bakıyorlar müşteri hiç gibi onlar için.

    Bende 3 hafta once i5 modelini aldım dell 7577'nin.Ekranda işik sizması vardı bunu belirterek
    iade ettim.Sonra mağaza ürünü dell yetkili servisine yollamış 2 hafta sonra dell yetkili servisini
    aradım üründe bir sorun olmadığını ve ürünü kargoya verdiklerini soylediler.Kargo 3 gündür aldığım
    mağazada,hepsiburada para iadesini red etti.Şuan hem pc onlarda hemde param,3 haftadır rezil oldum ellerinden.
    Mağazayı arıyorum bana halla aynı sorunun devam ettiğini soyluyor sanki mal benimmiş gibi.
    Hepsiburada müşteri hizmetleride hep aynı seyleri soyluyr.En sonunda tüm belgeler ile dilekeçemi hazırlayıp
    hekem heyetine basvurada bulundum şuan bi sonuç çıkmasını bekliyorum.




  • Portagas kullanıcısına yanıt
    çok geçmiş olsun umarım bir an evvel neticeye ulaşırsın.Ben hiç ürünü bile açmadan kapıdan geri çevirdim 2 iş günü içerisinde kredi kartıma iade olacağını söylediler umarım sıkıntı yaratmazlar kendi bacaklarına sıkıyorlar müşteriyi mağdur ederek ne yazık ki bu ülkede adam gibi hizmet veren bir kurum yok gibi birşey ürünü açtıysan kullandıysan dahi 14 gün içerisinde cayma hakkını kullanabiliyor olman lazım bahsettiğin sorunlar varsa da bunu kendilerinin gidermesi gerekir sana yansıtmadan ya başka bir ürün yada para iadesini vermesi gerekir ama ülkemizde herhangi bir yaptırımı olmadığı için kurumlar şahısları kafalarına göre mağdur edebiliyor.
  • erener32 kullanıcısına yanıt
    Ürün açıldıysa servisten doa raporu istiyor çoğu satıcı firma

    Saçma bence internet alışverişinin bi mantığı kalmıyor o nedenlede thh ye mecbur bırakıyorlar



    Hepsiburadadan kendisi harici diğer firmalardan almayı önermiyorum bu nedenle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • doa raporu istenmesi çok saçma memnun kalmayabilirsin veya ihtiyaçlarını görmeyebilir makine iade edersin cayma hakkını kullanarak ama bizim ülkemizde herşeyi kendine göre yorumluyor insanımız ve yaptırım olmadığı için kafasına göre mağdur ediyorlar yurt dışında şu bilgisayarlar 800 $ biz burda hayvan gibi para verip verdiğimiz rezil oluyoruz tüketici hakem heyetinde karar 6 ayda çıkıyor zaten adam kaybetceğini biliyor 6 ay boyunca paranı kullanıyor ve bunu devlet eliyle yapıyor
  • Evet arkadaşlar, ilk günkü izlenimlerimi aktarayım.

    Öncelikle bendeki model 1060 ekran kartlı olan. Atılım bilgisayar (Adana) firmasından N11 üzerinden aldım. MNG kargo ile 4 günde elime ulaştı.(şirket aynı gün kargoya verdi) Ürün iyi paketlenmişti. Herhangi bir hasar yoktu. Ubuntu işletim sistemi ile geliyor. Ben hemen Ubuntuyu silip uefi Windows 10 yükledim. Yükleme ile ilgili elimden geldiğince bilgi vermeye çalışırım.



    İzlenimlerim şöyle;

    - Malzeme kalitesi gayet iyi. Laptop sağlam duruyor. Tuşlara pek alışamadım. Biraz alçak geldi. Işıklandırma beyaz. Oyun bilgisayarlarındaki gibi kırmızı değil.

    - SSD üzerine Windows yükledim. Açılış 10 sn filan sürüyor.

    - Oyun full grafiklerde sıcaklık 75 dereceyi geçmedi. Takılma donma filan olmadı. Çok stabil

    - Ekranda ölü pixel yada ışık sızması yok. Tabi bu biraz şans.

    - Ekran parlaklığı yeterli. Hatta ben biraz azalttım.(bir arkadaş ekran parlaklığının yeterli olmadığını söylemişti, sanırım başka bir problemi var)

    Gelelim beğenmediğim yönlerine.

    - Fan sesi çok fazla. Sessiz bir ortamda rahatsız edici bir ses çıkartıyor. Tak tak tak diyede bir ses geliyor çözemedim.Tabi bu 1 saatlik oyun sonrası ultra ayarlardaki oyun sonrası oluyor.

    - Almadan önce forumlarda okuduğum sağ tık sorunu bende de oldu. Sağ tıklayınca geç geliyor. Nvidia ve Intel ekran kartları arasındaki bir problem filan deniyordu. Bu akşam çözmeye çalışacağım.



    Sonuc olarak makineden memnunum. Alacak olanlara tavsiye ederim. Bir sorunuz olursa cevaplamak çalışırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erener32

    çok geçmiş olsun umarım bir an evvel neticeye ulaşırsın.Ben hiç ürünü bile açmadan kapıdan geri çevirdim 2 iş günü içerisinde kredi kartıma iade olacağını söylediler umarım sıkıntı yaratmazlar kendi bacaklarına sıkıyorlar müşteriyi mağdur ederek ne yazık ki bu ülkede adam gibi hizmet veren bir kurum yok gibi birşey ürünü açtıysan kullandıysan dahi 14 gün içerisinde cayma hakkını kullanabiliyor olman lazım bahsettiğin sorunlar varsa da bunu kendilerinin gidermesi gerekir sana yansıtmadan ya başka bir ürün yada para iadesini vermesi gerekir ama ülkemizde herhangi bir yaptırımı olmadığı için kurumlar şahısları kafalarına göre mağdur edebiliyor.

    Tesekkur ederim hocam ben de bekliyorum iste insallah bi kacgune sonuclanirda kurtulurum sunlardan.Sonrada hesabi silecem zaten.3000'lik pcyi 1000 e satsalar yine alisveris yapmam bu siteden artik yeterince yoruldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  •  Dell Inspiron 7577 - Ana Konu Dell Inspiron 7577 - Ana Konu

    ya beyler bende mi sorun var anlamadım. görüntü şu şekilde. iade edecem birkaç güne lütfen bir bilgi verin. baska ayar bölümü falan var mı pcde? ekranda netlik ve parlaklık sorunu var. çok mat ekran.




  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Koçsistem Dell ' e başvuruyor değişim için. Sanırım Dell firması kaşeli imzalı service tag içeren fatura istiyor. Nedeninin bende anlamadım ama galiba insanları uğraştırmayı seviyorlar ne denir ki başka :)
  • Fraiche F kullanıcısına yanıt
    Service taglı fatura verebiliyorlar mı ilgincime geldi

    Fatura faturadır , o kadar uğraştırmasalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masumadam3 M kullanıcısına yanıt
    Hocam bende gayet net. Sürücüler yüklü ve güncel değil mi? Birde forumların birinde UEFI Windows kurun diyorlardı. Görüntü filan etkiliyormuş. İsterseniz bir format atıp tekrar yüklemeyi deneyin. Ama dediğim gibi bende ekran gayet net.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masumadam3 M kullanıcısına yanıt
    Ekran görüntüsü çekip bizim nasıl sorunu anlamamızı bekliyorsunuz ? Ekranın dışından bir görüntü çekerek buraya yorum atarsanız daha iyi olur. Ki bu bilgisayarın ekranı çok iyi bir ekran değil bu bilinen bir şey, rahatsız oluyorsanız bence iade edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hotgojo H kullanıcısına yanıt
    vatandan aldım windows yüklü geldi. dell spporttan falan güncellemeler geldi hepsini de yaptım. başka driver var mı bilmiyorm ama suport yok diyor.

    ekranda böyle bir matlık var 6 yıl önceki pcden farkı yok yemin ediyorum. kötü veya bozuk demiyorum ama hoşnutsuzluk var. önceden monster vardı ekran pırıl pırıldı ama bu tövbe tövbeee. kafayı yiyecem valla baktıkça moralim bozuluyor. koşulsuz iade var deniyordu vatanda iade edecem bakalım sorun çıkartacaklar mı...

    baska sorunum yok pc çok sessiz hızlı on numara...
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.