Şimdi Ara

Dell Inspiron 7577 - Ana Konu (219. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.269
Cevap
62
Favori
221.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 217218219220221
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Oğuzhaan

    Benimde HDD kafayı yedi fan gibi ses çıkartıyor.



    Dell Powermenegar indirin ordan pili %85 olana kadar şarj et'e ayarla
    neden %100 olasıya kadar şarj etmiyorsunuz? Oyun oynarken de genelde evdeysem çıkarmıyorum adaptörü ben.
  • Üstadlar merhaba,

    4 aydır i5 ve gtx1050 olan versiyona sahibim.

    Hemen hemen hep şarja takılı kullandım. Arada bir adaptörde kullandım.

    3 gün önce tekrar şarjda kullanmak için adaptörü söktüm, chrome'da gezinmeye başladım. 5-6 dk sonra youtubedan video açarken kendi kendine aniden kapandı pc. Adaptörü takıp açtım, sorunsuz açıldı, işim olduğu için işimi halledip kapattım. Bugün tekrar adaptöre takıp açtım, yine şarjda kullanmak için adaptörü söktüm, fişi çıkardığım anda kapandı. Pilde açmaya çalıştım, açılmadı. Klavye tuşları anlık yanıp söndü. Birkaç kere denedim, açılmadı. Adaptörde açtım, yine adaptörü söker sökmez kapanıyor.

    Bu duruma çok canım sıkıldı. En ucuza aldığım hometech, 4-5 yıllık acer'de böyle bir sorun yaşamadım. Pil kapasitesi düşse eyvallah da 3-4 aylık bilgisayarda böyle bir sorun olması beni hem şaşırttı, hem üzdü.

    Sorun ne olabilir acaba, fikri, bilgisi, önerisi olan var mı? Servis sürecine dahil olmak hiç istemiyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avastos -- 14 Aralık 2018; 19:40:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bilgisayarımın RAM'i 8 GB. Bir 8'lik RAM daha alıp bilgisayarı RAM ile birlikte servise yolladığım takdirde takarlar mı? Garanti kapsamından çıkar mı?
  • erencaner kullanıcısına yanıt
    Bu sorun bende vardı cihazım değişti halen var sorun şu ki bu cihaz uyku modun da işleme bırakınca kilitleniyor. Örneğin 15-20 sekme açık al uykuya aç illa ki kapağı kapatıp açman gerekiyor lâkin bu da çözmüyor yine donuyor cihazı aç kapa yapmak sorunu çözüyor. Geç bir cevap oldu diğer yazılarınızı okumadım ama görünce yalnız olmadığını bildireyim istedim :D

    Çözüme yönelik fırsatım olmadı ama boş zamanımda epey ilgileneceğim bu saçmalıkla ciddi derecede iş aksatıyor ne yazık ki.
  • cihazı şimdiye kadar 2 kere felan bataryada kullanmışımdır. sürekli adaptör takılı kullanıyorum. Bugün bataryada kullanmam gerekti. şarjım full'dü fakat 5 dakika sonra %5 e düştü uyarı verdi. Böyle bir şey başına gelen oldu mu?

    edit: yıpranma vs yok bataryada. sağlık %100 gözüküyor.

    Edit2: komple şarjı bitirip tekrar full şarj yaptım yıpranma %7 oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TrettiofemHalf -- 16 Aralık 2018; 21:16:45 >
  • Gökbörüü G kullanıcısına yanıt
    Pil hiçbir zaman %100de durmaz. Bazen aslında %95e iner ama sana 100 gibi gösterir.

    Mesela pilde kullanmaya başlayınca %96-97-98-99dan başlar. 95ten sonra pil şarj ışığı yanar.

    Arkadaş o döngünün daha uzun olmasınin yani 85-100 arasinda dolaşmasını önermiş.

    Genelde her yerde ayni öneriyi okudum. Pil sağlığı için daha iyi olduğu iddia ediliyor.

    Kisacasi Dell bu döngüyü 95-100 arasi ayarlamış. Siz 85-100 yapabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avastos

    Üstadlar merhaba,

    4 aydır i5 ve gtx1050 olan versiyona sahibim.

    Hemen hemen hep şarja takılı kullandım. Arada bir adaptörde kullandım.

    3 gün önce tekrar şarjda kullanmak için adaptörü söktüm, chrome'da gezinmeye başladım. 5-6 dk sonra youtubedan video açarken kendi kendine aniden kapandı pc. Adaptörü takıp açtım, sorunsuz açıldı, işim olduğu için işimi halledip kapattım. Bugün tekrar adaptöre takıp açtım, yine şarjda kullanmak için adaptörü söktüm, fişi çıkardığım anda kapandı. Pilde açmaya çalıştım, açılmadı. Klavye tuşları anlık yanıp söndü. Birkaç kere denedim, açılmadı. Adaptörde açtım, yine adaptörü söker sökmez kapanıyor.

    Bu duruma çok canım sıkıldı. En ucuza aldığım hometech, 4-5 yıllık acer'de böyle bir sorun yaşamadım. Pil kapasitesi düşse eyvallah da 3-4 aylık bilgisayarda böyle bir sorun olması beni hem şaşırttı, hem üzdü.

    Sorun ne olabilir acaba, fikri, bilgisi, önerisi olan var mı? Servis sürecine dahil olmak hiç istemiyorum...
    Bu konuda bilgisi ya da önerisi olan yok mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avastos -- 16 Aralık 2018; 23:59:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cholo

    Bilgisayarımın RAM'i 8 GB. Bir 8'lik RAM daha alıp bilgisayarı RAM ile birlikte servise yolladığım takdirde takarlar mı? Garanti kapsamından çıkar mı?
    Yukarı
  • zwe01 Z kullanıcısına yanıt
    Adam düzgünce bir şey sormuş ne var bunda? Aynı sorun bende de var ve benim gibi aynı sorun yaşayanların tecrübelerini bende soruyorum. Atom parçalarken sanki meşgul etmişler gibi tavırlara gerek yok. Belki sorun donanımsal değil yazılımsal?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TrettiofemHalf

    Adam düzgünce bir şey sormuş ne var bunda? Aynı sorun bende de var ve benim gibi aynı sorun yaşayanların tecrübelerini bende soruyorum. Atom parçalarken sanki meşgul etmişler gibi tavırlara gerek yok. Belki sorun donanımsal değil yazılımsal?
    Maalesef böyle durumlar yüzünden gerçekten bilgili ve faydalı olan insanlar da uzaklaşıyor forumdan. Bazen ben de şaşırıyorum, ne kadar ilgisiz ve boş yorum yapan var. Sıcak fırsatlar bile eskisi gibi değil...

    Eskiden bir sorundan bahsedilince zaman ayırıp özelden bile yardım etmek için, faydalı olmak için çırpınanlar vardı, yeri geldi ben de zaman ayırıp yardımcı oldum elimden geldiğince. Ama burada bir soru soruyoruz gayet düzgün bir üslupla, dalga geçen mi dersin, aklınca kovalayan mı dersin...

    En azından sizin gibi arkadaşlar hala var, teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • avastos A kullanıcısına yanıt
    valla ne deseniz haklısınız ama teşekkür edicek bir şey yok estafurullah, sorunla ilgilide şöyle bir tespitim oldu sizinle paylaşayım belki işinize yarar.



    Sizin sorununuzla nerdeyse aynı sorunu yaşadım. Tek farkı ben fişi çekince direk kapanma olmadı 5-10 dakika sonra kapandı. Belki uzun süredir yeni şarj döngüsü yapmadığım için böyle olmuş olabilir. Bataryanın kalibresi bozulmuş olabilir bu ciddiye alıncak bir sorun değil. Komple şarjı bitirip tekrar full şarj ederek kullandım sorun geçti. Fakat sizin ki prizden çekince direk kapanıyorsa kesinlikle servisle görüşün. He bir de dell güç yönetimi uygulaması kurun bir de ordan şarj ayarlarına bakın belki orda bi sıkıntı olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TrettiofemHalf kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, önce dediklerinizi deneyeceğim, olmazsa mecburen servis yolu görünecek...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kevin De Bruyne kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler. bataryam %71 iken 2 saat 58 dk sunuyor öneriler güç modunda (en uzun pil ömrünün bir tık üstü) sizce bu normal mi ?Pil sağlığını ölçebileceğimiz bir uygulama var mı ? Siz oyundayken nasıl kullanıyorsunuz ?
  • Arkadaşlar almayı düşünen varsa 3 aylık cihazımı satıyorum. i7 7700hq 1050ti 128gb + 1tb + 8gb istediğim fiyat 4800tldir. detayları forum ilanımda bulabilirsiniz.
  • Gökbörüü G kullanıcısına yanıt
    Hwmonitor kurup en alta inerseniz wear(aşınma) seviyesine bakabilirsiniz.

    Kullanima göre tavsiye yapar. Sadece tarayici muzik ile bana 6-7 saat kullanim veriyor.

    Oyunda tabii ki de sarja takiniz. Ama haftada 1 pilde kullanmanizda fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet arkadaşlar, sanırım makineme nazar değdi. Wear level 0 yeni adaptör gönderildi. Isinma lasma yok ama ekranda 3 tane karanlık lekelenme oluştu. Şimdilik sadece beyaz ekranlarda ya da sabit renkli ekranlarda belli oluyor. Biraz daha kötüleşmesini bekleyip garantiye göndermeyi düşünuyorum. Resim ekliyorum. Ne düşünüyorsunuz ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kevin De Bruyne kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler hocam. Kişisel ilk laptopum olunca cahillikten program adı falan bildiğimiz yok. Sayenizde bu açığı bir şekilde kapatıyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökbörüü

    Çok teşekkürler hocam. Kişisel ilk laptopum olunca cahillikten program adı falan bildiğimiz yok. Sayenizde bu açığı bir şekilde kapatıyoruz
    Bilgisayardan boota girerek diagnostic ten de bakabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2. Elde 7577 1060 lu modeli 15 ay garantili sizce ne kadar eder?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 217218219220221
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.