Şimdi Ara

DELL garanti tecrübem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
9.997
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 24
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 35 gün 2 saat 36 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • mufat (4 mesaj) Deleted User (3 mesaj) justinyo (3 mesaj) kmyalcin (3 mesaj) Wassermann (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    980 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar merhaba

    Benim gibi laptop alırken garanti durumuyla özellikle ilgilenen arkadaşlar için faydalı olacağını düşündüğümden dolayı tecrübelerimi anlatcam. Ama ilk başta şunu söyleyeyim ki acer ve hp kullanmış biri olarak garanti de Dellin üstüne marka tanımıyorum(Diğer markaların servis durumunu bilmediğim için saydığım markalar arasında )

    Dell xps1330 laptopumun yaygın bir problemi olan mavi ekran hatası ve ekranda dikey şeritler belirdi.. Sanırım ekran kartının anakartla uyumsuzluğundan dolayı oluyormuş bu problem. Öncelikle bilgisayarın altındaki service tag numarasından (bios setuptan da bulunabiliyor) garanti durumunu sorgulattım.. Ardından atina merkezli 0800 lü(ücretsiz) çağrı merkezini aradım.. Fazla bekletmeden müşteri hizmetlerine bağlandım. Önce sevice tag numarasını istiyorlar ve garanti durumunu tekrar sorguluyorlar.. Garantisi uygunsa problemi anlatıyorsunuz.. Önce system diagnostic testi yaptırıyorlar.. Bu esnada ne yapmanız gerektiğini ayrıntılı şekilde anlatıyor zaten Ardından sorularla sorunu gidermeye uğraşıyorsunuz.. Eğer sorun gitmediyse Gerekli yedek parçalar belirleniyor ve bulunduğunuz bölgeye göre belirli bir süre içinde eve teknik eleman yolluyorlar.. gelen eleman bilgisayarı tamir edip kontrollerini yapıyor ve çalışır bir şekilde size veriyor.. Tabi bu hizmet yerinde servis geçerliyse oluyor..

    sorusu olan arkadaşlara yardımcı olabilirim



    |
    |




  • Yüzbaşı
    485 Mesaj
    ben de tam bu konuya deginecektim, ilk mesajda buldum.
    Bu surec ne kadar suruyor acaba?
    Nerede ikamet ediyorsunuz?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    436 Mesaj
    |
    |
  • Yüzbaşı
    980 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    istanbul avrupa yakasında oturuyorum.. 3gün içinde problemim çözülmüştü...
    |
    |
  • Yarbay
    3038 Mesaj
    Müşteri memnuniyeti bu olsa gerek.

    Fiyatları biraz aşşağı çekebilirlerse memnuniyet kat be kat artacaktır
    |
    |
  • Yarbay
    4789 Mesaj
    aynı sorun bendede vardı 2 ila 4 gün içerisinde çözüyoruz diyorlar ve 4 günü geçmiyor gelmeleri dedikleri gibi
    |
    |
  • Yüzbaşı
    482 Mesaj
    Dell'in servisinin diğerlerinden iyi olduğunu biliyordum ama 3 günde hallettiklerini duyunca güvenim arttı
    |
    |
  • Yüzbaşı
    980 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Aldığım 3 laptop da garantinin yolunu tutunca artık alışverişlerimde önce garanti durumunu gözden geçirir oldum
    |
    |
  • Çavuş
    74 Mesaj
    Selam arkadaşlar ..

    bende de dell 1520 laptop var 2008 de aldım ve bataryası bozuldu şarjı 30 dakika falan gitmeye başladı.
    bende internetten 0 800 lü hattını arayıp sorunu ilettim ertesi gün eve birini gönderip bataryayı değiştirdiler.
    Telefonda 9 hücreli pil istermisiniz dediler . Yalnız kasadan 2 cm falan taşıyomuş bende olur dedim şimdi şarjı 5 saat falan gösteriyor.


    Bu kadar kısa sürede ve eski bataryasından daha gelişmiş bi parçayı vermeleri beni bayağı şaşırttı. Böyle şeylere alışık olmadığımız için
    Müşteri memnuniyeti bu olsa gerek...

    Yalnız işin ilginç tarafı Türkiye için müşteri hizmetlerini aradım Yunanistan çıktı. Türkçesi ve yaklaşımı çok iyi adamların farklı bir sistemleri var...
    |
    |
  • Yüzbaşı
    980 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: justinyo

    Selam arkadaşlar ..

    bende de dell 1520 laptop var 2008 de aldım ve bataryası bozuldu şarjı 30 dakika falan gitmeye başladı.
    bende internetten 0 800 lü hattını arayıp sorunu ilettim ertesi gün eve birini gönderip bataryayı değiştirdiler.
    Telefonda 9 hücreli pil istermisiniz dediler . Yalnız kasadan 2 cm falan taşıyomuş bende olur dedim şimdi şarjı 5 saat falan gösteriyor.


    Bu kadar kısa sürede ve eski bataryasından daha gelişmiş bi parçayı vermeleri beni bayağı şaşırttı. Böyle şeylere alışık olmadığımız için
    Müşteri memnuniyeti bu olsa gerek...

    Yalnız işin ilginç tarafı Türkiye için müşteri hizmetlerini aradım Yunanistan çıktı. Türkçesi ve yaklaşımı çok iyi adamların farklı bir sistemleri var...



    Çağrı merkezi atinada.. Zaten bazı çalışanlar balkan şivesiyle konuşuyo türkçeyi
    |
    |




  • Er
    11 Mesaj
    Ürün incelememdede belirtmiştim, hazır konu açılmış tekrar edeyim benimde 1555 de anakart problemim olmuştu 2. gün eve geldiler ve gözümün önünde değiştirdiler sanırım ram slot girişiyle ilgili bir arıza olduğu için ramlerimden biride bozulmuştu ve telefonda bahsi geçmemesine rağmen yanında ram de vardı ve diğer yedek parçaların arabada olduğundan bahsetti LCD ekran DVDW gibi yani evinize geldiğinde başka bir arıza varsa o an tesbit ediyor ve onunda yedek parçası yanında oluyor yani dell teknik servis evinize geldiyse sorun kalmamıştır demek :)))

    Bu arada değişim yaptıkları parçalar tamirli parçalar oluyor zaten tüketici kanunu gereği üretici senin parçanı tamir etmek zorunda yani sıfır parçayla değiştirmek zorunda değil kendi verdiğin anakartın tamir edilip sonra gelmesinide sanırım kimse istemeyeceği için doğal olarak bu şekilde hareket ediyorlar daha sonra sizden aldığı arızalı anakartıda tamir edip başka bir arızalı üründe kullanıyor bunu belirtmemin sebebi diğer bütün markalarda aynı şeyi yapıyorlar bu döngü kurulmassa garantiye veridiğiniz ürünü en kısa 1 ayda zor alırsınız ;)
    |
    |




  • Çavuş
    74 Mesaj
    Yukarıdaki mesajımda laptopumun bataryasının değiştiğini yazmıştım. yalnız birşey dikkatimi çekti. Ekranın sağ altındaki pil şarj durumunu gösteren uyarı ikonunda kalan saat uyarısı sürekli değişiyor anlık bi bakıyosunuz 5 saat kaldı diyor ,sonra 3.5 saat 4 saat sonra tekrar 5 saat falan gibi eski batrayasında böyle bi durum yoktu sanırım . Acaba laptopun harcadığı anlık enerji sürekli değiştiği için mi böyle gösteriyor normalmi acaba bu durum.

    Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar fikirlerini belirtebilirse çok sevinirim...
    |
    |
  • Binbaşı
    1640 Mesaj
    Arkadaşlar bu yerinde servis hizmeti bütün bilgisayarlarda veriliyor mu? Gerçekten mükemmel. İlk defa böyle bir şey duydum.
    |
    |
  • Binbaşı
    1298 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -spawn-

    Arkadaşlar bu yerinde servis hizmeti bütün bilgisayarlarda veriliyor mu? Gerçekten mükemmel. İlk defa böyle bir şey duydum.


    Dell notebook'larda sadece netbook'larda yerinde servis garantisi yok.
    |
    |
  • Yarbay
    14849 Mesaj
    [Deleted by Admins]
    |
    |
  • Binbaşı
    1298 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: akbilge

    Dell Studio XPS 1640 sahibiyim.Ürünü aldıktan 1 hafta sonra bataryası bozuldu. Arızayı bildirmek için Dellin 0800' lü numaraları var, bu numarayı aradım. Bu numaradan çıkan elemana ürünü yeni aldığımı, bataryanın çalışmadığını söyledim. Buradaki eleman sizi euro dell support sitesine yönlendiriyor ve sizden sürücü indirmenizi istiyor. Önce buradaki elemanın dediğini yaptım ve Dell' in destek sayfasından sürücüyü indirdim.



    Ürünü satın aldıktan 1 hafta sonra üründe arıza çıkıyorsa zaten garanti kapsamında işlem yaptırmaktan ziyade, satın aldığınız yer ile görüşüp ürünü sıfırı ile değiştirmeliydiniz.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    338 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Wassermann


    quote:

    Orijinalden alıntı: akbilge

    Dell Studio XPS 1640 sahibiyim.Ürünü aldıktan 1 hafta sonra bataryası bozuldu. Arızayı bildirmek için Dellin 0800' lü numaraları var, bu numarayı aradım. Bu numaradan çıkan elemana ürünü yeni aldığımı, bataryanın çalışmadığını söyledim. Buradaki eleman sizi euro dell support sitesine yönlendiriyor ve sizden sürücü indirmenizi istiyor. Önce buradaki elemanın dediğini yaptım ve Dell' in destek sayfasından sürücüyü indirdim.



    Ürünü satın aldıktan 1 hafta sonra üründe arıza çıkıyorsa zaten garanti kapsamında işlem yaptırmaktan ziyade, satın aldığınız yer ile görüşüp ürünü sıfırı ile değiştirmeliydiniz.


    Böyle bir hakkımızmı var? yani konu dışına çıktığım için özür dilerim ama herhangi bir markanın laptopunda diyelim pilde yada herhangi bir sorun cıktı 2 hafta sonra. direkt aldıgım yerden yenisi ile değiştirme hakkım varmı?
    |
    |




  • Yüzbaşı
    760 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: esmf

    Böyle bir hakkımızmı var? yani konu dışına çıktığım için özür dilerim ama herhangi bir markanın laptopunda diyelim pilde yada herhangi bir sorun cıktı 2 hafta sonra. direkt aldıgım yerden yenisi ile değiştirme hakkım varmı?


    Ayıplı Mal ve Hizmetler
    Madde 4 - Ambalajında,etiketinde,tanıtma ve kullanma kılavuzunda yer alan
    veya satıcı tarafından vaadedilen veya standardında tespit edilen nitelik ve/veya niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mal veya hizmetler, ayıplı mal veya ayıplı hizmet olarak kabul edilir.
    Satın alınan malın ayıplı olduğunun anlaşılması halinde;tüketici,malı teslim aldığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde bu malları satıcı firmaya geri vererek değiştirilmesini veya ödediği bedelin iadesini veya ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirimini ya da ücretsiz olarak tamirini talep edebilir.

    Yukarıdaki madde ve devamı için lütfrn okuyun:
    http://78.187.210.80/ISO/el_kitaplari/MEK/Kanun/T%C3%9CKET%C4%B0C%C4%B0N%C4%B0N%20KORUNMASI%20HAKKINDA%20KANUN.htm

    Buradaki bir detaya ilginizi çekmek istiyorum... Malın değiştirilmesi, bedel iadesi, arızadan kaynaklı değer kaybının ödenmesi veya ücretsiz tamir haklarından birini TÜKETİCİ belirler... Satıcı bu konuda TÜKETİCİ'nin tercihini uygulamak zorundadır... Yani ben bunu almam tamir edeyim. Yok bedelini ödemem yenisini veririm deme hakkına sahip değildir.

    Haklarınızı bilin... Bu yasanın adı "TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN"... Bizler için var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkerdogan -- 21 Mart 2010; 22:49:04 >
    |
    |




  • Er
    11 Mesaj
    Reklam kokan söylemlere inanmayın demişin biraz ayıp olmuş sonuçta herkes başından geçen olayı yazıyor, sende başından geçen olayı yazmışın birilerine yalan söylüyorsun demek çok yanlış, iyi ve kötü herkes yaşadıklarını anlatacak ki notebook alacak arkadaşlar buna göre artılarını eksilerini düşünüp ne yapmalıyım diyip kendi karar verecek, burda herkes iyi yazacak olsa zaten forumları değil TV reklamlarını takip etmeliyiz.

    Sorununla ilgilide eğer teknoloji haberlerini takip ediyorsan bu pil durumu sadece Dell'e özel değil tüm notebook markalarının belası haline gelmiş durumda haliyle son kullanıcınında, fakat bu markaların batarya garantisinde zorluk çıkartması anlamına gelmez ki çoğu marka nedensizce bunu yapıyor sanki ben seçmişim beğenmişim bataryayı almışımda onlar banane kardeşim almasaydına getiriyorlar, bataryalardaki arızanında en büyük sebebi Çin üretimi olanlarda çıkıyor, Hangi marka olursa olsun üretim yeri Çin olmayan bi ürün alırsan en azından ilk 1 yıl sıkıntı çekmessin.

    Bu arada ürünü alır almaz bir kusur varsa iade edebilirsin bunda kesinlikle hiç bir marka sorun çıkaramaz.
    |
    |




  • Yüzbaşı
    338 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DamneDMessiaH

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmf

    Böyle bir hakkımızmı var? yani konu dışına çıktığım için özür dilerim ama herhangi bir markanın laptopunda diyelim pilde yada herhangi bir sorun cıktı 2 hafta sonra. direkt aldıgım yerden yenisi ile değiştirme hakkım varmı?


    Ayıplı Mal ve Hizmetler
    Madde 4 - Ambalajında,etiketinde,tanıtma ve kullanma kılavuzunda yer alan
    veya satıcı tarafından vaadedilen veya standardında tespit edilen nitelik ve/veya niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mal veya hizmetler, ayıplı mal veya ayıplı hizmet olarak kabul edilir.
    Satın alınan malın ayıplı olduğunun anlaşılması halinde;tüketici,malı teslim aldığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde bu malları satıcı firmaya geri vererek değiştirilmesini veya ödediği bedelin iadesini veya ayıbın neden olduğu değer kaybının bedelden indirimini ya da ücretsiz olarak tamirini talep edebilir.

    Yukarıdaki madde ve devamı için lütfrn okuyun:
    http://78.187.210.80/ISO/el_kitaplari/MEK/Kanun/T%C3%9CKET%C4%B0C%C4%B0N%C4%B0N%20KORUNMASI%20HAKKINDA%20KANUN.htm

    Buradaki bir detaya ilginizi çekmek istiyorum... Malın değiştirilmesi, bedel iadesi, arızadan kaynaklı değer kaybının ödenmesi veya ücretsiz tamir haklarından birini TÜKETİCİ belirler... Satıcı bu konuda TÜKETİCİ'nin tercihini uygulamak zorundadır... Yani ben bunu almam tamir edeyim. Yok bedelini ödemem yenisini veririm deme hakkına sahip değildir.

    Haklarınızı bilin... Bu yasanın adı "TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN"... Bizler için var...



    Vakit ayırıp, beni ve sanırım benim gibi konu hakkında soruları olan arkadaşları bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim.
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
Instagram takipçi satın al
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,594
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.