Şimdi Ara

Dell G3 15 [ ANA KONU ] (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
355
Cevap
13
Favori
26.263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    5 aydır kullanıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenkoskay

    Ben aldım, yaklaşık 1 ay önce. GTX1650 256 SSD+1 TB HD ile.
    ne kadar aldınız ben i7 9750h modelini 7200 e almıştım nisanda.
  • flambarat F kullanıcısına yanıt
    Oyunlarda sıcaklık kaç derecelerde dolaşıyor, test edip bakabildiniz mi?
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    görmüşken cevaplayayım, bende 1050 ve i7 9750h modeli var 5000tl ye almıştım. Gpu pubg gibi zorlayıcı oyunlarda 78 79 civarında çalışıyor, cs tarzı oyunlarda ise 65 75 arası, Cpu ise işlemciyi yoran oyunlarda 4 ile 3,2 ghz arasında dalgalanıp ort. 90 derecede çalışıyor, -0.140 undervolt ile işlemciyi 4 ghz ye kilitleyince pubg de en yüksek 97 dereceyi gördüm (fanlar sanırım %90-100 arasiydi). İşlemciyi yormayan oyunlarda 3 ile 4 ghz arasi 80-92 derecelerde dolaşıyor. Ben cs oynarken işlemciyi 3.6 ghz ile limitleyip 0.140 undervolt yapıyorum fanlar da %75-90 arası işlemci 75-83 arası takılıyor. Hatta merak edip gpu'yu da undervoltladim 60 derecelerde takılıyor.(testler yaklaşık olarak 1 saat oynanış ile gerçekleştirildi) Karşılaştırmış olduğum rakipleriyle pek de geri kalır bir yanı yok ama daha iyi olabilirdi. Ha ben rakiplerinden 1,5k-2k ucuza aldım o yüzden pek de şikâyetçi degilim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BBirYirmiYedi B kullanıcısına yanıt
    Fiyatına göre yeterli evet. :)
  • flambarat F kullanıcısına yanıt
    7800 TL'ye aldım Haziran'da...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatalrhymer16 kullanıcısına yanıt
    Cihaz elime geçti, yaklaşık olarak 3 4 hafta sürdü. ekran kısmı komple değişmiş ve ücret talep edilmedi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fatalrhymer16 kullanıcısına yanıt
    Cihaz hiç bir darbe almadı, sadece kapağı aç kapa yaptık ki ondan da kırıldıysa cihaz sorunludur. Ben Ankaradaki koç servise götürdüm. Ama menteşeleri hala çok sert adama kas yaptırır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 10. nesil işlemcili g3 alan yok mu?
  • Arkadaşlar az önce bir sorun yaşadım. Ekranda çok kısa bir süre Adobe nin giriş penceresi açık kaldı. Pencereyi kapattım ama izi kaldı. Ekran yanması olarak bilinen durum gibi... IPS ekranlarda bu durumun yaşandığını hiç duymamıştım. Yaklaşık 2 yıllık bir cihaz. Böyle bir durumla karşılaşan oldumu acaba
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    9.nesil işlemci 1660ti maxq versiyonu var bende çok memnunum öneririm. Sadece Ekran çerçeve tutma kısmı biraz korkutucu geliyor burdan sorun yaşayan yoktur umarım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BilgiYazar kullanıcısına yanıt
    Bir arkadaşım da başka model laptopta o tarz sorunla karşılaştı. Garanti bitmeden servise yollayın ekran panelini değişsinler.
  • TedMosby kullanıcısına yanıt
    Sağolun hocam. Çerçeve ince olunca her laptopta o tarz korkutucu endişe olur . :)
  • thelordof kullanıcısına yanıt
    Ben bu ürünü laptop zaten değişimle yurt dışından gelmişti. garantisi bitmişti zaten. şimdi bilgisayarı açtığımda o görüntü kaybolmuş durumdaydı. inşallah bir daha çıkmaz:)
  • ben satıp, hp 'nin rtx 2070'li laptopu almayı düşünüyorum, 12 bin tl idi en son

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • BilgiYazar kullanıcısına yanıt
    inşallah hocam.
  • mahmut716 kullanıcısına yanıt
    Fiyatı uygun Hp omen'ın
  • 3590 9.nesil i7 1660ti maxQ modeline sahibim bende. Aralık 2019 tarihinde satın aldım. Cihazı evde kullanıyorum ve kapağı açıp kapama dışında herhangi bir ekstra darbe ve zorlama olmadı. Ben sol menteşe kısmından sorun yaşadım. Arka kısımdaki g3 logolu kapak menteşe kısmından kasadan ayrıldı. Menteşe çalışıyor ama kapak kısmı ayrıldı, ayıca ekran ile arka kapağın birleştiği menteşe kısmında da açılmalar meydan geldi. Sorun daha da büyümeden servise bıraktım.

    Soruna ilişkin resmi dell topluluk sayfasından aldığım resimler birebir benim sorunum ile aynı.

    https://www.dell.com/community/image/serverpage/image-id/55363iD4A7CEB6341721D8/image-size/large?v=1.0&px=999

    https://www.dell.com/community/image/serverpage/image-id/55364i9D710BD6E2D5159F/image-size/large?v=1.0&px=999

    İşin ilginç tarafı cihazı servise götürdüğümde benden bir önceki müşteri de aynı şikayet ile servise g3 cihaz bıraktı. :) Onun sorunu diğer taraftaki menteşeden kaynaklıydı. Yani her iki tarafta da olabiliyor sorun.

    Şu adreste benzer sorunu yaşayan 5 sayfa geri bildirim mevcut. https://www.dell.com/community/Inspiron/Inspiron-G3-15-3590-hinge-broken-3/td-p/7558314

    Kronik bir sorun olduğu aşikar.




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.