Şimdi Ara

Dell 7567 yi sonradan alanlar dahamı şanslı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 17 saat 44 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • traumaniac (4 mesaj) Beels (3 mesaj) ardelis (2 mesaj) wholocked (1 mesaj) ahmetgox (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (3 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> Dell >> Dell 7567 yi sonradan alanlar dahamı şanslı ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2176 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Ekran IPS , ve çok daha ucuza aldık , başlarda alanlar 4500,4700 arası aldılar , biz 4 bin tl ye aldık .



    |
    |
  • Yüzbaşı
    382 Mesaj
    Meraba aynı cihazdan yazıyorum valla, bu fiyata i7 1050ti ips ssd hdd tek parça 16 ram, gerçek f/p ürünü budur, bu cihazdan ilk mesajım :) tam yerine atmış olduk
  • Yarbay
    2176 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: traumaniac

    Meraba aynı cihazdan yazıyorum valla, bu fiyata i7 1050ti ips ssd hdd tek parça 16 ram, gerçek f/p ürünü budur, bu cihazdan ilk mesajım :) tam yerine atmış olduk

    Aynen hocam Türkiyede bukadar pahalı piyasa içinde güzel F/P ürünü oldu. 4 binemi aldınız sizde ?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    382 Mesaj
    kuponuydu falan derken 4020 lira çıktı ama 683 tl kdv kaymak oldu fatura indirimsiz fiyattan kesildiği için :)
  • Yarbay
    2176 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: traumaniac

    kuponuydu falan derken 4020 lira çıktı ama 683 tl kdv kaymak oldu fatura indirimsiz fiyattan kesildiği için :)

    Nasıl yani 683 tl dahamı ödediniz.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    382 Mesaj
    Yok yok 4020-683 gibi oldu diyelim :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2522 Mesaj

    şirkete almış gibi yaptınız sanırım :) ben de 4020den aldım memnunum baya sağlam cihaz
    |
    |
    traumaniac kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    382 Mesaj
    Gibi de sayilmaz :) arada sirkette de oynuyorum :) hayirli olsun size de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2515 Mesaj

    O fiyattan nereden aldın hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ardelis kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2522 Mesaj

    4200dü ebrarda 177 de kupon aldım çek satıştan o şekilde hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ahmetgox kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    79 Mesaj
    an itibariyle vatan bilgisayarda 5.916,04 TL. 15 ekimde vatan bilgisayardan 4700'e aldım.Dolar malum... Bu arada benim üründe 2560 gb ssd var ekranda ips freedos almadım
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
valorant points
valorant vp
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,273
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.