Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

[Deleted]

60
Cevap
0
Favori
695
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      369 Mesaj
      18 Eylül 2003 13:43:46
      kat kat?
      en baba fanla bile yapabilecegin fark 4-5 derece hangi kattan soz ediyorsunki?
      zaten sk7 degil anca 800 ile kıyaslarsın
      |
      |
    • Yüzbaşı
      623 Mesaj
      18 Eylül 2003 15:12:36
      peki xdream fan nasıl sessizleşir devir düşürme hariç yine sesli herhangi bir tavsiyesi olan varmı
      |
      |
    • Soğutma Uzmanı
      4045 Mesaj
      18 Eylül 2003 15:15:59
      üstündeki koruyucu plastik aparatı çıkarabilirsin sanırım öyle birşey vardı.bir miktar sesi azaltır
      |
      |
    • Yüzbaşı
      623 Mesaj
      18 Eylül 2003 15:36:40
      akşama denicez artık saol
      |
      |
    • Yüzbaşı
      980 Mesaj
      18 Eylül 2003 16:38:34
      TMD fanlari monte ederken vidalari normalden fazla zorlanirsa manyetik bolumler baski altinda fazla surtunmeden ses yapabiliyor hatta fan bozulabiliyor.
      |
      |
    • Yarbay
      14854 Mesaj
      18 Eylül 2003 18:03:31 Konu Sahibi
      [Deleted by Admins]
      |
      |
    • Yarbay
      14854 Mesaj
      18 Eylül 2003 18:12:43 Konu Sahibi
      [Deleted by Admins]
      |
      |
    • Teğmen
      173 Mesaj
      18 Eylül 2003 20:35:41
      TMD veya HAC-V81 fanı veya performansları için birşey demeyeceğim. Fakat farklı sistemlerle, farklı ortam sıcaklıklarında verdiğiniz değerler birşey ifade etmez, bunu sizde çok iyi biliyorsunuz. Aynı ortamda yapılan test sonuçları için konuşmak mantıklı olan.

      Ben SK7+TMD ve Vantec Aeroflow soğutucularını test etme imkanı buldum (bu imkanı kimsede sağlamadı paramla aldım). SK7+TMD daha performanslı bir seçim.

      Vantec Aeroflow ve SK7+HAC V-81 fanlı soğutucuları karşılaştırmanın anlamı zaten yok. Sonuçta sese göre mi, fan boyutuna göre mi yoksa üfledikleri havaya göre karşılaştıracaksınız.

      Üflenen havanında önemi kalmadı artık CFM'dir, Rpm'dir hiç önemli değil. Bakın 6x6 bir fan 5000rpm döner ama 20CFM üfler (mesela), 8x8 bir fan ise 2000rpm dönüp 24CFM üfler bunların karşılastirması mümkün olamaz. Sadece bu kadarda değil. CoolerMaster HAC V-81 fanı maksimum devirde 60 küsür CFM üflüyor, ama Aero 7+ fanı ise 22 küsür CFM gibi bir değer üflüyor ama Aero 7+'nin fanı hem daha sessiz hemde daha iyi performans sağlıyor.

      Ne demek istiyorum? Yaptığımız tartışmalar tek bir elden çıkmadıkça birşey ifade etmeyecek. Farklı fan kanatları bile daha hava akışını değiştirebiliyor (Volcano 12), lütfen birbirinizi boş yere incitmeyin.

      Saygılar...
      |
      |




    • Yarbay
      2501 Mesaj
      18 Eylül 2003 20:53:44
      @romanart:
      anakartın acaba değerleri düşük okyor almasın zira,
      sendeki anakartın soketinde sarı renkte bir ısı algılayıcı olduğunu zannetmiyorum
      bilindiği gibi rev 1.1 ler sıcaklığı biraz(8-10 derece) düşük okuyorlar !!!
      hesabını şimdi bi daha kontrol et bakalım.
      |
      |
    • Yarbay
      11033 Mesaj
      18 Eylül 2003 21:04:03
      abicim bence bırakıcan fanı manı,suyu puskurtucen cpu ustune(cpu blok uzerine tabiiki)...oohhh.ses mes yok.bide ekran kartına.nb uzerinede devasa bi pasif heatsink(salman amcanınkinden olabilir).bitek psu kalcak.onun ustunede yine bi salman abi cift bilyalı fan(acıklamasında boyle yazıyo,naapiim:))hem sesten falan eser kalmasın hemde cpu limitlerde gezsin...
      ben simdi su bahce hortumunu cesmeye takıp geliyorum abi.siz bi yere ayrılmayın.simdi gelicem:))))
      |
      |
    • Yarbay
      14854 Mesaj
      18 Eylül 2003 21:44:07 Konu Sahibi
      [Deleted by Admins]
      |
      |
    • Yarbay
      2501 Mesaj
      18 Eylül 2003 22:03:33
      @romanart:
      benim verdiğim değer 1.82 volt
      1.775 i kışın alıyordum malum hava soğuk olur kışın
      yazın ladığım değer 2400 mhz@1.82v
      5 derece fark etse bile
      41+5=46
      47+5=52 derece yapar ki bu da benim aldığım değer ile aynı

      e hani senin fanın üstünlüğü nerde benim fanın rezilliği :)
      ve dikkatini çekerim ki vantec aeroflow heatsink i alüminyumdur(ortada bakır çekirdek)

      ve ortam sıcaklığı da önemlli bu durumda benim değrlerimde ortam sıcaklığı 30 dereceydi

      seni görelim buyur?
      |
      |
    • Yüzbaşı
      369 Mesaj
      18 Eylül 2003 22:12:31
      |
      |
    • Yarbay
      14854 Mesaj
      18 Eylül 2003 22:24:56 Konu Sahibi
      [Deleted by Admins]
      |
      |
    • Haber Editörü
      2561 Mesaj
      18 Eylül 2003 22:29:03
      Hmm 8500 ti 4200 den daha çok güç istiyo öyle mi?
      Kaynak var mı?
      |
      |
    • Yarbay
      14854 Mesaj
      18 Eylül 2003 22:33:21 Konu Sahibi
      [Deleted by Admins]
      |
      |
    • Haber Editörü
      2561 Mesaj
      18 Eylül 2003 23:01:17
      valla en azından kartların üstündeki mofset ve kapastor lerin farkına bakarak ti4200 ün bellek ve gpu olarak daha çok güç istediğini anlayabilirsin aslında gerek yok.ama bi raştırmak lazım
      |
      |
    • Yarbay
      14854 Mesaj
      18 Eylül 2003 23:43:13 Konu Sahibi
      [Deleted by Admins]
      |
      |
    • Yarbay
      2501 Mesaj
      18 Eylül 2003 23:43:38
      normal termal pasta kullanıyorum as3 falan yok

      ayrıca ben de ekran kartını oc liyorum 270/400 olan kartı 390/570 de kullanıyorum sıcaklıkta kayda değer bi değişim yok!
      |
      |
    • Yarbay
      14854 Mesaj
      18 Eylül 2003 23:49:32 Konu Sahibi
      [Deleted by Admins]
      |
      |
Reklamlar
sohbet
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Ankara Web Tasarım
Blogio
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,109
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.