Şimdi Ara

DEğişim/İade konusunda bilgisi olanlar yardım lütfen

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
980
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, forumdaşlar, ustalar,

    Bazılarınızın hatırlayacağı gibi Samsung Maldives 12binlik inverter klima almış ve kullanamadan arıza nedeniyle değişime vermiştim. Süreç 50 gündür devam etmekte. Son olarak geçtiğimiz perşembe günü Samsung Merkez cihazın değişeceğini ve tedarik sürecini başlattıklarını bildirdi. Bu geç de olsa beklediğimdi. Bu sonuca ulaşana kadar ki süreci sırf tecrübe olsun diyerek burada paylaşacağım. Fakat ayrıntılar için konuyu uzatmadan önce bu sabahki gelişmeyi paylaşıp bilgilerinizden yararlanmak istiyorum.

    Bu sabah (24.aralık) pazartesi Samsung merkez beni arayıp değişime yolladığım cihazın aynısı ya da bir benzerinin tedarik edilemediğini bildirdi, ücret iadesi yapmak istiyorlarmış. Onay istediler. Ben de avukatıma bir sorayım, bu benim seçim hakkım sanırım diyerek kararı erteledim.

    Bu halde ne yapmam gerekir sizce? Paramı alıp kurtulayım mı? Yenisiyle değişim için ısrar mı edeyim?







  • Peki şu anda aldığınız klimanın fiyatı ne kadar? Eğer pahalandı ise aradaki farkıda vereceklermi? bildiğim kadarıyla Klima fiyatları arttı herhalde. Onu tanzim edebileceklermi? Geçmiş olsun üzüldüm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    Peki şu anda aldığınız klimanın fiyatı ne kadar? Eğer pahalandı ise aradaki farkıda vereceklermi? bildiğim kadarıyla Klima fiyatları arttı herhalde. Onu tanzim edebileceklermi? Geçmiş olsun üzüldüm

    Nette fiyatı aynı, ama ben indirimli günde almıştım, aynısını sipariş etsem 200tl zararda olurum. Stoklarda olması şubatı bulacakmis, beklemek ve yine samsungla uğraşmak var bir de. En iyisi sanki selam bile vermemek gibi:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersen_ -- 24 Aralık 2012; 11:44:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersen_

    quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    Peki şu anda aldığınız klimanın fiyatı ne kadar? Eğer pahalandı ise aradaki farkıda vereceklermi? bildiğim kadarıyla Klima fiyatları arttı herhalde. Onu tanzim edebileceklermi? Geçmiş olsun üzüldüm

    Nette fiyatı aynı, ama ben indirimli günde almıştım, aynısını sipariş etsem 200tl zararda olurum. Stoklarda olması şubatı bulacakmis, beklemek ve yine samsungla uğraşmak var bir de. En iyisi sanki selam bile vermemek gibi:)


    Birader, hazır adamlar kabul etmişken al paranı, kurtul.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersen_

    Arkadaşlar, forumdaşlar, ustalar,

    Bazılarınızın hatırlayacağı gibi Samsung Maldives 12binlik inverter klima almış ve kullanamadan arıza nedeniyle değişime vermiştim. Süreç 50 gündür devam etmekte. Son olarak geçtiğimiz perşembe günü Samsung Merkez cihazın değişeceğini ve tedarik sürecini başlattıklarını bildirdi. Bu geç de olsa beklediğimdi. Bu sonuca ulaşana kadar ki süreci sırf tecrübe olsun diyerek burada paylaşacağım. Fakat ayrıntılar için konuyu uzatmadan önce bu sabahki gelişmeyi paylaşıp bilgilerinizden yararlanmak istiyorum.

    Bu sabah (24.aralık) pazartesi Samsung merkez beni arayıp değişime yolladığım cihazın aynısı ya da bir benzerinin tedarik edilemediğini bildirdi, ücret iadesi yapmak istiyorlarmış. Onay istediler. Ben de avukatıma bir sorayım, bu benim seçim hakkım sanırım diyerek kararı erteledim.

    Bu halde ne yapmam gerekir sizce? Paramı alıp kurtulayım mı? Yenisiyle değişim için ısrar mı edeyim?



    bence ethik olarak yapmaları gereken sizin aldığınız fiyatı değil, şu an kendi liste fiyatlarını ödemek olur.ben zamanında arçelik klimayı iade ettiğimde 1300 liraya almıştım. 1 ay sonra iade sonuçlandığında hesabıma 1524 lira yatmıştı...bu durum firmadan firmaya değişiyor.kimileri fatura tutarını, kimileri liste fiyatını ödüyor.




  • Bir laf vardır ya,Domuzdan kıl koparsan kardır diye, ama birde şu var belayı en kısa sürede başından savacaksın,Allaha havale edeceksin.Malesf onlar büyük,ne verirse onu al,hauyraşırım diyorsan,zaman problem değil dersen uyraş,bu günün şartlarında ödeme yapması gerekir. Sonuçta tedarik edemeyen ve hizmet veremeyen onlar. Talep senden değil,onlardan.
  • Ayıplı malın asıl sorumlusu garantiyi veren Samsung Türkiye. Birçok e-ticaret sitesinde 12'lik Maldives satışı yapılırken, stokta yok gerekçesini ileri sürmeleri çok dikkat çekici. (4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 5.maddesinde, üzerinde "numunedir" veya "satılık değildir" ibaresi bulunmayan bir malın; ticari bir kuruluşun vitrininde, rafında veya açıkça görülebilir herhangi bir yerinde teşhir edilmesi halinde satıcı bu malların satışından kaçınamaz.)

    Bence, problem size telefon eden görevlinin ihmalkarlığı veya işgüzarlığından kaynaklanmış. 200 lira için uğraşmaya gerek yok denilebilirse de firmaların tüketici haklarına özen göstermelerini teminen hiç olmazsa bu topiğin canlı tutulmasında büyük fayda görüyorum.
  • Evet benzer bir maddeden bahsediyorsunuz, fakat mağazalar kendilerine ait değil. Zaten ısrar etmiyorum, parayı alayım yeter.

    Çağrı merkezindekiler henüz bu sürecin farkında bile değiller, bana değişiminiz onaylandı bekleyin diyorlar, genel merkez ise paranızı yollayacağız diyor, birbirlerinden haberleri yok daha:)

    Yakamı kurtarayım da, gerisini Allah'a havale...
  • Ceza kanunları hariç bütün yasalar kıyas yolu ile yorumlanabilir. Tedarikçi konumundaki kuruluş benim mağazam değil gerekçesini kullanamaz. Samsung Türkiye sıradan bir kuruluş değil. Konuyu bir üst kademeye aktarabildiğiniz takdirde her iki seçenek için de olumlu sonuç alabileceğiniz kanısındayım.
    Ben de Samsung Maldives almayı düşünüyordum. Ancak forumda ısrarla belirtildiği gibi servis hizmetinin iyi verilemeyeceğine bizzat şahit olduğum için vazgeçtim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: testereci

    Ceza kanunları hariç bütün yasalar kıyas yolu ile yorumlanabilir. Tedarikçi konumundaki kuruluş benim mağazam değil gerekçesini kullanamaz. Samsung Türkiye sıradan bir kuruluş değil. Konuyu bir üst kademeye aktarabildiğiniz takdirde her iki seçenek için de olumlu sonuç alabileceğiniz kanısındayım.
    Ben de Samsung Maldives almayı düşünüyordum. Ancak forumda ısrarla belirtildiği gibi servis hizmetinin iyi verilemeyeceğine bizzat şahit olduğum için vazgeçtim.

    Sayın testereci, general asha09lkc ile yola devam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yazdıklarını görünce birisi benim yaşadıklarımı buraya mı yazmış dedim içimden. Aynı sorunları şu an bende yaşıyorum. Yaklaşık 50 gün kadar bekledim önce değişim sonra da bahsettiğiniz gibi ücret iadesi yapalım dediler. Hala beklemedeyim bende. Bakalım ne zaman ödeyecekler...
  • Bir hafta daha beklerim sonra gerekirse daha masraf yaparım, nasılsa dava benim muhitte, ugrassinlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asha09lkc değil iki adet asha07lgcz aldım. Araştırma sırasında 9'luk maldives almayı düşünüyordum. 2x1100 = 2200TL cazip geliyordu. Ancak kapasite uygunluğu ve COP değeri bakımından aklım 7'lik General ve Zibro'lara takılmıştı. Servis sorunu yaşamamak için bin lira daha verip içime sineni aldım. İyiki de almışım. Konfor farkını bilmiyorum ama en azından içim rahat etti. Darısı başınıza (Tabi içinize sinen model için)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.