Şimdi Ara

Decathlon'da karmasa ardi musteri memnuniyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 58 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • V.K. (1 mesaj) 01001101 (1 mesaj) Senry (1 mesaj) whereismywings (1 mesaj) x-rayted (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (1 mesaj) Tablet (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar,

    Gozumu Merida Crossway 500,Scott Sportster 20 gibi modellere dikmisken,gerekli maddi kaynagi denklestiremedigimden ve planlarimi surekli ertelemek istemedigimden alabilecegim,fiyat olarak en uygun bisikleti almayi dusundum.Isinma/kondisyon turlari boyle gecsin,aklimdaki secenekleri bir muddet sonra alacagim.

    339 liraya satilan Rockrider 5.0'a bakmaya gittim.L beden olmasina ragmen altimda ufacik kaldi,kadro olarak bir turlu rahat edemedim.Salcano City Fun 70 hic biyerde bulamadim,son olarak Rockrider 5.1'i 500 TL'ye aldim.

    Aldigimin ikinci gunu caddebostan sahilde giderken,birden gidon yerinden cikti(sikistirilmamis) kazasiz belasiz durup,bisikleti yanimda surerek suadiyeye kadar dondum.Eve gelip duzelttim,buyutmedim ancak gidon cizilmisti.

    Dun,katildigim bir turda,aynakol ve pedal baglantisinda bir sorun oldu,pedalin girdigi kisim egrildi.Turu yarim birakarak emaneten tutturulan pedal ile yavas yavas geri dondum.Aynakol dis kapmis,montaj hatasi.

    Bugun Decathlona gittim,bisikleti aldilar,yaklasik 45 dk sonra hazir dediler.Gittim bisikleti almaya.Tam aliyordum son saniye farkettim ki aynakolun koruma kapagi yok.Eskisinden cikarip yensine takacakti ki baktik uymuyor,vidalarin referanslari farkli.Dedim aynisini takmadiniz mi?Yok B'Twin olanini taktik dedi.

    Yahu olur mu capi farkli,dis sayisi farkli her halinden belli.Biri Shimano,biri B'Twin.

    Neyse reyon muduru geldi.Aynisini ona da soyledim.Dedim bakin karisdan geliyorum,bu bisikleti de bu magazadan aldim.Sizin x marka araciniz olsa,sorun oldugunda y marka parca takilmasini kabul eder misiniz dedim.

    Dogru haklisiniz,hemen degistirelim,siz hic merak etmeyin,bizim icin onemli olan musteri memnuniyetidir dediler.

    Uygun beden ellerinde vardi ve yaklasik 200 km'deki bisikletimi 0'ladim.Kendilerine bir kez daha tesekkur ederim.

    Ancak atlanmamasi gereken bir nokta var ki,ben o kapagi farketmesem,veyahut bilincsiz,bilgisiz bir kullanici olsam bana o bisikleti o sekilde teslim edeceklerdi.Bu hic kucumsenmeyecek bir detay.

    Kurumsal buyuk bir firmanin,kucukken,mahalleden kaziklamaya calisan esnaf gibi davranmasi hos degil,dikkatli olmak lazim.

    Yine de 0 bisiklet aldigim icin mutluyum.Umarim bu sefer sorun yasamam.

    Ucuz bisiklet icin 250-300 Tl'ye market bisikleti vs alinmasi yerine,Decathlon'un boyle bir avantaji var en azindan.Benim tercih sebebim de bu olmustu.

    Keyifli pedallamalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |




  • Decathlon bu konuda can olmasına candır ama imkanı olan için tabiki.
    Bisikletini Decathlon'un sitesi üzerinden ya da şans eseri gittiği şehirde bulunan Decathlon mağazasından alan ancak kendi yaşadığı yerde şubesi bulunmayan birisi için bu avantajı tam bir dezavantaja dönüşüyor. Umarım Decathlon tez vakitte mağaza ağını genişletir ve bu sırada kurumsal prestijinden ödün vermez de piyasadaki sözde sektörün önde gelen mağazaları kendilerine çeki düzen vermeye başlar.
  • geçmiş olsun, ucuz atlatmışsınız.. farklı bir marka takmaya çalışmaları konusunda da, kurumsal bir yerden almış olmanın vereceği avantajlar konusunda da katılıyorum size..
  • Ülkemizdeki bisiklet kültürü ile alakalı bir durum.

    Çoğu insan çocuk yaşta başladığı maceraya ucuz olsun da bisiklet olsun kafasında bakıyor. Yaş ilerledikçe eğer ki gönül verilmemişse yine bu kafada ilerliyor zihniyet.
    Gönül verenler işte bu noktada ortaya çıkıyor. Ne aldığını, neyi aldığını bilen insan çıktığında karşılarına ses etmiyor kurumsallık gereği isteğinizi yerine getiriyorlar.
    Ama bilmeyen, "aman bisiklet işte, gidiyor mu gidiyor, tamam" diyen birisine de hiç bakmıyorlar.

    Samimiyetleri sorgulanır bu bağlamda.
  • Ben 2 aydır rockrider 5.0 kullanıyorum bunu almamın sebebi ucuz olsun bakalım kullancakmıyım yoksa 2gün sorna sıkılcakmıyım diyeydi, şimdi bisikleti yükseltip tura cıkmayı planlıyorum,
    Benden sonra arkadaşımada rockrider 5.1 aldık.

    Açıkcası 2mizde bisikletten cok memnunuz suana kadar en ufak bir sorun vermedi, hatta arkadaşım bisiket değiştirmeyeceği icin 26*1.50 lastik taktık dişsiz, bisikletin gidişi falan tamamen değişti dahada memnun kaldı.
    Alacak arkadaşlara ben firmayı tavsiye ederim, ucuz ve sağlam bisikletleri var.

    Sizin konunuzda ise büyük bir şansslık olmuş sanırım, bu parçalar kolay kırılacak düzeyde değil acıkcası ama fabirkasyon veya herhangi bir hata ile olmuş(olabilir) tabiki..

    2nci kısım ise asıl problem, parçaların sıkılmaması ve değişen parçanın farklı olması.
    Burda firma değilde işin içine bilinçsiz çalışanların girmesinden kaynaklanıyor, firma ucuz işçi çalıştırma mantıgı ile 2-3 part time ogrenci işe alıp 3saat eğitimle karşımıza çıkartıyor, böyle oluncada malesef bu tarz durumlar kacınılmaz.

    Firmanın büyük bir firma olması avantajımız yetkiliyi bulup hakkımızı aradığımızda tek kelime etmeden düzeltiyorlar herşeyi.

    Bu arada benim decathlonla tanışmam bundan yıllar önce (10yılı geçti sanırım) Fransada olmuştu, oradan çadır+uyku tulumu+mat almıştım. Kendi ürettikleri ürünlerden ve halen kullanırım sorunsuzca bu sebepten ayrı bir sempatim var firmaya :D




  • ya bırak allah aşkına abi kadıköy'deki eşşek gibi pahalı satış yapanlar decathlondan 10 kat daha sorumsuzlar emin ol. decathlon sorumsuz ise kadıköy'deki bisikletçiler sorumsuzun ağa babasıdır. neler yaşadığımı anlatsam inanmazsınız.

    decathlon gene sen uyarınca yardımcı oluyomuş bak, bu paraya doymuş kadıköy bisikletçileri ne yaparsan yap iplemiyolar.

    kadıköydeki bisikletçilerin özellikleri:

    1- 60TL lık kaskı 150TL ya satıp kadıköy'ün zengin halkını kazıklayarak paraya doymuşlardır.
    2- işlerini umursamazlar, müşteri memnuniyeti sorsan ilk sırada derler ama icraatte müşteri memnuniyeti onlar için son sıradadır.
    3- ne yaparsan yap dinlemezler, yaptıkları hatayı gözlerinin içine sokarak göstersen bile kabul etmez bu dünyayı ben yarattım modundaki bisikletçiler.
    4- canları istediği zaman iş yapar, istemediği zaman yapmazlar. gidip 1 saat bekletilip sonra da: "bu saatte bu işi yapmam" diyen bisikletçi oldu.

    işin aslı sadece kadıköy değil, varsan baksan çoğu yer böyledir. ama işte biz kadıköyde olduğumuz için bunları görüyoruz sadece.

    bisiklet konusunda internette hep okuduğum laf: "bisikletinizi kimseye emanet etmemeye çalışın, bisikletinizin bakımını tamirini en iyi siz yaparsınız" bu lafı uygulamak gerekiyomuş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >





  • Geçmiş olsun..

    seninki de ne şanssızlık araba aldın menteşesi diş kapmış çıktı, debriyaj değişti.
    bisiklet aldın gidonda sorun çıktı aynakolda sorun çıktı.
    Thulede sorun yoktur inşallah.

    Ben de decathlondan Thule 9103 aldım. İlk gittiğimde Merterde yoktu. 2-3 hafta sonra baktım gelmiş görünüyor. Gideceğim gün mağazayı aradım. 3 tane var dediler. Taa pendikten kalktım gittim. Baktım 2 tane var. Bir kutu tam açık yani parçalar ortada diğeri açılmış ama bantlanmış. Görevliye eksik yoktur di mi bu açılmış kapanmış dedim . Yoktur abi dedi. Aldım geldim. Evde açtım. Kutunun açılıp kapanmış olduğu belli, parçalar bir decathlon torbasına konmuş. ağzı adi bantla kapanmış. Neyse parçalarda kullanılmış olma emaresi yok ama belli ki bu kurulmuş sonra sökülmüş ya iade ya da teşhire kullanılmış belli .
    Neyse kurulumu yaptım iki tane 8 mm lik somun eksik yok çıkmadı kutunun veya torbanın içinden. Nalburdan iki tane aldım taktım
    Sonra bir kaç gün sonra tekrar söktüm farkettim ki onları olmaması gereken bir yere adamlar takmışlar ve orada bırakmışlar..




  • decathlon hakkında bir çok iyi ama bir çokta kötü şey duyuyoruz sanırım geniş müşteri portföyleri olması dolayısı ile ancak Btwin bisikletler hakkında hep olumlu şeyler duydum sizinki şanssızlık olmuş maalesef. Tek aklıma takılan bir sıkıntı anında decathlon mağazasına uzak olmanın dezavantajı servis açısından (büyük sorunlarda) yoksa 01001101 arkadaşıma katılmamak elde değil bisikletinin bakımını sen yapacaksın ki sözde bisiklet tamircileri seni delirtmesin. Daha geçen gün tur için bisikletime taktırdığım megarange rubleyi sıkmadan bana teslim ettiler. Dedim ki arkadaş ruble sıkılmamış abi sen ayağınla sıkacaksın diyor yani hem kötü niyetli hem yalancı veya daha kötüsü cahil! O zaman yeni bisikletlerde neden gerek olmuyor sıkmaya dedim onlar yeni abi dedi .

    Temel bakımı bilmek lazım bu işe gönül vermişsen rahat edersiniz.




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.