Şimdi Ara

Debriyaj Boşaldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
17.123
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 6
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 5
  • Ortalama Mesaj Aralığı 7 saat 20 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Be_Yourself (5 mesaj) sarkihalindekal (1 mesaj) yolcu07 (1 mesaj) shakircan (1 mesaj) mob411 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj) Mobil (8 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3002 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    2012 model Kia Venga aracım ile bugün dik bir yokuştan yukarı çıkarken vites küçültme işlemi sırasında araç bir daha vitese geçmedi ve debriyaj boşaldı.

    Aracı alalı bir ay ancak olmuştur 146 bin km'de baskı balata gibi gelmiyor bana çünkü kalkışta titreme, geç kavrama veya vites geçişlerinde/debriyaj da sertleşme yoktu sorun ne olabilir arkadaşlar aracı çekici ile servise çektik yarın ne olduğu belli olacak umarım fazla masraf çıkmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Yarbay
    2382 Mesaj
    146 binde gayet guzel baski balata olur. 50binde degistiren gordum.

    Fakat baski balata olmayabilir tabi... Debriyaj telinde olabilir problem.. Komple debriyaj setini degistiriyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shakircan -- 20 Kasım 2017; 22:38:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    5509 Mesaj
    konu takip , geçmiş olsun ..
    |
    |
  • Yüzbaşı
    316 Mesaj
    Fikir vermesi açısından benim çok eskiden yumurta kasa accent aracımda havalar soğuyunca debriyaj boşalıyordu, bir umut aracı biraz çalıştırdıktan sonra ısınıyor ve debriyaja biraz pompalayaınca düzeliyordu. Meğerse bu araçlarda motor tarafındaki debriyaj kolunu ittiren (vey çektiren de olabilir) bir tüp ve ucunda bir çubuk vardı, anlayacağınız nihayetinde telli değil de hidrolik bir sistem vardı ama bu hidorlik tüpün içinde yağ mı vardı hava mı vardı anlamamıştım. Tüpün ucundaki bu çubuğun tüpe montajındaki plastik contalar zamanla sertleşiyormuş özellikle kışın daha da sertleşip yalıtımlık basınç tutma özeeliğini kaybediyormuş. Ustanın söylediğine göre bu contaları bulmak zordu komple tüp alınırsa daha iyi olur demişti. Ben de her sabah aracı çalıştırıp ısınmasını bekletiyor ve gariptir ki her seferinde hidrolik tüp çlaşımaya başlıyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3002 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: isnilgiz

    Fikir vermesi açısından benim çok eskiden yumurta kasa accent aracımda havalar soğuyunca debriyaj boşalıyordu, bir umut aracı biraz çalıştırdıktan sonra ısınıyor ve debriyaja biraz pompalayaınca düzeliyordu. Meğerse bu araçlarda motor tarafındaki debriyaj kolunu ittiren (vey çektiren de olabilir) bir tüp ve ucunda bir çubuk vardı, anlayacağınız nihayetinde telli değil de hidrolik bir sistem vardı ama bu hidorlik tüpün içinde yağ mı vardı hava mı vardı anlamamıştım. Tüpün ucundaki bu çubuğun tüpe montajındaki plastik contalar zamanla sertleşiyormuş özellikle kışın daha da sertleşip yalıtımlık basınç tutma özeeliğini kaybediyormuş. Ustanın söylediğine göre bu contaları bulmak zordu komple tüp alınırsa daha iyi olur demişti. Ben de her sabah aracı çalıştırıp ısınmasını bekletiyor ve gariptir ki her seferinde hidrolik tüp çlaşımaya başlıyordu.

    Benim araçta ki debriyaj merkezi de hidrolik aynı sorun olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    748 Mesaj
    Debriyaj merkezi patlamış. Geçmiş olsun. Sokulmusken debriyaj baskı balata değişimi yapılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    2686 Mesaj
    Sorun büyük ihtimalle debriyaj merkezi arızası. Ama ilk etapta yağ kaçırıyor mu ona bakın eğer kaçak varsa basınç kaçırmasından dolayı da yapar. Kaçırma yapıyorsa, kaçağı önledikten sonra havasını da alın.



    Bende tam aksine debriyaj şişiyor:) Debriyaj balatamı stage 2'ye terfi etmem gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3002 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: yolcu07

    Debriyaj merkezi patlamış. Geçmiş olsun. Sokulmusken debriyaj baskı balata değişimi yapılır.

    Aracı yetkili servise çektirdim baskı balata + işçilik 1700 TL isteyen bir yere sökülmüşken dahi baskı balata değişimi yaptırtmam.

    Bana da debriyaj merkezi gibi geliyor yukarı da bir arkadaşın yazdığı gibi hidrolik muhabbeti ile ilgili olması muhtemel bakalım yarın belli olacak burada paylaşırım.
    |
    |
  • Yarbay
    3002 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar debriyaj üst merkezi değişecek işçilik dahil 800 TL ondan sonra baskı balata ve alt merkez durumuna bakılacakmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3002 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Debriyaj üst merkez değişti ve sorun düzeldi, iskonto ile işçilik dahil 620 liraya mál oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,281
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.