Şimdi Ara

ꕥ DEATH STRANDING ꕥ | PS4 ANA KONU | Türkçe | 08.11.2019 |

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
6.417
Cevap
76
Favori
316.163
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> TPS >> ꕥ DEATH STRANDING ꕥ | PS4 ANA KONU | Türkçe | 08.11.2019 |
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    248 Mesaj
    Bebeği nasıl sallıyorduk? ağlıyor da :/
  • Yarbay
    3645 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: M0meNtS

    Bebeği nasıl sallıyorduk? ağlıyor da :/
    sagdaki yon tuslarina basin bbyi sakinlestir diyip kolu salliyorsun
    |
    |
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 72 gün cezanın, 71 gün 19 saat 42 dakika kadarı kaldı.
    2 Not

    Oyunun kendisi bildiğin fiyasko. Ama Kojima oyununa "yaw niye bu kadar detay var kafa yandı" demek te ayrı bir saçmalık. Kojima'nın olayı bu
    |
    |
    lextor kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    6753 Mesaj
    + lar
    + oyunun online sistemi farklı, , oyunda yol vs gibi yapılar yapmak, yüksek bir yere merdiven koyup diğer oyuncuların faydalanmasını sağlamak ve oyunda yaptığın yapıtın diğer oyuncular tarafından kullanıldığını görmek ev bunlardan beğeni almak , ortak dolap gibi özellikler online sistemde daha önce denenmemiş şeyler, bu yönüyle güzel, ne için güzel ? yeni çıkacak oyunlara bir ilham kaynağı olacaktır. tıpkı demon souls ta olduğu gibi, demon souls un online sistemini örnek alan oyunlar oldu, bu biz oyuncular açısından ilerisini düşünürsek güzel..
    + üzerindeki ağırlıkların karaktere doğrudan etki etmesi .... buda büyük bir artı, yine biz oyuncular için yeni gelecek oyunlarda bu özelliğin taklit edileceğini ve daha gerçekçi bir oyun deneyimi sunacağını düşünüyorum, fps -tps oynarkan tabanca, makineli, bomba, şarjöjr, bazuka, zırh vs derken, karakterin dötünden koca bazukayı çıkartıp
    sağa sola ateş edip, çekirge gibi zıplaması gibi şeyler, bu sisteme göre yapılırsa oyunlar daha bir gerçekçi olacaktır.

    - ler
    -adam çömelirken, kalkarken, osururken, ara sahne girmesi çok can sıkıcı,
    -göl şehri, dağ şehri, bilmem ne şehri gidiyorsun, şehirde bir tane adam seni bekliyor, ben şehir filan göremedim, amerikayı kurtarıyoruz ama amerika diye bir ülke de görmedim, koca dünyada yanlızız, şehirlere gidiyoruz ama şehirle alakası olmayan hangar vari yerler içerde de kimse yok, ağaç yok, yaşayan hayvan diye bir şey yok, sadece taş, çimen ve su mevcut, açık dünya ama oyunda yaşayan bir şey göremedim, sadece sen ve taşlar varsın oyunda.
    -her kargo tesliminde aynı muhabbet "söyledikleri kadar efsanesin, efsanemisin görelim bakalım, dur şu kargolara bakayım nasıl sağlam mı.... )
    -aşırı fazla tekrar, "sana bir kargom var, şunu teslim et gel" sonra başka yere git yine aynı muhabbet "sana bir kargom var, şunu teslim et gel, bakalım söyledikleri gibi efsane misin?"
    - yağmacılar var ama bir halta yaramıyorlar, yanlarından geçiyorum gidiyorum,
    falan falan falan...
    _____________________________
    Olacak İş Değil




  • Binbaşı
    1797 Mesaj
    Arkadaşlar biri ilk iki bölümü ozetliye bilir mi anlayamiyorum ilk olaylar nasıl başlamış ağ ordugumuz binalar ne zman yapilmis bunlar ile aciklama yok birden olayların ortasında başladık



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Zalman Z3 Kasa MSI X370 Gaming PluS AM4 AMD Ryzen 1700 Gtx 1080ti Ps4 Pro Huwai P20 Pro
  • Binbaşı
    1782 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    + lar
    + oyunun online sistemi farklı, , oyunda yol vs gibi yapılar yapmak, yüksek bir yere merdiven koyup diğer oyuncuların faydalanmasını sağlamak ve oyunda yaptığın yapıtın diğer oyuncular tarafından kullanıldığını görmek ev bunlardan beğeni almak , ortak dolap gibi özellikler online sistemde daha önce denenmemiş şeyler, bu yönüyle güzel, ne için güzel ? yeni çıkacak oyunlara bir ilham kaynağı olacaktır. tıpkı demon souls ta olduğu gibi, demon souls un online sistemini örnek alan oyunlar oldu, bu biz oyuncular açısından ilerisini düşünürsek güzel..
    + üzerindeki ağırlıkların karaktere doğrudan etki etmesi .... buda büyük bir artı, yine biz oyuncular için yeni gelecek oyunlarda bu özelliğin taklit edileceğini ve daha gerçekçi bir oyun deneyimi sunacağını düşünüyorum, fps -tps oynarkan tabanca, makineli, bomba, şarjöjr, bazuka, zırh vs derken, karakterin dötünden koca bazukayı çıkartıp
    sağa sola ateş edip, çekirge gibi zıplaması gibi şeyler, bu sisteme göre yapılırsa oyunlar daha bir gerçekçi olacaktır.

    - ler
    -adam çömelirken, kalkarken, osururken, ara sahne girmesi çok can sıkıcı,
    -göl şehri, dağ şehri, bilmem ne şehri gidiyorsun, şehirde bir tane adam seni bekliyor, ben şehir filan göremedim, amerikayı kurtarıyoruz ama amerika diye bir ülke de görmedim, koca dünyada yanlızız, şehirlere gidiyoruz ama şehirle alakası olmayan hangar vari yerler içerde de kimse yok, ağaç yok, yaşayan hayvan diye bir şey yok, sadece taş, çimen ve su mevcut, açık dünya ama oyunda yaşayan bir şey göremedim, sadece sen ve taşlar varsın oyunda.
    -her kargo tesliminde aynı muhabbet "söyledikleri kadar efsanesin, efsanemisin görelim bakalım, dur şu kargolara bakayım nasıl sağlam mı.... )
    -aşırı fazla tekrar, "sana bir kargom var, şunu teslim et gel" sonra başka yere git yine aynı muhabbet "sana bir kargom var, şunu teslim et gel, bakalım söyledikleri gibi efsane misin?"
    - yağmacılar var ama bir halta yaramıyorlar, yanlarından geçiyorum gidiyorum,
    falan falan falan...
    Oyunu yarim yamalak oynayip ve hatta bitirmeden artilar eksiler yapmak senin icadin mi?
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    576 Mesaj
    Oynayan oynadı, seven sevdi, sevmeyen yine sevmedi, göreceli bir durum fakat, Death Stranding belli bir kaliteye sahip, sağlam senaryosu ile öne çıkan bir yapım, ve koskoca sektörde bu kadar özgün yapılmış bir başka oyun daha hatırlamıyorum, "çöp" , "rezalet" , "kargo simülasyonu" gibi kelimeler kullanmak eleştirmekten ziyade yerin dibine geçirmektir, ve esasen emek verilmiş hiçbir oyun bu kelimeleri hak etmez, çöp oyun yoktur, iyi veya kötü oyun vardır, bu kadar abartmanın bir lüzumu yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tsushima -- 14 Şubat 2020; 20:41:14 >
    |
    |
  • Uzaklaştırılmış 72 gün cezanın, 71 gün 19 saat 42 dakika kadarı kaldı.
    2 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: snakefatih

    Bu oyun konsol sattırır. Taşınabilir küvez fikri dahice olmuş. İçindeki bebek kimse çok değerli olmalı savaştan canı pahasına koruyor. Bebeğin peşindeki o yaratık komutan o bebeğin peşinde terminator un john conner ın peşine düşmesi gibi büyümeden katletmeye çalışıyor sanırım gelecekte çok önemli bir direnişin komutanı olabilir o küvezdeki bebek.
    Keşke böyle olsaydı be hocam. Bazı arakadaşlar oyunun kargo simülatörü olduğunu kabullenememeişler gene. Şu oyundan hikayeyi çıkar elde kalan kargo taşımak, daha iyi kargo taşıyabilmek için craft yapmak ve kargo taşırken düşmanlardan kaçmak veya savaşmak. Başka bir şey varsa hodri meydan



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    12455 Mesaj

    Ben bu yorumu oyunun ilk trailer ı yayınlandığında yapmıştım. Unuttum gitti. İnsanlar oyun çıkana kadar oyunun ne olduğunu anlayamadılar şu an merak edenler bitirdiği için kargo simulatoru diyorlar ana hikaye dışında genel itibari ile kargo taşımacılığı yapıyor ana karakter ben de büyük hevesle bekledim ama genelde kargo taşıyorsun denildiği için almadım oyunu. Sağlam indirim gördüğünde alırım artık. Aynısı mgs 5 te oldu büyük hayallerle önsipariş aldığım oyun birbirinin tekrarı görevlerden oluşuyordu. Onun için kojimanın oyunların artık şüphe ile yaklaşıyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Ultratopkek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    940 Mesaj
    6.bölümdeyim oyun artık sinir sistemimi altüst etti bu kadar beklemiyordum kargo sim değil bildiğin hamal simi olmuş insan artık sorguluyor nereye kadar bu taşıma işi herneyse birdaha Kojima filan mı tövbeler olsun



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Psn: LazBoard
  • Yarbay
    5259 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Sparda.


    [10 Eylül 2020 12:13:33 tarihine dek bölüme mesaj atamaz]
    Her oyun eline otomatik tüfeği alıp sağa sola gelen düşmanlara şuursuzca ateş edeceksiniz demek değildir. İlle bir şeylere ateş etmek istiyorsanız TPS(Third Person Shooter) türünden oyunlar oynarsınız olur biter. Kojima size bu oyun TPS dir demedi, aynen öyle bu oyun kargo simdir, karakter ve görev yönetimidir. Farklı bir şey bekliyorsanız bu oyunu almadan önce sizin suçunuz.

    Oyuna gelirsek mantıklı ve objektif bakıldığında son derece güzel bir oyun. Bu oyunda düşmanınız insanlar değil, Dünya'nın kendisi, size verilen kargoyu varış noktasına nasıl götüreceğiniz, hangi yoldan gideceğiniz, hangi zorluklarla karşılaşıp başa çıkacağınız size kalmış. Zaman önemliyse hız exo suiti giyersiniz, Yük ağırsa güç exo suiti giyersin, Gideceğin yer dağlıksa her zemin exo suiti giyersin. Güzergahta düşmanlar ve BT ler varsa ona göre insan silahı veya BT silahı alırsın veya hiç silah almassın sadece kazık veya merdiven veya Craft cihazı alırsın.

    Daha sonra da başlarsın yolculuğa ve bu yolculuk boyunca nereden geçeceksin, nereden tırmanacaksın, nerede kazık çakacaksın veya başka oyunculara yardım edeceksin bu özgürlük tamamiyle sana kalmış olur. Bunun haricinde de oyunu oynarken son derece güzel ve eşsiz bir Bilim kurgu hikayesi izlersin.

    Eğer canım gizlilik yapmak veya düşmanlarla silahlı çatışmalara girmek ve güzel bir senaryo isteseydi Uncharted oynardım, Tomb Raider oynardım yani TPS oynardım.

    Ben Death Stranding oynarken ne oynadığımı ve oyunun türünün ne olduğunu bilerek oynadığım için kargoculuk yapmaktan, paketleri gideceği yere teslim etmekten gayet zevk aldım, yolda bir sürü zorlukla karşılaştım, ekipmanlarımı eşyalarımı geliştirdim ve harika bir senaryo izledim.

    Kargoculuk yapmak istemiyorsanız oynamayın arkadaşım, gidin TPS oynayın. Bir oyunun türü nedir, size ne vaadediyor ona bakarak oynayın konuşun, boş konuşmayın.

    Her oyun sağa sola ateş etmekle geçecek diye bir kural yok.
    _____________________________

    Naughty Dog Oyunları: The Last of Us Part II (Metacritic: 96) • The Last of Us (Metacritic: 95) • Uncharted 4 (Metacritic: 93) • Uncharted 3 (Metacritic: 92) • Uncharted 2 (Metacritic: 96) • Uncharted (Metacritic: 88) • Jak and Daxter (Metacritic: 90)




  • Yarbay
    6779 Mesaj

    eline sağlık hocam güzel özetlemişsıniz. 110 saat oynayip platinlemiştim oyunu. kojimanin oyunlarını seviyorum. piyasada olmiyan farkli şeyler yapmayı denemeyi seviyor adam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Sparda. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 72 gün cezanın, 71 gün 19 saat 42 dakika kadarı kaldı.
    2 Not

    Sorun oyunun TPS olmaması değil. Evet illa her oyun çatışma içermek zorunda da değil. Ama, çok büyük bir AMA bu oyunun "gameplay" kısmı bayıyor. Çünkü bu oyun sana farklı bir yolu tercih ettiğin için ödüllendirmiyor. Mesela dağlık bir alan var, ya orayı merdivenle geçecez ya da etrafında dolaşacağız. Diyemiyorsun ki "ya burayı merdivenle geçmek yerine etraftan dolanayım belki ilginç bir side quest filan çıkar zaman geçiririm." o merdiveni kullanıyorsun çünkü diğer yol sadece zamanı uzatacak.

    Bu sadece bir örnek, mesela birbirine yardım etme olayı var. Şimdi her yerde teleferik, yol olduktan sonra ne anlamı kaldı mücadelenin. Birinin arabasına bin yoluna git. Eğer oyun bunları kullanmadığın için ödüllendirse tamam, ama hiç bir cezası yok bu işin. Kullan başkasının alet edevatını işini hallet

    AI özürlülüğü, bossların saçma olması ve diğer bir çok şey yazıldı çizildi zaten. Cutscene izlemek için çekilecek şey değil



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Sparda. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Çavuş
    82 Mesaj
    Oynanış diyince niye aklınıza sadece sağa sola ateş etmek geliyor. Oynanış kötü diye eleştiriyorlar,hatta yukarıda birisi ayrıntılı yazmış niye kötü olduğunu , ama hala ateş etmek istiyorsan git başka oyun oyna, bu mu eleştiriye karşı verdiğiniz cevap. Söyleyecek bir şeyiniz olmadığı için aynı şeyi defalarca yazıyorsunuz.

    6.bölümden sonra oynanış değişmiyor, fakat siz o kadar deneyimden sonra kargo firmasının şube müdürlüğüne atanıyorsunuz ve artık hamallık yapmıyorsunuz :)

    Farklı olmak,farklı şeyler yapabilmek önemli,ama bunu doğru ve düzgün şekilde yapabilmek ise çok daha önemli.Farklı şey yaptım oldu bu iş demekle bitmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kun0s -- 17 Şubat 2020; 14:4:4 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    5122 Mesaj

    Katılmıyorum;


    • Açık Dünya: 90 saatin üstünde oynadım, henüz Higgs(9.Bölüm) bölümüne yeni geçtim. Buna rağmen eksik yaptığım bazı noktaların olduğunu hissedip, daha önce uğradığım bölgelere tekrar uğrayıp sipariş aldığım, dönem dönem teröristlere baskınlar yapıp yağmaladığım oluyor.

    • Atmosfer : Oyunun verdiği yanlızlık hissi çok güzel, çok tadında. Doğa enfes, doğa şartları ile verdiğiniz mücadele keyifli.

    • Oynanış : Yeni ekipmanları kazandıkça çeşitlenen oynanış beni hiç ama hiç sıkmadı. Oyunun başları (herkesin ortak görüşü) hariç.

    • Kikaye Anlatımı : "bazı" sekansları fazla dramatik hatta türk dizisi kıvamında bulduğumu itiraf etmeliyim. Ama bu demek değilki, hikaye anlatımı zayıf. Aksine çok kuvvetli, ama ben "aşırı" drama sevmiyorum.

    • Online: online öğeleri olmasaydı bu oyun çok eksik kalmazdı belki, ama olması ekstra güzellikler katmış, oynanışa da çok ince yedirilmiş, keyifli. Mesela; "KV" miniboslar ile kapışırken birilerinin katrandan kafayı çıkarıp üzerinize malzeme atmaları çok hoş.

    • Sonuç : Belki bir başyapıt değil ama 2A, 60-65 punalık bir oyun sdeğil benim için. Benden 8,5 dan 9 çalışır bu oyuna.

    |
    |
    kubillian kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________





  • Yarbay
    5122 Mesaj
    Bu oyuna yöneltilen "oynanış çok tekrar ediyor" eleştirilerini anlamakta zorlanıyorum. Modern FPS oyunlarındaki oynanıştan daha sıkıcı değil bana göre. Görece bir kavram ama benim fikrim, oynanışında tek çeşitlilik silah değiştirmek olan oyunları saatlerce oynayıp da, gideceğiniz yola göre, hava şartlarına göre ölümlü veyahut ölümsüz düşman seçeneklerine göre envanter oluşturup, "doğru" aracı seçip veya tabanvay gitmeyi tercih ederek, az da olsa strateji gerektiren bir yol beliryeyip yola çıktığınız, buna rağmen yolda bazen çuvalladığınız bir oyunun oynanışını "sıkıcı" demek doğru değil. Farklı, evet. Sana göre değil, kabul.
    Sana sıkıcı gelmiş çünkü bu oyunda duvarların arkasından belirip belirip geri kaçan kelleler yok. 90 saat oynadım, ilk bölüm hariç bir an bile sıkılmadım.
    _____________________________

  • Binbaşı
    1782 Mesaj

    iki mesajinizda da cok guzel ozetlemissiniz. Resmen ders niteligin de.
    |
    |
    broodofqueen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5122 Mesaj

    Bu yazdıklarım aklımda çok önce oluştu ama 50-60 saat oynama tecrübesi biriktirmek için bekledim. Mesela, "Kojima olmasa bu oyunun yüzüne bakılmaz" yorumu da çok yavan. Doğru ama yavan. Açı konuşmak gerekirse, bu fikirle bana gelseler ben kapıdan sokmam, "sirre" yi basarım. Ama o "Hideo Kojima", yaptıkları yapacaklarının garantisi bir yapımcı. Sony parayı akıttı projeye doğal olarak. Bu oyunu çok kısa ve en güzel şekilde CS özetledi; "AAA kalitesinde bir "Indie" oyun"..

    Şahsi fikrim; oyun gerçekten farklı, değişik, zaten o yüzden de güzel. Piyasaya bir bakın, yüksek bütçeli oyunlara bir bakın, Ubisoft'a, Activision'a, EA'a bir bakın. Birbirin kopyası oyunlar. Koskoca Bethesda bile "Destiny" çakması oyun(Anthem) yaptı. Onu bile beceremediler gerçi. Benim kutsalım Blizzard'dı mesela, bakın ne hale geldi. Mottosu "oyun bitince çıkacak" olan, TITAN gibi dev bir projeyi sırf tatmin olmadıkları için iptal eden firma WCIII'ü ne halde sürdü piyasaya. Piyasa bu halde iken, sürekli b*k pompalarken, bir gıdım nefese ihtiyaç duyuyoruz.

    Nefes veren firmalar da var Allah'tan, From Software mesela, bir oyun yapıp ekol yaratıyorlar, sonra bu ekolü yıllar sonra yine kendileri ileri taşıyor(Sekiro), piyasa o kadar kısır yani. CDPR'a deliriyoruz mesela, RE2 remake neden bu kadar başırılı? Nefes çünkü.. Bu oyunu oynarken, en azından burnumu b*k çukurundan çıkarabilmiş hissettim. RE3 bekliyorum deli gibi.

    Ama Cyberpunk2077 için yapılan yorumlar çoğunluk oyuncu grubunun durumundan çok memnun olduğunun açık kanıtı. Cyberpunk2077, DS'den daha beter olabilir, demedi demeyin.. Kazanda ısıtılan kurbağa hikayesini bilirsiniz. Hepimiz yavaş yavaş ısınan kazanın içindeki kurbağalarız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi broodofqueen -- 17 Şubat 2020; 16:50:24 >
    |
    |
    Dark-Samurai kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________





  • Yarbay
    7469 Mesaj

    Bu oyunda da şuursuzca kargo taşıyoruz ne yani. Rrd de oyun bu da oyun. Şu oyunu gereksiz yere övmek için düz mantık yazmayın bence artık. Sanki oyun bulmaca dolu, çok IQ istiyor da millet ağlıyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Sparda. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1782 Mesaj

    Yine döktür müşsünüz. aynen katiliyorum. Bu oyunu inanin benim düşüncem baskasi yapsa her yonden goty de olurdu bu kadar da elestirilmezdi. Hatta yapimcisina kojima ya daha once verilen oyun endustrisi ikonu bile verilirdi. Re3 u ben de merakla bekliyorum zaten seri icinde ki en iyi oyunlardan biri. Bir de yarin cikacak olan hunt showdown crytek in oyununu. Tabi last of us part 2 ve ghost of tsushima yida.
    |
    |
    broodofqueen kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




Reklamlar
Canlı Tv izle
Media Sözlük
Sohbet
SEO
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.