Şimdi Ara

ddns - port yönlendirme çalışmamaya başladı (türk telekom)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    duckdns kullanıyordum sorunsuzca. Birkaç gün önce çalışmamaya başladı. Türk telekom bir şeyler mi yaptı acaba - ya da bir altyapı değişikliği buna sebep olmuş olabilir mi?

    Bulgularım:
    İnternete "IP adresim ne" yazınca "80.xxx.xxx.xxx" gibi bir adresimin olduğunu görüyorum. Fakat bunu kullanarak modem arayüzüne erişemiyorum (eskiden erişebiliyordum).
    Türk telekomu arayıp "IP adresim ne" diye sorunca "10.xxx.xxx.xxx" gibi bir adres söylüyorlar. Wifi'ye bağlı iken evet, bu adresten modem arayüzüne erişebiliyorum ama başka bir ağdan (3G'den mesela) yine erişemiyorum.

    Tahminim:
    "10.xxx.xxx.xxx" ile başlayan IP, bizim mahalledeki merkez router'dan gelen IP ve bu yüzden her ne kadar kendi modem arayüzümden port yönlendirme yapsam da, bu merkez router'dan da yapmak gerekeceği için geçersiz oluyor. "80.xxx.xxx.xxx"li IP ise o merkez routerin aldığı IP adresi sanırım.

    Doğru mu bilmiyorum. Doğru ise, uydu net hakkında söyledikleri gibi oldu ttnet de artık - port yönlendirmeler geçersiz. Statik IP 24 küsür tl :(

    Benzer durum yaşayan, çözen var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ascyuby -- 27 Ekim 2019; 12:12:17 >











  • Çok teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.