Şimdi Ara

Dark Souls III (2016) [ANA KONU] (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
1.539
Cevap
34
Favori
50.922
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebercet

    Son oyun olacaksa sağlam bir final yaparlar. Miyazaki de var işin içinde. Beklentim düşüktü ama şu an için görünen sağlam bir oyunun gelmekte olduğu.

    Alıntıları Göster
    Dark Souls III (2016) [ANA KONU]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Dark Souls III (2016) [ANA KONU]

    Alıntıları Göster
    Dark Souls III (2016) [ANA KONU]Dark Souls III (2016) [ANA KONU]Dark Souls III (2016) [ANA KONU]Dark Souls III (2016) [ANA KONU]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yagami Iori

    Dark Souls III (2016) [ANA KONU]Dark Souls III (2016) [ANA KONU]Dark Souls III (2016) [ANA KONU]Dark Souls III (2016) [ANA KONU]

    Alıntıları Göster
    Bakalım bekleneni verebilecek mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xlym

    Bakalım bekleneni verebilecek mi

    Alıntıları Göster
    bu seriyi oynadıktan sonra witcher falan kesmiyor. ben 2. oyunu da beğenmiştim bu da iyi olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yagami Iori

    Dark Souls III (2016) [ANA KONU]Dark Souls III (2016) [ANA KONU]Dark Souls III (2016) [ANA KONU]Dark Souls III (2016) [ANA KONU]


    SSler çok sağlam gözüküyor, bu oyunu oynarken çok yoruluyordum, bakalım 3. oyun ne kadar zorlayacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultralisan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yagami Iori

    Dark Souls III (2016) [ANA KONU]Dark Souls III (2016) [ANA KONU]Dark Souls III (2016) [ANA KONU]Dark Souls III (2016) [ANA KONU]


    SSler çok sağlam gözüküyor, bu oyunu oynarken çok yoruluyordum, bakalım 3. oyun ne kadar zorlayacak.

    Alıntıları Göster
    Trailer son sahnesinde Giant king miydi o acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nepennthe

    Trailer son sahnesinde Giant king miydi o acaba

    Alıntıları Göster
    Dark Souls 3'ten Yeni Detaylar Ortaya Çıktı

    From Software'in PC, Xbox One ve Playstation 4 için duyurduğu Dark Souls 3 ile ilgili yeni detaylar ortaya çıkıyor. Geliştirici stüdyonun başkanı olan Hidetaka Miyazaki'nin açıklamalarına göre serinin son oyununda yıkım ve yok olmuşluk hissini daha iyi hissedeceğiz. Bu durum serinin bitişiyle de ilgili.

    Dark Souls II'deki yararlı yönleri 3. oyunda da kullanacaklarını belirten Miyazaki; aksiyon elementleri, taktiksel seçenekler ve karakter geliştirme konusunda daha geniş seçenekler sunacaklarını belirtiyor. Oyuna RPG öğelerini daha iyi hissetmemizi sağlayacak aksiyon öğeleri eklenecekmiş.

    Örneğin kısa ok için hızlı ateş seçeneği eklenmiş. Ayrıca yürüme ve yuvarlanma arasındaki animasyon çok daha yumuşak olacak. Geliştiriciler oyundaki aksiyonun hızının önceki iki oyuna göre arttığını vurguluyorlar. "Çeviklik" özelliğini muhtemelen kaldıracak olan geliştiriciler aksi halde karakterin istatistiklerini arttırana kadar aksiyonun zevksiz ve stresli olacağını söylüyorlar. Bakalım bu dengelemeyi nasıl yapacaklar.

    Son olarak ise Dark Souls 3'te daha az harita ile karşılaşacağımız da belirtilirken, buna karşın haritaların boyutlarının önceki oyunlardan daha büyük olacağı da açıklandı. Yani oyunun dünyasının küçük olması beklenmiyor.

    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Dark_Souls_3ten_Yeni_Detaylar_Ortaya_Cikti-79208.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yagami Iori

    Dark Souls 3'ten Yeni Detaylar Ortaya Çıktı

    From Software'in PC, Xbox One ve Playstation 4 için duyurduğu Dark Souls 3 ile ilgili yeni detaylar ortaya çıkıyor. Geliştirici stüdyonun başkanı olan Hidetaka Miyazaki'nin açıklamalarına göre serinin son oyununda yıkım ve yok olmuşluk hissini daha iyi hissedeceğiz. Bu durum serinin bitişiyle de ilgili.

    Dark Souls II'deki yararlı yönleri 3. oyunda da kullanacaklarını belirten Miyazaki; aksiyon elementleri, taktiksel seçenekler ve karakter geliştirme konusunda daha geniş seçenekler sunacaklarını belirtiyor. Oyuna RPG öğelerini daha iyi hissetmemizi sağlayacak aksiyon öğeleri eklenecekmiş.

    Örneğin kısa ok için hızlı ateş seçeneği eklenmiş. Ayrıca yürüme ve yuvarlanma arasındaki animasyon çok daha yumuşak olacak. Geliştiriciler oyundaki aksiyonun hızının önceki iki oyuna göre arttığını vurguluyorlar. "Çeviklik" özelliğini muhtemelen kaldıracak olan geliştiriciler aksi halde karakterin istatistiklerini arttırana kadar aksiyonun zevksiz ve stresli olacağını söylüyorlar. Bakalım bu dengelemeyi nasıl yapacaklar.

    Son olarak ise Dark Souls 3'te daha az harita ile karşılaşacağımız da belirtilirken, buna karşın haritaların boyutlarının önceki oyunlardan daha büyük olacağı da açıklandı. Yani oyunun dünyasının küçük olması beklenmiyor.

    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Dark_Souls_3ten_Yeni_Detaylar_Ortaya_Cikti-79208.htm

    Alıntıları Göster
    Konferanstan öğrendiklerimizi şöyle sıralayabiliriz.

    -Oyun Lord of Cinder ve onun tekrar dirilişi hakkında. Onu yenmeye çalışacağız oyun boyunca. Lord of Cinder kimdirin ucunu açık bırakıyorlar. Şimdiden tahminler havada uçuşuyor ya Gwyn diyor fanlar ilk oyundan ya da onun yenen bizimkilerden birisi.
    -Hikayenin belli başlı kısımlarını kahramanların mezar taşlarından öğreneceğiz. Epitaph denilen bu mezar taşlarını bulup aydınlatmamız gerekecek okuyabilmek için.
    -Ejderhalarla erkenden karşılaşacağız, ilk oyundaki gibi.
    -Başlangıçtaki tipler ilk oyundaki Undead Burg'tekileri anımsatıyormuş
    -Harita tasarımı da ilk oyun gibi. 2. oyundaki merkez yerine birbiriyle bağlantılı haritalardan oluşuyor, bir merkez yok bu sefer.
    -Dövüş sistemi çoğunlukla aynıymış. En büyük yenilik "stances" yani duruşlar. Her silahın alternatif bir duruşu olacakmış değişik etkilere sahip. Örnek olarak basit bir Straight Sword un stance ine geçince, 2 elle tutmaya başlıyormuş ve bu modda kalkanları indirebiliyormuş en basit saldırılar bile. 2. oyundaki dual wield ın gelişmiş hali gibi. Düşmanlarda yararlanıyormuş bu yenilikten.
    -Yaylar komple elden geçmiş. Artık shortbowları yakın dövüşte hızlıca kullanabilecekmişiz basit bir şekilde nişan alarak.
    -PvP soul level e göre olacakmış, soul memory i hesaba katmayacakmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Konferanstan öğrendiklerimizi şöyle sıralayabiliriz.

    -Oyun Lord of Cinder ve onun tekrar dirilişi hakkında. Onu yenmeye çalışacağız oyun boyunca. Lord of Cinder kimdirin ucunu açık bırakıyorlar. Şimdiden tahminler havada uçuşuyor ya Gwyn diyor fanlar ilk oyundan ya da onun yenen bizimkilerden birisi.
    -Hikayenin belli başlı kısımlarını kahramanların mezar taşlarından öğreneceğiz. Epitaph denilen bu mezar taşlarını bulup aydınlatmamız gerekecek okuyabilmek için.
    -Ejderhalarla erkenden karşılaşacağız, ilk oyundaki gibi.
    -Başlangıçtaki tipler ilk oyundaki Undead Burg'tekileri anımsatıyormuş
    -Harita tasarımı da ilk oyun gibi. 2. oyundaki merkez yerine birbiriyle bağlantılı haritalardan oluşuyor, bir merkez yok bu sefer.
    -Dövüş sistemi çoğunlukla aynıymış. En büyük yenilik "stances" yani duruşlar. Her silahın alternatif bir duruşu olacakmış değişik etkilere sahip. Örnek olarak basit bir Straight Sword un stance ine geçince, 2 elle tutmaya başlıyormuş ve bu modda kalkanları indirebiliyormuş en basit saldırılar bile. 2. oyundaki dual wield ın gelişmiş hali gibi. Düşmanlarda yararlanıyormuş bu yenilikten.
    -Yaylar komple elden geçmiş. Artık shortbowları yakın dövüşte hızlıca kullanabilecekmişiz basit bir şekilde nişan alarak.
    -PvP soul level e göre olacakmış, soul memory i hesaba katmayacakmış.

    Alıntıları Göster
    Oh be DrkS2'ye ihanet eden özellikleri DrkS3'de görmeyecek olmamızın haberini almak oldukça sevindirici. Miyazaki farkı budur; iyiki defolmuş önceki herif.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bobafett -- 18 Haziran 2015; 0:19:30 >




  • siberarmi kullanıcısına yanıt
    büyük bir tahminim 2. oyunun sonunda tahtı seçen bizim elemanla savaşacağız nedense taşı kırıp çıkması falan öyle hissettim giant lord olduğunu pek zannetmiyorum yani basit bir giant lord'u koymazlar zannediyorum, bana mekanlar falan biraz bloodborne'u hatırlattı umarım dövüş sisteminide bloodborne'a benzetmeye çalışmazlar dakr souls çakması bloodborne'dan tekrar bloodborne çakması dark souls yapacakları konusunda çok endişeliyim, ayrıca bir sorum olacak trailer'daki tacı alan kadın ve kumlu havada kaplumbağa gibi yürüyen yaratıklar neyi temsil ediyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eric cartman6167

    büyük bir tahminim 2. oyunun sonunda tahtı seçen bizim elemanla savaşacağız nedense taşı kırıp çıkması falan öyle hissettim giant lord olduğunu pek zannetmiyorum yani basit bir giant lord'u koymazlar zannediyorum, bana mekanlar falan biraz bloodborne'u hatırlattı umarım dövüş sisteminide bloodborne'a benzetmeye çalışmazlar dakr souls çakması bloodborne'dan tekrar bloodborne çakması dark souls yapacakları konusunda çok endişeliyim, ayrıca bir sorum olacak trailer'daki tacı alan kadın ve kumlu havada kaplumbağa gibi yürüyen yaratıklar neyi temsil ediyor ?
    Dark Souls 3, Souls Serisinin Son Oyunu Olmayacak

    İlk başta Demon's Souls ile karşımıza çıkan Miyazaki ve ekibi, daha sonrasında seriyi Dark Souls adıyla devam ettirmişti. Duyurulmasıyla beraber serinin son oyunu olacağı açıklanan Dark Souls 3'ün bu durumuyla ilgili bir düzenleme yapıldı.

    Dark Souls 3'ün Souls serisindeki son oyun olmayacağını söyleyen Hidetaka Miyazaki, yine de bu oyunun hem Souls serisi için, hem de From Software için bir dönüm noktası olacağını belirtti. Yaptığı açıklamaların devamında Miyazaki, Souls serisinin ilerleyen yapımlarında karanlık fantazi temasını bırakacağıyla ilgili ipuçları verdi.

    Röportaj sırasında çeviriyi yapan From Software yapımcılarından Atsou Yoshimura ise şu eklemeleri yaptı, "From Software sadece eski çağ temalı oyunlar geliştirmiyor. Firmamız bilim kurgu temalı Armored Core ve Japonya'da çıkan Ninja temasındaki oyunlarla da tanınıyor. Dolayısıyla Miyazaki gelecekte Souls serisine bu tarz eklemelerde bulunabilir. Bekleyip göreceğiz."

    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Dark_Souls_3_Souls_Serisinin_Son_Oyunu_Olmayacak-79227.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yagami Iori

    Dark Souls 3, Souls Serisinin Son Oyunu Olmayacak

    İlk başta Demon's Souls ile karşımıza çıkan Miyazaki ve ekibi, daha sonrasında seriyi Dark Souls adıyla devam ettirmişti. Duyurulmasıyla beraber serinin son oyunu olacağı açıklanan Dark Souls 3'ün bu durumuyla ilgili bir düzenleme yapıldı.

    Dark Souls 3'ün Souls serisindeki son oyun olmayacağını söyleyen Hidetaka Miyazaki, yine de bu oyunun hem Souls serisi için, hem de From Software için bir dönüm noktası olacağını belirtti. Yaptığı açıklamaların devamında Miyazaki, Souls serisinin ilerleyen yapımlarında karanlık fantazi temasını bırakacağıyla ilgili ipuçları verdi.

    Röportaj sırasında çeviriyi yapan From Software yapımcılarından Atsou Yoshimura ise şu eklemeleri yaptı, "From Software sadece eski çağ temalı oyunlar geliştirmiyor. Firmamız bilim kurgu temalı Armored Core ve Japonya'da çıkan Ninja temasındaki oyunlarla da tanınıyor. Dolayısıyla Miyazaki gelecekte Souls serisine bu tarz eklemelerde bulunabilir. Bekleyip göreceğiz."

    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Dark_Souls_3_Souls_Serisinin_Son_Oyunu_Olmayacak-79227.htm

    Alıntıları Göster
    Beklentiler yüksek bakalım adına yakışır birşey çıkar bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Evilduckling

    Beklentiler yüksek bakalım adına yakışır birşey çıkar bence

    Alıntıları Göster
    İlk Dark Souls ve Bloodborne'un yönetmenini yani asıl Souls insanının oyunun başında olacak olması sevindirici, eksikliği ikinci oyunda açık bir şekilde hissediliyordu. Mekanlar ilk oyundaki kadar iyi değilde ve dövüş sistemindeki değişiklikler hiç hoşuma gitmemişti. Tabi adamlarda bir yönden haklı çünkü ilk oyunu oynayanlar ezberledi artık diyorlardı neyi nasıl yapacaklarını ve değiştirme yoluna gitmemiz lazım demişlerdi fakat daha başka mekanikler kullanabilirlerdi. Bir de oyunda ilk oyuna göre çok fazla boss vardı ama ilk oyundaki etkileyicilikten uzaktı bir çoğu, yine tasarımları iyiydi ama tamamen ilk oyun ile kıyaslıyorum. Bu arada Souls serisinin konuları iyidir aslında ama öğrenmek için baya çaba sarf etmeniz ve item descriptionları okumanız gerekir bunun içinde oyunu bir den fazla kez bitirmeniz lazım çünkü her bitirdiğinizde descriptionlar değişiyor. Tabi bende bu kadar uğraşmadım Dark Souls'u birden fazla kez bitirmeme rağmen çünkü item descriptionları okumayı hiç sevmem. Ben oyunu daha çok kaçırdığım bir şey var mı onu görmek adına birden fazla kez bitirdim. Bloodborne'un konusu da zaten aynı adamdan çıktığı için böyle ve üçüncü oyunda böyle olacaktır, artık konuyu öğrenmek için yine youtube videolarına bizim yerimize çözmüş adamların anlatımıyla öğreniriz. Böyle bir konu anlatımı seçmesinin altında da yönetmenin küçükken çok az İngilizce bilmesi fakat ilgisini çektiği için fantastik romanları okuması yatıyormuş. Çünkü İngilizce bilmediği için senaryonun, konunun çoğunu anlamıyormuş ve daha gizemli, düşündürücü oluyormuş onun için roman o yüzden bize de bunları yaşatmak istemiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melkor23

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    collector edition nasıl olacak acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elessar26

    collector edition nasıl olacak acaba

    Alıntıları Göster
    Olay budur işte;

    "Miyazaki cited Berserk, the dark fantasy manga starring greatsword-wielding hero Guts, as a direct inspiration for the greatsword attacks in Dark Souls 3."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bobafett

    Olay budur işte;

    "Miyazaki cited Berserk, the dark fantasy manga starring greatsword-wielding hero Guts, as a direct inspiration for the greatsword attacks in Dark Souls 3."

    Alıntıları Göster
    beyler biraz ingilizceniz varsa okuyunhttp://www.pcgamer.com/dark-souls-3-preview-a-grander-sense-of-scale-but-still-familiar/ hikaye lords of cinder odaklı olacakmış yani ilk oyundaki gibi 1 değil birden fazla olacaklar trailer'daki yaratıkta bunlardan biri giant lord falan değil, agility stat ı olmayacakmış kötü oldu bu, combat sistemi bloodborne ile dark souls arasında olacakmış ne dark souls kadar yavaş nede bloodborne kadar hızlı, bu kısım hiç hoşuma gitmedi açıkcası ds2'de bence tamdı daha hızlısı iyi olur mu bilmiyorum




  • bobafett kullanıcısına yanıt
    Aslında çok daha önceden de yapılabilirdi, geç kaldılar. Oyundaki her silah için uygun bir anime/manga serisi bulmak zor değil, çok daha keyifli olurdu. Olsun bu da bir şey, şahane bir karar.

    _______________________________


    Bu arada oyunun arkasındaki ekip Miyazaki ve onun ekibi değil, DS2'nin ekibi ve yönetmeni yapıyor, Miyazaki tam anlamıyla oyunu yönetmiyor. Bana göre Namco, DS2'nin seride oluşturduğu imaj kaybını Miyazaki'yi oyunun başındaymış gibi göstererek artırmaya çalışıyor. En başından beri garip bir durumdu zaten, çünkü bu oyunun çıkış tarihi ile benzer zamanlarda Bloodborne için geniş çaplı bir dlc gelecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melkor23 -- 19 Haziran 2015; 13:00:26 >
  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    dark souls 1 i hiç oynamadım dark souls 2 ilede geç tanıştım ama oynadığım en iyi oyunlar arasında ilk 3 e çok rahat girer ds1 satın aldım ama port yüzünden oynayamadım geri verdim, miyazaki olmasada ben beğeneceğime inanıyorum yeterki ds2'ye sadık kalsınlar bloodborne gibi bir oyun istemiyorum açıkcası
  • eric cartman6167 E kullanıcısına yanıt
    Bloodborne kendi yapısını oluşturdu, o yüzden Souls serisini onunla entegre etmezler ama Bloodborne'da sevilen bazı şeyler vardı, özellikle karakterin hızlı olması, bunu DS3'de bir nebze kullanacaklar gibi gözüküyor. Yeni eklene özel yeteneklerin eski Souls oyunlarında yapılamayacak kadar hızlı olduğu belirtilmiş.

    Miyazaki'nin asıl sanat eseri Demon's Souls'dur ama Dark Souls 1'de efsanedir, bu ikisini oynamamak bu seriyi seven insanlar için çok büyük bir kayıp.
  • melkor23 kullanıcısına yanıt
    dark souls dünyasına bence hızlı dövüş sistemi yakışmaz diye düşünüyorum bloodborne kadar olmasada dark souls - bloodborne arasında birşey olacak herhalde.

    ds1 i keşke daha önce oynasaydım ama 2011 de çıkan bir oyunu 2015 te oynamak gerçekten kötü bir durum günümüz oyunlarının grafiklerine alıştıktan sonra çok kötü geliyor birde port meselesi var 2 gün uğraştım her fix'i denedim yinede halledemedim ama hikaye olarak hepsini biliyorum
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.